Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Je tu možnost, že by Galaktická federace mohla sejmout např. 5G, kdyby se situace vyvíjela naprosto zvráceně, jak jsem psala v jednom předchozím článku. Ale kdyby přišel takový zásah, lidstvo by se rychle zřítilo na technickou úroveň středověku, jenže stejně by tu byla snaha opět technický vývoj rychle dohnat, kupř. přes volnou energii, jejíž technologie byly údajně známy již v 19., či 20. století na začátku. Takže kdyby došlo k takovému zásahu, konečným cílem by nebylo lidstvo na stromech a v jeskyních, ale lidi, kteří předělali technologie, aby se vyvíjely jiným směrem, které Galaktické federaci nevadí.

Tento technický vývoj, který by si zvolila přirozeně lidská rasa, je neustále záměrně mařený. Je tu možnost, že volnou energii skutečně lidi vyvinuli už dříve, třeba v 18. století, ale vždy je tento nástup nové éry zmařen a nasunuto něco špatného. Jenže to dělaly okupační zlé mimozemské rasy s tajnými mocenskými spolky. Ne GF.

Naposledy se docela prokazatelně stal tento zvrat na začátku 20. století, kdy by se zřejmě vývoj ubíral cestou volné energie a tzv. éterové fyziky. Jenže Tesla, který tuto teorii vyznával, byl jak známo uměle zničen a místo éterové fyziky přišla Teorie relativity Alberta Einsteina, který prý však ke konci života přiznal, že vlastně lidi podvedl, protože udělal z rychlosti světla konstantu a to není pravda. Takže, kdyby nelhal, neměl by teorii, kterou by mohl popřít pravdu.
Dnes je ten fakt, že rychlost světla není konstanta, myslím už obecně uznávaný.
Protože se stále ale ještě neoprášila éterová fyzika a nezačala se mluvit pravda a stále máme mikrovlnné akvárko, tak to vrhá zvláštní světlo na veškerý vědecký vývoj v oboru fyziky od té doby.
Já tomu nerozumím, vůbec, ale čistou logikou z toho vyplývá, že veškerá teoretická a další složitá fyzika je jen divadlo, opona, na které se jakoby něco děje, ale je to jen zástěrka, nefunkční hovadiny, které žádný technický vývoj vůbec nejsou schopné nastartovat. Že je to ve skutečnosti tak, že veškerý super moderní vývoj technologií má na svědomí kolaborace se zlými mimozemskými rasami, které – šedivé rasy kolaborující s USA – sem nasunuly lidstvu škodící technologie, které mají za cíl zařídit děsivou NWO dystopii, kdy se člověk změní na dálkově ovládaného otroka žijícího v betonovém koridoru.
Takže je to celé jeden velký podvod.

5G bude muset jít dolů, ta technologie se dlouhodobě neudrží. Myslím si, že nejpozději by zmizela při záblesku, buď technicky vyvolaném, případně přirozeném.

Je skutečně otázka, jak se věci budou vyvíjet, GF říká tu tezi se zábleskem, to mi přijde logické, jestli k tomu vidí jako nutnost tu 80% depopulaci. A GF je ve skutečnosti mírnější, než planeta sama, která si přeje depopulaci ještě o něco přísnější. (Je zvláštní komunikovat přímo s duší planety, ovšem i lidi lovci v jeskyních komunikovali s „pány zvířat“, takže to je zřejmě přirozená lidská schopnost a zřejmě to máme umět). Reálné limity se pohybují někde mezi 10 – 25% přeživší populace, podle toho, kam se bude vyvíjet situace.
Kolik lidí se podaří opravit na funkční a odpovědné bytosti, na které se může GF spolehnout. Toto není pouze o nějaké loajalitě a přesvědčení, že se jako zařekneme, že už s GF na věčné časy a nikdy jinak, GF není Sovětský svaz a ani NATO, se kterými táhne na věčné časy prezident.
To je o poznání toho Zákona Jednoty, resp. je to o poznání mystických principů, spirituálních sil. Správně realizovaná duchovnost vede k pocitům blaženosti, splynutí v absolutnu, mluví o tom mystici celého světa. Nirvána, Ráj srdce, Absolutno atp., má to všelijaké pojmy, jde o to, že když má někdo čisté srdce a rozhodne se splynout v srdci s planetou a kosmem, dostane se do stavů hluboké lásky, světla, radosti, blaženosti. Kdo to zažil, ví, o čem píšu, kdo ne, musí to odtušit. Ale jde o to, že tyto stavy jsou tak skvělé, že to potom ty společnosti nechtějí opouštět, protože to je situace, jako se zvednout od příjemně hřejících kamen a vydat se do větru a studeného deště. Společnosti, které vyznávají tento princip, což je většina savčích ras galaxie, ale i dalších, ne jen savčích, prý i některé plazí to dovedou, tak tyto společnosti jsou následně řízeny zákonem lásky, vysokofrekvenčního způsobu civilizace a na svých planetách a základnách realizují společnosti, které směřují k ideálu. Utopie. Jenže to všechno stojí na rozvinutém duchu společnosti, který stojí na poznaném principu Zákona Jednoty.

Proto si nemohou dovolit ani to, co popisuje VK, i když to zní logicky, že by vrátili lidskou rasu redukcí a deviantními procesy zpátky na před-technickou úroveň.
To je obrovský zásah a strašný zločin na rase, která již začínala chápat mnoho věcí a rozvíjely se jí obzory.
GF pracuje s kosmologií, velice úzce, s kosmickými, magickými, „kvantovými“ zákony. GF má kupř. vysokou míru svědomí a na míře svědomí je závislá odplata z volného prostoru. Toto by nedokázali jen tak vydýchat, měli by z toho výčitky svědomí a tím by na svoje civilizace otočily zlé síly.
Kdyby nás zmasakrovali Reptiliáni, či šediváci, tak jejich svědomí je tam minimální, že by se jim nestalo nic.
Ale GF by to odskákala, protože má rozvinutý rozum i cit.

Takže kdyby se něco takového dělo, že bychom byli násilně svrženi, s technickou úrovní, tak by to byl moment pro restart a najití jiné, lepší cesty technologického vývoje.
A vývoj by šel opět rychle dopředu. Nezůstali bychom na stromech.
My nyní musíme stejně najít správnou technologickou cestu, abychom přežili a dokázali včas dát prostor přírodě k rehabilitaci. Jakmile se začne používat volná energie, příroda se velice rychle očistí. Tento efekt byl vidět při covidu. Jakmile se zastavil svět na půl roku, se vším tím ruchem, tak se příroda ozdravovala a bylo to vidět.
Takže zdaleka není všem dnům konec.

Jde vyloženě o degenerátský nános bytostí, které sice vypadají jako lidi, ale zřejmě skutečně neoplývají lidskou duší.
Zároveň je pořád málo lidí, kteří se orientují a uvažují jinak, než kus stáda.
Myslím si, že nyní je doba, kdy se hodně střízliví, ze všech těch stavů minulosti. Já jsem prožila několik let v bláznivé hororové i facinující pohádce vykoplá do kosmu a teprve poslední dva roky více stojím na zemi a jsem schopná zvládnout a přijmout to, co do té doby nešlo. Někdo jiný tvrdí, že se „probudil“, ale není tím myšleno to, co jsem zažila já, ale že to byl prostě stav, kdy se začal intenzivně zajímat o esoterické poznání a konspirační teorie. Kdy přestal věřit světu, jak mu byl do té doby předkládán.
Ať tak, nebo tak, tak doba jde myslím si víc do reality, že během minulých let se skutečně objevila spousta nových informací a vše bylo velice „free“, nebylo to nijak limitované, reálné informace se promítaly s úplnými fantastickými ptákovinami.
Že bude nutné se postavit nohama na zem a z těch informací konečně vystředit něco, co jsou tvrdá fakta, kterými bude možné doslova mlátit idioty naformátované z minulých dob, že každého, kdo říká něco jiného, než co jejich ptačí mozeček chápe, můžou posílat do blázince. A tím by se měl začít utvářet nový světonáhled a taky by to mohlo odstředit skutečné nesmysly. Nyní je to vše zakleslé do sebe.

Před námi je vývoj. Je nutné zbavit se degenerátu a špatných, nemocných částí společnosti, reálně i ideově a pak nastartovat novou éru.
Nevím, co by se stalo, kdyby se dala degenerátu volná energie, myslím si, že by to byl v současnosti špatný krok. Že by se vše morbidně rozbujelo. Jsem přesvědčená, že degenerativní procesy se musí ještě víc vyjevit, aby se dostaly k veřejnému přetřesu skutečně zásadní témata – transhumanismus, mimozemské civilizace, kyborgizace, NWO zločin, krize spirituality atd.
Jakmile se toto dostane ven, pak se věci začnou více hýbat. Do té doby lépe nebude, jen hůře.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter