Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Kosmologicky, ve vyšším plánu a ryze naturálním viděním se tu zničila veliká infekce, proběhlo finální vyřešení velkého vředu a po něm tu zbylo docela dost zplodin, které se musí vymýt a musí se obnovit zdravá tkáň.

Tak nějak. Proto tu máme degenerativní lidstvo, které se geneticky dlouhodobě přizpůsobovalo nadvládě bestie vesmírného viru, dále reprezentovaného satanisty a všelijakou doopravdy velice podivnou cháskou hororových zjevů a toho, co člověk nikdy nechce potkat z galaxie, či z našeho pozemského světa. Toto lidstvo musí býti zničeno, neb jsou pozůstatky nemoci a většina z nich se už prostě na zdraví jakéhokoliv druhu může dívat jen v televizi a přitom tiše v mozku hajlovat. Jsou různé teorie, jak k tomu dojde, některé jsou více, některé méně oblíbené.
Nejvíc fandím záblesku, hned po tom 222 m vysoké vlně v Atlantiku, pohybu desky Tichého oceánu, vyvření nové pevniny atd., dále je ucházející verze degenerativního zániku na následky tranhumanismu, 5G – 7G a chemtrails a pozbytí základních schopností k přežití a neschopnost se rozmnožit, velikému strašáku jaderné válce, tomu nedávám nic, protože to tu hlídá GF. Ono se něco najde.
Ze zbytku, co přežije, se musí obrodit rasa a ta plně splynout s planetou, obnovit funkce strážného anděla této planety, správce, komunikátora s přírodou, planetárním vědomím a zároveň s galaxií, neboť není potřeba, aby se tu dále žilo v přesvědčení, že jsme ve vesmíru sami.
Tím se obnoví planetární i lidské zdraví a civilizovanost a tkáň se uzdraví.

Myslím si, že v některé fázi přijde spíš zrychlený proces tohoto všeho, tzn. že se něco doopravdy stane, co všechny ty bezvěrecké tupé konzumentské idioty doopravdy rychle sejme.
Asi jako když se vymývá rána.
Taky se to nedělá opatrně a pomalu s ohledem hlavně na ten bordel, co tam překáží a vše se od něj infikuje a dusí.

Tolik k naturálním procesům.
Putin se vyjádřil, že na nás nemá chuť útočit, tak moje teze s bombou, co vyhladí Prahu začíná opět mizet v temnotách. Pražáky asi sejme záblesk. Nebo extrémní skandál.
Žiďácká díra, co dělá celosvětově ostudu.

Dále jsem přemýšlela, co je doopravdy nejhorší strašidlo, entita, bytost, se kterou jsem se musela kdy konfrontovat. Jakože jsem viděla celou plejádu různých hnusů – kilometry dlouhé brouky, ježaté hypertoxické a rozzuřené příšery z divých bran, odporné slizké repťouše, rohaté Drakoniány s jejich hnusokopýtky, zpráchnivělé archonty, přerostlé mravenčí shnilé nestvůry … všechno pohoda proti chlápkovi v kravatě. Ve kterém je některá z těchto nestvůr, ale vypadá jako hyperkorektní businessman a chlápek v kravatě. To by člověk blil. To je nejhorší.

Není nad to, když jsou nestvůry vidět. Kdybychom všichni měli ty brýle z filmu Oni žijí! (1988), nebo vůbec kouzelné brýle, co vidí skrytou realitu jemnohmotných světů a pravd, to by byla pohodička.

Podle mě žijeme v betonu a pozůstatku existence vesmírného viru a satanistické nadvlády Drakoniánů a obecně vesmírné mafie, která se tu držela skrze zblblé a zkorumpované lidstvo. Které je z většiny už tak degenerátské, že je potřeba redukce a nějak začít víc od začátku, protože vypláchnout lidstvu z hlavy všechny ty kokotiny, ze kterých žijí doopravdy nejde.
To je vidět na stavu médií a obecně veřejné diskuze.

Pozitivní na tom všem je, že až se podaří vypláchnout ránu, mělo by tu zůstat lidstvo, které nebude muset být uměle udržováno ve stavu civilizace umělými technickými metodami GF, už nebude potřeba žádné superdimenzionální zařízení jako byla Gíza, která udržovala a řešila disbalanci mezi agresivními energiemi vesmírného viru, který dlel v planetě a civilizací na povrchu. Už to jednou celé vybouchlo, promísilo se a teď jsme tady v tomto stavu. Kdy vir už není, planeta je zachráněná, lidstvo je degenerát, který se musí ořezat a uzdravit a až se toto stane, ve výsledku by tu mělo být zdravé lidstvo a zdravá planeta, civilizace, která může přímo komunikovat a být propojená s planetárním jádrem a už tu není třeba dimenzionální technické ovlivňování, které by udržovalo rozestup. A vše uměle harmonizovalo.
To je na tom to pěkné a to, co k tomu povede, nemusí být až tak pěkné, proto nejvíc fandím záblesku, zázračnému záblesku, který odstraní všechny betonové bezvěrecké zlé a podlé a zkorumpované nacistické zločince a s nimi všechny, co jim fandí, z tohoto světa navždy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter