Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.2. > PřilítliMimozemšťani> 




Teď se prý spekuluje, že by Putin mohl hodit atomovku na Evropu. Taky si to umím představit. Nevěřím v atomovou válku, protože to by stopla GF. Ale umím si představit, že nějaká jaderná bomba by na Evropu spadnout mohla. Kdyby chtěl Putin házet jadernou zbraň, dají se v Evropě logicky uvažovat 2 cíle, že by to bylo k něčemu dobré a dostatečně výstražné a vypovídající.

Jednička na trhu je myslím si Londýn. Jedna z planetárně nejoblíbenějších jaderných bomb spadlých na město, vlhký sen jihu a východu. Spíš východu, než jihu. Jasné a výstižné jako facka.

Ovšem stejně tak pravděpodobný a logický cíl by byla Praha. Jednak by to zastavilo nacistickou raťafárnu a taky by to spasilo český národ.

Do našeho národa jebou nacisti ze všech nejvíc. My jsme brána východu, my jsme první slovanský stát, na který narazili, nás nenávidí nejvíc, už dlouhá dlouhá staletí. Měníme se, jak správně napsala jedna pronásledovaná blogerka N. Bornová na "polofašistický vřed", "vyvrhele světa", jsme nicka na okraji, všem pro smích, malí hajlující pronacističtí kriplové.
To udělala havloidní Praha z našeho národa. Taková hanba!
Takže kdyby na ně spadla jaderná bomba, byl by pokoj a všem za zónou radioaktivního záření by se mohutně ulevilo, od produkce obyvatelstva této naší metropole.


Uvidí se. Rozhodně jestli má někdo pocit, že může vyhrát západní vize světa, tzn. nacismus, evidentní a očividný protislovanský a protimuslimský nacismus, tak je na omylu.
Svět je dost spojený proti západu a chce se toho parazita zbavit.

Oni by rádi, aby se tu vymlátili Slovani mezi sebou, aby si mohli vzít naši zemi. Doslova ji dám radši mohamedánům, než nacistickým špinavým kurvám ze západu. Západ po zásluze vymře na očkování, neplodnost, konflikty s muslimy a nakonec je zaleje moře.
A na nás možná spadne jaderná bomba a osvobodí český národ od Prahy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter