Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3. >





Pravověrný židovský a nacistický satanismus, ve smyslu čistokrevného satanismu, západního nacismu, linie krvelačných babylonských božstev, propojení s Drakoniány, kult lidských obětí atd., zkrátka nejhorší satanismus, tak to bylo poraženo.
Sice to ve společnosti není vidět, protože naopak hnusota a zvrácenost je čím dál tím víc na očích a náš národ je utopený v nacismu, už radši nečtu média, vypadá to, že v r. 2022 u nás začal otevřený nacismus a národu to vyhovuje a není tomu vidět konce ... doufám, že se to někde zlomí.
Ale v podloží mocenských struktur došlo ke zlomení této vlivové skupiny. Prostě Drakoniáni, nejhrubší nacismus, nejsatanističtější židovské skupiny, hollywoodské reptiliánské satanismy atd. Došlo ke zlikvidování satanistického osazenstva tajných vojenských a mimozemských zařízení a mnohých vojenských projektů. Celé skupiny nacistů, zlých mimozemšťanů byly vyhnány, zajaty nebo popraveny. Mnohá zařízení byla definitivně zničena. Došlo ke změnám ve sluneční soustavě, byly změněny energie i Měsíce, jako takového.

Ale stejně se nic zázračného nestalo a doposud hodně trpíme.
V současnosti vnímám přirozené zatížení technickými vlivy - tzn. 5G, které část vyšahané světelné stáje totálních světelných slepiček považuje za projevy páté dimenze, takže jsou v pohodě, když jim zvoní v hlavě ... a do toho probíhá pozemská válka mezi kouzelníky, šamany, silnými egy obecně.
Jak to tak vnímám, tak nyní už neexistují války mimozemšťanů - tedy útoky mimozemských skupin už téměř nejsou a NWO v té své surové nacistické podobě bylo rozlámáno a zničeno.
Ale pořád je na této planetě strašně moc všelijakých zlých lidí a osob, co se zabývají magií. Takže kdo cokoliv produkuje veřejně, je automaticky napadaný těmito černými mágy a taktéž, kdokoliv je jakkoliv napojený na planetární a kultické síly, tak schytává rány od černých mágů zpátky.

A zla je v lidech strašně moc, zlé černé magie, zášti, nenávisti. Takže nejhorší nejvíc dimenzionální a mimozemské války už de facto přestaly, ale lidské pole zůstalo zatížené zbytkovými zlými energiemi a násilím, které vzniklo touto událostí a které doslova vyhodilo v informačně - energetickém prostoru vše do vzduchu, nezůstal kámen na kameni a tím vzniklo přetížení, chaos, zlé síly a zlí mágové nyní už neví, co by měli dělat dále, ale jebou a jebou.
Jde o školy magie, nebo šamanismu, nebo silné jednotlivce, všichni kouzlí proti sobě, jedni proti druhým. Proto v "poli" stále není lehko.

Toto se musí vymlátit o sebe, černí mágové by měli zemřít a každý, kdo dělá zlou činnost proti planetě, by měl zemřít.
Až nebude v populaci extrémní množství černých mágů, mělo by se ulevit.

Těžko předvídat budoucnost, jak bude vypadat, může přijít cokoliv, nebo nic.
Ale po vzestupném procesu duchovní evoluce, tzv. probuzení tu zůstala skupina těch "probuzených", kteří se dali duchovně do pohybu a chtějí přejít na novou formu společnosti a sociální, společenské filosofie, kdy chtějí kontaktovat mimozemské rasy a ukončit éru materialismu /tedy jsou proti satanismu a ve své podstatě židovství, jakožto ideové základně západního světa/, tak dále tu je drtivá většina populace, která je jak beton. Tvrdá, neústupná, zlá. Z očí jim kouká zlé primitivní zvíře, postrádají jakoukoliv měkkost a otevřenost, nic vyššího nepřipouští, o vyšší etice si můžou nechat zdát.
Je to nesnesitelné a pokud do toho nevstoupí něco významnějšího, dá se předpokládat, že asi dojde k poklesu porodnosti tohoto typu lidí a tomu zrychlenému vymírání na nemoce na následky vakcín. Tuhle byl někde článek, že chlap si do sebe nechal píchnout 170 dávek vakcíny a nic mu nebylo, což vypadá jako lež na první pohled.
Dále tu tedy budeme dva typy lidí vedle sebe a každý bude čím dál víc inklinovat k tomu svému a nebude se chtít už nijak chytat "základové desky" těch druhých. Myslím si, že postupně dojde k efektu, jako když žili lidé cromagnonští a neandrtálci vedle sebe a nakonec neandrtálci vymřeli.

Myslím si, že bude hodně záležet na tom, jaká siuace se vyvine ve slovanských zemích. Je tu určité procento lidí, kteří plošně v těchto zemích nenávidí západ a jeho hodnoty a chtějí rehabilitovat slovanské duchovní hodnoty. Samozřejmě se toto nemůže ujmout, když bude většina nacistická, jako nyní. Nejde to násilím. Zřejmě to bude organický dlouhodobý proces, do kterého výrazně zasáhne islám s jeho hodnotami a množstvím lidí.
Budoucnost, jako schůdná budoucnost, která by měla vést k opravě lidstva a jeho zkvalitnění, by měla být v našich zemích fůze islámu a slovanství.
Kupř. se vrátí patriarchát, protože to je jediná cesta na zlepšení populace. Naši populaci to začalo definitivně rozkládat, leptat na základy, že jsme ztratili patriarchální řád. Nějaké úspěšné vychechtané manažerky a spisovatelky nemůžou zastřít zástupy jedináčků z rozvedených rodin, vykořeněné lidí, ženu degradovanou na výdělečnou jednotku a sexuální objekt atd. Média jsou misogynní i misandrická zároveň. Chybá úcta k člověku a lidskému řádu a je to rozkladem patriarchátu.
Zkrátka - až bude dost lásky, nebude třeba řešit žádný dementní -ismus a -archát.
Protože není dost lásky, je pro společnost vždy lepší unifikovaný patriarchální řád. Ač to vypadá divně, nakonec se v tom všem žije lépe.

Takže toto jsou procesy, které se musí zřejmě odehrát, samozřejmě v kouli s dalšími záležitostmi.
A z ezo - ufo si člověk už klidně může udělat ping-pongovou zeď, to už je jedno, člověk do toho může kopat, smát se tomu, vystoupit může už doslova každé hovado, už se to nedá brát vážně. Je v pořádku, když to celé zanikne. Ten projekt selhal a GF se nemohla v r. 2022 k nám přiblížit.
Je tu příliš moc protisil v lidstvu samém.
Ty, až zmizí, tak GF přistane.
Oni nijak neodlétli, jsou tu, monitorují situaci a jednou to tím kontaktem přirozeně dopadne.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter