Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 19.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 29.1.2007 > Kdysi se mi libila jedna rozhlasova repka z anarchisticky demonstrace, nejakej angazovanej mladik tam spontanne sipal: Nebran se, ja te nenapadam... - Takze asi tak. Vetsina tvych basni se mi nelibi a nekolikrat jsem to zopakovala, afektovanost, velkohubost, rozmachla prazdna gesta, klise. Posledni dva texty me ale zaujaly, jsou konkretnejsi, civilnejsi, zda se mi ze osobnejsi, epictejsi. Na zaklade nich me napadlo, ze by ti slusela proza - ani ne u toho prechoziho, kterej mi prijde vytecnej, tenhle mi takovej neprijde, ale neco v nem je. - Moje komentare nikdy snad O NICEM nejsou, ja jejich prostrednictvim vyjadruju svoje nazory, nevypravim.- Niterny prozitek je dulezity, ale sam o sobe dobrou literaturu nedela a me dobra literatura zajima. - Mne prijde popravde trochu nefer, jak tu [nikoli v dilech, ale spis v komentarich] sermujes svymi pohnutymi osudy, ono to pak vypada, ze holka to ma tezky, je hypersenzitivni, budme na ni hodni - ale myslis, ze jsi tu jedina, ktera ma nejaky trable, ze ostatnim lidem na celym svete neumiraji rodice a deti a blizni, ze nejsou nemocni na tele nebo na duchu, ze nejsou osameli, smutni, unaveni, necim zklamani, izolovani? Jen se tim neprezentujou, nevykrikuji to jen tak do sveta, pro tebe je to v tuhle chvili a na tomhle hristi vedle jinyho soucast tvy image. Za chvili bys na me chtela, abych se ti prokazovala tubama od antidepresiv a pritahla par mrtvol bliznich. Jsem jina nez ty, ale to jeste neznamena, ze jsem nejaka zruda a ze se pred tebou musim za jakykoli svuj nazor nejak obhajovat. Zkus se obcas dotknout chodidly zeme, nekdy je to prima.

U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > A pro me je to malo.
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > Ja snad lidska jsem. Jen jsem si dovolila podotknout, ze myslim, ze by bylo zajimavy, kdybys zkusila prozu. Lidsky s tebou muzu soucitit, literarne me tohle konkretne neoslovuje. Snaha prevrhnout na cele okoli svuj zivot mi prijde trochu nefer.
U příspěvku:Lednové jaro
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > proc jako osvetim?
U příspěvku:Na hazard
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > taky se mi vic libi motto - ale i ten text, jen se tu na muj vkus nejka moc misi originalita a neotrelost s otrepanymi klise...
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > Protoze myslim, ze vysledek by mohl byt zajimavej. Tohle me moc nenadchlo, ale myslim, ze v proze by to mohlo vypadat vel,mi silne - vcetne toho naboje...
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > vyckam casu jako husa;]
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > jak uz jsem rekla, zkus psat povidky, mohlo by to vypadat hodne zajimave...
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 28.1.2007 > hodne autobio?
U příspěvku:Modlí dbení
ztratila (Občasný) - 26.1.2007 > http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=101795
U příspěvku:V zahradě myšlenek příležitostného vraha
ztratila (Občasný) - 26.1.2007 > první věc od tebe, která se mi od tebe líbí. má to nějaký příběh a tak.
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 >

To je skoro nějaká mediokracie, kde má každý selský synek tiskovou mluvčí!:) Gratuluju tik odvaze, s níž vyvozuješ poměrně troufalá (byŤ zcestná) tvrzerní o lidech, o nichž nic nevíš.

 

 

U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 >

;))))))))))))) - první uvolnněný v tomto utaženém dni, díky:)

krátkozraká neznamená nutně blbá. Hau.)

U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > ironie. nejvíc se směju, když si brýle zalehnu a ony držej i pak pohromadě.
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 >

Jsem krátkozraká. mám 5+2,5 D. Proto píšu a čtu delší texty raděj ve wordu.

 

Zažila jsem už aj to, když jistý selský synek komusi vysvětloval, že je to s uměním nějak jinak.

 

Navíc jsem to myslim neformulovala tak, že bych vyjadřovala názor celé kulturní fronty, pouze svůj vlastní. A uvedla důvody. Tak.

U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > Jse stará žena s celkem 7,5 dioptriemi, tak myslím, že si zvětšování textu wordem můžu dovolit - při zpětném kopírování bych ho mohla zmenšit, ale neumím to:)
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > Nevím, v úvodní reakci jsi mi vysvětlila, že jsem cosi zásadně nepochopila. Ale já to pochopila, jen mi to nepřišlo dobrý.
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > Obávám, že nechtěla. Leckterou větu lze – podobně jako svetr – obrátit naruby. Nechtěla jsem říct nic jiného, než že přečte-li si čtenář text a prohlásí o něm, že je blbý, nemusí to ještě nutně svědčit o blbosti čtenářově. O to, jak bych to napsala já, absolutně nejde. Není to osobní, vidím text a píšu, co si o něm myslím. Jsem čtenář – a ten nemusí být nutně i autorem. Úvod jsem si pročetla tedy znovu pečlivě a jeho afektovanost mi přišla odporná. Tahle báseň mi subjektivně nevyhovuje – ale ani obecně na ní nevidím nic zajímavého, kromě snad oné velké energie, emoce, která ale ještě nerobí umění uměním, psaní psaním.
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > Ohledně té onanie - přišlo mi to jako nechtěná komika:)
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > Nevím, jestli jsem to nepochopila, ale přijde mi to špatné. Hloupé, velkohubé. To nutně neznamená, že chyba je na mé straně přijímače.
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > jinak prosím tě, ¨jestli znáš nějakýho hocha, co onanuje nad fotkama Gerge Sandový, tak ho prosím vyfotografuj, chtěla bych ho vidět...
U příspěvku:Femme fatale /frigoarte/
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 > fráze. klišé. velká gesta. nesympatické. 2-3
U příspěvku:plakát k 60. výročí osvobození
ztratila (Občasný) - 25.1.2007 >

ta veselá exhibice je součástí show? pak by se k ní ale spíš než plakát k připomenutí velký historický události hodila pozvánka na koncert neznámé skoro skupiny K třicátému výročí.

U příspěvku:Pravidla lži
ztratila (Občasný) - 18.1.2007 >

Oplatko, ale ty nejsi schopna nějak normálně a dospěle reagovat na žádnou kritiku, všechno je osobní útok a zlý úmysl.

 

Teroristo, jo, to je zajímavej názor, v podstatě korepondující s mým.)

U příspěvku:nočná drapéria v privátnom tichu
ztratila (Občasný) - 12.1.2007 > Líbilo se mi to přesně do okamžiku, než jsi vytáhla dušé bláznů, pak už to byla divá jízda na sladkym klišé
U příspěvku:Rozvod
ztratila (Občasný) - 11.1.2007 > Je to takový lidový. Ale myslím, že v soutěži neobstálo třeba i proto, že to není dobře napsaný. Je to takový kostrbatý, chvíli se zdá, že cíleně, chvíli se zdá, že jde o kouzlo nechtěného.
U příspěvku:(keď si cynik udrie hlavu o mraky)
ztratila (Občasný) - 8.1.2007 > a to ti kdo řekl, že sladká, ha?:)
U příspěvku:(keď si cynik udrie hlavu o mraky)
ztratila (Občasný) - 8.1.2007 > ty seš tak kousavá takhle po ránu!!! ;)
U příspěvku:(keď si cynik udrie hlavu o mraky)
ztratila (Občasný) - 8.1.2007 > tím chci říct, že tohle narozdíl od husáka žije:) - ano, měla jsem na mysli kachny nebo králíky, rozumíme si ;))
U příspěvku:(keď si cynik udrie hlavu o mraky)
ztratila (Občasný) - 8.1.2007 > Není to vyloženě průšvih, ale není to ani dobrý, protože je to příliš užvaněný. připomíná mi to kuchání masa.
U příspěvku:Zvnitřezlosti
ztratila (Občasný) - 7.1.2007 > souhlas se zirael. navíc máš dobrou image:)
  <<< předchozí 
19.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter