Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
Spisovatelky a Erós - Martina Bittnerová > WWW > Počet zobrazení:3845
5. října 2011 vyšla knižní prvotina Martiny Bittnerové pod názvem Spisovatelky a Erós – Utajené životy českých žen v nakladatelství Daranus. Kniha bude pokřtěna v úterý 25. října 2011 od 17h v Literární kavárně knihkupectví Academia na Václavském nám. v Praze za přítomnosti spisovatelky Ivony Březinové a moderátorky Evy Jurinové.

Kniha navazuje na seriál, který vycházel na webmagazínu Rozhledna, nicméně nabízí mnohem propracovanější a rozšířenější verzi původních textů. Jednotícím prvkem všech příběhů se stala vášeň. Nejedná se však pouze o vášeň milostnou, ale o vášeň v mnoha podobách představenou prostřednictvím dvanácti portrétů výjimečných osobností – M. D. Rettigové, Boženy Němcové, Antonie Reissové, Karolíny Světlé, Sofie Podlipské, Věnceslavy Lužické, Eleonory Šomkové, Růženy Svobodové, Marie Majerové, Hany Kvapilové a Marie Bittnerové.

Vypráví o ženách, které nějakým způsobem předstihly svou dobu, nebo se alespoň určitým postojem, partnerským vztahem, či svou prací, lišily od svých vrstevnic. V žádném případě však publikace nekopíruje učebnice, ale naopak se snaží ukázat, co tyto ženy v životě inspirovalo, vedlo, či trápilo, kde tkví kořeny jejich životních i uměleckých postojů.
Součástí knihy jsou i obrázkové portréty zmíněných žen a v některých případech i jejich osudových mužů. ...vložil(a) lucistnik

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený...
  
   
 
Design by Váš WEB