Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



GF říká, že skuteční židi, jako obyvatelé dávné Judey, jsou dnes muslimové, protože na tom území prostě splynuli. Já to území neznám, jeho historii, měla to snad Římská říše, pak Byzantská říše, pak Osmanská říše a nevím, jak strhující děje se na té poušti odehrály, ale tipuju, že se tam nic moc nedělo a že obyvatelstvo přešlo plynule na Islám.
Takže skuteční židi jsou vlastně z toho všeho venku.

Nějak se ale pod vlivem nějakých událostí, které nemám nastudované a fakt se mi do toho nijak nechce, kamsi vydaly skupiny takových těch mocnářských sviní ještě ze starého Egypta, rozvracet, manipulovat a infiltrovat se, kam to šlo.
Tyto různé mocnářské skupiny si jedou svoje, protože podléhali jako vyšší autoritě nějakým těm vesmírným kyborg zločincům a Drakoniánům a ti odmítali přestoupit na jakoukoliv novější formu víry, tedy nejprve na křesťanství, kdy údajně odkráglovali Krista a pak samozřejmě i na Islám.
To jsou prostě nějaké zarputilé archaické ještě z dob Atlantidy party zločinců a mafií, které vylezlé ze zpráchnivělého prohnilého Egypta utvořily nějaké kasty "židů", z kterých byl třeba ten bájný Dr. Faust.
Rozlezli se po celém světě a dělali zločin a tyto bandy utvořily časem NWO.

Takže jedna kasta jsou tito žiďáci ze starého Egypta, ti jsou k popravě a bez diskuzí. Žádný blbý odpouštění.

Pak jsou normální etničtí židé, kteří dneska pořvávají Alláhu akhbar a ti jsou dokonale mimo hru, protože jsou "goyim".

No a pak jsou všelijací blbečci, co se prohlásili za židy pod vlivem té první kasty shnilých žiďáků, se židy nemají vůbec nic společného, většinou ani geneticky a slouží NWO jako materiál pro pogromy, aby se následně na jejich oběti stavěla další nedotknutelnost židovstva a zločin tedy mohl jet dál.
Často bydlí v Izraeli, nevím, jak se jim tam bělouškům bude dařit mezi nasranými Araby. Nechápu, jak se jim může dobře žít v zemi, kterou doslova ukradli původnímu obyvatelstvu. Že se nestydí. Pokud mají rozum, ať se vykašlou na žiďáctví a vypadnou odtamtud.

Ta první kasta žiďáků, prohnilá kasta mocnářů, kdyby propukl pogrom, okamžitě změní kabátky a bude z nich třeba Černochová.
Nebo nějaký černoušek, Arab, Peršan, Banderovec, roztomilá Finka, Vietnamec, cokoliv, co není žid.
Jakože tou demencí, co se celosvětově děje, mám pocit, že NWO se skutečně snaží vyvolat celosvětový pogrom.
Viz. ta debilka Černochová.

Žiďáci už jsou profláklí, tak na nich, tedy na těch blbečcích, co bydlí v Izraeli, nechají vymlátit hromadný vztek a budou se snažit změnit kabátky.

Kdo to má poslouchat?

Tady umřelo 200 Izraelců a i když umírají tisíce Palestinců, tak se bude slzet věčně jen nad Izraelem? To všechno probouzí hněv a oni o tom moc dobře vědí.

Ta debilita už je prostě příliš silná a neudržitelná.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter