Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Planeta jako taková má lidstvo ráda, ale stejně trvá na depopulaci, protože jde podle Zákonů Jednoty. Je to její zájem a zájem lidstva je mít zdravou planetu.
V budoucnosti jsem viděla velké bouře, myslím si, že skutečně přijde něco většího. Nebudou to divné elektrické technické bouřky nabité čirým zlem, které řádily kolem r. 2013 – 2017, kdy apokalyptické černé mraky s divným kovovým břichem táhly krajinou. Zvláštní, že když to bylo tak strašně přirozené, jak nám tehdy tvrdili, i když nikdo nikdy nic takového neviděl, tak se tyto zvláštní mraky stejně tak ztratily, tak jako docela přirozeně, že.
Tak toto by byly bouřky přírodní, skutečně planetární, ale gigantické. Myslím si, že něco takového přijde, aby se nabila a ozdravila atmosféra, aby se změnily poměry vody. Viděla jsem, že v budoucnu má vyrůst na území Francie gigantický dub, tedy je to zvláštní magická úmluva, kterou si vymínila kultická strážkyně Francie. To by mohlo znamenat, že planeta má v plánu obnovit si „hřívu“, kožich. Což byly gigantické stromy, které tvořily mýtické pohádkové měkké a duchovně čisté prostředí v konejšivém stínu gigantů. Které pokrývaly pevninu.
Ovšem v současnosti jsou moře špinavá a souš čím dál sušší, je to dáno i hrátkami s počasím, kde jsou mimochodem velice důležité kouzelnické, šamanistické výkony, protože technika mnohdy nic nezmůže se silami vesmíru a planety a kouzelník, který dokáže docílit jednoty vesmírných, planetárních a technických sil, dokáže hodně. Takto se zrealizoval jeden hurikán proti USA, ve kterém jsem aktivně kouzlila, aby se stal. Planeta a vyšší síly a GF to podpořila. Tak se to dělá, toto je realita. Jenže když se někomu něco povede, násilím, nebo technicky, tak se rozmetá původní harmonie a někde je vody příliš a někde žádná.

Planeta jako taková byla před počátkem radikálních aktivních zákroků Galaktické federace, dále vesmírné policie a dalších aktivních vlivů z vesmíru a kosmu velice bezbranná. Nedokázala by se již sama ubránit. Viděla jsem úporné rovnoběžné technické síly, vypadalo to, jako když je nabodlá a nemůže se hýbat. Toto bylo odstraňováno během všech těch procesů, čistily se její energetické dráhy, kultická vřídla, zároveň se s tím očišťovaly a dále sílily čisté civilizační vlivy, ten proces stále běží a planeta stále sílí. Nyní jedná již s GF a pochopitelně dalšími silami, co se bude dále dít.
Myslím si, že někde v budoucnu se strhnou přírodní procesy, které silnými bouřemi vytáhnou spoustu vody do vzduchu a vzniknou silné deště a povodně, které mohutně zalijí pevninu a začnou znovu růst gigantické stromy a s nimi přirozeně bude muset jít i lidská civilizace, která ale už bude početně zmenšená a duševně jinde, než dnes.

To může být roků, ale myslím si, že k tomu vývoji to doběhne, i díky tomu, že je tu přítomná GF a ta dokáže takové procesy také nastartovat.

Dnes je 8.4., velký den se zatměním Slunce a údajným znovuspuštěním CERN, s tím, že to má souviset s mytologií hadů.

Je zajímavé, že v současnosti zažívám pozoruhodný vývoj ohledně zbytků NWO.
Jednou jsem popsala příběh, v článku, který se jmenuje
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
http://87.236.197.22/enda1.php?a=355441

… kde jsem popsala, jak jsem se docela dlouhou dobu bavila s mafiánskou partou, která se později ukázala jako podvraťácká a byla jsem ráda, že jsem se jich zbavila, přičemž z nich čuju, že mají na svědomí „falešnou GF“ Galaktickou federaci Světů podle Eleny Danaan, že to byla nepříjemná infiltrace do GF.
K jednomu z nich jsem měla dlouho blízký vztah a absolutně mě to dostalo, byla jsem z toho v šoku, i z toho, jak se pak choval, protože se mě snažil nepokrytě dohnat k sebevraždě a míra jeho nepřátelství byla nepochopitelná. Hlavně také zradil jednoho člena GF, na kterém mi hodně záleží. Byl velice citlivý, měl úžasný hlas, měl ale sklony k nemorálnosti atd., bylo z něj cítit právě něco hadího, měl takovou mentalitu, příšerný intrikám.
Totálně mě znechutil a rozhodla jsem se s ním vše utnout a odsekat se od něj, když jsem zjistila, že mě naschvál deptá a ponižuje a vytáčí z minulosti do mé přítomnosti, tzn. dělá něco, co se nikdy nedělá a že tím narušuje veškeré dosavadní pracně vydobyté výsledky a pak jsem viděla, jak tomu mimozemšťanovi z GF provádí těžký zločin s cílem ho velice poškodit.
Což jsem v dosavadním svém časovém toku událostí věděla a řešila a tomu mimozemšťanovi už bylo pomoženo, ale nevěděla jsem, že to má na svědomí tento hajzl, kterému jsem doposud věřila jako spojenci.

On se totiž pokusil jednoho docela důležitého a váženého člena GF sestřelit vědomím do avataru, kde mu vymazal paměť a vsadil mu falešné vzpomínky, podle kterých byl pozemšťan nevalného původu, který je nějak zavázán NWO a musí jim sloužit. Pak měl v plánu ho úplně zdeptat, aby ztratil definitivně ponětí, kdo je a jeho skutečnou mimozemskou osobu v hibernaci oddělat. Takže by zůstal už jenom v těle avatara a po smrti by se prostě vydal podle Stvořitele a definitivně by tím vypadl z mocenské mimozemské sféry vlivu.
Jenže to bylo naštěstí tak, že ten mimozemšťan byl vtažen do avatara částečně i z vlastního podvědomého rozhodnutí a ten proces mazání paměti jsem tomu skyrtému nepříteli skokem v čase zamezila dokonat a pak jsem mimozemšťanovi trochu pomohla a vše šťastně dopadlo, on se později dokázal znovu probudit ve svém mimozemském těle a pak se ještě několikrát vrátil do avatara, aby v podzemí pomohl, ale už to bylo podchycené GF a bylo to dobrovolné.

Zato tomu šmejdovi se nakonec stalo přesně to, co osnovoval mimozemšťanovi z GF. On byl totiž v tom avataru celou dobu, nemohl se ale skrze svoji špatnou karmu dostat zpátky do svého hibernovaného těla mimozemské identity. Ale věděl, kdo je. Táhl to s Drakoniány a nakonec vylezlo najevo, že je to jedna z hlav a špiček NWO židozednářských řádů a GF tedy zjistila, že si doslova hřeje hada na těle, takže když měli dostatek důkazů a měli absolutní jistotu, tak toho hibernovaného infiltrovaného mimozemšťana zabili.
Od té doby se zřítil vědomím na úroveň svého avatara a začal těžce prohrávat. Úplně zešílel, byl v pasti. Nesnášela jsem ho, obtěžovalo mě, že ho občas slyším. Byl čím dál zoufalejší, stejně jako celé zbylé NWO.
Novinka ze včerejška, kterou jsem se dozvěděla a měla možnost to „slyšet“ na vlastní telepatické uši, tak že byla ta skupina a hlavně on tak zoufalá, že se rozhodli si definitivně vymazat paměť, s nemožností si to kdykoliv vrátit. A protože nemají žádné spojence, kteří by to s nimi mysleli dobře, tak se jim ta paměť už neobnoví.
Udělal nakonec dobrovolně to, co chtěl udělat zločinně tomu mimozemšťanovi. Vymazal si paměť na svoji mimozemskou minulost a místo toho se naprogramoval do iluze, že je pozemšťan a nastavil si tam nějakou umělou minulost, aby se zbavil svého děsivého osudu a vědomí celé reality.
Takže se zneškodnil definitivně.
A byla to osoba namotaná do agresivního ISIL CIA zločinu, do západních „hadích“ kejklů. Jeho skutečná identita mi byla vždy velkou hádankou, co on je zač kosmologicky, rasově. Had by na něj hodně odpovídal.

Možná že to udělali i kvůli tomu, aby se vyhnuli odplatě „od svých“. Protože tyto hadí a dračí struktury moci jsou nemilosrdné a oni byli vyloženě v defenzivě a všechno totálně podělali. Oni mají velký strach ze svých nadřízených struktur.
Tak se raději úplně zneutralizovali. Ještěrky, toxické plazoidní mrchy, hadi.

Což by se mohlo někde taky projevit v realitě.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter