Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 26.12.
2.svátek vánoční
Štěpán
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
jafa

Občasný
Na Totemu: 36684x
Napsat zprávu
Autorův WEB

••Škála spolehlivosti: • Test lze považovat za pravdivě vyplněný ••Pozitivní charakteristiky: • Humanisticky založená osobnost • Rozvinutý pocit odpovědnosti • Obětavost • Originalita myšlení • Bohatý citový život ••Negativní charakteristiky: • Spíše samotářská osobnost • Spíše submisivní osobnost • Rozvíjení vztahů založených na jednostranné obětavosti • Rozvíjení vztahů, v nichž převládá prvek obdivu • Nedostatečné prosazování vlastních potřeb

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:z Bělče
jafa (Občasný) - 3.11.2010 > whispermoonlite> oba rozbory na první pohled působivé, jako Štolba o Štroblové, stejná pozice i argumenty

jen mě trochu děsí, že si ten "rozbor" (Štolbův i tvůj) tak moc poradí bez rozebíraných básní samotných. Až po vstřebání rozboru jsem je (básně výše) s nevelkou chutí přečetla, samozřejmě se mi nelíbily, a asi by se mi nelíbily ani před tím, ale přesto... je tu trochu propast, řekla bych, mezi tím Tvým efektním psaním a textem samým, který odsouváš pryč - neotevírá se mi díky Tvému psaní o něm, nebohatne mi. I když je kritika záporná, čekám od ní, že nějak přispěje k mému porozumění tomu samotnému textu, ale tady se to nijak kokrétně nepropojuje.

A kdybys to chtěl nejak napravit a propojit, a citoval bys proto z některé básně verš, co víc bys k němu mohl napsat než něco jako: "třeba zrovna tenhle verš se mi zdá tak hrozně neoriginální"... no a to mi přijde nějak málo...
U příspěvku:Zrození
jafa (Občasný) - 22.10.2010 > Janahe> já myslím, že je hřích tvoje fotky nějak nevyužít. mně připadají úžasný... ale no nic.
U příspěvku:Zrození
jafa (Občasný) - 22.10.2010 > z tvých fotek by byla neobvykle krásná knížka pro děti - jen k těm fotkám najít nějaké texty a pak taky najít dost velký formát a dost dobrého grafika

kdysi mě napadla Alenka v říši divů - kvůli tomu jejímu zmenšování. Ale ten motiv je i v mnoha jiných textech (třeba Pidilidi)

U příspěvku:Zahrada
jafa (Občasný) - 22.10.2010 >
U příspěvku:sama
jafa (Občasný) - 21.10.2010 > http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=253896

samota asi může bejt šťastná nebo nešťastná, zrovna jako vztah...

a taky se říká "není hrnec, na kterej by se nenašla poklička, když se hledá pořádně"

U příspěvku:Scházíš mi
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > whispermoonlite> no jo, zmatená - eště jsem Ti k tomu něco napsala, ale koukám, že se to zobrazilo výš, tj. před Tvým prvním psaním zde. nepoužila jsem funkci "reagovat".
U příspěvku:Scházíš mi
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > "čteš pravděpodobně to, co už jsi někdy, kdysi, v nějaké srovnatelné podobě četla na jiném místě" - tady to je první místo, které bych potřebovala vyjádřit nějak jinak - vždyť nejde o to, co jsem četla... spíš, co jsem prožila... ale na druhou stranu: to se zas tak neliší, ha, všechno je text... no a tak se do toho zamotávám a zamotávám, místo aby se mi něco vyjasňovalo, vyjasňovalo

depresivní vzdalování se od pocitu objevu k pocitu vlastního troubovství:) - nic neobvyklého

osobně mě nejvíc fascinuje jako čtenářku pocit "něco úžasného můžu zahlídnout! ale sakra, co to je? co to je?" - to je novost tak absolutní, až unikavá/neuchopitelná

všehno to bude nakonec stejně ňáká přisprostlá sublimace, celý umění... i ty řeči o něm .)



U příspěvku:Scházíš mi
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > whispermoonlite> to je divný, mám s tím tvým pojetím problém, nesouhlasím. nemůžu ale konkrétně rozmotat, v čem. a pořád mi přijde, pravděpodobně mylně, že vyjadřuješ složitě (neosobně) něco, co se dá říct osobně, prostě.

škoda. ale třeba se to změní (na mý straně)
U příspěvku:Z vlastní zkušenosti...
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > Mima> to je fakt, aby se v tom čert vyznal! já to vzdávám.

prostě to na Tebe celkově neudělalo dobrej dojem, kdežto na mě jo - na tom bychom se snad mohly v pohodě shodnout

dál to nechávám koňovi
U příspěvku:Spíš
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > Spíš…
Spíš lžeš než spíš
Ďábel se posadil
přímo do tvých rtů

- je opravdu dobrý!

U příspěvku:Scházíš mi
jafa (Občasný) - 13.10.2010 > whispermoonlite> souhlasím s tou nesmyslností termínů "obsah" a "forma" . to je podle mého rozumu fatální nesmysl.

a raději bych nevycházela ani od pojmu "novost". asi bych to nechala na slovech "požitek" "jiskření v mozku" "rozkoš" "uspokojení" a tak ... ale v té souvislosti asi taky musím zavést "pocit objevu", ačkoli tady už se někteří mí známí zlobí - co má co v umění dělat jaký objev? ale dá se tím docela nahradit "novost/pocit novosti" a přitom zůstáváme stále u konkrétního a představitelného

tak já nevím. měla Věza rozkošné pocitu objevu, když toto psala? vlastně máš asi pravdu, že možná mohla mít, pokud teprve vstupuje do toho zážitku postrádání někoho a jeho propátrávání a artikulace. a proč my teda pocit objevu nemáme? hah.

U příspěvku:Scházíš mi
jafa (Občasný) - 12.10.2010 > whispermoonlite> člověče, to je složitý! prej polopaticky

ale už se těším, až to pochopím

zpráva z procesu: nemůžu se tam najít. jsem ten, kdo je zvědavý víc na duševní svět než na způsob, jakým je vyjádřený. a přece mi informace "scházíš mi moc" o tom scházení nic moc neříká a jako zájemkyně o duševní svět tu ostrouhám. stejně tak toho málo vydedukuju i z ostatních veršů...
U příspěvku:Z vlastní zkušenosti...
jafa (Občasný) - 12.10.2010 > Mima> ne, příkře ne, jen mi přišlo, že nemáš pravdu
- pokud jde o text. ten mi přijde nápaditej.

pokud jde o obrázek, tak ten cítím jako přiznaně dětskej/naivní, což mi k tomu textu přijde jako ne-nudný, zajímavý doplnění - dává mi zase jinej odstín tomu okruhu významů, který text otevírá
U příspěvku:Hvězdy spadlé na zem
jafa (Občasný) - 12.10.2010 > krása
U příspěvku:Z vlastní zkušenosti...
jafa (Občasný) - 12.10.2010 > Mima> jak by šlo vyjádřit totéž, to bych teda ráda věděla

vždyť je to vyjádřeno úplně prostě a jednoduše. a přitom je to opravdu zajímavá věc, nad kterou se dá dlouho přemejšlet a otevírá docela pozoruhodný věci

U příspěvku:Z vlastní zkušenosti...
jafa (Občasný) - 11.10.2010 > to je pěkně vyjádřeno! inteligentní miniatura

někdy mě to taky tak napadlo, ale v oblasti těla, ne duše - když mě něco bolelo, třeba sval, o kterém jsem předtím neměla potuchy, než se namohl

tohle je samozřejmě o něco zajímavější

já raději píšu "dozví", ale asi je oboje dobře (nejsem si jistá)
U příspěvku:Katka K.
jafa (Občasný) - 11.10.2010 > nelíbí se mi ten styl

ale něco mi to připomnělo:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=48119
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 6.10.2010 > jaxxana> ani bych mu robit nedala, enom ako růžu bych ho chovala - ne?

nebo to takhle u tebe doma snad nechodí?

pokročilé feministky mají paní na luxování a pána si zalejvaj v růžovym truhlíku. každej neni holt na všechno .)
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 5.10.2010 > jaxxana> a proč ne..?
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 5.10.2010 > Karel M. a Skold> třeba to, co tu napsaly ty dvě neokouzlené dívky (žaža a mmiaa), mi přijde docela nenáročné na jejich čas a přitom upřímné, inteligentní i výstižné (vzhledem k jejich názorům). proč by to nestačilo třeba tak?
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 5.10.2010 > Karel M. a Skold> To mi přijde jako kdyby v parku stařena mlátila kolem si hrající (vybrané) děti. A kdyby se tomu někdo podivil, pak by řekla: není možný jim všem pořád vysvětlovat, proč se mi nelíbí! A někdy to ani nejde. Jen si to zkuste, uvidíte, že se vám to brzo zprotiví. Pak je lepší klepnout je po hlavě holí.
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 4.10.2010 > Karel M. a Skold> tak jsem přes víkend poctivě (asi dvakrát) zkusila najít slova, a napadla mě nějaká. tak asi tak - dávat jedničky k fotkám, které se mi nelíbí, mi přijde:

snadné, laciné, zbytečné

líné, bezobsažné, bez fantazie

bez nápadu, bez nadhledu, bez empatie, bez inteligence,

omezené, egoistické, učitelské, technokratické,

upocené, povýšenecké, často asi zraňující, negativistické

snaživé, budovatelské, povrchní, nepříliš přátelské

atd. atd.

s nějakým komentářem, který by dostatečně vysvětlil důvod a nepovyšoval by se, by to snad bylo něco jiného
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> no, já teď zas musím letem světem běžet pryč, než mi zavřou... a asi bych nevymyslela nic novýho než už jsem v různ. našich debatách plodila...i u toho P. p. jsem něco plácala atd. Ale oceňuju tvou otevřenost! hurá! super, že se necítíš dotčen. měj se, zdar!
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> sakra, mám pořád cukání být ironická a kousavá, šlo by to tak lehko a připadala bych si vtipná a bystrá... haha, musím toho fakt nechat. tak ještě jednou: měj se.
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> To je zajímavá logika! Podle ní by nikdo nemohl o žádné situaci říct nic vypovídajícího, neboť každý jeho názor "taky něco říká o tom, jak se na věci a svět dívá právě on". Páni!

Nechci tě před víkendem rozčilovat. Koneckonců už jsme se nad tímhle tématem střetli víckrát. Jen mě to vždycky znova pobaví/ vyděsí/ udiví/ rozesmutní, podle momentální nálady. Na Tvé straně předpokládám totéž.

Chtěla jsem být ironická, ale proč? Nebudu. Měj se pěkně a dělej si ohledně hodnocení, co uznáš za vhodné. Občas zakroutím hlavou v duchu, občas možná zas něco podotknu. Ahoj.
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> nic ve zlém, Karle, ale docela by mě zajímala Tvoje osobní definice snoba... protože nechápu, jak se do nějaké můžeš nevejít...
U příspěvku:Lord B. II.
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > tak to mně se model líbí a asi "tomu" rozumím, ačkoli tenhle kousek mi přijde už docela legrační, ale pořád sympaticky...
ta série s ním mě baví. odhaluje sice asi omezenost klasického aranžovaného portrétu (vlastně docela zajímavě - od toho kluka, jaký je, nás to koukání na jeho košile a grimasy spíš oddaluje než přibližuje), ale zas připomíná neomezenou moc krásy :) co bysme pro ni neudělali, kolik let života neobětovali, kolik sil... a vždycky znova a znova :)
U příspěvku:Kulturní večer Totemu v Undergroundu
jafa (Občasný) - 30.9.2010 > a kdopak je ta hezká dívka za ním? že by chinagirl?
U příspěvku:Sparkling
jafa (Občasný) - 29.9.2010 > tady zajímavě vyniknou světla a pěkně rty, ale jinak mě to za srdce moc nebere... ale i tak se hlásím do fan klubu
U příspěvku:Lord B.
jafa (Občasný) - 23.9.2010 > a jo, já si nebudu hrát na intelektuálku... mé hormonální orgány doporučují
U příspěvku:[nat]
jafa (Občasný) - 22.9.2010 >
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter