Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Z tepla se nikdy nechtělo
ztratila (Občasný) - 19.8.2007 > líbí se mi první tři verše. dokonce tipuju, že ty k tobě nějak připluly. to další už je k tomu jenom připnuto.
U příspěvku:zavod do nelogiky zeny
ztratila (Občasný) - 19.8.2007 > Hodně mi vadí absence diakritiky.
U příspěvku:haiku
ztratila (Občasný) - 11.8.2007 >
U příspěvku:Uran
ztratila (Občasný) - 11.8.2007 >
U příspěvku:MEZI námi
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > ale alespoň ten odkaz bys mohl připočíst k dobru, ne-e?:)
U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > Jinak já jsem si vytvořila takovou interní tematickou řadu Noční práce - Kloktat dehet - U Útulku 5. Spříněný jsou ty věci asi náladou.)
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > Můj dnešní biorytmus intelektu je -69% (mínus šedesát devět procent) - podle mě ten údaj úplně odpovídá.
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 >

kluci a holky, já jsem na vás dneska asi příliš tupá:)))

U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > Kloktat dehet?:)
U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > Ireno, Zajícův rok je pitomost, nech mě chvíli přemýšlet -
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > a ty tu svou identitu nedodržuješ schválně, bo ti to jen tak ujelo?
U příspěvku:zpátky nahoře
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 >
U příspěvku:zpátky nahoře
ztratila (Občasný) - 9.8.2007 > Co to je hitchcore? - já si představuju něco mezi Janem Spáleným a Homérem z Idiota Crusoea...
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 8.8.2007 > ... estrogenovou přesnídávku ;))
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 8.8.2007 >

Já ale nic nekritikuju, Ireno, ber to jako takovou estrogenovou přesnídávku.

To o klíčovém si pamatuju, ale napadlo mě, že bys třeba mohla vybrnkat a nahrát základní melodii sama. Je to sice troufalé, ale napadlo mě to, no.)  

U příspěvku:Strach o
ztratila (Občasný) - 8.8.2007 >

Moc se omlouvám, původně jsem chtěla reagovat slovně, ale nějak se tu objevila jednička, která mi přijde nespravedlivá, tudíž jsem to musela změnit.

 

Text je pro mě zatím zajímavým příslibem - jsem docela zěvdavá na další věci.

Pravda je, že tu enbyl dodržen žánr vyprávění. Mimochodem,  když jsem byla gympláčkem, udržoval se takový blud, že není nic lehčího při psaní slohovek, než vypravování nebo úvaha. Protože úvaha se vždycky nějak okecá a vypravování má každej v krvi - není to pravda.

 

Musíš si holt vybrat, co bys rád. Učitelky můžeš provokovat kanonádama vulgarismů, ale přitom musíš nutně počítat s tím, že za to enbude ani pochvala, ani slušná známka. Kdysi, když se tuším že poslankyně Čurdová prala o ten zákon či vyhlášku, podle níž by se v médiích mluvilo výhradně spisovně, říkal profesor Kraus v nějaké debatě, že znakem ovládnutí jazyka  - úrovně mluvčího - je mimo jiné schopnost poznat, kdy má použít jakou jeho vrstvu. Prostě že mu je jasné, kdy se víc hodí mluvit / spát spisovně (třeba článek v novinách, TV zprávy) a kdy se můžeš trochu uvolnit (naše mateřština není většinou striktně spisovná čeština, ale hovorovej jazyk, tudíž pokud bys spisovně pohořil třeba s babičkou nebo kamarádem, možná by se začali zajímat o to, co se ti přihodilo, že seš tak divnej / děláš legraci).

 

I pokud text nevnímáme jako slovní slohovku (a my k tomu vlastně nemáme důvod), tak má pozastavení hodná místa - na mě třeba velmi nedobvře, plytce působila ta veršovaná pasáž - tos tam jistě hodil hodně spontánně - šlo to z tebe, ale je to prostě takovej slovní průjem, odpad, kterýho bys měl textu zbavit. A možná opravdu přidat víc děje, popřípadě jeho popisu, to dodá textu na důvěryhodnosti.

 

Pozastavila bych se i nad poznámkou bílého psa, který pravděpodobně hodnotil text v kontextu "školní slohovka" - ve skutečnosti vůbec nezáleží na tom, jak dlouhý text je, mlůže být jen dobrý, nebo špatný. U publikování na internetu navíc platí, že přijatelnější (snesitelnější) je spíš kratší text. + (a to je hnidopišské, ale stejně) - bílý pse, zkus se oprostit od té příšerné, nechutné otomovací floskule, u člověka, který píše, je to ostuda! 

U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
ztratila (Občasný) - 8.8.2007 >

¨Tahle vaše debata, holky, mi připomněla recenzi filmu Účastníci zájezdu v časopise Cinepur - psala ji žena. V podstatě se tak jako stručně přenesla přes všechny klady a nedostatky toho filmu a zaměřila se na jednu konkrétní věc, tedy jednu z hlavních hrdinek, která je tlustá a ošklivá, všichni jí to dávají patřičně najevo, ona sama si toho je velice dobře vědoma, její život to velice vlivňuje a nakonec - eště ke všemu, hraje tuhle hnusnou, tlustou holku mladá a štíhlá herečka. (Což mi připomíná, jak kdysi v AZ magazínu nadšeně hlásili, že byl natočen nový film o Leninovi, v titulní úloze s hercem tak přesvědčivým, že neměl vousy a naopak mě vlasy, dokonce ofinu... - a vůbec to nevadilo, tak byl přesvědčivý) . - A bez přemlouvání poznám, že i já měla původně problém s tou tlustou, ošklivou holkou, která bere všechno - myslím, že my holky o tlustých ošklivých holkách uvažujeme poněkud jinak než Irena, mj. i proto, že se samy někdy cítíme ošklivý a tlustý. - Momentálně jsem tuhle písničku ochotna rehabilitovat, až uslyším melodii.)  

U příspěvku:Strach o
ztratila (Občasný) - 7.8.2007 >

qqq

 

U příspěvku:Mlčení
ztratila (Občasný) - 7.8.2007 >

S oběma souhlasím i ne.

Vůbec mi nevadí neoriginální začátek a precizní, prostý pokračování. Naopak takový věci bývají často nejúčinnější a tak.

Jenomže potom přijdou poslední dva verše a nad těmi se pozastavuju.

Dám 4D, ačkoli pro mě úplně přesně to je 3.5/D - jenže tři by bylo nespravedlivě málo.

U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
ztratila (Občasný) - 7.8.2007 > Ireno, ty to líčíš velmi plasticky, ale stejně bych to radši slyšela. Aspoň kostru nějakou:) - Jsem zvědavá!:)  
U příspěvku:Strach o
ztratila (Občasný) - 6.8.2007 >
U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
ztratila (Občasný) - 6.8.2007 >

A co třeba Jimmy Coorrigan?

 

něco v tom je opravdu užitkové, něco v tom je parůžek jelena, kel slona, ucho ještěrky.

 

ale co mi chybí, je alespoň náznak melodie, u libovolnýho textu. třeba u toho o ošklivých holkách, ten ej už zhudebněnej, nebo u ledových démonů...

 

 

U příspěvku:kůlový blesk
ztratila (Občasný) - 6.8.2007 >

Tolik času mě to zase nestojí:) - A tady mi stálo za to podotknout, že pečeš snězenou kachnu:) -

U příspěvku:Orgasmus
ztratila (Občasný) - 5.8.2007 > hu!
U příspěvku:kůlový blesk
ztratila (Občasný) - 4.8.2007 >

ambivalentni dojem.

na jednu stranu slovni aerobik.

na druhou stranu cool v plote - coz je hodne otrepany jazykovy vtip, pouzili uz mj. plihal a asi deset pred nim mardosa v nazvech svych knizek...

U příspěvku:Peleš lotrovská
ztratila (Občasný) - 25.7.2007 > Děkuju, já si počkám. Možná jsi moc vášnivá technička:)
U příspěvku:Peleš lotrovská
ztratila (Občasný) - 22.7.2007 >

slyšela jsem jakési nezřetelné ševelení. hudbu

měla jsem ale na mysli srozumitelnou recitaci nějakýho textu:)

U příspěvku:co mě to na a napadlo
ztratila (Občasný) - 21.7.2007 > tvuj slabsi prumer
U příspěvku:Láska, sex a lajničky
ztratila (Občasný) - 20.7.2007 > Má to slušnej potenciál. Kterej zabíjí primitivnía  vulgární provedení. Rozuměj - hovno sem, hovno tam, já se z něj naruby neobrátím,a le tady to na mě působí lacině.
U příspěvku:Peleš lotrovská
ztratila (Občasný) - 20.7.2007 > Mě by to zajímalo, kdybys to načetla. Zkus to někdy.
U příspěvku:Zamilovaná...
ztratila (Občasný) - 17.7.2007 > ;))
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter