Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Degenerace obyvatelstva se určitě taky velice zintenzivnila během dimenzionální války. Jestliže já jsem byla ve stavu, kdy jsem byla proti NWO, byla jsem od nich napadená a byl učiněn pokus mě vyloženě sejmout, nechat spáchat sebevraždu, nebo úplně zešílet (pak jsou taky případy, kdy dotyčný v tom stavu někoho zabije, nebo spáchá těžký atentát) a jediní, kdo mě chránili, byla Galaktická federace a v těch stavech jsem se tedy pohybovala aktivně a díky tomu, že vyhrála GF, tak jsem taky naživu, tak jiní mohli být pod tou stejnou ničivou palbou, ale protože jsou notně tupější a zlejší, tak to nevnímali jako konfliktní stavy a prostě pod těmi psychotronickými salvami a měnícím se dimenzionálním prostředím intenzivně zdegenerovali, protože ani neměli hodnoty, které by hájili, takže se teď jim dá říkat člověk jen stěží.

Taky do sebe narvali očkování a začali se hlásit k západnímu fašismu skrze nenávist k Rusku, takže se jim ztratily poslední světlé momenty jejich bludné mysli a už jsou z nich navěky zombies, orkové, degenerativní příšery.
Takže to tak vypadá, že holt, jak říká GF, je tu 40% dobytka, který nemá dost volných pastvin a těl a průmyslové chovy na jatka pro ně nedávají inkarnačně smysl, tak se rodí do lidských těl, dále je tu 30% všelijakého vesmírného nánosu, od zločinců, po speciální experimentální mise, stáže a výzkumy, dále tu máme 20% lidstva s lidskou duší ( kde je to cca 15% skutečných lidí a 5% inkarnačních pozitivních infiltrací, třeba z GF ) a 10% inkarnačních zlých infiltrací.
Takže dobytek, vesmírný nános, co mu tu o nic až tak nejde, tak ti už jsou vzatí.
Lidstvo musí vydržet i tak, těch 20% se teď holt musí rychle rozkoukat a co nejrychleji chápat a snad, snad to už řídí pevně GF a nedovolí, aby ta hnusná NWO chamraď na tomto světě vyhrála.

Když svět už řídí GF, neznamená to, že jsou ve všem absolutně všemocní, protože pevně uřídit vývoj 8 miliardové vyšinuté masy na planetě asi dost dobře ani nejde, ale spíš, že nehrozí jaderná válka, kdyby chtělo NWO vyšilovat přespříliš, tak i GF má svoje páky, jak zastavit obludárium moci NWO (kupř. zastavená covid mašinérie Putinem, nebo v r. 2019 odvrátili válku proti Íránu, skrze politické možnosti). Kdyby chtěl někdo poškodit planetu, tak tu jsou síly, které to utnou.

Jinak, co plánuje NWO, asi nic hezkého.
Včera se mi stala taková zábavná věc, že jsem se najednou zničehonic připletla k jakémusi jednání, kde ač jsem nic neslyšela, tak tam zoufale nějaký chlap nadával, že tohle se jim nesmí stávat, že žádná ženská sem nesmí a jakto, že je tady ženská, že sem smí jen a jen muži. A myslel tím mě. Bylo to zase nějaké globalistické jednání, strejci NWO se nervozně radí, vůbec nevím, jak se tam jako ocitám, neboť tam nejsem, jestli je to nějaké jemnohmotné, astrální jednání příšerek, nebo je to naprosto hmotné a reálné jednání nabobských mocnářských superidiotů (vždy, kdy se mi to stane, jim připomínám, jak jsou kosmologicky dementní) … kteří jsou ale kvůli tomu, že je pořád chce někdo parapsychicky odposlouchávat, ošetření nějakým high-tech, který hlídá i jemnohmotné sféry, takže když se tam vyskytne nějaké vědomí, jako já, tak to high-tech zaregistruje a začne to hlásit a hned na to začne vyšilovat nějaký přiblblý vocas, že ženský sem nesmí ….
No nic, chvíli jsem se s nimi hádala a posílala je do prdele, vysmívala se jejich debilním reakcím a pak jsem si říkala, když už tu musím řešit takové nesmysly a hádat se s nabobskými mocnářskými idioty, tak mě začalo zajímat, cože to vlastně tedy řešili a v duchu jsem se v času vrátila asi o pár minut zpátky, abych chvíli špionovala, jen tak z legrace.

Tak říkali něco ve smyslu, že jestli se vzbouří a začne jim to vadit (tím mysleli asi obyčejný lidi), tak že budou muset vyvolat nepokoje a vzpoury, prostě dostat lidi do ulic a pak je mezi sebou rozhádat a poslat je proti sobě.
Takže toto jsem slyšela, pak už se asi začala naplňovat ta časová smyčka, když mě zaregistroval high-tech a začal na mě řvát nějaký trouba, že jako ženská tam nemám co dělat.
Pak se mě ptali, co jsem slyšela, tak tohle jsem slyšela, můžou si to přečíst na totemu.

Nedivím se, že tam nesmí žádná ženská, do těchto jejich jednání, protože tito idioti potřebují doslova monotematickou idiocii, zkrátka jen jeden princip, žádný život, žádný rozum, kdyby tam byla ženská, moc by je to přivádělo do reality.

Takže takto přemýšlí.
Asi už je v Evropě a tak různě na světě těchto ubožáků už různě dost a lid by se asi už vzbouřil, kdyby se ukázalo, že demokracie je výmysl a že Chazaři krytí neoliberalismem uzurpují moc násilně a nezákonně.
Takže tady je jejich plán – vyvolat občanské nepokoje a vzpoury a pak mezi nimi, mezi skupinami lidí na ulicích, rozjet bitky.
Říkali to tedy s akcentem, že to je poslední, co jim zbývá.
Lidi jsou vypatlaný kreténi, určitě jim to vyjde.

Smála jsem se jim, to jo. Pak se mě ptali na budoucnost, poslala jsem je do piče, že nevím, oni sice ví, že jsem od GF, ale myslí si, že vím víc, než co vím. GF si zase jistí, abych nevěděla moc, protože co nevím, to neřeknu.
Takže spolu komunikujeme jen tak, holt, sereme se navzájem.
Teď už vytáčím asi víc já je, než oni mě.
Taky se tam divili, že něco, co se nikdy podle jejich plánů nemohlo stát, se stalo. Měli v rukách technologie, o kterých si mysleli, že jsou vyloženě neporazitelné. Že toto nemůže selhat.
Nevěděli o GF, to je na tom to vtipný. Protože toto je skutečně už nejnižší kasta NWO, to jsou lidi, je srandovní si z nich dělat prču a deptat je. S reptiliány, drakoniány, ještěrkami, ani pravověrnými nácky to nejde. Se zkorumpovanými lidskými mocnáři ano.
Tak jsem jim říkala, že jim to prostě nabořili mimozemšťani, no. Galaktická federace. A ten jeden začal už úplně zoufale kvičet, že už má všech mimozemšťanů plné zuby, že už o tom slyšel fůry, že ho to sere, že s tím furt někdo otravuje a že s tím furt vyhrožujou. Ale kde že jsou prý nějaký mimozemšťani? Tak ať si už sednou a ukážou se, nebo ať je teda sejmou. Zkrátka, tihle supermocní veleúchylové přemýšlí jak my lidi. Takže proti mimozemšťánkům nemají šanci.

Zdá se, že taktika GF je mazanější. Je fakt, že když se chtějí zbavit 80% zbytečných lidí a pročistit to tady, tak NWO ještě k něčemu potřebují.
Dá se předpokládat, že když mají běžně IQ 1000+ a fungují v Zákonech Jednoty, že si s nabobskými mocnářskými dementy dokážou pohrát tak, aby docílili svého.
Jak jsem pochopila, tak je tu skutečně problém, že kdyby GF oddělala NWO a zůstalo ji tu lidstvo v plném počtu, tak s touto kvalitou nemůžou uskutečnit kontakt a stejně je nutná depopulace. V tom zase věřím, že pak tu depopulaci můžou udělat přesně provedeným zábleskem s přesně zadanými parametry. To je v jejich technických možnostech.
Ale asi tyto šašky od NWO potřebují k tomu, aby se dohrálo poučné divadlo, aby skutečně vznikla vrstva 20% lidí, co plně chápou realitu.
Teprve pak to můžou odprásknout, ten degenerativní zbytek.

Útěšné je to, že věci neběží podle plánu vůbec nikoho, ani idealistů, co chtěli kontakt s GF a ani NWO. Tato spodní vrstva NWO, kterou jsem „špionážně“ zaslechla, to jsou idioti, co nic nechápou a neřídí. I když si myslí, že ano. Jen pro úplnost – já tyto mocnářské špionáže nedělám, toto se mi stalo samovolně. Když jsem zkusila něco samovůlí, tak jsem se v intenzitě tohoto procesu velice psychicky zacuchala a zkomplikovala si život na několik týdnů a předpokládám, že GF má vybavení, aby slyšeli, co potřebují. Takže nedělám špionáže a hlavně, na to, abych poslouchala tyto jejich demence, nehodlám jakkoliv plýtvat duševní síly.
Když jsem se s nimi hádala a špičkovala, tak se mě ptali, jestli vím, kam míří svět. Kam míří svět? Tak jsem mu říkala, ať ze zeptá světa. Že já nevím.
Pak jsem se musela smát a napadla mě planeta, přirozeně, tak jsem se spojila s jejím vědomím a ta slíbila jednomu tomu kokotovi, že hned jak ho vyšoupnou a vyzmizíkují, že bude dobře, velice dobře. Planeta je velká optimistka a tyto hajzly pojímá jako toxiny, které chce vyloučit.
Takže nikdo neví, co takhle jako bude se světem.
To je dobře.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter