Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.3. >





Galaktická federace vyhodnotila, že kontakt s naší společností prozatím nepřichází v úvahu, protože lidi nejsou spirituálně dostatečně vyspělí.
Jenže, řekla bych, že to stejně nikdy reálně neplánovali. Že museli vědět, jak na tom lidstvo je a dle jejich slov je lidstvo v horším stavu, než předpokládali.
Šlo vyloženě o to, získat znovu kontrolu nad planetou a při tomto období, kdy jsme zřejmě procházeli nějakou galaktickou osou, nebo vzestupným proudem, využít ty podmínky a vyhnat odsud Drakoniány a nastartovat ozdravení planety.
Zvířata tvrdila už v r. 2021, že je vše v pořádku, že už jsou v bezpečí, to znamená, že planeta skutečně došla obrození už v těch letech a já věřím, že GF chrání přírodu nejvíce, jak dovede, že veškeré negativní vlivy 5G a chemtrails nechávají bez ochrany dopadat jenom na lidi. A přírodu chrání. Protože, jak jsme sami mohli vidět, lidi jsou blok betonu a i kdyby příroda umírala před očima, jim to bude jedno a nic neudělají. Už teď je extrémní úbytek hmyzu a ptáků, ale nikoho to nezajímá. Městského člověka nezajímá ani likvidace zemědělství, je to prostě blbý tvor odtržený od přírody a čeká se jen na jeho likvidaci.

Protože jsou lidé strašně hloupí a nikdy pozitivně nezareagovali na žádné snahy alternativy, v celé její šíři, tak si můžou mocnáři dělat, co chtějí.
Mě velice fascinuje, jak kupř. Suenee představuje ten proud chápání mimozemských civilizací tak, že jako očekávají, že vlády světa v tom udělají nějaké odhalení.
Ale to je drastický omyl. Vlády světa jsou nacistické, jsou to zločinci, jsou to přímí oponenti GF. To, že USA něco zveřejnilo a přiznalo, že jim neidentifikovatelné objekty manipulují s jadernými zařízeními, tak to je výsledek Trumpova nařízení, který tehdy spolupracoval s GF a mohl si to tehdy ještě dovolit. Kdyby nebylo tohoto faktu, tak by se toto nestalo. A i když se to stalo, tak to mělo absolutně nulový efekt, se světovou veřejností to nijak nehnulo.

Lidi jsou pasivní a hloupí, už nemá smysl od nich něco očekávat, ukázalo se, že jsou nepoužitelní a to dokonce více, než GF předpokládala.
Takže se ukazují na nebi v těch odhmotněných podobách a může je vidět jen člověk otevřený a s myšlením, které to umožňuje.
Pro zbytek populace je GF neviditelná.
Jenže většina populace se o GF nezajímá a GF v podstatě taky nezajímají.
Stala se z toho věc pro malý výsek populace, stejně jako celý odboj proti NWO.
Bohužel, nebylo možné vyvolat masový odpor proti NWO a i přes všechny ty do očí bijící lži ohledně covidového očkování, kdy držel magnet na rameni a je nad slunce jasné, že se jednalo o transhumanistický experiment a když je známo, že je plánováno 7G a nano-bio rozhraní … tak prostě jsme pohořeli a jsme uvězněni v nacistické společnosti plné zlých primitivů.
Není z toho úniku.
Lepší je nemít děti, dnes si pořizují děti hlavně nacisti a vedou je k nacismu, mají plán udělat z tohoto světa děsivou fašistickou dystopii se zavedenými technologiemi na ovládání veškerých aspektů života včetně přímého ovlivňování mysli a fyzických procesů.

Vlády jsou fašistické, ty nikdy nepůjdou na ruku GF, bezohledně pronásledují a likvidují veškerou alternativu, každý trochu slabší kus, který nezachovává totální bezpečnost, nemilosrdně pronásledují.
Viz. tento článek:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nazory-komentare-komentar-velci-cesti-lhari-konci-s-ostudou-vstanou-novi-pokrytci-248652#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest251_radio_sluzby_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


O alternativu, která má myšlenky proti nim, se velice intenzivně starají. Lžou, až se jim od huby práší. Pozorovat cílený rozklad alternativy, kdy byli infiltrováni a rozvráceni zevnitř, je smutné. Na druhou stranu, je fakt, že lidi jsou blbí i v alternativě a že tyto politické odboje jsou určeny k porážce, jsem věděla dobře už tehdy.
Jediná cesta byla dostat GF jako vyšší autoritu na zem, aby s těmito různými mocnářskými sviněmi zatočila.
Jenže to nikdo nechápal a nechápe ani teď a v lidech samotných je extrémní odpor vůči všemu dobrému a jsou naprogramováni, aby cokoliv osvobozujícího zhatili.
Takže mocnářům stačí nasadit bandy terorizačních trolů, kteří si dovolují to, že člověk prostě lapá po dechu z té nesmyslné krutosti a pak říct, že „lidi nesnáší Peterkovou“.
Prostě proti tomuto už není žádná obrana.

Už jsme si to vyzkoušeli, covidové roky a ukrofašistické roky vyvolaly odpor a vzedmutí alternativy, ale už jsme za zenitem a ukázalo se, že jsme na vše sami.
Podle mě je v populaci nějaké procento duchovně relativně vyspělejších, ale stejně nestačí, nechápou. A my, kdo jsme v přímém odporu a je nás zoufale málo, jsme z mise tady v inkarnaci, nejsme ve skutečnosti lidi, jsme mimozemšťani, nebo vyšší duše z vesmíru. A je nás minimum v populaci a vše chápeme úplně jinak, než většina.
Jak jsem to pochopila, tak už je jedno, co se bude dít. Hlavní cíl mise byl splněn. Dostali jsme planetu pod kontrolu, Drakoniáni byli vyhnáni, GF zvítězila a nyní již spravuje planetu.
Lidstvo je přemnožené a blbé a GF rozhodla o jeho drastické redukci, což se asi časem naplní.
Co si budou ty debilní bytosti číst ve zprávách, co si budou myslet, je lepší už to nechat být, máme ověřeno, že ty zrůdičky nic nepochopí a nakonec se otočí proti nám.

Holt, je třeba si přiznat, že doby, kdy se to dalo změnit, už jsou pryč a výsledky z toho jsou takové, že lidstvo nezabralo, protože ani nemá čím.
Takže jediné, co zbývá, využít svoje zkušenosti z minulých let, udělat z toho závěry a důsledky, přestat podporovat společnost, začít vše dělat bezohledně už jen pro sebe. Včetně plánování času. Já třeba nepočítám s důchodem, umím si spočítat, že nebude. Tak nebudu někde hákovat dvanáctky, abych vydělávala na žiďáky a abych se do důchodu sotva doplazila, že. A pak žádný nedostala. Dá se očekávat, že lidstvo bude v příštích letech až desetiletích zničeno a početně eliminováno, je dobré se podle toho zařídit.
Nemít už žádné iluze a očekávání.
Myslím si, že GF má vytipované svoje lidi a ti, že pokud neztratí svoje kvality a dál budou klást odpor systému, budou jimi nakonec ochráněni.
Tak jako byly zachráněny miliony evropských antivaxerů Putinem.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter