Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3. > PřilítliMimozemšťani> 



To je surová pravda o žiďáctví, co to je. Je to ve své ryzí podstatě zločin. Začalo to jako zločin, pokračovalo to jako zločin a prorostlo se to o nějaké primitivní nájezdníky z asijských stepí, kteří se následně znásilňováním bělošek geneticky prokroutili na bílý zjev a následně ovládli západní šlechtické rody a nakonec založili nacismus.
Podstat toho všeho je ryze materialistická, jde o kradení mimozemského high-tech z podzemí, začali s tím v Egyptě, následně jde o kolaboraci s Drakoniány, z nichž jeden byl Jehova, kdy se podrazy na lidské rase a utužováním bestiality dostanou k dalšímu mimozemskému high-tech. Smlouva s ďáblem. Přičemž nejvýznamnější tento počin se odehrál po 2. světové válce v USA, kdy se nacisti spřáhli se svými dávnými kamarády - nějakou ohavnou šediváckou a plazoidní cháskou.

To je žiďáctví ve své pravé a surové podstatě. Takže ve skutečnosti - antisionisti jsou moulové, nechápou svou víru. Ale o to víc je má ráda Galaktická federace a třeba zrovna oni vstoupí mezi vyvolené - a přijmou Galaktickou federaci a Zákon Jednoty a přejdou do nového věku.

Skuteční sionisti se snaží imitovat události z nějakého zjevení jakéhosi pošuka, aby přivolali Jehovu a ten je po rozflákání Izraele na hadry prohlásil světovými vůdci.

Obyčejní židi jsou stejně etnicky různorodá směska, kteří jsou vesměs očkovaní Pfizerem, takže bych si z toho nervy až tak nedělala.
Jelikož jsou idioti a nechápou surovou podstatu své ohavné ideologie, jsou tu vždy jako případné oběti pro pogrom, holocaust že by se tím skuteční žiďáci satanisti uklidili.
Můžou to stihnout ještě dřív, než zemřou na vakcínu.
Budoucí pogrom má v rukách islámský svět, to je asi zjevné.

Jinak, co se týká židozednářství a 33. stupně, kde se tedy ohavovi jasně vyjeví pravá podstata jeho přesvědčení a následně může vládnout ... tak to je prý i Putin.
Jenže Putin, co tak o něm vím, jak to vnímám a chápu, prošel nějakým obratem, kdy byl vyměněn, respektive jak to vím autenticky od sebe a svých info, tak je to on, není vyměněný, ale ve skutečnosti prošel někdy kolem r. 2011 divnou událost, kdy udělal jakýsi oběh mimo tento čas a prostor, zkrátka prošel vlastní časovou linií nějaké zkušenosti a vrátil se s jasným úkolem.
A tam pochopitelně se potom maže ten zločin umučení dítěte a vypití jeho krve, pokud má úkol, který tento zločin při jeho naplnění 100x splatí.
Což u Putina to tak může být, protože evidentně zabral proti NWO a už tím vstupem na Ukrajinu 2022 zachránil mnoho milionů lidí v Evropě, protože kdyby nebyly tyto děje, tak by jeblí Rakušáci a úchylná EU dál jela covid očkování a to povinně !!! Takže nás doslova spasil. Navíc vede Rusko dopředu a Rusko díky němu sílí.
Navíc není jediný v Rusku, jsou tam další síly, o které se opírá GF a může přijít ještě jiný "Vladimír", než Putin, který Rusko teprve zvedne na tu finální úroveň, kde má být.
Pochopitelně, Rusko není jenom Putin. Je tam mnoho vlivů. Z jihu hodně muslimských, ale Rusko jede ve vizi GF, kdy se má slovanská a muslimská kultura snést, navzájem se respektovat atd.
Ale jádrem je sever a Sibiř a Rusko má dlouhodobou historii a hlubinný ponor do mnoha záležitostí, mají tradici, kterou naštěstí Putin podchytil. Takže ač zednář 33. stupně, u něj je možné, že se z toho vykoupil velkým úkolem.

Narozdíl od tatíčka Masaryka, který naši republiku na 100 let střelil Amíkům na pokusy a když 100 let facek tam a zpátky přešlo, tak znovu nahodili Mariánský sloup na Staromáku a vrazili nás zpátky germánům.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter