Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Naštěstí tady GF je a je plnou realitou, i přes všechny ty klacky pod nohy, co se jim hází, tak tu jsou, vyhráli a vládnou světu. Do médií se sice nikdy nedostali, všichni jejich velcí hlásiči jsou od protistrany, jejich myšlenky jsou předělány na konzumní srajdu kolikrát s opačným vyzněním, viz. Elenka Danaan, ale přesto jsou realita.
Takže dojde k odstranění přebytečného lidstva a nastolení pořádku. Tomu věřím.

Jak se nyní bavím odposloucháváním NWO v koutě, tak musím říct, že jsou doopravdy zoufalá parta, tito již nemají sebemenší šanci cokoliv zvrátit, ve vývoji.
Jejich šéfové jsou pryč, všechny ty šedivé a repťoušské příšery a Drakoniáni. Oni sami, bez svých šéfů, nemají šanci cokoliv dokázat. Jsou traumatizovaní a paralyzovaní, jakoukoliv akčnost pouze předstírají. Nemají šanci už cokoliv vyhrát.
Skutečně reálným důvodem, proč „nový věk“ vázne, jsou lidi a jejich hypnoza, demence, zkaženost, pokleslost, degenerátské DNA, neschopnost se obrodit. Reálné NWO už je minulost. Schwaab může ještě jakoby vystupovat, i když pochybuju, že ta entita ještě jakkoliv běhá po svobodě, ale vždyť je to jeden chrobák ne? To jako takový hovado má sílu strhnout celou rasu do pekel?

Viděla jsem zajímavé video na toto téma.

Je v tomto článku:
Tucker Carlson v rozhovoru s dr. Michaelem Nehlsem
https://bezpressu.news/videa/tucker-carlson-v-rozhovoru-s-dr-michaelem-nehlsem/

Německý doktor s tím moderátorem, jak udělal nedávno slavný rozhovor s Putinem, tam rozebírá, jak byl covid i vakcína udělány naschvál tak, aby to ohrozilo náš mozek a možnosti myšlení a paměti a poškodilo to duševní zdraví, aby si tady Schwaab a parta podobných úchylů mohli prosadit NWO.
Protože depresivní člověk, který není schopný přemýšlet a má poškozenou paměť, přijme NWO.
Vždyť jo, vždyť minulé roky byly šokovou průpravou přesně na tato témata.
Nejdřív se davy, šokující davy lidí při lehčím nátlaku (ať se na mě nikdo nezlobí, tady šlo o všechno a ten nátlak byl slabý vzhledem k tomu) se nechaly oočkovat, pak duševně sešly a pak začaly hajlovat se západním nacismem proti Rusku.
A nyní už se od těch hovádek božích nedá čekat nic, dá se doufat v jejich zrychlený konec. Je velký nárůst srdečních selhání a rakovin a demence a celkového snížení zdraví a menší mentální kapacity a … a … a. Je toho fůra.
Doktor je tedy větší optimista a věří, nebo ví, že se i očkovanci můžou dostat ze své mozkové mlhy, zdůrazňuje skvělé působení vitamínu D a nízkých dávek lithia, prý to má skvělý vliv.
Já věřím tomu, i GF mi to tak říká, že z očkovanců se nějaké menší procento zachránilo, že se včas probrali a zděsili, ale většina je prostě degenerát.

A degenerát musí pryč. Jestli se sem probublal před tisíciletími vesmírný vir a frekvenčně pohltil lidskou rasu, tak to je asi tak těžká otrava toxickým zlem, že se to dá řešit jedině smrtí starého a vysazením nového. Jako když se ořezává starý polosuchý strom. Nebo jako když se čistí záhon od plevele. S tímto principem nemá smysl se prát.

Až to tu nebude a všichni ti divní lidé, jak na nic nevěří,a věří jen na důchod a svoje právo konzumovat, nechápou, že zvířata a planeta mají svoje duše a inteligenci, nevěří na reinkarnaci, prostě mají své divné degenerátské vidění světa, kde pro svědomí a spiritualitu není místo a zajímají je jen peníze a konzum … tak až ti tu nebudou, tak už by mělo být dobře, protože ten vesmírný vir už je mrtvý, už se nemůže jakkoliv vrátit a jeho toxiny jsou intenzivně odstraňovány.

Takže to se musí stát, holt ti, co jsou živí a mají menší mozkovou mlhu a chápou, že by stačilo odstranit pár veleúchylů a bylo by dobře a chtějí kontakt s GF a ještě si pamatují něco normálního a nechtějí, aby naši společnost vedla nějaká AI a nenávidí korporátní fašismus atd. - tak tito se musí dále rozvíjet a hledat pravdu a sílit a být si jistější a jistější a ti, co mají odejít, tak budou dochcípávat na svoje děsivé mozkové mlhy a srdeční selhání.
A bude méně dětí a vůbec, všechno to zlo se projeví.
A dělá to lidská rasa, tady už není žádné NWO, na které by se šlo vymlouvat, ti už jsou poraženi. To byl právě můj nejdrsnější omyl vůbec – že jsem si myslela, že lidstvo bude NWO nenávidět a budou se ho chtít zbavit, že se o tom nebude muset diskutovat.
Ale jen na tomto webu mě svině vyvedly z omylu. A to byli asi lidi, ne NWO.
Lidi stojí za NWO a nestačí se zbavit NWO, je potřeba se zbavit společně s tím i lidí, co je hájí, jako děsivého degenerátu.
Tato planeta už je ale Galaktické federace, zločin už tu nebude prosperovat jako dřív. To by si měly zástupy těch sviní uvědomit, že jim éra skončila a že by třeba taky mohli zaplatit.


Nyní se hodně řeší zítřek, 8.4., že prý se má spustit znovu CERN po nějaké odstávce a do toho má být v USA zatmění Slunce, tak to celé vypadá velice temně.
Připadá mi to jako velká kravina celé, ale na USA to bude mít určitě obrovský účinek. Spuštění CERN po odstávce a do toho ještě zatmění Slunce. Mysli okultně zjančených Amíků budou mít určitě potenciál otevřít nějakou dimenzionální temnou bránu, to určitě jo. CERN je hračka pro děti, v rámci jakýchkoliv dimenzionálních poměrů a pro GF je doopravdy jednoduché v tom prdítku usměrňovat procesy. Takže žádný strach. Naopak, pokud budou miliony Amíčků intenzivně prožívat zatmění Slunce a do toho se třepat strachem z CERN, tak ta mentální energie temnoty a strachu má větší účinnost, než celý CERN.
CERN má pravidelné odstávky, nemám vůbec pocit, že bych je nějak zaznamenávala, že bych to jakkoliv cítila.
Třeba se pletu, co já vím, ale to zařízení mi nepřipadá až tak neuvěřitelně důležité. Jsou tu doopravdy daleko intenzivnější a silnější technologie, skryté v podzemí.
Na CERN se hodně svádí podle mě, ale prakticky je to v dimenzionálních poměrech asi prdítko a hračka pro děti. I když jsem taky něco skutečně navnímala, ze začátku jsem to zařízení taky řešila a entita Šivy tam skutečně byla a něco tam zkoušel. Ale pokud to bylo nějak nebezpečné, tak míra té nebezpečnosti byla nižší, než u jiných. Vnímala jsem to tak, že tam můžou nachytat duše a pak jim zpomalovat frekvenci, do velice nepříjemných poloh, ale stačilo se toho nebát a začít to vlastní myslí ovlivňovat, zrychlovat si svoji frekvenci a cokoliv podle svého, prostě nepřistoupit na jejich hru. To už je roků, celé toto. Pochybuju, když GF vyhrála dimenzionální a mimozemskou válku, že má CERN ještě jakoukoliv velkou účinnost a že je to reálně nebezpečné.
Spíš je nebezpečná ta temná legenda o datu 8.4. To jako nikdy nikdo neviděl zatmění Slunce, či co?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter