|
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > blondýna> "ta největší a nejkrásnější dýka vypadla z rukou podzimu
a na hrotu měla dvě kapky krve"
Možná si napadnout nechtěla, ale povedlo se Ti to ;-)
A bez diskuse použil ten Kainar nádherný příměr... rozhodně je tady očividná paralela ostří dýky/ostří gilotiny. Listí je v důsledku odříznuto od větví ostrým kovovým předmětem ;-) |
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Když jsme u těch nesrovnalostí... jednou nám listí stíná gilotina a pak jsou kolem stromů nože. Nějak se nám to tam hromadí. Možná by bylo vhodnější použít místo nožů třeba ostří, které má rovněž gilotina. |
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > blondýna> Kdybych se strefoval do Tebe, jinak bys výskala ;-)
Kromě toho si podle mě tou poznámkou o Kainarovi do jisté míry napadla originalitu myšlenky. Tak. |
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> Mysli si, co chceš, stejně jako já ;-) Nic to ovšem nezmění na kvalitě Tvé básně.
Rovněž netvrdím, že můžeš za redakční výběr. Taky jsem na tu poznámku neposlal avízo Tobě, ale redakčnímu výběrčímu ;-) |
U příspěvku:Ticho |
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > kink> To nevím... Rodiče mi to nechtějí říct :-( |
U příspěvku:Ticho |
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > tak teď, egile. |
U příspěvku:Ticho |
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > kinky linky! tesat do kamene! egile, přines nějaký šutr! |
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Koukám, že do slepic už se strefovali i jiní. Nu což, nečetl jsem všechny reakce ;-)
Jen bych podotkl, že na redakční výběr je to dooost slabé... Můj názor... |
U příspěvku:Spoje |
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Když jinak nedáš, Martine... ;-)))
http://www.totem.cz/enda.php?a=60402 |
U příspěvku:la clé
|
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Souhlasím s blondýnou. Myšlenka v textu je a dalo by se jí přiznat jistou míru originality, i když i to zčásti blondýna popřela, ale je to celé zbytečně šroubované a kostrbaté.
Jen tak namátkou jsem si zkusil napsat během 5ti minut rýmovanou variaci na první sloku evokující podzim, aniž bych to slovo vůbec použil:
Zas listí stromům sladce stíná
vane jak chladná gilotina
jakoby kdysi býval k ruce
katům francouzské revoluce
Tím chci jen naznačit, že to jde i jinak a neskromně se domnívám, že i lépe.
Nehledě na to, že bych nechtěl spát pod peřinou ze slepičího peří. Mám pocit, že se používá spíš peří husí, kteréžto se i více hodí k tématu podzimu, jelikož husy jsou narozdíl od slepic tažní ptáci.
Líbí se mi snad jen ten pěkně stručný a úderný závěr:
"jsou nože kolem stromů
musíme se bát"
Celkově ne víc, než za 3. |
U příspěvku:Spoje |
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > egil> To kategoricky popírám! Rozhodně jsem nikdy nenapsal "křup bukvice na větvičce"! Ten verš zněl "křupky více do lednice". Ten doktorát nepopírám, ale je tajný a prošel jsem jen s odřeným pupkem. A na saxofon hraju viortuózně.
Už abych si pořídil tiskoviového mluvčího. Kdo to má pořád vyvracet? Taková lopota. |
U příspěvku:Spoje |
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > out of soul> No já taky nemluvil už o Newtonovi v souvislosti s termodynamikou ;-) To už byla jen třešinka na dortu.
Jinak jsem měl stejnou myšlenku jako Ty, kterou se mi nechtělo vyslovovat, a totiž že v tom trochu postrádám reálný základ. On tam ten celý svět prostě není ;-) |
U příspěvku:Píšu křídou do komína |
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Naivní není nutně ekvivalent ke kýčovitý. |
U příspěvku:Yetti z Bluebynu |
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Sice mi unikají skryté souvislosti, ale nesouhlasím s moyri. Míchej si co chceš s čím chceš. Nemyslím si, že je to říkanka pro děti a nijak mě nepopouzí spojení menstruace(a to je jen jeden z možných výkladů?) a Bullerbynu. A navíc Soundgarden! Vtipné. Oceňuji. |
U příspěvku:Spoje |
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Myslím, že na tuto otázku by Ti byl schopen odpovědět jistý Isaac Newton - zakladatel teoretické fyziky, včetně optiky. Termodynamiku kapalin do toho raději míchat nebudeme ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To snad ani ne, ale nemám rád nedorozumění. Internetová komunikace k nim často svádí.
Vůbec nemusím mít poslední slovo.
Proč taky?
Oooops ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > tichotame, o tom vysmívání psala Cum-ley, sorry za zmatení ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Cum-ley, myslel jsem, že jsem na škarohlída reagoval dostatečně vtipně, aby bylo jasné, že jsem pochopil nadsázku ;-)
tichotame, asi máš pravdu... již jsem zřel horší věci... ale v kontextu toho, co jsem si přečetl od Cum-ley, mi to přišlo jako úlet. Ty horší bych nazval asi sračkou (pardon) nebo jinak přiléhavěji ;-)
Mimochodem, právě proto, že se jedná o pouhý popis, se mi to nelíbí. I popis lze totiž napsat zajímavě. Tohle jen vyvolává příliš konkrétní a jednosměrnou představu a to je na dobrou báseň málo. Já tedy od poezie očekávám mnohem víc. Kromě toho, já se tomu nevysmívám. Jen to nenaplňuje mou představu poezie.
A už mlčím ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Mimochodníkem, to, že jsem kritický k tomuto textu, nutně nemusí znamenat, že jsem škarohlíd (ať je to, co je to...) ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To je holt úskalí publikování... občas si to přečte i někdo, komu se to líbit nemusí a dokonce to ani nebude považovat za básničku ;-)
Ale nic si z toho nedělej, to se Ti stane ještě mockrát ;-)
P.S. Není potřeba mi vykládat obsah tohoto textu... je, bohužel, čirý a průzračný... |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Neboj se, již jsem si před první reakcí něco od Tebe přečetl. Věř mi, že původní verze reakce byla o dost ostřejší, ale po přečtení pár dalších věcí jsem si řekl, že to snad bude jen úlet (ne že bych i z těch dalších byl nějak odvařenej, ale pár hezkých okamžiků se tam najde) ;-)
I proto bych se přimlouval za střídmost v publikování ;-) |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... ujet ano, ale tohle je pekelný sešup ;-) Občas se vyplatí škrtat, resp. nepublikovat...
P.S. vítej v klubu (ale stejně to tam čtu "černé na bílém") |
U příspěvku:CESTY OSUDU |
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... jistě, nikde není řečeno, že i redaktorovi nemůže ujet klávesnice, ale... |
U příspěvku:Zab ho!(vno) |
Vio (Občasný) - 17.10.2006 > Nevím, zda-li bych měl tu odvahu nazvat to poezií... Ne, odvaha není správné slovo... spíš drzost. Ani se nepokusím to hodnotit, protože i jeden bodík je moc. |
U příspěvku:Co se nedočtete v letošním sněhu |
Vio (Občasný) - 2.2.2005 > miroslawek> Jsem profík, takže digitál |
U příspěvku:TICHÁ POŠTA |
Vio (Občasný) - 14.7.2004 > Když není Bůh, vše je dovoleno. Otevřeli člověka... ale jak, když se pořád uzavírá? |
U příspěvku:Infantka |
Vio (Občasný) - 14.6.2004 > ... |
U příspěvku:lehce zamyšlená |
Vio (Občasný) - 14.6.2004 > "My taky, my taky", volali ptáčkové
Hele brácho, nejsi už na filozofování starej? checht
proč u cest svých se krčím...? asi číháš na oběd/ť... |
U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény |
Vio (Občasný) - 10.6.2004 > Kelly> Závazky beru na sebe |
U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény |
Vio (Občasný) - 9.6.2004 > Kelly> Já? Já??? Copak já někde píšu o satori? Já pouze cituji.
Ale cigáro u mě klidně máš |
U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény |
Vio (Občasný) - 9.6.2004 > Odysseus sic Sirénám unikl, leč život není pohádka... stačí si o chvíli později zacpat uši a je všechno jinak... a i když člověk nakrásně propluje, zní mu ten zpěv v uších ještě léta...
Ale kdo je Odysseus a kdo Sirény?
O Charybdis a Scylle nejsem oprávněn informovat |