Co se má zobrazovat
Tvé další možnosti
Pomůžeme, poradíme
Takový výstup jako
No, já nevim. Když si to přečtu poprvý, tak mám pocit, jako bys to pod vlivem nějakýho zážitku zer sebe hrrr na nás vychrlil a že bys pak měl počkat a třreba si to přečíst a - a když si to přeečtu podruhý, mám pocit, že to není spontánní, že to podmiňuje snaha nějaká jistě jsi to po sobě četl. fakt nevim.
Na experimentu ej zajímavej i ten jeho aspekt, že právě na tu experimentálnost můžeš všechno svést. Je to vousatý? Experiment! Má to tři nožičky? Experiment! Hnije to, mokvá to? Experiment!:) - Poslední tvoje věta mi přijde krajně nelogická, nějak přijatelnější by mi přišlo, kdybys o tom aspoň TROCHU PŘEMEJŠLEL.)
Nic z toho ti vyvracet nebudu, protože se vším, cos napsala, se dá souhlasit. I tak ale názor neměním.)
V cem se k tobe, Barco, zachovalo ucho neslusne? - Ja vidim, ze ono se ti snazi vysvetlit svuj pohled na vec, nejspis i prostrednictvim soukrome posty. Ty nejak vlitnes, ohrnes nos a vlipnes jednicku.
Napises mnoho pismenek, znepokojivych uz svou podstatou: jsou nekonkretni, vagni, nedaji se za nic chytit.
Tady uvadis nekolik duvodu na prvni pohled konkretnich, staci se nad nimi ovsem dele zamyslet, abys zjistila, ze to jsou hlouposti.
Dobrá, tedy bez metafor: V tvém podání se zdá být poezie smrtelně vážnou záležitostí a vedle toho čímsi abstraktním, neuchopitelným, vágně definovatelným. To je ovšem pouze jeden z přístupů k poezii. Člověk, který si momentálně říká ucho sem ucho tam, o poezii hodně ví. Je to člověk s velkým citem a velkou erudicí. Přistupuje k poezii bez předsudků, zkoumá její možnosti, hledá nové cesty, hraje si. V této entitě ji takzvaně remixuje. Vybere si text obvykle nějakým pro něj zajímavým způsobem blbý a vytvoří z něj cosi nového, obvykle legračního. Na nikom a na ničem takto netyje, dělá to rp zábavu sebe i dalších a snad – podle hesla „i cesta může být cíl“ si takhle zjišťuje či ověřuje něco o té poezii. Odkaz na původní text v jeho pracích nikdy nechybí. Přistupuješ k literatuře překvapivě naivně a toporně – každý neustále někoho cituje, nikdy nic není úplně původní, vezmi si třeba Hrubínovu Hirošimu... Ucho sem ucho tam nic nezastírá, nelže a nekrade. Snaží se s tebou mírně diskutovat – a tak myslím, že by ti prospělo, kdybys ubrala na bojovnosti a zapracovala na otevřenosti.
A tu je jasné, proč nemůžeš vystát ucho za ucho. ono ucho je jak mladý biochemik, na poezii nazírá s jistým odstupem, zkoumá její možnosti, šťouchá do ní, štípe ji, vrtá do ní. A dost o ní ví, což ty jeho pokusy směřuje. Ty ji bereš smrtelně vážně a přitom jenom pocitově, vágně. Jako něco neuchopitelného. Proto některé břehy nepřekročíš -
http://209.85.129.104/search?q=cache:IJxTDsALA2QJ:www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp%3Fcid%3D22312%26pid%3D2+kanadsk%C3%A1+plemena+skotu&hl=cs&gl=cz&ct=clnk&cd=3
taky zajímavý článek. poetický i poučný.)