Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3. > PřilítliMimozemšťani> 




Přičemž, abych ten mišmaš se žiďákama dovedla do konce, je třeba určit několik termínů.

Kupř. Kabala je druh židovské mystiky a pak existuje Cabal (Přeloženo z angličtiny-Kabala je skupina lidí, kteří jsou sjednoceni v nějakém blízkém plánu, obvykle za účelem prosazování svých soukromých názorů nebo zájmů v ideologii, státě nebo jiné komunitě, často intrikami a obvykle bez vědomí těch, kteří jsou mimo jejich skupinu.)

Kabalu, jakožto židovskou mystiku, ten spis jsem nečetla, ale co jsem tak slyšela, stejně je to vesměs materialismus. Toto je z wikipedie, výňatek té jejich magie:
"Praktika Ma'ase berešit (dosl. dílo stvoření) spočívala v napodobování Božího díla – latinský termín pro takové chování je imitatio Dei - mystik se pokoušel Boží dílo stvoření zopakovat nebo alespoň napodobit – podle tradice byli někteří rabíni schopni „vyrábět“ umělé bytosti, např. tele nebo i člověka. Odtud se později rozvinula idea umělého člověka - Golema. "

Takže z toho vyplývá, že jde de facto o satanismus, přesně ve smyslu, jak to popisoval Jáhl. Že Stvořitel, příroda něco vytvořila a my jako máme vytvářet další existenci. Což člověk může vytvořit inženýrský plán a stroj a ve vrcholu je tedy židovská mystika satanismus, protože místo toho, aby duchovně rostli, tak vytváří nějaké golemy, příšery, bestie, hybridy, klony, úchyláctví všeho druhu a nakonec se chtějí přestřelit do stroje hovada.

Takže se stejně poněkud stírá rozdíl mezi Cabal a Kabalou. Technokrati, satanisti, prasoidní degenerace, západ, Izrael, Praha !!!!!!!!, havloidní pakáž, dalajláma - všechno jedna pakáž.

Pak jsou v tom nějaký etnický židi, nebo nebožáci, co schytali ten gen po matce, pokud jsou vyvolení, tak o tom naštěstí nevědí, pokud ne, tak o tom chudáci vědí, někteří v tom dokonce aktivně jedou a jsou konsternovaní tou svou přiblblou legendou o jakýmsi Jehovovi, co s nimi upletl jakési intriky v poušti. Za dob, kdy už všechno bylo po temném výbuchu za starého Egypta a všechno spělo do temné prdele toho, co nikdo nikdy nechtěl....

Tak tito jsou rukojmí. Na pogromy, holocausty atd. Vždy, když se satanisti vyřádí, spustí pogrom, aby za sebou zametli. Pak se několik desetiletí fňuká nad židy a pak se jede nanovo.

Lepší je nebýt žid a vysrat se na to.

Pak jsou ještě idealisti, co jsou proti sionistům a nějak to skutečně zvnitřnili svoji víru. Existuje jeden rabín, který to poutavě vysvětloval.
Jenže tam je zase trik v tom, že až přiletí GF, v jejich případě Jehova, to už je fuk, oni prakticky očekávají někoho doopravdy vyššího a rozumného, takže de facto čekají GF - tak potom, v takovém případě, by všem bylo na obtíž, že zrovna oni mají někomu vládnout a židy by v tu chvíli chytil takový stud nad takovým údělem, že by to stejně nechtěli. Protože to Zákon Jednoty neumožňuje.
S tím musí operovat GF, jak seříditi všechny ty idioty, co očekávají, že ONI vyhrajou. Křesťani očekávají triumfální vítězství Ježíše Krista nad světem, Islám taky, ale zase to stejné s Alláhem, židi čekají Jehovu a vládu opět jak jinak, než nad světem atd. .... musí se to seštelovat v mysli věřících, že .... nebo počkat, než na světě nebudou věřící a materialističtí ateisti. Což je divná časová linie.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter