Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3. > čtenář> 



To víš blbečku zendříšku, já už tyto vaše dementní chazarské triky znám. Když napíšu něco významnějšího, rychle mi plivnout pod jiné vlákno, aby si nepozorný čtenář nevšiml, že nad tím je něco nového.
Je fakt, že kdo se pídí po informacích, má to těžké. Vy, židovští chazarští rarášci se snažíte zlikvidovat, zabít, umlčet, dohnat k sebevraždě ... zavřít do vězení atd. a když nic z toho nevychází, tak aspoň otravovat takto.
Takže čtenář hledá, nenachází, vše zabanováno, smazáno, přerolováno (na toto byl expert DELTA, aby mi rozházel logiku "diskuze", resp. mého díla, kde to byl souvislý monolog, ten vylezl vždy až na konci a naslintal krátké debility skrze celou diskuzi, aby rozhodil veškerou logiku toho, co je napsáno - uč se od něj blbe, to byl mistr trolingu)

Kdežto váš, režimní člověk, má ty vaše nesmysly na talíři, jsou mu vnucovány, on papá a papá .... takže mi to došlo, dokud nebudou pryč tihle vaši kriplové, jsme bez šancí a uhyneme pod tíhou vaší demence.
Proto se stále a soustavně modlím ve vakcínu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter