Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3. >




Ač se lidská rasa z většiny ubírá cestou degenerativního úpadku a vzhledem k rozjeté mašinérii lží ve veřejném prostoru, nástupu technokracie a hladce probíhajícímu transhumánnímu zločinu, který narušuje jen GF skrze světovou politiku a zásahy do ní, nějak skutečně nehrozí, že by se masy chtěly spasit a raději zahynou, tak přesto všechno se stále věci zlepšují.

V minulých dnech nějak kapitulovala další arogantní zločinná banda, kterou jsem občas slýchávala a stále je tušila na pozadí a kteří v posledních týdnech a měsících křečovitě rvali svoje snahy proti monstrozní převaze GF. Dle GF je to něco z Velké Británie, takže to bude to klubko zmijí jejich tajných služeb, repťoušské královské rodiny a chazarského kaganátu.
Ptali se mě, co jim ještě chci říct, když se teď loučí. Nebyla jsem schopná ze sebe vydat nic kromě blaženého širokého úsměvu a vděku hluboko v srdci. Tyto věty mám ráda - „co chceš ještě říct na rozloučenou“, zbožňuju to. Všichni, kdo jsou strašně významní egoističtí, mi přijdou významně říct, že odchází a čekají moje hluboké dojetí. Před časem, někdy v létě minulého roku se takto loučil jeden nepříjemný Drakonián. Byla jsem na něj už morbidně zvyklá. Doopravdy zmizel, od té doby neprudí. A nechybí mi, tyto násilné entity jsou doopravdy nepříjemné. Byl trochu komický, protože jeho drakoniánská identita už doopravdy velice zle zvládala čím dál lepší a čistší a harmoničtější frekvence planety, přičemž extrémně trpěl lidskou debilitou, protože byl nucený vydržet, než lidi něco pochopí, alespoň to nutné promile, nebo procento. Jeho to týralo asi 100x víc, jak jsou lidi debilní, než kdy mě. Dokonce měl na svědomí volby, kde to 3x dopadlo poměrem 58/42. Potřeboval, aby lidi pochopili, že něco není v pořádku, aby mohl vypadnout. Utýraný ještěr, měl toho plné kecky. Když už mohl jít a odváželi ho, šel se se mnou rozloučit už málem jak s kamarádkou, musela jsem na něj působit ve výsledku ještě útěšně, že jako něco chápu. Štvalo mě, že po tom všem, co tu prováděli, mě ta obluda ještě miluje, nebo co. Tak jsem se s ním rozloučila nedůtklivě, hlavně, ať už táhne. A doopravdy odtáhnul.
Už víc jak třičtvrtě roku o něm nevím. Když se toto děje, tak to znamená, že GF tu entitu, nebo skupinu zneutralizuje v informačním a energetickém poli a někam je odveze, aby tady neprudili.

Takže teď prý něco z Anglie se přišlo rozloučit. Další ještírci, agresivní jedovaté ještěrky, co mají na svědomí pověst anglosasů. Nějaké hybridní potvory z jejich tajných mocenských struktur. Tak ti se taky zajímali, jestli jim ještě něco nechci, když už se loučí.
Toto vypadá dobře.

Něco se změnilo, je to znát ve veřejném prostoru, tak nějak to není jasně vidět, nedá se to přečíst, ale něco se změnilo. V médiích najednou nic moc o Ukrajině a Rusku, je znát odvádění témat někam jinam, taková ta šaškiáda na konci, po pohrané válce, kdy zbývá dělat překvapené a že oni o ničem nevěděli… zvláštní, jsou to jenom pocity, uvidí se, kam se to celé bude dále vyvíjet.
Připadá mi to najednou, jako kdyby se v médiích šoupalo botama. Něco se jim nepovedlo.
Možná to maskují tím, že údajně v Praze zatkli nějakého přítele Putina, co prý vedl ruskou propagandu v ČR, že se jako teď v médiích něco změní, že jako už ty strašný Rusové nedělají to hrozné peklo v českém veřejném prostoru, ale ve skutečnosti spíš padla anglosaská mocnářská banda zlých nacistických ještírků, kteří nám tu dělali ze života peklo.
To je taková jejich poslední chazarská klasika – hodit to na někoho jiného a zmizet, že.
No, bůhví kde je pravda a co bude dále.
Podprahově vnímám takové snahy začít zametat, rozptýlit, nechat zapomenout. Jakoby se nic nestalo a nedělo, jakoby se nám jenom něco zdálo, o těch zločinech v minulých letech. Za všechno prý může Peterková, tak a je to. Čétéčkář si hluboce oddychne, jak tu strašnou Peterkovou s tím Rusákem tady hodný elity zpacikikovaly, uff. A zazvonil zvonec a pohádky byl konec.
Třeba Zelenský konečně kapituluje, nebo něco takového, nebo nějaké potvory z Prahy doopravdy jely v atentátu v Moskvě a potřebují trochu zklidnit hroty veřejných vášní.

Divný věci.
Ale ta banda, jak se přišla rozloučit, bude odvezena z této planety. Jak se přijde rozloučit nějaká taková zločinecká banda, tak doopravdy zmizí. Poslední dobou byli non-stop vyděšení k smrti. Planeta je velice klidná a neustále mi vysílá apely, ať se uklidním, že už je vše dobré, že už to nemusím tak silově a srdceryvně prožívat, že můžu vypustit veškerý stres z této záležitosti. GF taky tvrdí, že už si můžu vydechnout, že skutečně vyhráli a nehrozí návrat nepřátelských sil, že ty horory let minulých už se nikdy opakovat nebudou.
Takže to celkově vypadá velice dobře, že jsme podchycení a už jsme kompletně v bezpečí. Tedy ne před vlastní blbostí a následky té debility, ale vše už je vyhrané a v pořádku, co se týká té války o planetu, zkrátka planeta je v bezpečí a zločinné skupiny jsou odsud odváženy a věci se lepší.
Jak se do nitra planety vložily kosmické síly, tak od té doby už jsou tyto naše boje jakoby druhořadé a minulostí, nyní se spravuje planeta od jádra a všechno to lidské vypětí se nyní může konečně uvolnit a začít se léčit, opadne stres v tomto ohledu.
To se týká lidí, jako jsem já, že to nějak aktivně prožívali. Já už jsem taky byla kolikrát na infarkt, hlavně jak začalo globální satanistické tažení proti Rusku, jsem velice ráda, jak se ta situace vyvíjí, zdá se, že Rusko vyhraje, západ se mocensky rozpadá, že věci dopadnou dobře.
Ostatní populace možná teprve teď začne dostávat kopance, protože jestli je v plánu ta depopulace, tak nějak se to naplnit musí, myslím si, že pouze neplodností a tokem času to taky nebude. Nevím jak, může to jít jakkoliv, ale jestli je cílem, aby pětina lidí plně a jasně chápala nebezpečí transhumanismu a škodlivosti 5G a duchovního úpadku, tak to půjde stylem, kdy vzniknou podmínky pro toto pochopení.
Pro ty, co aktivně reálně prožívali všechny tyto děje, jako já, nebo nějak víc, nebo méně podobně, ale s tou GF, či zkrátka podpůrnými mimozemskými rasami, tak si myslím, že se jim uleví, tak jako mně, když se smíří s depopulací a rezignují na možnost kolektivního prozření lidstva.
V podstatě to byla surová válka o planetu a když vyhrála GF, je pokračování planety i obroda rasy zaručena a transhumanismus a technokracie, nacismus a pokus o zlý převrat na planetě ze strany plazoidních potvor je ve skutečnosti zažehnán. Což byl hlavní cíl a to ostatní už jsou „drobné“.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter