Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Super JUMP........
heep (Občasný) - 2.7.2004 > Pavel Richard> Ten kůň nad skokem není fotomontáž!!!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:FIA EP Trucks, Lausitz Ring
heep (Občasný) - 2.7.2004 > Mohl bych vědět čím jsi to fotil a jaké jsi tam měl sklo a pokud to není tajné, jaké byly hodnoty? Díky
U příspěvku:N i k é
heep (Občasný) - 28.6.2004 > Yendo, fuck jo, všimej to ode zdi ke zdi. To je super. Kdyby jsi to udělal přesně podle pravidel, nasbíral bys samé pětky a co? Já tohle můžu... Hodně štěstí..
U příspěvku:Brutale DUCATI.....
heep (Občasný) - 24.6.2004 > Agovirin> Bahno na Husabergu má také svoje. Já jezdím BUELLa, ale před třemi týdny jsem je docela slušně rozbil a přišel o kousek prstu a k tomu nějaký zlomený žebra a 30 stehů. Tak teď Vám všem jen tiše závidím, protože než se dám do pořádku já i Buell, bude asi po sezóně....
U příspěvku:Military 2
heep (Občasný) - 21.6.2004 > am_brosia> Pavlínko, je to věc názoru. Mám na mysli to, jestli je military drsnou záležitostí. Dcera Martina se stala vícemystryní této obalsti a je fakt, že jde o to posoudit, zdali na TO ten kůň i jezdec má. Pokud nemá, je zde problém. Ale závod je to úžasný. Skládá se ze tří disciplín - drezůra, cross a parkur. Tak že všestranost. V každém případě krásně adrenalinová šílenost.
U příspěvku:GO....
heep (Občasný) - 14.6.2004 > Skafloc> Čau.... Jo, šli do toho z leva a bylo to na nejrychlejší čas
U příspěvku:GO....
heep (Občasný) - 13.6.2004 > K tomu koni. Ten kůň je doslova DRAK! Je to neuvěřitelný srdcař a bojovník. Někdy to sice přežene, ale je fakt úžasné jej sledovat...
U příspěvku:Jump......
heep (Občasný) - 10.6.2004 > ladislaF> Jo to fuck nevím.... Je to věc názoru. Mám i verzi, kder jsem ty auta úplně vypreparoval. Víš ještě jeden postřeh, každá fotografie, která nemá standartní tvar je vždy kontraverzní. Jsou Ti, kterým sedne a naopak. Vem si třeba dvě témata - sport a akt. Podívej se sledovanost. Jednoznačně vítězí akt. Je to asi celkem pochopitelné, ale pokud já udělám fotku vybočující z mantinelů, je její sledovanost v uvozovkách taky nějaká a asi proč? Buď že na ní lidé plivou, nebo ji prostě berou. Tenhle svět není postaven na průměru, ale extrému. Možná se mýlím, ale je to asi tak. Čau
U příspěvku:Jump......
heep (Občasný) - 10.6.2004 > ladislaF> Chtěl jsem tím odbarvením pozadí nastavit prioritu popředí.
U příspěvku:Magnetismus
heep (Občasný) - 7.6.2004 > Jak to tady někdo říká, nebo říkal........
Nemám speaku..... Super....
U příspěvku:f l . o v e r . e x p o s . .
heep (Občasný) - 7.6.2004 > Fuck JO...........
U příspěvku:Kontakt
heep (Občasný) - 6.6.2004 > am_brosia> Děkuji
U příspěvku:Jump.....
heep (Občasný) - 31.5.2004 > Skafloc> ahoj... sorry pokud se v textu objeví chyby píši jen jednou rukou, druhou jsem si včera zkurvil na motorce. ta fotka není výřez. s tím rámečkem jsem to tak udělal úmyslně. můj názot je, že předek koně, jeho přední nohy - to je ta správná dynamika. klasických fotek, kde je vše je mnoho. tahle je prostě jiná. ahoj.....
U příspěvku:Fotečka
heep (Občasný) - 17.5.2004 > Tak tohle a i Tebe opravdu můžu.......
U příspěvku:Martina a Astra 1a
heep (Občasný) - 17.5.2004 > Skafloc> Potvrzuji to co jsi řekl, opravdu to Astra s Martinou nezhodily a navíc ten závod dokonce vyhrály. Astra má vyskákany slušný výsledky, ale je po operaci, tak se znovu dostává do formy a asi si s Martinou sedly. Ne vždy se tak stane. Zvláštní je, že ji vždy každý kůň sedl a asi to bude tím, že ona je miluje a oni ji.
U příspěvku:Parkur
heep (Občasný) - 3.5.2004 > am_brosia> Děkovám.............
U příspěvku:Hop!
heep (Občasný) - 3.5.2004 > LIPIKO> Jo a leží mu na krku....... Mrkni na mé koňské fotky. Díky a ahoj
U příspěvku:Parkur
heep (Občasný) - 2.5.2004 > Berny> Jo bingo, photoschop..... Ale jen pozadí, samozřejmě. Vše ostatní je bez retuší a jiných úprav.
U příspěvku:Parkur
heep (Občasný) - 2.5.2004 > Nomik> Ty jo, mám pocit když se dívám na fotografii vedle Tvého nicku, jako bych viděl Špidlu. (Škoda, že nemá nohy, ale zase je uprostřed) Ne. ale teď vážně. Tahle fotka je mnou publikována i na přísně fotografickém webu. Jen pro informaci, vznikla př závodech 1/2000 sekundy, tedy sportovní momentka. Možná máš pravdu (nevadí Ti, že Ti tykám?) mohly tam být nohy, ale nejsou, nic víc nic míň. K tomu uprostřed. To je zapovězené fotografické pravidlo číslo jedna: Né, uprostřed!! Nevím sice proč, ale je to tak. Mohl bych udělat výřez a pak by to tak mohlo být, ale je to tak, jak jsem to nasnímal. Jen jsem tomu formou photoschopu přidal dynamiku - to je to rozoostření pozadí.
U příspěvku:Drezura
heep (Občasný) - 26.4.2004 > aJSha> Canon EOS 300D DIGITAL Shooting Date/Time 25.4.2004 8:15:58 Shooting Mode Shutter Speed Priority AE Tv( Shutter Speed ) 1/320 Av( Aperture Value ) 8.0 Metering Mode Evaluative Exposure Compensation 0 ISO Speed 400 Lens 75.0 - 300.0 mm Focal Length 200.0 mm Image Size 3072x2048 Flash Off White Balance Cloudy AF Mode AI Focus AF
U příspěvku:Drezura
heep (Občasný) - 25.4.2004 > Newton> Díky........
U příspěvku:Obloha
heep (Občasný) - 20.4.2004 > Hulís> Díky.....
U příspěvku:Mraky
heep (Občasný) - 20.4.2004 > netinka> Teď ráno Tvá pochvala působí ještě lépe.... Dík.
U příspěvku:Mraky
heep (Občasný) - 19.4.2004 > netinka> Díky.............
U příspěvku:Mraky
heep (Občasný) - 19.4.2004 > am_brosia> Spíš z toho jde hrůza......
U příspěvku:Pahorek
heep (Občasný) - 25.3.2004 > čtenář> Je to krajina v okolí Zábřehu na Moravě. Konkrétně u obce Svébohov. Už název oné vesnice je nádherný. Co říkáš? Jinak těchto pahorků najdeme v naší krajině na tísíce.
U příspěvku:autoportret
heep (Občasný) - 29.2.2004 > heep> Nebo pozice? Tak teď fakt nevím..........
U příspěvku:autoportret
heep (Občasný) - 29.2.2004 > katerina seda> Asi jo, tedy si to myslím..........
U příspěvku:autoportret
heep (Občasný) - 29.2.2004 > katerina seda> Být spokojený, šťastný je alfa omega všeho!!! Vím o čem hovořím! Momochodem jsem spokojený i šťastný a kdyby venku padaly trakaře, nic se na tom nezmění.... Mimochodem jsou i jiné pozy...
U příspěvku:autoportret
heep (Občasný) - 26.2.2004 > Jsi s tou fotkou spokojena? Ano? Asi by jsi něco změnila, že jo? Ale hoď to za hlavu, je to především Tvá vlastní fotka!
U příspěvku:autoportret
heep (Občasný) - 26.2.2004 > Miroslav CERNY> Hele pane, tohle je neúprostný názorový veřejno. Jestli u autorky naháníš plusový body, tak ji jdi umýt nádobí, nebo vyžehlit prádlo a nepleť se do toho. Autorka musí být silná a připravena i na tuhle kritiku. Takový je svět a jestli chce slyšet jen pozitiva musí to do textu napsat - Vám co se něco nelíbí mi to prosím laskavě nepište a akt je už takový. Jaký? Odhalující. Neměl bys spíš nadat tomu co se MU to LÍBÍ? Faktická poznámka - a to jsem se ještě k té fotce nevyjádřil. Fuck jo!
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter