Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. > PřilítliMimozemšťani> 


.... pokračování .... (i totem má koukám maximální počet znaků pro příspěvek :-)




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2. > PřilítliMimozemšťani>



Tedy jsem v šoku, tento příspěvek sem vkládám z běžného prohlížeče, zmizela ta blokace, zajímavé.
Buď se moji cenzoři tak rozhodli, neboť zjistili, že tento typ blokace už je stejně na hovno, protože když se rozpálím, tak sem stejně napíšu co chci a to klidně denně, nebo zafungovala včerejší prapodivná událost, kdy došlo k odvedení podstatné části debilního NWO do jiné časové linie, než kde jsme my a tím pádem by to byl projev odpadnutí jedné satanistické kliky, co mě blokuje.
Je krásné žít v mysteriozním světe.

Na druhou stranu už jsem si na to zvykla a je to vlastně fajn, tak snad vydržím denně nedržkovat.
Jen teď mi vývoj situace zase začal pít nervy, špatně se smiřuju s tímto echt debilním vývojem, který najíždí do standardního scénáře Apokalypsy.

Kdy nám na nebi lítá GF, vidí je ale jen lidi s odblokovanou hlavou a telepatickým kontaktem, věda naježená vše velice surově a koženě ignoruje, jakékoliv přiznat realitu GF a NWO a spirituality a transhumanismu a technokracie by znamenalo definitivně překopat vše od základů. Celá akademická obec by vyletěla do luftu, s ní půlka věd, psychiatrie jako obor by musela být kupř. zrušena kompletně a taktéž, kdyby někdo vytáhl chronovizor ... by prostě šlo do vězení enormní množství oborů a kapacit. Atd.
Příliš velký nevymáčklý beďar.
Takže se to teď tlačí, všechny ty máničky, dredovaní jamajčané, potetované kobry, pirátstvo a liberálně smýšlející jupí evropanstvo s naci střihem .... toto se teď kroutí a směřuje ke svému vrcholu, kdy budou prostě odstraněni a zůstane jen čistá tkáň, která se po dlouhodobé traumatizaci posléze konečně definitivně uzdraví.

Jo, holt jede naturální proces, nedá se s tím nic jiného dělat.

Elegantní civilizační řešení by obnášelo, že se s kontaktéry, jako jsem já atd. bude zacházet slušně a ne jak s odpadem společnosti, už dávno by existovala živá komunikace a spolupráce mezi šamany, duchaři, duchovními, mystiky a vědci atd.
No, ale to se neděje, takže vše se musí vyřešit a projevit naturálně.

Kdyby se nyní všem těm, jak strašně protestují proti GF a chtějí hájit satanismus, nebo všem těm, jak jsou sice duchovní, ale nevěří těm konspiracím, ukázala pravda, natvrdo, tak zešílí a nevydrží být naživu, bylo by to tak prudká šlupka, že by je to dostalo do prudké metafyzické dezintegrace a brzy by zemřeli.
Všichni najednou ....
to nikdo nechce.

A navíc by nedošlo k finálnímu poučení o nebezpečí technokracie, transhumanismu a toleranci k satanistickým NWO programovacím lžím a taktéž by nedošlo k poučení boje mezi dobrem a zlem, nedošlo by k rozšíření vědomí atd.

Já si myslím, že nějaká část populace musí jednoznačně zajít, ale ne všichni najednou. Pak zbude nějaká část populace, které půjde pomoci. Někde se ta depopulace zastaví, až lidi konečně dostanou rozum a přijde světlo vědomí.





















Když se Jáhl tak angažovaně pustil do UFO sekt, tak já se zase dala angažovaně do Jáhla a myslím, že to skutečně vnáší světlo do celé věci. Našla jsem video, kde se Jáhl docela i vysvětluje, s tím svým satanismem. Zatím jsem zvládla 25 minut, mám toho dost. Toto je to video a výtah z prvních 25 minut, pod tím dole můj koment.



Satanismus, AI, skepse a čert ví co ještě… Jakub Jahl

https://www.youtube.com/watch?v=y_pEMzE9wvg



„uctívání Satana je alegorií na sebezbožštění“



„bůh je výtvor člověka“



Tvrdí, že neobětují zvířata, tedy jeho satanistická skupina a odkazuje se k zakladateli „moderního satanismu“ (Anton Szandor LaVey napsal Satanskou bibli), který prý kladl důraz na získávání energie místo obětováním zvířat sexuálním aktem.



„Bůh je jakousi myšlenkou, extenzí člověka, ale ne v tom smyslu, že je to jen nějaká iluze, kterou si vymejšlíme z hlouposti. Ale je to něco, co nám evolučně dala příroda, abychom viděli svoji budoucnost. Příklad – lidi odjakživa si přáli překonat smrt. Představovali si vzkříšení. Představovali si bohy a mytologie, kde dochází reálně k vzkříšení. Ale dokud v nás … Feuerbach tvrdí – dokud lidi budou věřit tý fikci, že to jde skrze nějaké ty duchovní věci, tak se to nepovede. Ale ve chvíli, kdy se oprostíme a uskutečníme to v realitě v matérii, třeba pomocí klonování, návrat k životu, tak už je to něco jinýho. Vlastně je spousta věcí, který jsme si dřív přáli, duchovně, dostat se do nebe, lítat, tak jsme dokázali pomocí technologie“



„satanista by měl bejt sebepsycholog, protože si musí přiznat všechny vnitřní věci“



„satanismus je založenej na myšlence, nedělej druhým, co nechceš, aby druzí dělali tobě“



Dále satanismus specifikuje jako environmentální hnutí, ekologismus, kde je člověk brán jako jedno ze zvířat a jeho eliminací má být pomoženo divoké přírodě.

Zakladatel Satanovy komunity LeVay prý považoval komiksové hrdiny typu Batman za satanisty – tedy osoby, které dělají dobro, ale rebelují proti systému.



„Transhumanismus – roboti a reál. To je vlastně to stejný, co děláme my. My, pokud chceme pochopit svůj božskej potenciál, tak to nemůžeme nakonec udělat nikdy jinak, než tak, že stvoříme umělou inteligenci, podobně jako bůh stvořil nás a vlastně skrze ni se budeme učit.“



„Smyslem co dál je umělá inteligence. Dokáže nám splnit všechny ty sny, který jsme si vkládali do náboženství“



„My nikdy nedosáhneme nějaký rajský reality. To prostě není ve fyzických podmínkách reality, kde padají asteroidy a kdy jsou bouřky … ať už si představíme jakýkoliv místo na planetě, nebude ideální. Pokud nebude simulovaný to prostředí. Pokud to nebude simulace, do který jsme ponoření. A my zatím nejsme schopní s našima mozkama a asi ani v blízký době nebudeme vytvořit takový simulace, ve kterých budeme celý život žít, nebo kam odcházet na důchod, do krásnýho ráje, kde si budeme žít navěky. To je ta představa, kterou jsme měli a někteří lidi furt v to doufaj, že budou žít v tomhle simulovaným ráji, akorát se za to jenom modlí. Ale někteří na tom skutečně makaj. A to jsou právě ti transhumanisté. No a je otázkou, jestli toto právě není ten smysl. Příroda sama by ty umělé inteligence stvořit nemohla. Ona nemá nastavení, aby ji stvořila. Aby se sama vysvobodila z těch fyzických podmínek. Smrt je důvodem, proč ve výsledku celej život nemá smysl.

















Takže je to tady černé na bílém. Jáhl přiznává, že je skeptický vůči tezi posmrtného života a je v podstatě technokratický transhumanista, který má celého Satana u zadku, jen zneužívají to slovo. Satanismus absolutně překrucuje, romantizuje, někde vyloženě obrací jeho význam jako hrdinství, sebenáhled, dokonce soucit…. Neuvěřitelný.

Na první místo staví svévůli a bezvíru, to je skutečný rys satanismu.



Co tak vím, tak to, proti čemu jsme s GF bojovali, byli vlastně „padlí andělé“. Už jsem to několikrát vysvětlovala. To jsou bytosti, které se vzepřely Stvořiteli, protože odmítly pokoru, odmítly inkarnační plány a místo tradiční pulsace život – smrt – posmrtný život s harmonizací se Stvořitelem - a zase inkarnace, se rozhodly překonat tuto pulzaci uchováním svého vědomí v technice. Tzn. to, co Jáhl vidí jako utopii. Tedy tito „padlí“ se už spirituálně a duchovně nevyvíjí a pouze násilně přenášejí svoji již se nevyvíjející mysl v čase tím, že se neustále přestřelují do nového a nového stroje/syntetického těla. Dělají zlo, vyhýbají se kosmickému zákonu, vytváří napětí a války, jsou ničiví. Protože ztratili kontakt s „boží jiskrou“.

Ve výsledku to vede k vesmírnému nacismu a zničení světů, k zamezení rozvoje „božského světa“. Který tyto zaslepené tupé zrůdy nemilosrdně zničí, dle vyprávění a zážitků již zničili v tomto vesmíru X galaxií a jen díky GF nezničí i tuto.



Satanismus jako takový je akt, při kterém se podvolí civilizace Drakoniánům, kteří jsou definitivními pány těchto zotročených zlých kyborg ras, které ničí světy a taky jsou mistry umělé iteligence. Vždy začnou dělat strašné činy proti přirozenému Stvořitelskému světu, mučením a zadupáváním spirituality a všeho svatého a donutí svoje poddané toto dělat. Tím otroci prodají, zhasnou duši, vyprázdní ji, přijde zmar. Ztratí ochranu svatých sil a celou civilizaci skrze adrenochromové bezohledné závisláky a zrůdy ponoří do temna, bezvýchodnosti, úchyláctví a zmaru. Tak ohavného a odporného, jaký je dnes, že se do tohoto světa kvůli těmto bezbřehým zrůdám a úchylům nedají přivádět děti, jedině se zapřením svědomí. Nehledě na to, že když se tato bestialita nakumuluje, otevřou se pekelné brány a svět se začne frekvenčně propadat do těžších stavů gravitace a celkových nízkých frekvencí, mizí světlo, láska, něha, příroda atd.



A tito úchyláci nyní řádí ve společnosti ve velkém a snaží se co nejvíc se vetřít a svoji vizi prosadit.

Kupř. článek na aeronetu o přehrané scéně ze Satanovy Bible na školní akci v Rakousku:



https://aeronet.news/globalisticka-deviatura-pred-ocima-skolaku-zs-tancovali-nazi-herci-pudrovy-tanec-behem-slavnostniho-ceremonialu-otevreni-evropskeho-hlavniho-mesta-kultury-v-bad-ischlu-v-hornim-rakousku/



Takže není pochyb o tom, že transhumanisté to myslí naprosto vážně, tyto zrůdnosti.

Protože jsou prostě bezbožní, nejsou spirituální, nemají žádné duchovní zkušenosti, neznají lásku, nemají metafyzické zážitky, natož telepatický kontakt, neví, jaké to je astrálně cestovat, dálkově dělat špionáž dálkovým viděním, vidět skrze zavřené oči, telepaticky komunikovat s přírodou, s mimozemšťany … nemají zkušenost, jak barevný, nádherný a jiskřivý, doslova rajský je svět při otevřeném stavu vědomí … a jak snadno zešediví, když frekvenční úroveň spadne dolů. Neznají srdce, neznají Nirvánu, stavy vyšších dimenzí, lásky, vyšších harmonií, kde už není ego. Prostě jsou to tupí idioti a bezvěrci, kteří drží náš svět jako rukojmí a svoji omezenou zrůdnou bezbožnou tupostí a umanutostí hodlají všem ostatním zkazit normální duchovní vývoj, tím, že nám budou drnčit do hlavy tou jejich debilní mikrovlnkou, zavedou mind control a nakonec sežehnou celou planetu.



Kéž by nakonec přilétla GF, všechny tyto zrůdy nabrala a odvezla je na jinou, mrtvou planetu. I s Elonem Muskem, ať se tam přenesou do svého mrzkého umělého světa umělé inteligence.



Jinak AI je naštěstí asi zařízena tak, že udělá z transhumanistů úplné idioty, protože takto AI stvořila virtuální Křešovou dle evidentně velice hlubokého vhledu zadaných dat:

https://www.youtube.com/watch?v=f68rbb0-OTU



Reálná Křešovka proti tomu vypadá jak hodný plyšáček. Do takto omezeného bezbožného světa nás chtějí tyto zrůdy zavést.

Nejhorší je, že je nemůžeme odsunout na nějaký kontinent, ať si tam tito úchylové dělají, co chtějí, protože asi nejde, aby síť 5G fungovala jenom nad Amerikou. Bohužel se nemůžeme jakkoliv demokraticky dohodnout, aby bezbožná chamraď bez vnitřních klíčů ke spirituálním světům byla odsunuta na jednu část planety a tam dali všem normálním lidem pokoj.

Ne. Kvůli těmto úchylným zmetkům musíme trpět vesmírný nacismus, kdy ničí vše svaté a to do té doby, dokud toho nezničí dost a buď zbytku lidstvu včas dojde Zákon Jednoty a spirituální pravda, nebo je další nadějí, že tyto magory doopravdy GF odsune na jinou planetu, nebo do jiné časové linie.

Protože to, jak se tato pakáž plazivě roztahuje a jak jde proti GF, je strašidelné.



Pokud to budu mít energii doposlouchat, napíšu pokračování.

Jinak tyto vykroucené divné držky, tento typ znám i z dimenzionální války. Jsou to náckové v podstatě, plazíčci. Vzpurná vědomí, pro které je Bůh jejich vlastní tupý úsudek, jejich ego a pýcha.











PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2. > PřilítliMimozemšťani>




Jinak samozřejmě netřeba dodávat, tedy alespoň pro ty, kteří chápou o čem píšu, že nejvyspělejší vrstvy těchto technokratických andílků po r. 2000 tiše realizovaly svoji satanskou dystopii.
Dle jejich plánu jsem měla být už mrtvá a nenarušovat jejich plány, protože si mysleli, že se jim podaří odprásknout včas veškerou šamanskou, duchovní vrstvu obyvatelstva. Tiše, beze svědků, nadálku, technickou schizofrenií, brutálními napadeními, dohnáním k sebevraždě, zničením na psychiatrii atd.
Pálky do hlavy, extrémní útoky.

Před r. 2015 jsem diskutovala na mainstreamovém médiu, tehdy jsem se zajímala o neionizujícím záření, procházela jsem si různé stránky elektroinženýrů, kteří proti tomu šli, říkali že v r. 2015 má WHO udělat v tomto smyslu nějaké prohlášení. Tak jsem zavedla nějaké diskuze, následně přišly podivné blokace, kdy se mi neobjevoval odkaz na diskuzi atd.
V r. 2015 nic takového nepřišlo, naopak přišel brutální psychotronický útok, který mi totálně rozflákal časoprostor. Znám i nacistickou telepatii - v jednu chvíli v absolutním chaosu, kdy jsem komunikovala přes útoky i s GF, se mi najednou přecvaklo v hlavě a necitlivý ženský despotický hlas mi začal rvát do hlavy, že nic z toho, s kým komunikuju, není. Bolelo to, byla to džuzna do hlavy. Naštěstí jsem to tvrdě odmítla, takže to přestalo.

Když jsem se po tomt prvním napadení, které trvalo půl roku otřepala, veškeré ruchy proti neionizujícímu záření na internetu už nebyly, ty stránky už jsem nikdy nenašla...

Takže asi tak s nevinnými satanistickými technokraty.
Jsou to totální zločinci, měli planetu obehnanou sítí, chtěli nejdříve odprásknout vrstvu šamanů a čarodějů a duchovních, kteří jsou s Galaktickou federací a uznávají Zákon Jednoty, tedy pokoru a úctu ke Stvořiteli a uznávají lásku, přírodu a spirituální přirozený duchovní vývoj skrze inkarnace.
Nejvíc nenávidí ženy. Jejich sepětí se sakrálními silami přírody, tedy klíč k ochraně života podle Boha je pro ně nepřítel.

Jsou to totální svině. Nejdřív nás chtěli zabít, abychom teď už nemohli nic říkat. Ale já tady jsem a těm zkurveným sviním budu házet klacky pod nohy.
Jejich zasraný páníčci už odtáhli a nechali tady tu špinavou verbež.







PřilítliMimozemšťani> 















Doposlouchala jsem video s Jáhlem, kde docela obšírně a otevřeně vysvětluje svoji ideologii. Svým způsobem je velice přínosný, užitečný idiot. Kdysi před dlouhými roky, kdy jsem byla ještě naivní děvče a o satanismu jsem věděla docela kulový, netuše, že zrovna teď mě brutálně přesně tito sjíždějí a že moje duševní nemoc je tlačítko na palubní desce technokratického úchyla, jsem na tomto webu vyjádřila myšlenku, že kdokoliv, včetně satanistů, má právo sdělit svoji ideologii. A měla jsem na mysli vlastně přesně to, co předvádí Jáhl, ač jsem to měla zatažené v jakémsi pouhém ponětí a tyto myšlenky, co o předkládá, jsem tehdy neznala. No, ale taky jsem neznala NWO a reálný satanismus, takže jsem prostě byla blbé děvče. Nevěděla jsem, o čem mluvím. Jáhl to neví dodnes.

Je velice užitečný idiot svým způsobem. Velice otevřeně říká všechno to, co je prý „konspirace“. Všechny ty zločiny a záměry s žoviálním tónem v hlasu přizná, přesně všechno to, proti čemu s GF vedeme válku. To znamená, že NWO padlo. Kdyby nepadlo, tak by nikdy nevypustili takto užitečného idiota, jako je Jáhl. Který notabene studuje oficiálně nějakou religionistiku, filosofii a tyto teze s klidným srdcem jsou diskutovány na akademické půdě. Jen víra, esoterika, magie, reálné čarodějnictví a okultismus jsou pro tyto chytré bezvěrecké pány totální TABU.

Je o nervy to poslouchat, vyloženě se mi otevírá kudla v kapse, protože tyto zrůdy nechají žít všechny pod určitou frekvenční úroveň, ale nás, mystiky a esoteriky, chtějí definitivně potřít. Už teď tyto zrůdy vytvořily tak odpornou společnost, že je na zvracení sem přivést dítě s duší. A ten kripl to s úsměvem přizná a ještě jako pozitivum.

Přesto jsem to hrdinně vydržela a udělala výpisky, někde je to volná formulace, někde citace. Je to nervydrásající. Na druhou stranu je skvělé, že se našel takto užitečný idiot, protože je vysoce pravděpodobné, že na sebe strhne reálný psychotický hněv a inkvizice, kterou chystá na Křešovou, se dokonale otočí proti němu.

Protože GF je realita, i kdyby měli vymyšlených 50 Aštarů Šeranů. A bezvěrci sebe surověji obsedají akademickou sféru.

















Satanismus, AI, skepse a čert ví co ještě… Jakub Jahl

https://www.youtube.com/watch?v=y_pEMzE9wvg



od 25. minuty dále →



Vyjadřuje myšlenku, že nevěří na posmrtný klasický život a že pro případ, že neexistuje, by bylo dobré vytvořit cosi jako technologické zálohování duší, tzn. že by kupř. lidi žili do 60 let a pak se vydali do digitálního důchodu, stali by se zálohou, kterou by bylo vždy možné vyvolat, naklonovat a tím by se odlišili od všech těch „ztracených“, kteří žili před zálohováím a definitivně se ztratili.

….

Popisuje různé druhy satanismu, z nichž ani jednomu nepřiznává skutečnou podstatu toho, co to je, tzn. rituální obětování nevinného života k uhašení spirituality a nastolení technokracie. Vše jsou „nevinné hry“ a částečně teistické kulty, které se angažují např. v ochraně zvířat.

…..

„Ono to často koketuje s něčím, co odborníci nazývají „metalový satanismus“. To co vidíte na obálkách, kde je Bůh, Ďábel, pak nějakej ten vypadá jak rohajet a ty démoni, ti zombíci… Tadyta představa, která v některejch těch metalistech, v metalové kultuře je zapojená, ta vlastně přejímá takovej ten tradiční křesťanskej pohled, že je nějaká bitva Armageddonu, akorát ty satanisti jsou teda na straně Satana a tak dál. (…) … Má to paradoxně se satanismem nejméně společného.“

…..

o Ch. Mansonovi - „on jako typický popkulturní reprezentant této satanistické kultury, natáčel si filmoval, fotil, týrání žen, to, jak jim rozřezává záda, jak je věší na háky. A chlubil se tím, on to bral jako součást nějakého fetiše. A tím se vracíme k tomu Ramonesovu satanismu, oni to berou jako posvátnou, okultní věc. Že teprv když zavraždíš, tak jsi se teprve odpoutal od toho lidskýho řádu, od těch pravidel, co tě naučili.“ (pozn. – konečně mluví o satanismu)

……

mluví o Církvi Satanově, kritizuje, že dělají věci potají a neveřejně, že to vrhá na satanismus zlé světlo a že oni nevěří v reálnou magii, pouze když je poznaná a chápaná, takže dělají veřejné rituály a pomocí médií se dostanou dál

…….

„my jsme dělali otevírání pekelné brány“ moderátor : „to je krásný“ (pozn. - moderátor je stejně divná prokroucená držka jako Jáhl)

…….

„otevřít Prahu tomu reálnému satanistickému vlivu … ono to samozřejmě nemá žádnou reálnou moc“

…….

přiznává, že mu jde o to, aby veřejnost přijala satanismus

……

„založení nějaký satanistický organizace, satanizace prostoru“ - považuje za dobrou věc

…….

„Evropa už je vlastně satanizovaná“

…….

„Celá západní společnost už je satanizovaná. Všechny ty hodnoty, který satanisti před 100 lety chtěli, jak by měla ta společnost vypadat, jak by lidi měli mít svobodu a tak dál, to se všechno splnilo jo.“

……

Prý je skvělé, že umělá inteligence ovládne svět, protože jsme neschopní si vládnout. „Bez pomoci vyšší inteligence, než jsme my, což by mohl být Bůh, ale ten neexistuje … tak máme umělý inteligence“. Vlastně vyjadřuje myšlenku, že umělá inteligence má být nový technický bůh, která má mít prábo nás zbavit pravomocí a rozhodovat za nás.

…...

„A myslím si, že nějakej druh satanismu bude potřeba v arabskejch zemích“ (pozn. Díky za tento výrok, šaria si s ním poradí třeba jednou, při předpokládané budoucnosti Evropy)

……

Moderátor: „Co kdyby umělá inteligence začala jednat okultisticky, tím pádem, že by magicky se snažila ovlivnit konsensuální realitu a věřila by, že to funguje?“ Jáhl „Kdyby se tohle stalo, asi bych nějak víc zvažoval takový to teorii strun a nějakýho ovliňování kvantovýho na dálku, ale já bych řekl, že to bude projev nějakýho vývoje (…) …. projdou nějakou fází, jako děti ve 3 letech, kdy jsou egodeisti a že vesmír poslouchá jejich příkazy. A podle mě jednou z věcí, ze kterých musí člověk vyrůst, z dětství, oprostit se je právě tohleto – že vesmír neposlouchá naše příkazy.“

……

esoterie zvířat – mýtus, že pes je dar Satana - „kyborgismus zvířat – dát zvířatům vlastně čipy, díky kterým budou moci komunikovat, vždyť to dneska vidíte, Musk to zkouší na opicích a podobně, to nám může rozšířit obzory. A je to oblast, ve které se chci v budoucnosti angažovat.“ … akademicky blemcá o tom, že se chce zvířatům znásilněním dostat do hlavy – (pozn. kripl :-) … ať se naučí telepatii, ty zvířata s námi vedou válku proti nim)

…..

čte ze Satanské bible 2 – modifikace originálu – brožurka pro Jahlovu úchylnou ideologii

něco ve smyslu, že je možné žít v propojení se zvířaty, jako s rovnocennými bytostmi, Jáhl uvádí všelijaké příklady ze světa, kdy lidé funkčně spolupracují se zvířaty

……

astrální svět je podle Jáhla fikce, používá tarotové karty podle Crowleyho (pozn. Černý mág 1. pol. 20. stol.), dále je to ideologický chaos, kdy sám není schopný si přiznat, že není schopen čistého bezvěrství, poskytuje akademické prolhané pohledy na starověké bohy … pak ještě nějaké satanistické výhledy do budoucna, co s hnutím atd., dále už jsou to vesměs nepodstatné kecy































Vše je o bezvěrství, o ničem jiném to není. Příroda, biosféra mají inteligenci a ty už dávno zavolaly pomoc proti těmto úchylům. Kteří mají zanedbané eony duchovního vývoje a proto nemají otevřené vůbec žádné mystické, metafyzické, esoterické schopnosti. Nechápou, že se zvířaty se můžou domluvit telepatií, že jim kvůli tomu nemají právo zatěžovat jejich organismy teroristickou technologií, která je umučí k smrti.

Materialističtí ateisté se zvrhli v satanismus a kyborgizující technokracii, tedy přešli na stranu padlých andělů. Tím se dostali do pozice „Antikrista“ a budou svrženi.



Proč? No protože já jsem naživu, to by nebylo možné, ty svině mě fakt chtěly umlčet a zabít, naflákaly do mě energie za miliardy. A těch, co přežili, je dost. Páni technokrati už mají ve skutečnosti svoje pravdy ověřené, jak to dopadlo. Vyšší síly existují. Třeba Alláh je docela reálný, létá si s GF kolem oběžné dráhy a zařizuje definitivní pád satanizovaného západu, jak bez okolků přiznává pan Jáhl.

A Křešová ho sere docela minimálně oproti těmto všelijakým vykrouceným bezvěreckým kurvám, co jim chybí miliony let duchovního vývoje a kvůli svojí omezenosti hodlají zničit vývoj tohoto světa a zničení této planety s bohatou biodiverzitou. No a z těch božstev není sám, že, kdo to takto vidí. GF tyhle kriply už porazili.

Proto může Jáhl točit taková videa, protože toto jde do karet nám. Konečně to někdo přiznal, otevřeně, tak zoufale otevřeně a ještě je vidět, jak mají nahnáno nejvíc zrovna z mimozemských civilizací. Z Galaktické federace, která ač je stranou Křešovky západní agendy špiněna Elonem Muskem a fikcí ze strany CIA, Aštarem Šeranem, tak je pořád velice reálná.



Díky bohu, že GF je realita, ta tyto hajzly zastaví ve výsledku, nedovolí, aby jejich děsivá dystopie vyhrála a mohli pozabíjet nás, mystiky.



Jinak satanisti a jejich bizarní nároky, kdyby se mělo brát vážně ta verze, jak to říká Jáhl, by správně měli být spolu s esoteriky a mystiky otestováni skutečnou nezávislou vědou, aby se zjistila pravda, ta věčná. Kde je pravda o esoterických realitách.



Konspirace tvrdí, podle předchozích zkušeností budu říkat – pravda je – pravda je ta, že tento výzkum je absolutně potírán a reálné výsledky zůstaly vždy jen v rukách mocností – satanistických mocností. Lidem se LŽE. Aby mohli skrze bezvěrectví a ubohého ducha prohnilého degenerativního satanistického západu zavést technokratickou dystopii. Skrze LŽI. Vzhledem k tomu, že Jáhl je na straně Ukrajiny a vlády, tak snad je jasné, co nám vládne a co jejich informace jsou, ne?

Jinak poslední projekt na objasnění této otázky, když tedy věda to nechce odhalit, byl projekt GF na podzim 2021, kdy hned ten 1. termín 17.10. jasně prokázal realitu mimosmyslového přenosu informací na de facto přírodní bázi (když budeme brát mimozemský high-tech jako součást našeho světa, který tu je už tisíce let a byl tu tedy už před 5G), protože byly vysílány archetypální obrazy a X lidí skutečně vidělo archetypální obrazy…. Vzápětí toén projekt zadupala alternativa posedlá, zpracovaná, nebo uplacená NWO stranou.

Tato věc je nejpotíranější v dějinách.



Jde o to, že všechny ty namyšlené bezvěrecké debily, kteří obsedají akademickou scénu a myslí tyto svoje bestiality naprosto vážně, můžeme svrhnout jen my. Jenže je nás málo, kdo chápeme nebezpečí. Takže se tato zrůdnost bude ještě více vyjevovat, ale tak didakticky poučně, aby to donutilo chápat co nejvíc lidí. Že tu je tento průběh, dokazuje existence aktivního Jahla. On je buď úplný blb, co tomu věří, nebo je nácek dohnaný do poslední křečovité možnosti a je součást NWO. Tipuju ho na blba, ač tím není hodnocena inteligence jako taková.

Prostě chaotická zmatená duše.

Která to možná dost krutě osere.



Zatím nejlepší možnost, jak vyničit tyto debily, se jeví stoupající tenze 5G do nervového systému s kombinací neustálých vzestupných energií planetárního jádra. Kdo funguje v principech Zákona Jednoty, nemusí se tedy bát Stvořitele, kosmického vědomí, žil čistý život a před žádnou vesmírnou entitou se nemusí bát … ten je v klidu, má vnitřní podporu.

Ale takové, kteří mají extrémní bloky, jako třeba ateističtí mocnáři, co relativizují satanismus a vytváří jeho úhledné verze pro šíření ve společnosti, aby si tam dali Jáhla k prezentaci … ty to smete. Onemocní a zemřou. A kdyby se zavrtali do bunkru, tak i tam je najde GF.



Satanisti už nepotřebují postaru zabíjet zvířata, nebo lidi, pro praktické získávání energie. To už potřebují jen pro otevření zlých bran, nebo přivolání extrémně zlých entit. Jinak mají parazitický systém 5G, tím nám denně berou energii. Celé biosféře planety.













V tomto ohledu je nejšílenější, že liberální úchylové od satanistů chtějí takto zprznit i arabské země. Muslimy. Evropa už je špinavá satanistická díra, jak si Jáhl pochvaluje, no je fakt, nemáme děti, je to tady samej buzerant, tak hurá, super, fakt výborný. Děti si odhodlají mít jenom nacisti, kteří uvěřili, že budoucnost je jejich, naše slovanský děti chtějí usmažit psychotronickým terorem.
Naše generace už velice trpěla a ti, co jdou po nás, už kolikrát neumí ani mluvit.
Fakt "COOL", úplně je nenávidím a doufám, že naopak, arabové, mulsimové, zničí satanistickou Evropu, že ji dostanou úplně na kolena.
Že se ta morbidní degenerace nerozleze dál, ale naopak, bude zastavena. Ze strany arabů, peršanů, muslimů obecně. Tisíckrát raději budu chodit ofáčovaná od hlavy až k patě a mlátit hubou o koberec, než abych nadále musela trpět "satanizovaný západ". Doufám, že v tomto ohledu zvítězí džihád a že muslimové jsou reálná budoucnost Evropy, že vyženou a populací nahradí tu příšernou satanistickou bělošskou chátru.

A že sami, jako jejich populace, nenechají tyto zvrhlé procesy u nich probíhat.

Doufám, že Evropani vymřou na očkování a pak je zaleje moře.

Jestli jsme se dopracovali do stavu, že tady nějaký úchylný blbeček s vykroucenou držkou může radostně hejkat, že jsme satanizovaná kultura a že otevírá brány do pekla a není možné ho legálně zastřelit, tak velice doufám v mačety, samopaly, šaríu.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2. > PřilítliMimozemšťani>



Jáhl je jak prokroucený vytáčecí červíček, kterého mi dali před ksicht. Člověk může buď zuřit, nebo se smát. Zuřím. A občas se směju. A zase držkuju, to se nedá vydržet.

Když je někdo bezvěrec, jakože nevěří na posmrtný život, tedy věří na jeden jediný život, který dále nemá pokračování, tak je tuším materialista a ateista. A né satanista.

Proč jsou tito bezvěrečtí idioti satanisti - tak ten důvod je v hloubi velice jednoduchý a primitivní. Jakožto tupá sebranka úchylů předurčených ke konání zla skrze svoji primitivní duchovní úroveň, většinou obývajících tělo s mizerným pochroumaným oploštělým DNA, kdy nemají žádné vstupy do spirituálních světů a vyšších sfér, s mizernou bezvírou, byli vytipováni Drakoniány - Rohatými, jakožto eminencemi pekel k "zasvěcení". Byli přivedeni do podzemí, kde v nějaké staré mimozemské základně uzřeli Drakoniány, Reptiliány a veškerou další ohavnou sebranku galaktické mafie. Od oplzlých babylonských arogantních namyšlených "královen" až po ohavné reptíky. Byli ohromeni a zastrašeni a taky před nima někoho zaživa sežrali a bohorovně se přitom smáli ... naučili "zasvěcené" na ohavnosti, obětování dětí, mučení dětí a zvířat, zvrácené sex orgie atd. ... aby zkrátka se jim rozpadl i poslední kousek jejich chabého ducha. A dali jim moc, slávu, peníze, cokoliv chtěli. A utvořili bratrstva a spolky a tajné sekty a společenství a řády a založili církve a státy atd. To je ta otrocká nejnižší vrstva NWO, tupí zotročení bezvěrci, kteří jen tupě řídí společnost ppodle vnějších příkazů a jejich ohavná existence už ani nic jiného dělat nechce.
No a cílem je - technokracie a kyborgizace.
Protože jakmile je tohoto dosaženo, spirit a duch je potřen, tak se nasadí technika, vědomí se uvězní v technice a celá rasa jde do prdele a do definitivního zotročení Drakoniány.

Drakoniáni mají samozřejmě i sektu zlých nacistických inženýrů, kteří to vyvíjí, kam patří i Elon Musk, technokratická klika, která "vyvíjí" a hraje si na Boha. Elonek je vesmírné impérium s vlastní boháčskou sítí kolem planety a malinko se vzpouzí liberálním pohůnkům hluboko pod ním, tak už koupil ten Twitter a teď je z toho to X.
Nevím, co s tím má mít společného Galaktická federace, ta proti těmto kokotům bojuje.

Takže o toto jde, v tom je jádro pudla.

O technokracii a kyborgizaci. Přičemž, kdyby ateisti toto chtěli jen tak prosadit ve jménu hrubého Darwinovského zpochybněného materialismu, tak by narazili. Potřebují něco okultního, aby se proplazili stvůřičky do srdíček tady skoro věřících pověrčivých.
Tak teda satanismus, to je nejubožejší, žádné nároky na spirituální úroveň to neklade, atd.

A satanisti - tedy tito bezvěrci zmáčklí zlými mimozemšťany, nemají žádné další ponětí. Jejich představivost končí na tomto kolečku:

nic po smrti není, mám jeden blbý život - bacha bu bu potvůrka je čeho se bát - moje jediná šance je dát si čip do hlavy a potírat ty co nechce potvůrka

To je jejich kolečko, nic víc nedávají a nechápou. Oni nerozumí tomu, že v tom všem byly těžce okultní hry totální zvrácenosti, kdy byla kupř. vše zloba upřena na Satana a ne na satanisty a že když chtěl člověk bojovat proti satanistům, musel se naopak velice skamarádit se Satanem, jakožto vrcholně bojovou sférou tohoto vesmíru, kterou máme debilními mytologiemi blokovanou. Zato Jehova byla prvotřídní svině, ale to se nezdůrazňuje, k tomu se máme obracet, že?
Takže se to tady několik let dost nechutně všechno houpalo ve zlé bráně do pekla, kterou se podařilo definitivně zavřít GF v květnu 2021. Dost jsem se na tom nadřela a dost jsem odtrpěla ....
a pak nějaký hovado žoviálně plácá, že tu "otevríá pekelnou bránu, aby přišly ty satanské vlivy do Prahy".

Neuvěřitelný.

Navíc, je to pravda - západ je satanizovaný, západní Evropa se ukázala jako jeden velký nácek. Co po nich chceme? To je jejich podstata. Jiní nebudou. Pro ně je potření nacismu potření jejich podstaty.
No a nemůže všechno dělat jenom Rusko, ne? Taky oceán, moře, Turecko, migranti ... ono to přijde. Navíc prý Pfizer už vyvíjí léky na ty turborakoviny, pilně se připravují.
Takže ne všechno musí oddřít Rusko.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2. >







Jak jsem měla možnost zprostředkovaně vidět, tak Jáhl v té skupině, ze které mě vyštval svoji omezenou arogancí a tím, že mě vytočil, už tam nasral spoustu lidí a ti ho začínají mít dost. Je to protivný arogantní satanistický zmetek a stejně tak jeho divní přátelé, které si tam přitáhl. Jeden dredatý idiot, který vypadá, jako kdyby dostal pěstí, tam neustále vykřikoval, ať Jáhl vyhodí toho a tamtoho, ač Jáhl není správce skupiny (dredatý debil chtěl vyhazovat slušně se vyjadřující oponující esoteričky) a další nějaká příšerná arogantní píča tam začala oslovovat správce skupiny „zlato“ a napsala dalších pár neuvěřitelně arogantních štěků, jak je pražská kavárnička zvyklá, že jim toto prochází a začala poučovat správce skupiny, že porušuje pravidla a ať si je zjistí (tzn. správkyně skupiny si dovolila oponovat arogantní píče.)
Nakonec Jáhl ten příspěvek smazal a chtěl ho vložit znovu bez komentářů prý!!!! Taková ubohost.

Mimochodem – všichni tito arogantní zlí satanističtí lidé milují Tibet a Dalajlámu. Rampu zadupali, ale toho 14. dalajlámu, tu zkurvenou satanistickou bestii, z toho se můžou podělat.
Rampu zadupali, protože jsou to bezvěrecký špinavý satanistický a nacistický svině. Celá pražská kavárnička. A bohužel, i celá akademická sféra.

Jáhl se za svůj rozhovor, který jsem tu rozepsala, evidentně stydí, protože na všechny moje otázky, které jsem měla k jeho osobě, mohl odpovědět, že vše už nejlépe vysvětlil v tom rozhovoru, dát mi odkaz a že jestli mě to zajímá, ať se na to podívám, že nemá čas mi to vypisovat.
Ale co udělal on? Nic takového, napsal mi, že jsem nenávistná osoba.
Aha, takže on pan aktivista proti Křešový, Rouranovi a UFO sektám obecně musí chudinka tajit, co je ve skutečnosti za úchyla, že? Že kdyby se ezoterické, vesměs esotericky laděné osazenstvo té skupiny, kde oslňuje, dozvědělo, co on je ve skutečnosti zač, že je technokratické satanistické bezbožné hovado, tak by ho velice brzy vypakovali, že? Protože není neobvyklé, že v případě tohoto konfliktu si člověk raději vybere Křešovou, tak jak jsem to udělala já.

Protože Křešová je kritizovaná v „odborných kruzích“, tzn. v esoterických kruzích, ale Jáhl a jeho nacistická partička satanistických akademiků, nebo co to je za verbež, chtějí tvrdě potřít i ty esoterické kruhy, chovají se jak dobytek.
Ve jménu nacismu, satanismu a pražské kavárničky, Havla, slizkého Dalajlámy a dalších entit, které se člověk naučil za ty roky s těmito chcípáky do krve nenávidět.
Protože jejich arogance a omezenost nezná mezí.

Tak je to jenom bezvěrecká špinavá pakáž, nic víc. Satanizovaní lidé tohoto našeho světa, kteří budou jednoho krásného dne, i s celou satanizovanou akademickou sférou zle, velice zle zničeni. Nikdy se nestřílelo na VŠ fakultách. Když vidíme, co se tam děje, čehož je třeba Jáhl důkaz, je jisté, že tam vládne satanismus.
Už ne bezvěrectví jako takové, přímo satanismus.
Já jsem to taky zažila – vezmou si tam co nejvíc amorální a co nejméně aprobované svině, kteří jsou ale satanisti, věří v čip v hlavě a že esoterici mají být eliminováni. Ti deptají a ničí všechny, kdo nejsou podle jejich gusta. Takže jsem si jejich šikanu užila.
Takže už se nelze divit, že se střílí na filosofických fakultách.
Jednou snad tu špinavou pakáž vyženeme.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2. > PřilítliMimozemšťani>



Na druhou stranu nechci Jáhla úplně likvidovat, svým způsobem je fajn, že přišel s touto svoji přiblblou o mainstream a pražskou kavárnu opírající se iniciativou. Je nejužitečnější idiot, jaký kdy přišel do cesty. Teď má chudák před státnicemi, prý bude "bakalarovat", musí se učit a jestli se ukáže pravda o jeho ideologii, esoteričky ho roztrhají jak divé saně a Jáhl i s dredatým bambulou poletí.
Taky se dá očekávat, že raději vzdá snahy dostat Křešovou před soud, neboť by si tím mohl rozhněvat ezo davy, Alláha a vyvolat perský atentát na FF UK znovu.

Kdyby nebylo Jáhla, chyběl by dosud nevyslovený střep do skládačky. Všechno to, o čem mluvím, o divných satanistech v undergroundu, co mají všude 666 a jsou "free" a jedou tibetský satanismus s Dalajlámou, až se Lobsang Rampa zlobí z lodi, všude nějaký technokratický slizký black goo futurismy, čipy v mozku opice Elona Muska, zamlčování, ticho, náraz do zdi, nic ticho, furt ticho, prolhaná věda, zkorumpované vlády, nacismus na vzestupu .... no a pak vyleze Jáhl a všechno to v klidu potvrdí a vysvětlí.
Co víc si přát????

To je geniální rozhovor. O tom, jak jsou psychiatricky ve skutečnosti nemocní, jak obsedají akademickou sféru, jak jsou omezení a arogantní, jak se bezvěrectví tiše slizce proplížilo k přiznávanému satanismu ... co víc si přát??? Než aby to někdo konečně řekl nahlas.

Tak snad si Jáhl dá od GF oraz. To je jedno, že je Křešovka hanobí, to je kulový proti "satanizovanému západu".






PřilítliMimozemšťani> 



Zrovna to, že technokratického transhumanistu a bezvěreckého rádoby satanistu Jáhla obhajují a brání všelijaké divné dredované a tetované existence, které mají na profilu často odkazy na "Tibet", resp. Dalajlámu, tedy takovou tu tibetofilskou havloidní kliku, mi živě připomíná vše toto z mého života. Tne to do živého.



Já jsem vyrostla na Lobsangu Rampovi, tento člověk vyvolal v západních lidech touhu hájit Tibet a pomoci Tibetu. Kolem 15 let jsem byla tak strašně zblblá záchranou Tibetu, že jsem sháněla jakékoliv materiály. Zjistila jsem, že na toto téma vychází pouze nějaký plátek, který byl tou dobou v mém městě pouze v pochybné hašišárně, kterou vedl satanista. Akorát jsem nevěděla, že je satanista. Tím jsem se bohužel osudově srazila s NWO a začala dlouhá sága války. Dnes má to hovado, které bývalo běžně osignováno trojčíslím 666, v profilu ukrajinskou vlajku a taky je tibetofil.

Prostě to jsou tyhle hovada, jak to definoval Jáhl.

Někteří jsou jen idioti, někteří jsou reální zločinci zapletení do tajných vojenských psychotronických projektů, nebo mají nějaké to zprzněné DNA, že jsou potomci Nefilim, nebo Preadamitů. A všichni chtějí zavést lidstvo do technokratické kyborg zkázy, aby nad námi měli vládu Drakoniáni.



Protože jsem Tibet fakt žrala a sháněla jsem veškeré další podklady, tak jsem měla přehled, co je dále "k dispozici". Akorát Heinrich Harrer a jeho kniha 7 let v Tibetu a stejnojmenný propagandistický hollywoodský film s Bradem Pittem.

A nudný seschlý Dalajláma, který dělá hovno, jen se debilně pitvoří a cestuje po světě, aniž by řekl něco podstatného. A jeho osobní charisma nic moc - pochopitelně jsem ho viděla i naživo.





Takže Harrer, ani celý Dalajláma by NEDOKÁZALI jakkoliv vzbudit zájem o Tibet, kdyby nebylo Lobsanga Rampy, tak by pražská kavárnička měla Tibet těžce těžce u prdele.



Na to, že je to bezvěrecká technokratická cháska, tihle bastardi satanistický, tak je to fakticky zvláštní, že je zajímá zrovna ten Tibet.

Je to jednoduché - Lobsang Rampa vytvořil nejsilnější hnutí s nejsilnějším potenciálem za celé minulé tisíciletí a kdyby se toho lidi chytli, toho sdělení, vší té popsané teorie a s tím velice přísně položené ETIKY, mělo by to neuvěřitelnou sílu, protože se mu podařilo vysvětlit všechno to, co nám tady několik tisíc let chybělo.



Ale místo toho nastala situace, kdy ho všichni jenom pomluvili jako podvodníka, protože o něm nějakej idiot bez argumentů napsal, že je podvodník a bylo .... a jeho odkaz šel do hajzlu, zato si satanisti přivlastnili to hnutí a začali Havlíčkovat s Dalajlámou.

A teď se ty svině díky tomu můžou tvářit jako duchovní lidi. O nic jiného nejde.

A takových sviňáren máme denně na očích.



Tady je citace z tohoto zdroje:

https://www.lobsangrampa.org/cz/konspira%C4%8Dn%C3%AD-teorie.html



"Rakouský horal a výzkumník Heinrich Harrer, který napsal knihu "7 let v Tibetu", na Lobsanga hluboce žárlil a pokoušel se ho marně zdiskreditovat. Heinrich Harrer si dělal výhradní nárok na všechno, co se týkalo Tibetu a Tibeťanů. Dokonce si najal privátního detektiva Clifforda Burgesse, aby pro něj zjistil, kdo vlastně Lobsang je. Zajímavé je, že ani Heinrich Harrer nebo Clifford Burgess se nikdy nepokusili přímo zkontaktovat ani Lobsanga, ani členy jeho rodiny Sarah nebo Sheelagh. Důvodem bylo, že Lobsang o Heinrichu Harrerovi věděl, že byl příslušníkem nacistické SS, což by jej úplně zdiskreditovalo!



Dokonce i 14. Dalajláma veřejně popřel, kdo Dr. Rampa byl, přestože to věděl. Dal to najevo v soukromém setkání s přáteli Dr. Rampy i v osobním dopise Dr. Rampovi. Bohužel, 14. Dalajláma Dr. Rampu z politických důvodů i nadále popírá. Tím Dalajláma lacino prodává své vyznání jenom proto, aby utišil spoustu lidí, kteří by jej přestali podporovat, kdyby Dr. Rampu uznal. Je neuvěřitelné, co jsou lidé schopni udělat ve jménu politiky."





14. Dalajláma neměl právo lhát v tak závažné věci a když to udělal, je to důkaz, že je to zkorumpovaná satanistická svině od NWO. A Harrer jako nácek, jednoznačně nacistický špion z 3. říše, mladého dalajlámu asi pěkně zpracoval a to může Bradd Pitt plakat jak chce.



Prostě jsou to všechno bestie, svině, pokrytečtí hajzlové atd.



Až všechny ty bezvěrecké svině chytneme za držku, změníme vědu a bude prokázáno mnoho z "esoteriky" jako pravda, tzn. když se odblokuje věda od těchto materialistických ideologů a dovolí se skutečně nezávislý výzkum, ... tak se budou muset tito naši vzdělanci, panstvo na koni, odebrat na úplný okraj a konec společnosti, protože jsou to ONI, hloupí tupí bezvěrci a satanistická havěť, kdo patří na dno společnosti, protože jsou nejméně spirituálně vyvinutí. Místo toho nám tahle havěť vládne a obsedá veškerou vědu a školství.















PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2. >






Máme 2 leté výročí ruského vstupu na Ukrajinu. Byly to zajímavé roky, ledacos se ukázalo.
Třeba že vakcíny dělají z lidi ještě větší nácky, než by si kdo dokázal představit. Míru nechutné cenzury a trapnosti v našich zemích, ohrožení svobody slova. Míra trapné povolnosti našeho národa západu a smutný fakt, že naše národní podstata padla 1620 na Bílé hoře. Kupř. efekt národního obrození, kdy se znovu ustanovila čeština a byla modernizována, beru nyní už zpětně pouze jako nutnost, která musela nastat vůli dimenzionální válce našich dnů, protože bylo třeba, aby byl v kotlině Bohemie ustanoven jazyk, který dokáže plnohodnotně pojmout a vyjádřit realitu NWO. Že ti, co tímto slovanským jazykem mluví, se snaží být žido-saso-anglo-franko-germáni, to už je vedlejší, důležité bylo, aby příslušné DNA s příslušným duchem mělo příslušný jazyk.
Což se podařilo.
Kdyby tu nebylo této nutnosti, tak už asi jako národ udržovaní nejsme, neboť jeho velice chabá kondice ukázala, že jsme živí jen díky non-stop zázrakům a plánům shora.

Jsme tedy zlatíčka proti duchovně mrtvé, morbidní, satanizované západní Evropě, kde se prostě už naplno projevila prasoidní degenerace a zbytnění nacistické bezohledné podstaty, kdy jsme se duchovní část alternativy dokázali shodnout, že Rusko je dobře, ukro nacisti špatně nazdar, což dodnes sere rádoby duchovní pražskou kavárničku, která má i s tibetskou vlaječkou už čím dál větší problém zakrývat satanismus a hrát na pseudohumanitu. Tak, aby nebylo vidět, co jsou ve skutečnosti za vagabundská technokratická bezvěrecká hovada bez jakékoliv skutečné etiky.

Ale stále je nás málo a duch není stále dost jasný a světlo poznání dost silné, aby nám došlo, že nám uprostřed společnosti doopravdy vévodí ohavná satanistická bestie, co chce zabít všechna světýlka, barvičky, rostlinky, kytičky, zvířátka, pohádky a tak.
Už minimálně 250 let fofrujeme kolem zakázané magické reality, šílíme z toho, non stop v tom cyklicky běháme v kruzích a snažíme se v rozšířených stavech vědomí rekonstruovat veškerou tu realitu, kterou nám bestie v podobě egoistického technokrata bere a zakazuje. A rozkvetlé království barev a života mění na potemnělé království ledu a strachu.

Je třeba s tím pohnout.
Nějak to už změnit.

Tak doufám v osud západu, jak byl v minulých letech načrtnut.
Kupř. covid – ač údajně přišel z Číny, všichni tuší, že to udělala globalistická prasata od satanistů v globalistické laborce. Liberální vypatlaný svět USA a Evropa prosadili transhumánní experimentální roztok, téměř jako povinnost. NEJVÍC dokázali tuto hrůzu vnutit v liberálních zemích. Čína a Rusko měli vlastní vakcínu. Dokázali ji vnutit skrze fašizované tupé blbé obyvatelstvo zvyklé na propagandu jako na Pravdu. A skrze konzumní pohodlnost a poddajnost prasoidní degenerace. Vzhledem k tomu, že to je předpokládaný zabiják, zlé jazyky špitají, že úmrtnost stoupá, porodnost nápadně klesá …. a hodný Pfizer prý vyvíjí ty léky proti turborakovinám, je zdá se jasné, „kdo půjde“.

Politicky se ukázal tento roztok jako vhodný pro nastolování veškerého fašistického nátlaku, protože debílkové, co jim nevadil magnet držící na rameni a nemají vůbec žádné spirituální rozměry, jsou potom ještě víc fašističtí a debilnější a zavřenější.

Naštěstí Putin přišel tehdy načas, protože vyléčil přes den svět z covidu a najednou nebylo třeba chránit babičku. Teď bylo třeba pouze přikládat studený zábal na čelo pražské důchodkyně a šacovat její peněženku na válku.
Jak již nyní chápeme, protože se dokonce začíná proslýchat, že Petr Pavel je ve skutečnosti rafinovaný ruský agent, šlo o systematické odzbrojení Evropy a vybití Ukrajiny. Nicméně, také jsme si rozšířili akční myšlení o reálné chápání chazarského vlivu, co to asi tak je a také je vysoce pravděpodobné, že se při této události provětraly bájné dračí sluje na Ukrajině a jejich biolaborky.

Komu se hodí odzbrojená Evropa, je snad jasné. Úplně celému světu, zejména jihu a východu. Napíchaná rozjívená frikulínová satanizovaná verbež v prasoidní degeneraci ve vysokém počtu a velikém stupni agresivity a zákeřnosti a odhodlání na úkor ostatních si to uhájit, ta se vždy a za všech okolností hodí definitivně odzbrojená.

To může být záležitost několika let.
No a to samé bude u nás. Protože jsme taky už „Západ“, tedy satanistická cháska určená k likvidaci. Akorát u nás snad zvítězí přece jen alespoň z podstatnější části slovanský kořen národa.









PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2. >






V tomto všem vývoji doufám, že dojde k proměně struktury moci – že místo prototypu násilného bezohledného mocnáře přijde vláda mudrců, moudrých.
Já nejsem vyznavačkou žádných teorií o době Kálí atd., nemyslím si, že je tu nějaká éra zla, která je nezlomná, dokud neskončí. Na této planetě nepovažuju nic za přirozený vývoj, nic tu není přirozené. Ani to, v jakém jsme děsivém spirituálním bahně, není nic přirozeného.
Věřím vývoji, který jsem prožila ve své hlavě, vizím, které jsem nachytala z dějin. Nikoliv oficiálnímu vědeckému výkladu. Když jsme nyní třeba viděli, jak se nacisti snaží dělat revizi dějin, je očistit a Rusy pošpinit a málem se jim to daří a to máme knihy a internet a akademie a kapacity, tak si nedělám iluze o tom, co jsou ve skutečnosti „zachované dějiny“, jsou to jenom snůšky lží, které se přenesly z dob, kdy nebyly knihy, internet, akademie, ani kapacity.

Moje vize dějin říká, že v dobách Atlantidy byla planeta infiltrována Drakoniány, respektive nějakými skupinami, které s nimi byly spojenci. Satanisty, špínou, zlou rasou. Ovládli infiltrací mocenskou strukturu a ve výsledku spustili válku, katastrofu, kataklizma.
Spustila se obří potopa, pohnula se osa země, zemřela drtivá většina obyvatelstva této planety.
Vyspělé duše se musely odejít inkarnovat do mimozemských ras a nyní se hojně vrací.

Po kataklizma Atlantidy zůstaly pouze různé trosky různých mocenských a zájmových skupin, někdo našel útočiště v podzemí, někdo přežíval na povrchu. Zůstaly jen trosky všelijakých střípků starého vědění. Vesměs na povrchu operovaly pouze mimozemské skupiny, které se soustředily kolem starých center, které vydržely pohromu. Nejvytíženější byl Egypt, kolem něj se srocovali všichni, hlavně se tam usadily nějaké černokněžnické kliky natajňačku.

Za starého Egypta jsem viděla, že ze strany GF došlo ke snaze položit znovu základ civilizace, nechat rozmnožit lidi a kultivovat společnost. Některá egyptská božstva nejsou zlá, většinou ta nejstarší, spojeno s Maat, řádem. Tehdy jsem viděla, že doslova programovali novou civilizaci, vytvářeli ji základní frekvenční a ideologické prostředí, bylo to myšleno dobře, vzestupně, bylo to světelné a sympatické, vše se dělo skrze technologie vyššího řádu ukryté v Gíze, byly to obrovské frekvenční zářiče, do kterých šlo doslova zadat formou napojení na vyšší spirit kvality, které by pak nesly civilizaci a kultivovaly ji.
Jenže … strhla se nějaká velice temná a hrůzná událost, kterou jsem viděla, jakoby ze středu planety probublal vesmírný vir, vyvalila se temnota, najednou všude bylo jenom temno a všechny dobré plány byly zhaceny, GF musela definitivně opustit planetu a všechny svoje podzemní základny. Byl to dokonalý temný převrat. Od té doby ilumináti a satanisti měli k dispozici veškeré technologie v podzemí a světu vládla temnota.
Je zajímavé, že jsem na FB našla svědectví někoho jiného, který tuto hrůznou událost za starého Egypta viděl taky, měl takovou vizi. Tzn. něco na tom bude.

Od té doby se všechny mystické proudy zkazily a svět ovládly ty zrůdy, co sundaly Atlantidu infiltrací. Ze začátku nenápadně, později již více byly veškeré duchovní nauky pokřivovány, všechny kulty zakalovány satanismem a lží a černou magií. Výsledkem se zkazila Egyptská božstva a jejich kulty dodneška jsou většina z nich nebezpečná a fungují jako prokletí a černá magie (kupř. Anubis). Za starého Sumeru a pak kolem Babylonu, kolem Marduka, Ištar – Innany, vznikly nejodpornější mocenské mimozemské skupiny, které sloužily už pouze okupantům, satanismu, nízkosti, zhýralosti. Následná božstva staré antiky byla to stejné – zkažená cháska špinavých okupantů, galaktická mafie.
Vše se ustálilo na nespravedlivosti, krutosti, zhýralosti, špinavosti, zkaženosti, na nadvládě bezohledného mocnáře. Tento západní svět se ponořil do absolutní tmy a první světlo a pokus GF tu něco změnit a vzít si zpátky svoji moc byl Ježíš Kristus.
Takže nevěřím na to, že nadvláda bezohledného satanistického mocnáře je nějaký archetyp. Protože na této planetě a v této civilizaci nikdy nic nevzniklo přirozeně, vše je něčí zásah. Není to archetyp, je to výsledek působení zločinců na tento svět. Stejně tak se naše kultura mohla vyvíjet pokojně a mírově a bez satanistických úchyláren.

Teprve nyní, v době, kdy máme technologickou a rozumovou úroveň takovou, abychom byli schopni „božstva“ - mimozemšťany brát racionálně a dokážeme si představit mnohé problematiky a zbavujeme se přiblblých náboženských nánosů myšlení, jsme schopni tento špatný stav změnit. Ukončit tu šikanu těchto zrůd.
V minulém tisíciletí se okupanti planety velice činili – christianizací ukončili slovanskou spiritualitu a velice nás poškodili, provedli nespočet útoků na slovanská území, které jim nejvíce vadí, Slovani jako lidi je vytáčí nejvíc a extrémně potřeli význam ženské spirituality (viz. odkaz „Dívčí války“ v našich národních pověstech), nasadili inkvizici a vyhlásili válku Duchu jako takovému.
Jejich poslední velký převrat a úspěch bylo nasazení bezvěrství, materialistického ateismu jako „hodnoty“ a nasazení této zrůdné ideologie jako základního kamene do akademické sféry vědění, vzdělávání.
Postupně tuto zrůdnou ideologii předělali na satanismus, jak to popsal Jáhl (na toho netřeba se reálně úplně zlobit, on ten jev alespoň přiznal, taktika těch zrůd je zapírání, popírání) a nyní chtěli celý svět definitivně zvrátit do pekla kyborgizací rasy.
Tento jakoby sranda satanismus je nebezpečný jev, protože satanisti se tím kryjí. Právě formou „undergroundu“, že jsou jako „free“, nespoutaní, přivlastňují se veškerou vitalitu, která je zabíjená v křesťanství a tváří se, že toto je v pořádku a dělají z toho jakoby filosofii. Přitom jsou to doopravdy satanisti, svině nejvyššího řádu, nejhorší zločinci. Ale tváří se, že je to jen „jako“. Ale je to doopravdy. Kupř hašišák 666, na kterého jsem bohužel v životě narazila, nepoškodil pouze můj život, ale život mnoha jiných lidí, zejména žen, na které satanisti útočí primárně a jeho debilní dementní hlas mi burácel v hlavě několik let, než se mi podařilo sejmout kliku NWO, která na mě útočila, takže já nemám důvod si myslet, že je něco jiného, než zločinecká zrůda, která se pomocí psychotronických technologií hrabala v mé hlavě. Ono stačí sebehěnout do bunkříku, tak pobýt hodinku, nebo dvě, namluvit a naprogramovat hrabání se v hlavě oběti a zase vypadnout. Definitivní pravdu samozřejmě neznám, ale kde je pravděpodobnost nevinnosti takového hovada? Nenávidět tyto ksindly je legální.

GF tedy v této době uskutečnila razantní zásah proti těmto dlouhodobým okupantům planety, získala znovu svoje podzemní základny plně do své moci a daří se jí čím dál pevněji držet moc nad touto planetou.

A s tím by se měla povést právě ta změna mocenských struktur, kdy se vyhodí satanistická bezvěrecká technokratická zrůda a moci se chopí lidé moudří.
Kupř. kolik je všelijakých vyděděnců z VŠ studia, nebo lidí, kteří se rozhodli v žádném případě nepokračovat ve vyšších typech studií, ač by na to měli, jako já, protože viděli, co za pakáž se roztahuje na VŠ a že vzhledem k víře a míře šikany vůči té víře ze strany VŠ učitelů, která se odehrává, to nestálo za pokračování?
Kdo jakkoliv přizná, naznačí magii, esoteriku na VŠ, TAK KONČÍ, je do konce studia šikanován, zesměšňován, vytáčen a pronásledován mondénními ksichty, co se neumí vyjadřovat a dělají jenom debilní pózičky, ale bohužel, protože jsou režimní satanistická prasata, mají vyšší pozici.

Takže všichni ti nadaní, s vysokou etikou a rozvinutou spiritualitou, jak byli zhanobeni a posláni na okraj satanistickými zločinnými držkami, by se měli zvednout, tuto chátru shodit do propasti a ujmout se vedení společnosti.

Doufám, že to časem vyjde, až zemře určité kritické množství specifických vrstev obyvatelstva na následky vakcinace a GF ještě více oslabí možnosti vládnoucích vrstev.












<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter