Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 20.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zvnitřezlosti
ztratila (Občasný) - 7.1.2007 > souhlas se zirael. navíc máš dobrou image:)
U příspěvku:náušnice
ztratila (Občasný) - 5.1.2007 >
U příspěvku:PF MMVII
ztratila (Občasný) - 3.1.2007 > i ti:)
U příspěvku:..nt.
ztratila (Občasný) - 3.1.2007 > VERLYBA
U příspěvku:Barevný fotograf
ztratila (Občasný) - 3.1.2007 >

Takový výstup jako

U příspěvku:Puke vypráví IV
ztratila (Občasný) - 30.12.2006 >

No, já nevim. Když si to přečtu poprvý, tak mám pocit, jako bys to pod vlivem nějakýho zážitku zer sebe hrrr na nás vychrlil a že bys pak měl počkat a třreba si to přečíst a - a když si to přeečtu podruhý, mám pocit, že to není spontánní, že to podmiňuje snaha nějaká  jistě jsi to po sobě četl. fakt nevim.

U příspěvku:Těně
ztratila (Občasný) - 30.12.2006 > Já bych se přiklonila k archandělovi tentokrát. Na první pohled uvolněný, hravý, pod povrchem jakejsi afekt a příliš tlačení na pilu - ono to nemusí být ani opravdický tlačení na opravdickou pilu, někdy stačí jen pilníček a jeden dva šmiky.)
U příspěvku:Holčička
ztratila (Občasný) - 30.12.2006 > mohla se mi to jen zdá, ale ta holčička má dospěláckou pusu, rty...
U příspěvku:/bez názvu/
ztratila (Občasný) - 30.12.2006 >
U příspěvku:Život byl prachem na gumách naší šestilitrový Fordky (1.0)
ztratila (Občasný) - 30.12.2006 >

Na experimentu ej zajímavej i ten jeho aspekt, že právě na tu experimentálnost můžeš všechno svést. Je to vousatý? Experiment! Má to tři nožičky? Experiment! Hnije to, mokvá to? Experiment!:) - Poslední tvoje věta mi přijde krajně nelogická, nějak přijatelnější by mi přišlo, kdybys o tom aspoň TROCHU PŘEMEJŠLEL.)

U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 > yes.)
U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 >

Nic z toho ti vyvracet nebudu, protože se vším, cos napsala, se dá souhlasit. I tak ale názor neměním.)

U příspěvku:NEJKRATŠÍ VÝDECH MANDOLÍNY
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 > Barčo, já jsem ti tu včera vypsala pár bodů, mohla by ses k nim vyjádřit, především k prvním čtyřem? děkuju
U příspěvku:strčímmistrapodbucharazapálímfabriku
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 > podnětné
U příspěvku:NEJKRATŠÍ VÝDECH MANDOLÍNY
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 >

V cem se k tobe, Barco, zachovalo ucho neslusne? - Ja vidim, ze ono se ti snazi vysvetlit svuj pohled na vec, nejspis i prostrednictvim soukrome posty. Ty nejak vlitnes, ohrnes nos a vlipnes jednicku.

 

 

Napises mnoho pismenek, znepokojivych uz svou podstatou: jsou nekonkretni, vagni, nedaji se za nic chytit.

Tady uvadis nekolik duvodu na prvni pohled konkretnich, staci se nad nimi ovsem dele zamyslet, abys zjistila, ze to jsou hlouposti.

 

  1. Ucho texty nekrade, pouze si s nimi [priznane] lingvisticky pohrava. Coz je nejen zabavne, ale vetsinou i zajimave pro nekoho, kdo se tak ci onak zabyva tvorbou literarnich textu.
  2. Inspirace necim textem, dialog s necim dilem neni zakazano. Postmoderna je na tom docela zalozena a existuji i hlasy, ze dnes nevytvoris nic, vubec nic puvodniho. Treba Zadie Smith ziskala Orange Price za roman O krase, v nemz prebira teze urciteho eseje, z nehoz cerpa dokonce nazvy kapitol a syzet je doslova opsan z dalsiho romanu -  myslis, ze je to neco jineho jen proto, ze se tim nekomu snazila vzdat hold? Nebylo by to tvrzeni pokrytecke a smesne? Podle me rozhodne ano.
  3.  Pises, ze neco jineho je inspirace a neco jineho nepuvodnost. Opisovani od nekoho, epigonstvi. Defacto obvinujes ucha z epigonstvi - neprijde ti to absurdni vzhledem k tomu, ze si vybira vyhradne slabe texty respektive texty reprezentujici urcity nesvar?
  4. Nesouhlasila bych s tebou tak docela ohledne znevazovani zacinajicich autoru. Totem je volny prostor, pise sem spousta lidi, coz automaticky neznamena, ze taky umeji psat. Gramotni jsou jiste, ale talentovani? Autori i ctenari k textum pristupuji ruzne, jsou ruzne narocni a maji ruznou potrebu nazyvat veci pravymi jmeny. Nekdo vydrzi vkladat sem spatne texty i nekolik let a bude mit i decka a patky, fanousky - prave proto, ze tu je tolik lidi s tak odlisnym vkusem.
  5. Myslim, ze ten zapskly ton nemas zapotrebi, ucha si opravdu vazim, prijde ti nutne se tomu posmivat ci nad tom ohrnovat nos, prijde ti to dospele, otevrene? To je totiz to, cos uplne presla v me predchozi zprave, tudiz to musim zopakovat: zkus byt mene upjata, otevrenejsi. 

  

U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > omlouvam, ze to prepisuju, jsem indisponovana tim notebookem - talentovany je, povrchni neni. Tohle je pohodlne. [Coz je patrnejsi tim, jak je to tu nahusteny] a co je pohodlny neni dobry.
U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > A uznavam, ze bez prestavky melu pantem, jsa ve vsem jen diletantem, vsem povolanejsim se to hodne libi - ale mne proste ne.
U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > A protoze to je asi jediny nazor mimo, pokusim se rozvest. Mne to ze vseho nejvic pripomina takovy ty kycovity obrazy nahych bilych divek na vzpinajicich se bilych konich a zamilovanych parku na silnych motorkach a malych stenatek a kotatek a rezanych kvetin. Ty umis fotit. Umis z toho vyskrabnout i ten pribeh, kterej je na fotce uzasnej uz jen tim, ze se nemusi nijak siroce rozepisovat, proste tam nekde vibruje. To obdivuju. I kdyz jde o obrazek rohu sprchy nebo zdi v dome, ma to nazev, ze te to kamsi nakopne. Tohle je trochu promichany, stary novy... A je videt, ze to mas v pazi, ale proste mi to prijde jako moc na jistotu a kyc. Nic z toho nejde na dren, nic z toho me nedonuti rict ty vole a vytrestit oci. - Dokonce mozna v tom je ten problem, v pazi. Nedavno jsme se s jednim clovekem bavili o dalsim cloveku, v necem genialnim. Ve vareni knedliku treba. A jeden clovek rekl: No jo, to ale znamena, ze se ted musi na vareni knedliku uplne vykaslat. Mozna by stalo za to, kdyby ses na to sem tam taky zkusil vykaslat.
U příspěvku:pištesi
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > kyc
U příspěvku:NEJKRATŠÍ VÝDECH MANDOLÍNY
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 >  

Dobrá, tedy bez metafor: V tvém podání se zdá být poezie smrtelně vážnou záležitostí a vedle toho čímsi abstraktním, neuchopitelným, vágně definovatelným. To je ovšem pouze jeden z přístupů k poezii. Člověk, který si momentálně říká ucho sem ucho tam, o poezii hodně ví. Je to člověk s velkým citem a velkou erudicí. Přistupuje k poezii bez předsudků, zkoumá její možnosti, hledá nové cesty, hraje si. V této entitě ji takzvaně remixuje. Vybere si text obvykle nějakým pro něj zajímavým způsobem blbý a vytvoří z něj cosi nového, obvykle legračního. Na nikom a na ničem takto netyje, dělá to rp zábavu sebe i dalších a snad – podle hesla „i cesta může být cíl“ si takhle zjišťuje či ověřuje něco o té poezii. Odkaz na původní text v jeho pracích nikdy nechybí. Přistupuješ k literatuře překvapivě naivně a toporně – každý neustále někoho cituje, nikdy nic není úplně původní, vezmi si třeba Hrubínovu Hirošimu... Ucho sem ucho tam nic nezastírá, nelže a nekrade. Snaží se s tebou mírně diskutovat – a tak myslím, že by ti prospělo, kdybys ubrala na bojovnosti a zapracovala na otevřenosti.

U příspěvku:Resumé
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > zážitek to musel být hodně silný, ale báseň je prachmizerná
U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > To poprsí je nějaký divný, na to, jak pevně vypadá, moc nízko - hm?:)
U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > já tomu teda nerozumím, ale každá ženská má každý prso trpchu jiný, jedno menší a jedno větší...
U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 >
U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > něžná.
U příspěvku:NEJKRATŠÍ VÝDECH MANDOLÍNY
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 >

A tu je jasné, proč nemůžeš vystát ucho za ucho. ono ucho je jak mladý biochemik, na poezii nazírá s jistým odstupem, zkoumá její možnosti, šťouchá do ní, štípe ji, vrtá do ní. A dost o ní ví, což ty jeho pokusy směřuje. Ty ji bereš smrtelně vážně a přitom jenom pocitově, vágně. Jako něco neuchopitelného. Proto některé břehy nepřekročíš -

U příspěvku: VÁNOČNÍ
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > Je to vypsaný a prázdný.
U příspěvku:20 minut před ikarem
ztratila (Občasný) - 23.12.2006 > tohle by mohl recitovat mirek kovářík, velmi živelně a s nějakými pěknými efekty (virbl...?)
U příspěvku:Usmolené zápisky
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 > Ne úplně. Je to nudné. Čtenář ti do třetí strany usne. Dynamika textu je nulová. Na tom nutno zapracovat. A to je myslím hodně konkrétní výtka, nemyslíš?:)
U příspěvku:Usmolené zápisky
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 > nudný, bez jiskry, bez espritu...
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 >

http://209.85.129.104/search?q=cache:IJxTDsALA2QJ:www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp%3Fcid%3D22312%26pid%3D2+kanadsk%C3%A1+plemena+skotu&hl=cs&gl=cz&ct=clnk&cd=3

 

taky zajímavý článek. poetický i poučný.)

  <<< předchozí 
20.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter