Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Tato populace, která musí být řízena nějakými metodami „řízení společnosti“ je skutečně degenerát a její situace je neřešitelná, nedá se nijak masově napravit.
Vyplývá to z těch situací, co nastaly, jak jsem to popsala v článku. Že byla planeta přepadena, lidstvo svrženo zpátky na divoký jeskynní lid a následně vybouchla i Gíza a zemi pohltil vesmírný vir, který to zařízení do té doby drželo v limitech a izolovalo ho. Takže z lidí je dnes degenerát, to není normální lidská společnost, která vychází z předobrazu galaktických společností.
Proto musí být řízena. Protože je to dobytek, ten se bez pasáka doopravdy neobejde.
Věřím tomu, co jsem se dozvěděla od Galaktické federace, protože nemám důvod věřit v Darwinův jezuitský paskvil. Už to, jak se v 19. století zacházelo s vědou, s pravdou, je na blití, je známo, že archeologické podvody a zločiny byly tehdy výnosná živnost, tak proč věřit podle kostřiček nějakých opic, že to, co si vycucali z prstu nějací podplacení šmejdi je jakkoliv pravda? Evoluční teorie je jenom teorie, nic jiného.
Pravda je asi padlá Atlantis, starodávná Gíza a GF vracející se na zem, která tu našla degenerát.

Normální lidské společnosti stojí na cti, na Zákonu Jednoty, na spojení se Stvořitelem, neexistuje mezi nimi satanismus, korupce. Nejsou infiltrovaní a degenerovaní. Proto se nedostávají do tak morbidních stavů jako my.
Kupř. nikdy by se nepostavilo 5G a ten transhumánní zločin by se nerozjel do současných podob (kupř. teď prý odpadávali lidi na pražském půlmaratonu, prý že vedro – 20st. Celsia, chachá, no jasně že vakcínka, chemtraily a další ňamky, protože větší kriplové a předváděči se za každou cenu tam oproti minulým letům asi nejsou), kdyby lidská společnost byla lidská společnost, nebyli by zabíjeni odpovědní a věda nebyla zkorumpovaná a davy vedené k demenci, kdy jim nedojde, že mikrovlnné záření ŠKODÍ fyzickému, i duševnímu zdraví. Lidská společnost, kde funguje nastavení podle Stvořitele nad sebou nepotřebuje žádné vládce, kteří je organizují. To proto, že nejsou dobytek.
Takže kdybychom byli doopravdy lidská společnost, tak by se tyto plány diskutovaly na planetární úrovni a skutečné postoje vědců by nebyly zamlčovány a tím pádem by se dodržovaly i zdravotní limity a zkrátka by se došlo k tomu, že toto se nesmí postavit, protože to je proti přírodě i zdravému rozumu.
Tak fungují normální galaktické společnosti – nepotřebují „řízení společnosti“, protože nejsou dobytek. Jsou lidi, mají rozum, mají etiku, mají svědomí. Netopí se ve zločinu, který jim nasadily infiltrované zrůdy. Mají instituce, které fungují jako instituce, pro které byly založeny, ne jako prolhaná náhražka pro zločin. Jejich „vládci“ nejsou zkorumpovaná hovada, co myslí na svůj prospěch, ale jsou to vykonavatelé veřejné funkce, což berou jako službu, na kterou mají. V GF je to tím, že čím vyšší funkce, tím ve skutečnosti je nižší potřeba hmotné odměny, nebo vlastnictví. Je normální, že hmotnou potěchu a větší požitky a odměny potřebují spíš lidi níže postavení. Vysoké funkce obývají vysoké duše. A ty berou svoji funkci jako přirozenou službu své společnosti, ne koryto, na kterém se napakují, bez ohledu na následky ve společnosti.
Proto jsou jejich společnosti zdravé a nepotřebují „vedení“. Protože to vedení je Stvořitel, vedení je ta přirozenost, že se slouží prospěchu společnosti, že z toho prosperuje celá společnost.

Utopie pro tento degenerátský dobytek, který potřebuje být neustále organizován, persekuován, limitován. Je to následek tisíciletého působení nejhoršího vesmírného zla, které chtělo ve výsledku úplně zahubit planetu a dát ji všanc nějakým parazitickým zrůdám.
To není žádná přirozená evoluce.
Vždyť vidíme, jak vznikají ty války.
Tedy, několik promile až procent lidí vidí, jak vznikají ty války.
Tolerovaným bezohledným zločinem jedné strany, který je tiše odsouhlasen lidskou společností. Tady si zločinně řádí NATO a chazarský západ už pěknou dobu, miliony mrtvých, X zničených rozvrácených zemí. Říká se tomu „demokracie“. Na blití.

Takže se s tím už nedá nic dělat. Nějak si neumím představit to pokřivené DNA, všechny ty odporné zlé omezené „lidi“, jak se jako vzchopí na doopravdy civilizovanou úroveň.
Vždyť stále existuje ve společnosti církev! To je důkaz brutální degenerace.
Tak doufám, že GF skutečně zakročí a skutečně „jen“ potřebují, aby cca 15% populace prozřelo, k tomu, co tu prozřelo doposud.
Pak se udělá záblesk a ukončí to degenerátskou okupační éru a začne lidská éra. Když toto nenastane, tak už se v budoucnosti nic hezkého nikdy čekat nedá. Aspoň si to myslím, protože jsem skutečně ztratila víru v tuto divnou rasu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter