Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. >





Poslední odobu vnímám divnou shovívavost, není to nic konkrétního, jsou to jenom pocity. Ale mám pocit, že NWO už pozabíjeli lidi, co chtěli a ty, co nezabili, to už vzdali. Že jako se snaží teď zmírnit teror, polevit a divně se vnucovat. Že jako všichni ti rozsekaní kontaktéři a utečenci z této hrůzné společnosti nyní mají podivnou možnost se vrátit mezi většinovou společnost, že jim jako bude odpuštěno, když kajícně odmítnou svá přesvědčení a budou milostivě přijati mezi ty hrůzné omezené obludy.
Mám takový pocit, není to ničím konkrétním podpořeno.
Třeba to někdo přijme a vrátí se mezi ty omezence.

Ale ptá se nás někdo na odpuštění?

Ne. Ale to by se měli ptát. Ale neptají.

Jde o to, že věřící nepřekáží v životě nevěřícím, ale nevěřící překáží v životě věřícím.
Je to logické - nevěřící nemají žádnou etiku, nemusí ji řešit a když ji chtějí řešit, vymysleli si proto zbytečný obor - filosofii. Obor pro debily, kteří neví, jak se mají chovat.

Tím zhanobují a poškozují životní prostředí věřících. Tolerance tu nic neřeší. Už se prokázalo, kam tato tolerance vede - k našemu vyloučení ze společnosti, protože se ta masa bezvěreckých deviantských sviní změní na nacistické davy, které se dají organizovat televizí.

Pro mě je správně věřící jen člověk, který věří v reinkarnaci.
Bezvěrec je bezetická zrůdička.
Křesťan je idiot, který věří na tezi, že Bůh nemá nic jiného na práci, e´než vymyýšlet individuální duši pro každdého narozeného debila a že budou souzeni všichni, od zemřelých novorozenců až po 100 leté dědky na adrenochromu a pak navěky umístěni do nebe/pekla do nějakého šuplíku. Vede to k duchovní pýše a sobectví a špatnému chování, víra v jeden život. Neumožňuje to rozvíjet soucit.

Proč mám tolerovat všechny tyhle ksindly, když otravují životní prostředí věřících lidí?
Ne jako nábožensky, doopravdy.

Doufám, že to vyřeší solární šleha a frekvenční skok. Dokud se nezbavíme bezvěreckého a náboženského odpadu, na světě nebude dobře.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter