Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Židi díky této své vykotlanosti, kdy mají ve své víře prvky transhumanismu a satanismu, kdy si myslí, že mají právo přivádět na svět nějaké další formy života, hrát si na Stvořitele (oživlý golem atd.) - vlastně podvádí všechny ostatní normální společnosti, které vyznávají normální typ spirituality, kdy si jsou vědomi, že sami mohou na svět přivést živou bytost jen díky přirozenému množení se a dále mohou vyvíjet technologii, kde ale není ambice propojovat člověka a stroj, ani uměle vytvářet nějakou bytost.

Normální typ spirituality počítá s duchovním vývojem skrze reinkarnace a udržuje populaci duchovně čistou a taktéž dbá na nějaký veřejný pořádek.
Což se evidentně vylučuje se židovstvím.

Není divu, že si chazarská polodivoká, ve své podstatě primitivní mongoloidní kavkazsko stepní chátra vybrala za náboženství již 2x překonaný judaismus, židovství. Místo na spiritualitu doopravdy tlačící křesťanství a islám.
Myslím si, že by se židovství mělo vzít za ruku se satanismem a mělo by být diskutováno, jestli toto vůbec respektovat jako náboženství, nebo by to mělo být odsunuto na kolej bizarních úchylek.
A zakázaných ideologií.

To jen tak, že místo normalizovaného análního sexu, kyber slizkého násilí ve veřejném prostoru a zástupům hermafroditů, co chtějí být holčička a chlapeček zároveň by mohl být pořádek, kdyby se k takovým krokům sáhlo.
Bylo by to zajímavé.
Kdyby se kupř. násilím prosadila teze reinkarnace (že by nejhorší bezvěrci a zlí čarodějové vymřeli a věda by to prokázala), tak by třeba ubylo blbečků, co chtějí všechno stihnout hned a přijali by více pokory do svého života, ba i vychcané prozíravosti do příštích životů, což by jim mohlo utužit i odvahu a čest a méně by udávali na Policii.

Třeba se jednou reálná židodebata otevře. Já být žid, co má normální lidskou duši, tak se toho radši navěky zřeknu a zdrhnu z toho. Neboť "pogrom" visí ve vzduchu a fakt to nedělám já, pouze o tom mluvím. Pravověrní židosatanisti tyto diskuze nemají rádi, pochopitelně, protože jim to kazí plány.
Na druhou stranu židi, co nechápou tyto hry a žerou to svým pravověrným židosatanistům, jsou fakt idioti, když se přidávají na nafouklou a uraženou pseudohumánní stranu a podporují kavárničku. Aby se pak nedivili, neboť kosmický zákon je někdy nemilosrdný a satanistům kdeco projde kvůli debilitě lidí.

A Jáhl začal líčit na Radka Wolfa kvůli jeho příklonnosti k Rusku. Pídí se po drbech proti němu. Toto může být zajímavé - Jáhl versus sibiřský šamanismus a podrážděná slovanská hlubinná síla dávných čarodějů a tisíce let zakletých stráží starého slovanského pohanství. Hezky, toto bude zajímavé. Třeba zjistí, že magie je pravda i bez veřejné manifestace a konvertuje znova ke Kristu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter