Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. > čtenář> 



Ano, je to tak. Ty stejný svině, co mě napadly psychotronickými zbraněmi, jsem pak našla na tomto webu.
A jste židi, nacisti.
Židovství, jak jsem výše rozebrala, je zločinná ideologie namířená proti lidstvu. Běžte si vy prasata kolaborovat s Drakoniány a dělat transhumánní pokusy někam jinam.
Prostě jste zločinci a měli byste být zakázaní. Kdyby se za starého Egypta neprobublal vesmírný vir, GF by nikdy takovou pakáž na planetu nepustila. Nyní se vrací a prostě vás odsud vypakují, i kdybych byla 100x ve vězení a mrtvá, vám to vy krysy už nepomůže.

Belgičani jsou pedofilní velmoc a co udělali v Africe, je větší hřích, než aby se jejich pitomá země udržela nad vodou.

O Estonsku nic nevím.

Ale pochopitelně - Britové (neboli nacisti, neboli USA) - špatný.
Francouzi - sadistická verbež (viz. severní Afrika) - špatný.
Atd.

Za toto nemůžu, to je realita, všechno je to pořád jenom popis reality, nic víc.

Třeba včera jsem viděla na iDnes titulek:
"Sodoma a Gomora, Ukrajina. Ruští psychologové se učí o morálním úpadku národů"
Okamžitě se mi stáhlo hrdlo, že se Rusové už morálně zhroutili a naběhali taktiku USA, že mají vědu o tom, jak morálně rozložit národy, jak je zničit, tak jak to na nás praktikuje USA a západ, židi, jak nás po revoluci dostali úplně na lopatky, všechno nám vzali, zdeptali a zkazili mládež, znechutili nás slizem, nemáme děti, nehájíme národní hodnoty .... tak jsem se bála, že Rusové už přešli na stejný svinstvo a že se ve školách učí praktiky CIA.
Rozklikla jsem ten debilní placený článek a tam se psalo:

" Ruské studenty psychologie čeká rozšíření vyučování o nový kurz, ve kterém se mají naučit „tradičním ruským duchovním a morálním hodnotám“. Předmět se bude mimo jiné věnovat vlivu nepřátelských národů „pohlcených morálním úpadkem“ nebo „degradaci“ na Ukrajině.
Kurz dostal sáhodlouhý název „Individuální duchovní bezpečnost a tradiční ruské duchovní a morální hodnoty v práci psychologa“. Mimo jiné má zajistit, aby veteráni z bojů na Ukrajině nebo jejich příbuzní nedocházeli v příštích letech k psychologům, kteří se „neshodují s určitými vládními prioritami“.

ZAPLAŤPÁNBŮ .... mohutně jsem si oddychla. Prostě normální vlastenectví, Rusové už se probrali z "demokracie", konečně fungují, půjdou nahoru.
Zato my jsme vyhodnoceni jako odpad, který bude částečně sdílet osud západní Evropy, protože slovanství je u nás poskrovnu. To není jenom o tom, že jsme chudinky okupovaní nacisty, to je taky o tom, že jsme národ hajzlů, podvraťáků, zbabělých chlapů a hádavých blbých žen.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter