Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3. >




Když už jsme kvůli trolovi u židů.

Tak že je to v podstatě satanismus, to už se ví, tak nějak se to ví. Chazarské židovství je satanismus. To jsou zrůdy ze stepí, s duchem neměli nikdy nic společného. To je prostě odpad.
Satanisti, nízké svině.

To je prý v současnosti hlavní hmota židovství - tato chazarská klika. Takže jsou to v podstatě satanisti. 33. stupeň židozednásřvtí, což je hodně světových politiků a byl to i nás tatíček Masaryk, znamená umučení dítěte a vypití jeho krve.
Tento dobytek nám vládne.
To jsou židi, přesně tohle.

Všechno kolem toho jsou lži, že jsou to nějaký normální lidi. V Bibli prý není zmínka o židech, že je tam pouze o nějakém satanistickém spolku a jsou tím myšleni oni.
O posmrtném životě nic nemají, nezabývají se tím.
Zabývají se tím, jak vytvořit umělou bytost.
Takže volají divné archontské síly, dělají nějaké magie se živly, aby jim oživla démonickými silami. Dělají všechen ten transhumanistický úchylácký zločin, pořád chtějí vytvářet umělou inteligenci, umělou bytost, něco strojového, do kterého namotali archontské síly vesmírného viru, vždy zavolají nejzpuchřenější vědomí z celého vesmíru, nějakou anomálii, nemoc. Sem, na planetu, aby jim to vlezlo do nějaký jejich úchylný formy a aby to zničilo naši civilizaci.

GF je nesnáší a chce je zrušit. Definitivně je zničit na této planetě, zamítnout židovství, definitivně to zrušit. Jsou vedeni jako zločin v Galaktické federaci, jinak se na ně nenahlíží.
Ty svině to moc dobře vědí a proto jdou proti kontaktérům, zabíjí je, ničí je a chtějí absolutně zabránit GF, aby tu jakkoliv přistáli a mohli s námi komunikovat.
Kdo je žid, že má lidskou duši, už by si měl spočítat, že židům jaksi z výšky není přáno, že vše je proti nim, že jsou vystrkovaní, eliminovaní, ztratili zemi, mají zákaz si ji brát zpět, ač to ty svině dělají .... prostě mají zaniknout, to je ta pointa, to se po nich chce. Tak ať se na to jejich zasraný židovství konečně vykašlou a přijmou normální víru, která se zabývá spiritualitou a ne zločinem.
Už nikoho nebaví věčné kruhy satanistického násilí, mučení dětí, rozklad společnosti a pak ve výsledku pogrom. Ať s tím ty svině už jdou do prdele.

No, tak teď je zničí muslimové, to už bude asi jejich poslední kapka.
Kupř. myslím si, že v našich zemích vlna antisemitismu nepřijde, protože tu už nejsou židi. Jenom v Praze. A Praha bude možná vybombardovaná, buď jaderně, nebo normálně, tak by se všechny ty rozsekané zbytky židovství prostě už neopravovaly, protože přijde nová éra, kde na satanismus nebude místo.
Je potřeba, aby nám přestaly židosatanistické svině vládnout a aby přestali ovládat všechny instituce společnosti.
Aby zanikla "kulturní kavárna".

Jsou to satanističtí ksindlové, co nenávidí dobro a jdou proti němu.
Kupř. Jáhl se nyní skutečně pustil do Radka Wolfa, to je český šaman, který se hodně zabývá sibiřským šamanismem, moc o něm nevím, ale dejme tomu, že se dá považovat za jednoho z mála lidí na českém internetu, který není jenom slabá sračka o ničom, ale něco chápe a ví.
Je pochopitelně slovansky zaměřený a oceňuje silné Rusko, které neskáče, jak západ píská.

Tak do toho se Jáhl pustil. Nebudu to poslouchat, naštěstí to má malou sledovanost, nikoho jeho výžvejky jeho rozjívené držtičky nezajímají až tak.
Určitě mele sračky.

Ale jde o to, že toto je typický produkt, takovéto jebky blbé, co jdou non-stop proti jakémukoliv dobru a kryjou pseudohumanitou, často táhnou od židů - satanistů. Což je to stejné, židovství JE satanismus. Je to příliš velká nehoráznost, už se roztáhli příliš a nemůžeme každých 30 let nechat vzniknout nějakému Hitlerovi, ne?

Navzájem se chceme definitivně zabít a zlikvidovat.
Já odmítám žít na jednom světě se židy - satanisty. Jsou to svině, které jdou cíleně proti nám, všem ostatním kulturám, od šamanismu přes buddhismus, křesťanství až po islám až k dnešku k new age. Všichni ctíme etiku a vztahujeme svoje chování vůči posmrtnému životu / dalším inkarnacím.
Židi ne, ti volají zlé démonické entity do svých divných výtvorů - golemů - a ovládají satanismem a mučením zvířat a dětí společnost.

Tak kde to jsme a jakým právem si ještě někdo dovoluje kohokoliv honit po soudech za antisemitismus?
To dělají svině, které nemají právo ovládat naší společnost, protože jsou to satanisti.
A tyto zkurvené bestie se vymínili zákaz přemýšlení, říkání poznatků a souvislostí a diskuzi, aby se nesměla říkat nahlas pravda. Přesto to dělám. Věřím, že mě před dalšími Slováčky a takovými hyenami ochrání GF, tak jako mě ochránila už na jaře 2021. Nikdo si mě nevšímá nikoliv kvůli tomu, že jsem podle nich duševně nemocná, ale protože někdo nade mnou drží ochrannou ruku a ten někdo je z GF, či jejich mocenských struktur.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter