Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Diskuze pod tím článkem je velice agresivní, odráží se v tom jednak působení chazarských trolů, ale vesměs všechny konflikty ve společnosti, které tu existují.
Nejhorší efekt je asi ten, že lidi o těchto věcech vědí, ale je jim to jedno. Považují to za takovou zajímavost, nemají pocit, že je to ohrožuje.

Hodně se v tom všem odráží přesvědčení, že „ruské svině“, nebo jak nám říkají, konspirační lidé druhé kategorie, či jak nás chápou, že jsme idioti, co si všechno vymysleli, že si jako cucáme z prstu nějaké storky. Že jsme idioti, kteří nepřemýšlí a tupě přejímají jakousi propagandu a že jakmile není nepřítel USA, ale Rusko, že jako proti tomu bud řev, že je to výmysl, ze strany „dezolátů“.
Těžko říct, kdo s tím kdy začal, k tomu nejsou relevantní informace, s těmito těžkými psychotronickými systémy na ovládání mysli zřejmě začali nacisti, všechny země ale měly výzkumy na ovládání a fungování mysli, vlastně od dob, co USA otevřeně kolaborovalo s šedivými mimozemšťany, se nekontrolovatelně šíří absolutní zlo a je těžké hledat, kdo s tím začal.
Myslím si, že je to jako vždycky, že zloděj křičí chyťte zloděje, tzn. skutečně extrémně teroristický a nehumánní západ hází ty svinstva, se kterým začali především oni, na Rusko a že předpokládají, že když bude s tou „konspirací“ spojeno Rusko, že se jako od toho ustoupí a bude se tvrdit, že to není pravda…
Já nevím, jsem z těch lží unavená.
Mně je to jedno – já děti nemám, pokud si někdo chce vzít na triko, že jeho haranti skončí jako loutky na dálkové ovládání, OK, každého věc. Já bych si to na svědomí nevzala a to se umím aspoň ubránit.
Ale když je to všem u prdele, že se takové věci dějí, tak ať si to vyžerou.
Ať si to zažijí a až ty hrůzy budou viditelné pro pětinu, hrůzné divadlo bude vysvíceno a zůstanou tu jen lidi, planeta a GF.

Takže se tam v diskuzi perou všelijací zástupci starého zla starého věku, kteří si nechtějí přiznat, že něco takového existuje, s těmi, kteří nenávidí konspirátory a lidi se svědomím, co inklinují spíš k Rusku, dále se tam odehrává rusofobní divadlo ze strany nějakých narušených individuí, kupř. toto:





Toto píšou spíš už psychicky narušení lidé, u tohoto věřím, že je to skutečný člověk, nějaký narušenec, než chazarský trol, či vládní trol, že by byl nějak placený.
Protože z tohoto zoufalství jen čiší.
Já jsem si začala všímat těchto divných politických fenoménů taky až v poslední době, jinak jsem u svých vrstevníků vztah k Rusku nikdy neřešila, až v současnosti člověk žasne.
Ale nikdy jsem nevěnovala pozornost doopravdy vyšinutým rodinám, které jsou tak rusofobní, že se nedívají ani na Mrazíka o Vánocích a jsou zoufale a nenormálně namířené na anglosaský svět. Většinou jsou to dost divní lidé, mně jsou tedy nesympatičtí. Připají mi arogantní, mají nesympatické rysy, nesympatická jména. Jsou to fanoušci americké hrůzy, co zničila naši zemi. Jejich děti s anglosaskými jmény, Patričkové a Dominičky rozkládají školství.
Nevím, co to je za lidi, museli tu žít vždy, ale teprve teď jsou tak nějak víc na očích a analyzovatelní. Asi jsou to haranti harantů ublíženců 1968.
Tito lidé mají hodně pokřivené hodnoty a můžou být malá řvoucí skupina, co vyvolává extémní nenávist.
Tak debilní výblitky přece nebude psát trol, aby vytvořil dojem, ža nenávistníci Ruska jsou duševně nemocní.

Už to, že se takto vyjevila realita o stavu populace je velice přínosné. Žijí mezi námi divné skupiny lidí a nic, jako národní duch už neexistuje, protože neexistuje shoda v tom, co to je.
Jakmile je možné zpochybnit, co to je „češství“ nacistickým převratem a již ten pojem nemá šanci na očistu, už je bezcenný navěky.
Zkrátka nemá smysl už trvat na národní identitě, pro mě češství už ztratilo hodnotu. Už je pro mě jen slovanství a kultický systém v srdci Evropy, národ už zemřel.
Jsme tu divná směska lidí, je zajímavé to pozorovat. A smysl má bojovat už jen o slovanskou podstatu a systém hodnot jako takový a o území jako takové, než o nějakou „Českou republiku“. Doufám, že se politika bude vyvíjet takovým směrem, že se státy střední a východní Evropy spojí a vytvoří trvalejší a dlouhodobý svaz se slovanskou identitou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter