Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Depopulace by se musela řešit tak, jako tak. I kdyby vyšla ta moje původní vize, že by se s námi otevřeně kontaktovala GF a následně by bylo lidstvo srozuměno se situací, která tu vládne a byla by odstraněna vrstva negativních infiltrací se zájmem nás zničit a psychotronicky ovládat, jak na vodítku, tak pak by lidi museli řešit svoji další situaci a vývoj a stejně by museli dojít k nějakému usnesení, který by do budoucna snížil jejich počty. Bylo by to eticky velice složité, ale kdyby se docílilo nějakého relativně spravedlivého přístupu, kdo a kolik může mít dětí, tak by se dalo docílit kvalitního života pro všechny členy společnosti, tedy i pro ty, kteří by se rozhodli být bezdětní, případně by nemohli mít více dětí, jak by chtěli a strádali tím. Vytvořilo by se prostě prosperující a lidské prostředí pro všechny.
Bylo by to složité, ale kdyby se chtělo, šlo by to.

Jenže ono se nechce a celé NWO je v současnosti spíš už jen zástupný problém, ve skutečnosti už jsou smeteni a jsou tu drženi jen jako důkaz, že toto skutečně existovalo, že si to nikdo nevycucal z prstu. Problém, skutečný problém, je lidstvo.
Degenerátská pakáž, kterým je u zadku transhumanistický převrat, vysmívají se spiritualitě a jakýmkoliv vyšším principům, jsou to jenom konzumentská vypatlaná hovada s narušeným DNA.

Můžeme jenom doufat v záblesk provedený mimozemskými civilizacemi, který tu odpráskne 80% lidstva. Případně v zázračný přirozený sluneční záblesk, který tu evolučně zázračně pozvedne všechno a všechny, aniž by se přitom umíralo. Moc tomu nevěřím, víc věřím první verzi.
Případně v planetární kataklizma, nebo velkou přírodní katatstrofu, dokonce i ve vražedný zabijácký vir, který zabije většinu této populace. To vše je ve skutečnosti požehnání.
Horší by bylo, aby se tato degenerativní materialistická bezvěrecká konzumní a tupá verbež nechala sama sobě. Chovají se jak kobylky, depopulaci jsou schopní řešit jen fašismem, skrze svoji duchovní omezenost, jakmile dojdou zdroje, nebo začnou docházet, což už se v některých případech děje, třeba u vody, tak se spustí nemilosrdný boj o přežití. Debilní zvířata.
V případě, že tu nejsou žádné podpůrné a moudřejší mimozemské civilizace, tak se dá velice očekávat, že nějaká skupina už začala skutečně podnikat plán, jak ukořistit planetu pro sebe a zbavit se miliard přemnoženého lidstva. Ta skupina je tedy NWO, žiďáci a náckové hlavně, mocnáři, kteří dále ale měli podporu mimozemských ras, o tuto planetu má zájem kdekdo.
Ti ale chtěli vše seřídit antilidsky, nacisticky, podle satanismu, tak, aby z lidskosti a andělské podstaty člověka nezůstalo absolutně vůbec nic.
GF to chce taky zredukovat, ale právě tak, aby očistilo lidstvo jen na anděly, protože jen s takovými nejsou problémy a jsou udržitelní na živé planetě.
Když doplním svoje storky z odposlouchávání NWO mocnářů na okraji, tak dokonce tam na mě jeden vybalil, že by si se mnou rád pohovořil o vedení společnosti, jak se má jako vést. Zase, kosmologický debil. Mě to znechucuje, řízení společnosti řeší jenom idioti a úchylové. Ve všech galaktických národech se společnost vede sama, protože ty národy fungují na principu Zákona Jednoty, ne satanismu. Takže společnost řídí čest, čistý zájem. Tam není nutné pořád usměrňovat nějaká dementní zvířata, protože ty společnosti sestávají z lidí, andělských bytostí, které mají svoje zájmy a ctí jiné zájmy a to je řídí. Nepotřebují „řízení společnosti“.
„Řízení společnosti“ potřebují jen dementní antispirituální přemnožená zvířata, jako tady.

Tak strejci jasně vědí, co chtějí. Dostat lidi do co územně nejmenších megapolí, zavřít je do betonového koridoru a mikrovlnného akvárka, pustit jim do matlací placičky a pak i do hlavy satanistickou fašírku a nechat je žrát brouky.
Aby neobtěžovali mocnáře, přenechali jim volnou přírodu a všechny zdroje a na následky tak děsivého brzy všichni vychcípali. Logika.
Mocnáři k tomu mají 5G a média a CO2 agendu A chemtrails.

Jenže jejich hlavní tah je přesvědčit lidstvo pomocí vadné ideologie, aby se do těch betonových 5G pastiček zavřeli sami a dobrovolně přenechali planetu náckům a žiďákům a jiné parazitické rase. Jenže parazitická rasa je vypráskaná a náckové a žiďáci ve skutečnosti nemají nic, čím by to mohli reálně dotáhnout do konce, tu depopulaci. Jejich nejsilnější zbraň je mozeček tupého satanistického zvířete zvaného homo sapiens sapiens.

Když se to vezme logicky, že holt někde někdy je potřeba oddělat nějakou přemnoženou pakáž, jako tady, když se ty civilizace vyvíjely třeba miliony let před námi a mají proti nám skutečně obrovský náskok a to i zkušenosti s vyvražďováním přemnožené pakáže na planetách, za které nesou odpovědnost, tak technika nějakého záblesku, který se dá seřídit i podle přesných parametrů, vypadá jako vychytaná záležitost.
A dá se k tomu krásně zneužít i ten systém toho 5G.
Věřím, že vědí jak do toho narvat hodně energie, aby to vysvítilo přebytečné lidi. Že se to dá nasměrovat na megapole, že si do toho mohou zadat parametry, které potřebují.

Asi nakonec bude ten systém 5G použitý k záblesku. NWO s tím nic moc nemůže, pochybuju, že si dokážou zařídit, aby do toho šel nějaký kosmický proud, nebo sluneční síla, ve velkém, plošně. Tolik energie nejsou schopni vygenerovat. Jsou schopní s tím terorizovat pouze jednotlivce, ale nejsou schopní s tím udělat depopulační záblesk, na to jsou pořád malí bozi, malí inženýři.

Na druhou stranu, když tu GF vidí, jaký je tu vývoj, že i přes to, že se mnoha lidem podařilo dostat ven pravdu o 5G, kolikrát za to položili život, nebo když se někomu podařilo přežít jako mě a vše jsem popsala nejlépe, jak umím, tak to prostě absolutně nikoho nezajímá a já si mám chcípnout klidně příště, když to nedám, protože já jsem bezcenná, já jsem blázen ….
tak jim vzniká kosmologické právo ten zbraňový ignorovaný systém otočit proti nám, jestli to technicky dokážou.
Takže kosmologicky mají právo pozabíjet lidstvo přesně tím systémem 5G, nebo nějakou technologií, kterou mají oni. Já jim dala požehnání.

A bylo by to to nejlepší řešení, neznám lepší.
8 miliard tupých sviní, co konzumují a vyhazují a čerpají zdroje a jsou bezvěrci a celá budoucnost je jim u prdele, to se musí zlikvidovat.
A když to bude vyvinutou technologií GF, jedině dobře.
Jinak nás čekají bitky mezi sebou. Chaos, staletí rozkladu společnosti, zabíjení lidí mezi sebou. Myslím si, že protože se jim nepodařilo pozabíjet šamany a nevyhrály mimozemské příšerky s nacisty, takže se zbytku NWO ani nepodaří zmanipulovat všechny, aby se nastěhovali do betonových měst a tam žrali brouky až do své rakoviny a smrti. U úplných idiotů, co věří médiím a nevěří v žádná spiknutí, tam se to asi podaří, ale u všech lidí se jim to nemůže podařit.
Propukne chaos, lidi se budou zabíjet mezi sebou, bude válka o zdroje.
Zlatý záblesk, který zabije 80% lidstva.
Zní to fantasticky, ale není to nemožné. Pokud je toto v technických možnostech GF a mají k tomu kosmologickou povolenku, jakože ode mě a od planety ji mají určitě, tak k tomu skutečně může dojít.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter