Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> 







Toto mě velice utěšuje, tento stav, že jsme ve skutečnosti už misi zvládli, ač výsledky tohoto vítězství nejsou viditelné, protože lidstvo není ve stavu, kdy by se dokázalo doopravdy obrodit a GF tedy nemůže přistát a nemůže vyhrát „dobro“, ve smyslu posílení spirituálního vývoje a návratu k čistým hodnotám, protože je v lidstvu hromadně nikdo až tak nechce.

Takže vyhráli jsme s GF válku o planetu, skutečně byly vyhnány zlé mimozemské skupiny, proběhl ten kosmický proces, kdy se tu zázračně odházely vrstvy šíleného zla.
Obrodily se kultické systémy, začala se uzdravovat energie země, celkově byl zmařen útok a plán na převrat a definitivní převzetí moci ze strany vesmírných zločinců, kde by bylo lidstvo uvrženo do kyborg zkázy a planeta by byla usmrcena.
Naštěstí všechny tyto příšernosti skutečně zastavila GF, planeta je živá a v bezpečí a vývoj na tomto světě bude seřízený tak, aby došlo k depopulaci a nápravě.
V tomto vnímám veliký hluboký klid, který mě vyživuje, je to hlubinný pocit, je to skvělé, kvůli tomu jsem se narodila do mise, kvůli tomuto cíli, který je vlastně už splněný.

Jen je tedy velice tragické, že není možné získat jakoukoliv odměnu, kromě tohoto vědomí.
Že se nic dobrého nestane.
Nyní je potřeba, aby pětina lidstva plně pochopila nebezpečí 5G, technokracie, transhumanismu, bezvěrectví, nacismu a aby skrze rozvoj ducha dosáhla limitů nutných k přijetí galaktické éry, kdy přestoupíme na duchovní zákon jednoty a budeme komunikovat s GF a očistíme ducha.
Prostě probíhá schéma Armageddonu – zlí pryč, dobří do ráje.

Vše, co se děje, velice napovídá přesně tento průběh a vývoj, že je to přesně tak, že skuteční zločinci a satanisti byli ve skutečnosti poraženi a nyní je třeba, aby se lidé začali orientovat v oblastech transhumanismu, psychotroniky, složité vojenské techniky, která byla doposud velice popíraná. Lidé si musí uvědomit, že je velice špatné, že máme nad planetou mikrovlnnou ohradu a že primárním účelem tohoto bestiálního kolosu je ovládnutí lidí, že je to zbraň v první řadě.
Možná že je v populaci až pětina lidí, co má nějaký spirituální rozměr a jsou ochotni na duchovnosti a rozvíjení lidského ideálu dále pracovat, ale jsou naivní jak necky a absolutně nechápou situaci tohoto světa.
Nechápou, že 5G je škodlivé, že je to zbraň proti lidem, že to slouží na poškozování zdraví a psychotronické ovládání mysli, že mě se tím třeba pokusili zabít, když zjistili, že jsem proti USA a přesně těmto zbraňovým systémům, zachránila mě GF, jinak bych byla už v hrobečku.
Oni to nechápou, myslí si, že takoví, jako jsem já, že jsme šílení lidé, že nic takového není.

Tak tato pětina si musí uvědomit, že 5G a mikrovlnné a jiné pulsní zbraně jsou realita, že ovládání mozku na dálku, psychotronické technologie jsou realita.
Vždyť to je přesně to, co jsme museli zvládnout v tom prvním surovém náporu, kdy nebylo nikde dovolání, protože jsme blázni a nic takového přece není! Pomohla GF a znalost magie, vědomá, či podvědomá a zasutá.
Nic jiného, ve stavu, kdy měl člověk jen holé ruce, tak má jenom magii a zacházení se silami, bylo nutné mít vycentrování v srdci, ve svém, planetárním, kosmickém. GF pomohla, ale kdyby byl člověk magicky neschopný, tak by ho nezachránili.

Protože toto není schopná pochopit celá populace, to už je prokázané, že lidi jsou děsivě hloupý dobytek, kterému nevadí magnet držící na rameni, tak se musí docílit toho, aby to bezpečně pochopila pětina lidí. A až bude tento cíl splněný, tak se spustí asi záblesk.
Což může být tedy buď nějak časově pozastavený puls, resp. je s naší planetou zacházeno tak, že jsme v nějakém umělém časovém pásu a až budeme připravení, tak budeme vpuštěni do solárního pulsu a nebo, čemuž věřím víc, to bude mimozemský očistný puls, který je technicky vyvolaný a funguje jako definitivní dezinfekční ozáření populace tak, aby vadné kusy zahynuly a ideálně rovnou i zmizely.

Zatím to vypadá, že se skutečně jede podle tohoto plánu, kupř. nyní vyšel tento článek:

Za havanským syndromem může být Rusko. S mikrovlnami experimentovalo od 80. let
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-za-havanskym-syndromem-muze-byt-rusko-s-mikrovlnami-experimentovalo-od-80-let-40466048#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=hsDMXItu3qL-202404011137&dop_id=40466048&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

„ Problémy jako bolesti hlavy, únava, deformace sluchu, ale i závratě a nevolnosti od té doby ohlásili diplomati, agenti CIA či rodinní příslušníci těchto osob působících v řadě dalších zemích včetně Rakouska, Kolumbie nebo Vietnamu.“


Ano, únava, bolesti hlavy, nevolnosti, to je 5G, teror elektrosmogu, jehož zdravotní limity jsou mnohosetnásobně překročeny, proti socialistickým zdravotním limitům a odborníci sami musí uznat, že jsou už nepodchytitelné a je to nekontrolovatelné.
Ale to jsme blázni, celá dlouhá desetiletí, to patříme na psychiatrii.
Že do toho jedou i pulsní a další psychotronické útoky na nepohodlné jedince, to snad taky jednou vyjde ven, ale bude to muset udělat Rusko, že. CIA to NIKDÁ nedělalo, že, to jen ti Rusové.

Demenci a aroganci chazarů a obyčejné populace samozřejmě odráží diskuze:

Nejdřív demence běžné populace, která si myslí, že je to aprílový žert:
„Jiří Trepeš
Za hloupostí některých našich politiků bude určitě práce GRÚ v 90tých letech.
U některých ty mikrovlny napáchaly nedozírné škody. Původně se myslelo, že je to od přírody, ale nikoliv, stojí zatím GRÚ.
Panebože to jsou bláboly.

Miroslav Broz
Je apríl,dnes musíme zkousnout všechno


A nyní chazarské kecy:
„Daniel Kroner

Tak to budou mít milovníci konspiračních teorií zase v hlavách zmatek. Oni sice sežerou jakoukoliv konspiraci, ale musí být splněna podmínka, že v roli zla vystupují Spojené státy. Tady je to naopak Rusko, což bude mít rozhodující vliv na to, zda tomu budou věřit.“



Já tedy v hlavě zmatek nemám, já jsem vděčná, když jdou tato témata ven, i když za zlého muže je tu Rus. Já jsem vděčná, že to jde ven, po rocích popírání. Pomalu, ale jistě to prosakuje.
Desetiletí jsou těmito systémy zabíjeni nepohodlní lidé na dálku, jediná obrana je aktivní magie, propojení s dimenzionálními systémy a spolupráce s Galaktickou federací. Když toto člověk nemá, oddělají ho, prostě umře, už se neprobudí, vypadá to jaká náhlá zástava, infarkt, nebo něco takového, nebo zešílí, úplně zešílí. A zabije se, nebo skončí vygumovaný se zničeným mozkem na psychiatrii.
Jsem ráda, když se o tom mluví, jakkoliv.

Jen idiot si bude myslet, že když toto dělali Rusové, že „hodné západní tajné služby“ ne.
Tomu bude věřit jenom idiot, ale o idioty nejde, jde o tu pětinu, co musí začít chápat.
Světová válka se dostala do nejhorších obrátek před deseti lety, vše se otevřelo, nikdo už si nebral servítky, skončila doba opatrného ujařmování a oblbování, prostě se všechny zbraňové systémy začaly používat naplno, naplno se rozjela světová psychotronická, psychologická, okultní a elektromagnetická hybridní válka, což je jeden výsek problematik této války, jsou i další, jako je ekonomická válka, válka s počasím, mediální – formou propagandy, což spadá pod psychologickou válku.
Všichni použili všechny svinstva, co měli.
Jen idiot bude věřit tomu, že Rusové, nebo USA ne.
Všichni, všichni v tom jeli, byla to válka o světovou moc a naštěstí vyhrála GF, kteří jsou patroni hlavně Ruska a Persie.
Ne že ostatních ne, že by jako celý svět měl pohltit rusko-perský střih, to ne. Oni nejsou jako globalistické NWO, které začalo dusit národy a rozmanitost a všude nasadilo oploštělou globalistickou liberální fašírku, monotéma.
Jak se obrodily kultické systémy, měly by to obrodit a vyčistit všechny kultury a civilizace, bojuje se proti satanismu a nacistickému spiknutí, ne proti kulturám.
GF musí stát na straně Ruska a Persie, protože nemůže být na straně USA, mají představovat čest a inteligenci, vyššího ducha, z podstaty nemůžou stát za USA.
Jedině za vzácnými jedinci tam žijícími.

Kéžby se takových článků vyskytovalo více, to je jedno, že jsou tam Rusové popsaní jako zlo, důležité je, že se přizná existence takových technologií a jejich dopad na zdraví.
Tyto články mají mít efekt na pětinu inteligentních lidí, kterým dojde okamžitě, že tyto systémy používaly obě, nebo spíš všechny strany konfliktu.
4/5 idiotů si bude nejdřív myslet, že je to aprílový žert a pak si budou myslet, že taková svinstva dělalo vždy jen Rusko.
Ale o tyto idioty nejde, ti zmizí při záblesku.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter