Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Momentka z Prahy 2.
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 13.11.2022 (00:34:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A kdyby existoval, je to velice smutné, že takoví vůbec existují.
Ale já nevěřím, že toto je skutečný člověk.

Neodpovídá to vůbec tomu, co znám z lidské společnosti.
Ač je to taky často ne moc žádná sláva, takováto ignorace faktů, nulová diskuze s oponentem a pouze nahánění udavačů proti oponentovi ...

to jsem ještě v životě neviděla.

Aby člověk, který přiznává, že bere pervitin, dělal udavačské čistky.

Je to nepravděpodobné, že taková existence vůbec je možná, jako člověk.

Je to UI.

Umělé inteligenci by se měla věnovat zvýšená pozornost, protože evidentně to má potenciál zničit společnost, rozložit lidské způsoby jednání.

Jestli si zvykneme na takové křivárny, jako na normu, což hrozí, když je nyní běžné komunikovat ve virtuálním prostoru ... rozložíme tím společnost, když nebudeme schopní rozlišit UI.

Čím se projevuje, což můžeme pozorovat v případě slováka na pervitinu a žida na kokainu?
Zřejmě jsou ty drogy jenom zástěrka, kterou používá UI k vysvětlení toho, že neprojevuje emoce.

a) nediskutuje, pouze napadá
b) neargumentuje
c) nereflektuje řečené, nijak, následující reakce je opět stejná, bez ohledu na napsané argumenty
d) neprojevuje emoce, nikdy a postrádá empatii

Strojově neustále opakuje amorální jednání.

Je to velký problém.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter