Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Tento princip, kdy GF telepaticky kontaktovala lidi a ti díky svým vědomým rozhodnutím následně dokázali vědomě operovat skrze planetární srdce a ty dimenzionální systémy, v propojení s vyššími vesmírnými a kosmickými silami, byl stěžejní pro vývoj války o tuto planetu.
Jde o to, alespoň já jsem to tak zažila, že se bojovalo o vyšší princip a kosmický zákon a zároveň se do toho děly různé záležitosti, které se týkaly vyloženě technických zařízení, pozemských i mimozemských, kde jsem musela vyvíjet nějaké aktivity, kdy jsem získávala moc nad těmito záležitostmi, nikoliv ale technicky, spíš na té kosmologické bázi jako takové, že člověk, jako bytost, má právo a sílu zvítězit nad terorem toho zařízení a jakmile tam vzniklo toto kosmické právo a nadvláda člověka, tak to přebrala GF a dále to technicky, vědecky a dále dořešila. Mě používali jak lakmusový papírek a odbojnou mysl člověka, jestli toto dávám, nebo ne a jestli oni tedy mají právo něco udělat, nebo ne, protože obě strany – GF i Drakoniáni NWO – znají kosmické zákony a nechtějí se o ně říznout a dělat zbytečně kosmologické hovadiny.
Dále to bylo o kultických planetárních vřídlech, kde tyto záležitosti vnímám jako energetická centra, čakry, planety a jejich energie se dá popsat spíše na pocitové bázi, kdy jde o přírodní síly různých efektů, vesměs vitální a pohádkově průzračně čisté, ale do toho je většinou vložený ještě nějaký informační, „magický“ koncept nějaké civilizace, kulturní platforma, která je následně hlídaná příslušnými inteligencemi, velice často to bývají „božstva“ GF, zkrátka předlohy dávných kultur z galaxie, nebo nějaké zemské a vesmírné inteligence. Není výjimkou, že je u těchto vřídel rovnou i technologické zázemí, mimozemské sály atd.
Tato vřídla byla velice zatížená zlými instalacemi, musela se obrozovat a čistit a následně se toky těchto sil mezi sebou harmonizovaly a sílily. To se děje stále. Jak planeta sílí a tyto procesy, že se kultické systémy obrozují, tak se asi taky lépe utváří vědomí lidí.

Nedávno jsem pocítila skutečnou potřebu v mezinárodním spirituálním poli, po upřímném planetárním setkání kultur, doslova z lásky, jakožto principu Zákona Jednoty. To není OSN, ani žádná jiná globalistická mašinérie. Jednalo by se o setkání společností a kultur, z přirozené potřeby to udělat. Jednat a diskutovat.
Nevedli by to chazaři, USA, jednalo by se o čestné setkání skutečných lidí, zástupců národů a kultur.
Třeba k tomu jednou skutečně dojde.

Jak sílí všechny ty kultické síly planety a různě se transformují kulturní platformy a snaží se vyčistit až ke kořenům a najít pravé podstaty svých existencí, tak se rozjasňuje myšlení těch, co mají lidskou duši.
Mělo by jich být těch 15%. Plus 5% pozitivních infiltrací, které by měly chápat přednostně.
Což by bylo na naše poměry 1,5 - 2 miliony lidí. U nás, v ČR. Je ale možné, že budeme „zalidněnější“ i po záblesku, že by tu mohla přežít cca 1/3 lidí, na rozdíl od západní proočkované Evropy, která by také případně schytala první nápor jakéhokoliv pohybu moře a oceánů.
Obecně se dá usuzovat, že nejvíc to odnesou lidi žijící ve velkých elektrosmogových megapolích u pobřeží. Ti nemají šanci se vyvíjet podle planetárních sil a také určují globalistický vkus.
Nejvíce mají šanci na přežití obyvatele Euro-asie, tak docela globálně. Taky hrozí, že by se třeba roztrhla Amerika na dva samostatné kontinenty a oceány se spojily. I v takovém případě mají největší šanci na přežití obyvatelé euro-asie a jejich stěžejní zájem, aby přežili, je udržení si základních kulturních principů a dokonalé zamezení globalistickému fašismu a fašírce.

Což se děje primárně přes kouzelníky a kultická vřídla planety a to je princip, na který vsadila GF, že musí podchytit tyto okultní záležitosti, protože vedeme válku proti kavárenskému globalistickému chazarskému satanismu a fašismu a tyto potvůrky nemají co právo sahat na kultické kořeny národa. Můžou si přivlastňovat vlaječku, dělat za nás planetární ostudu, hajlovat, lézt banderovcům hluboko do řitě, ale na skutečné národní vřídlo nemají šanci si sáhnout.
To řídíme my, proruští dezoláti, kouzelnická šamanistická vrstva.
Obecně se duchovní, ezoterici atd. jasně přiklonili k Rusku, až na pár výjimek, jakože dost divný Chobot si může být švihlý jak chce, ale na magických principech to nic nemění. Tato společnost, národ a kultura má v jádru slovanství a to je jasně a přímo namířené proti fašismu. Že to chazarská pudrová kavárna nechápe a je zpracovaná jejich globalistickou agitkou, je jejich ostuda.
Můžou zhanobit a zneuctít vlajku, státní symboly, udělat politickou ostudu, můžou nás urazit, ale nic neudělají s kultickým civilizačním zaměřením toho vřídla, které utváří tuto zemi.
Protože to dokážou jen kouzelníci a ty má podchycené GF. A ta je proti kavárně, chazarským nacistům a satanistům. Je na pronárodní linii.
Oni, globalistická pudrová kavárna, jsou bezvěrci, ti nevládnou magií. A v kultickém poli neznamenají žádnou hybnou sílu.

Jak se z třetiny tohoto národa stane vědoucí a probuzené osazenstvo této budoucí země netuším. Podle sledovanosti těchto témat na internetu se dá usuzovat, že je tu třeba 50 000 lidí, kteří něco chápou, všimli si změn, aktivně sledují, co se děje a snaží se to pochopit, rozvíjí svoje myšlení a sledují různé teorie. To je 0,5% této populace.
Dále tu může být několik set tisíc lidí, kteří mají v hlavě intuitivní nesoulad se systémem, ale tématem se nijak aktivně nezabývají, maximálně k nim některé myšlenky dolehly.
Věci se budou asi odvíjet tak, aby se to jádro, co něco chápe, dále vyjasnilo a už bylo možné i nějak definovat pravdivé reálie, aby se na ně dalo spolehnout a zbavily se puncu konspirací a odstranilo se asi možná.
Od toho už se dá nadále odvíjet cokoliv dalšího.
Problém je, že vše obnáší nutnost spirituálního chápání, většina pravdivých informací požaduje posluhače se solidním duchovním vývojovým i teoretickým základem.
Musí přijít situace, kdy bude zřejmé, kde je pravda, kupř. že 5G je zbraňový systém a že mikrovlnné akvárko je zabiják. Ale lidi v megapolích to nikdy nepřiznají a podle mysli těchto zombies jsme usměrňováni i my, lidi žijící v lesích a polích. V lesích a polích v sepětí s přírodou nemůže žít 8 miliard blbečků, tak žijí v megapolích v mikrovlnném akvárku.

Ono se to všechno někam vyvrbí.
Já přítomnost GF nepovažuju za konspiraci, vidím je na nebi, dá se to vyfotit, to, že to většina nevidí, je vyloženě jenom jejich problém. A kdybych byla mimozemšťan, co potřebuje dobít planetu a když se mu to přes naplánovanou misi podaří, když si dopředu nasune kouzelníky do lidských inkarnací a s nimi díky vysokokapacitnímu dimenzionálnímu zázraku získá planetu do rukou a během války zjistí, že většina lidstva je degenerát, co ho ohrožuje a přitom potřebuje tu rasu uchovat a osvítit, tak bych to taky udělala takhle.
Zinscenovala nějaké události, aby se pětina probrala a chápala a pak to vysvítila, to co nemá být.
Ti, co mají dál probudit a osvítit a ty, co ne, zahrabat a vysvítit.
Vždyť jo.
Je to logické řešení, protože degenerát vzniknul jako následek působení NWO a nikoliv samovolně, že by to jako bylo samostatné vývojové rozhodnutí této rasy, takže mají právo to dát pryč a nemusí to respektovat. Navíc, kosmologicky, pro ně velká část obyvatelstva není člověk a mají právo s tím zacházet z pozice mocenské nadvlády.
A protože GF nejsou odporný úchylové, co se vyžívají v generování co nejhorších energií, tak ten záblesk, o kterém mluví, může být naprosto reálná záležitost.
Jestli tam budou nastavené nějaké frekvenční podmínky k přežití, tak, aby to přežil pouze zdravě myslící člověk s pevně usazeným Zákonem Jednoty, tak to vysvítí megapole a očkovance a bude od degenerátu pokoj.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter