Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Jezuitech na Měsíci a v Chartres
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.11.2022 (03:07:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na tom Sklenářovi (údajně spisovatelovi, chacha) jsem mohla pozorovat, jak reaguje osobnostně rozvrácený člověk s podivnou minulostí, který je sexuálně vykořeněný, protože je buzík a je přesvědčením materialistický klerofanatik.
Útočil, dost zle a nemilosrdně, ale pořád - argumentoval a projevoval emoce. Nakonec se mu něco stalo v kebuli a zabil se.

To, co tu předvádí kokainový žid a jeho parta udavačských klerofašistů, to není zdaleka to, co předváděl Sklenář.

To odpovídá spíš UI.

Inu, nechť si čtenář srovná fakta a dojmy.
Teze je to zkrátka dost pravděpodobná.

Já u žádného soudu neskončím, protože je to naprosto směšné obvinění a s vysokou pravděpodobností nikdy nebylo ani žádné reálné udání podáno. Stejně jako s Křešovou, ta taky nepodala žádné trestní oznámení, tomu věřím, protože musí moc dobře vědět, že v tom pornu je ona. Je to jen psycho blamáž.
Bude dost času pozorovat ty podivné existence, jak se to bude dále chovat.

UI nedokáže vygenerovat žádný přesvědčivý moment, který by člověka utvrdil v tom, že na druhé straně je člověk, myslím si, že UI nedokáže nahradit lidskou duši.
Takže Peslov, Slovák klerofašista i kokainový žid budou pořád jenom dokolečka opakovat svoje mechanické jednání. Tzn. vyhrožování, křivdění, obviňování, provokování a ignorace. Nikdy argumenty, nikdy emoce, nikdy diskuze.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter