Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4. >






Současnost je nervydrásající v tom, že se nic nestalo a přitom se stalo.
Když to beru zpětně, přes všechny svoje stavy v minulosti, kdy jsem nechápala, co se děje a byla napadená pomocí nezákonné technologie od NWO, až po dimenzionální válku, tak nikdy dříve mi nebylo tak skvěle jako dnes. To je reálné zhodnocení. Už bych se nikdy nechtěla vracet do dob, kdy NWO nebylo poraženo a já nic nechápala.
Když si vezmu horory roku 2019, kdy mě pronásledoval vesmírný vir a do hlavy mi slintala perverzní banda reptiliánů a ještě mě terorizovaly jedovaté ještěrky, tak musím říct, že to jsou naštěstí už zaváté horory dávných časů.
Zlom nastal už 2020, od té doby se to neustále zlepšuje a nedávno odpadla další nepříjemná skupina ještěrek a mocnářských úchyláků všeho druhu. Myslím si, že skutečně jsou odstraňováni odporní hnusní mocnáři, někteří jsou rovnou i archonti, jako řídící inteligence toho vesmírného viru. Třeba to není vidět v médiích, ale v poli je to cítit, zkrátka odpadli. A člověk na ně rád zapomene, rychle. Protože oni jsou morbidní úkaz za hranicí jakékoliv normality, takže mysl má tendence je rychle zapomenout.

Takže stalo se hodně, obrovský převrat. Jednak bylo v minulých letech skutečně poraženo NWO (ve smyslu těch mimozemských a dimenzionálních struktur z pekel – přičemž zdá se, že nejnižší kasta mocnářů NWO je skutečně tak blbá, že nevěří na mimozemšťany) a také se rozšířilo enormní množství informací, které byly předtím velice neznámé.

Kupř. ty principy jak funguje čas. Je dost jisté, alespoň to si umím představit, že je k nám zasahováno z budoucnosti. Tyto ovlivnění fungují tak, že jestli se napře mentální energie, případně někdo přímo cestuje sem z budoucnosti, vše se začne stáčet k časové linii té budoucnosti.. Je možné ovlivnit pouze minulost z budoucnosti, nikoliv naopak. V běžném toku času, jak ho žijeme, je možné ovlivnit pouze budoucnost. Ale v těchto časoprostorových kolotočích to funguje tak, že zásahy z budoucnosti jsou formativní, kdežto zásahy z přítomnosti do budoucnosti jsou nefunkční.
NWO, jak jsem to vysledovala, je přesvědčené, že veškeré tyto podivné zásahy, které se jim taky děly, mají na svědomí jejich nacističtí kolegové z budoucnosti. Oni prostě věří jen na materialistický ateismus, nacismus.
Proto zavedli tak extrémní nenávistná tažení proti skutečné víře, esoterice, magii, šamanismu a komunikaci s „božstvy“, s Galaktickou federací. Proti tomu jdou nejvíc – nenávidí ženy, přírodu, vysokou rozvinutou duši a schopnost magie. Jako tato dementní nacistická společnost veskrze.
Zkrátka – nacisti jsou mimo, věří ptákovinám, i to, co měli před očima, si vykládali materialistickým ateismem, že jsou to všechno projevy jejich budoucích nacistických následovníků.
Oni nepočítají s tím, že by v galaxii měl vládnout nějaký vyšší duchovní zákon, nebo že je v galaxii nějaká policie, která jim toto nedovolí. Drakoniáni to pochopitelně věděli. A určitá část NWO to taky věděla, jako i z „lidských“ kolaborantů, ač jsem si jistá, že v žádném z nich nikdy nebyla lidská duše.
Ale to, co zbylo teď a občas je slyším, to je parta úplně vydlabaných kreténů. Jednak už jsem popisovala svůj zážitek, jak jsem je krátce odposlechla a oni tedy vyjevili, že mají v plánu vyvolat pouliční revoluce a nepokoje a pak mezi sebou rozhádat skupiny a poslat je proti sobě, ale ještě jsem zaslechla, jak prý „musí zůstat vně kruhu událostí“, tedy že si myslí, že se můžou dostat do pozice, která je nade všemi a vše pouze nezúčastněně ovlivňuje.
Nevím, co to je za bandu idiotů, ale vypadá to, že to už je troska NWO, poslední pozůstatky, nějací vyjebaní tupí mocnáři, kteří najednou na všechno zbyli sami, protože vrchní vedení už nemají a tak si opakují manuál NWO jak básničku. Ale jsou tupí idioti, kteří z kosmologie nechápou vůbec nic, kupř. ještě teď jsou schopní věřit, že mají neodposlouchavatelná jednání, kam se jim ta GF nemůže nabořit.
Fakt hovada, tohle člověk nechápe.

Ale přesto není ještě vyhráno. Já věřím, že jsou lidi tak debilní, že se to těmto idiotům skutečně může podařit. Poslat je do ulic a tam je nechat se pozabíjet mezi sebou.
Vždyť to, že jsou lidi idioti, intenzivně prokazovali během minulých let. A myslím si, že nejsem jediná, kdo si všimnul, že sešli, zhrubli, zdementněli, duševně se oploštili a zešedivěli, zlé povahy jsou ještě horší, mezilidské kolektivy jsou tak brutálně toxické, že se v tom nedá už nijak vydržet.
Tak je to jednak dimenzionální válkou, kdy mnozí neunesli změny planetárních energií a vydali se na cestu degenerace, dále je to očkováním a transhumanistickým oploštěním, dále je to rezignace na všechny vyšší ideály a hodnoty skrze akt očkování, protože málokdo tam šel s veselou naivní myslí, že toto je doopravdy něco, co má pomoci. Většina podle mě moc dobře věděla, že je to sračka, která jim nepomůže, že je to zločin a dělají to z donucení a s očkováním spokli rovnou i svůj duchovní pohřeb. Pak už neměli důvod se chovat se slušně, tak rovnou přešli k ukrofašismu a šli proti slovanství a Rusku, kde hajlovali se západními zrůdami.

V tom nyní žijeme. Mezi těmito degeneráty. Dá se očekávat, že s těmito zombies sehraje to dementní NWO ještě monumentální divadlo. Dementi se zombíky.

My, co jsme se naopak duchovně probudili a spirituálně se začali rozvíjet a začali přijímat nové informace, kupř. o GF a vůbec realitě mimozemských civilizací, už asi těžko kdy splyneme s davem těch degenerátů. Ale máme to mezi nimi extrémně těžké.
Někdo třeba ještě poleví a pak zase zapne, rezignuje na ideály, nebo si je zase najde, ale těžko už se kdy stane, že „my“, co se tranformujeme, budeme ještě někdy věřit ve společnost tak, jako před covidem. Ne, já osobně už mám nedůvěru a nechci s těmi zrůdami jakkoliv splývat.
Oni s námi taky nehodlají splynout.
Jedni budou muset jít pryč.

Uvidí se, jak dlouho budou tyto procesy trvat.
Ale dá se čekat, že NWO si teď bude hrát s dementními zombíky a převedou nám hrůzné divadlo, kam by tato pokleslá a duchovně rozpadlá chátra chtěla táhnout společnost.
Musí k tomu dojít, aby ti, co si sedí na vedení, konečně prozřeli.
Myslím si, že co se děje, chápe naplno doopravdy minimum lidí. A většina tak nějak tupě věří a to i z těch, co mají přežít, protože mají potenciál, že jako už to bude dobrý. Že covid máme naštěstí za sebou, vakcína se zatím kromě nástupu zla, nacismu a demence a rakoviny nějak moc neprojevuje, ještě toho není „boom“ těch problémů, transhumanismus, ani mimozemšťani, jak ti, tak tamti je nerozptylují, na tyhle spiknutí nevěří, aby měli klid …
Tak někde se jim holt bude muset otevřít očko.
A jak se jim má jako otevřít očko, kdyby všechno bylo dobrý, že?
Ač je tedy neuvěřitelné, že jim covid a ukrofaši převrat neotevřel očko, tak možná potřebují už jen facku, aby se probudili úplně, třeba ještě mají šanci.

Takže z toho důvodu se musí nechat řádit mocenský dementní plebs od NWO, aby si pohráli s degeneráty. Degeneráty zvládnou, budou vně kruhu, na ně mají.
Na nás nemají a nás chrání GF.
Až probuzeným dojde, že jediné, co zbývá, je urvat moc pro sebe a degeneráty srovnat do latě, tak už budeme blízko záblesku.
Tomu věřím, jestli je potřeba odstranit 80% populace, tak záblesk je asi nejvyspělejší forma, jak to udělat. Třeba se dočkáme.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter