Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Další věc, která by mohla pozitivně v náš prospěch vše ovlivnit, by bylo vytvoření svazu států střední a východní Evropy, jakože už se to pozitivně vyvíjí s Maďarskem a Slovenskem, u nás straší stále náckové, ale to se může změnit, dále by se k tomu přidalo třeba Rumusko, Bulharsko, Polsko, země bývalé Jugoslávie, nevím, jak je to reálné, ale zkrátka by se tato část Evropy slovanského a dalšího původu, který není anglo-saský, typicky západní, trhla od EU a EU by zůstala svým vlastním faši globalistickým anglo-saským rájem.
To by potom znamenalo změnu politického vývoje a větší přizpůsobení našim původním národním a etnickým zvykům a potření typicky globalistického vývoje, také by se tím mohla definitivně vypnout neustále trvající světová válka, alespoň na našem území.
Nevím, nakolik by to byl automaticky ráj, ale získala by se tím možnost další diskuze kolem všech těchto globalistických nátlaků, jako je transhumánní digi koncentrák, liberální urvanost, spirituální krize atp.

Také bychom si tím výrazně pomohli, co se týká muslimské otázky, protože západní Evropa je časovaná bomba, kde řádí falešný ISIL CIA muslimský vliv, který velice staví na „cool“ efektu.
To jsem zažila v dimenzionální válce, která se v mém prožívání notně motala kolem technologických pradávných zařízení na území Íráku a kde probíhala obrovská válka o vliv a zároveň se tím realizoval velice surový, divoký, nekorektní kosmický proces, který odsud vyhnal obrovské zátěže a usazeniny ze strany temných.
Jedna skupina byla falešná, byli provázání se CIA, byli vlastně ISIL, ale šlo o kliku nějaké galaktické mafie s hady a draky za zády, byli navázáni na babylonský marast, satanismus, v realitě asi byli nějaká černá šlechta, no prostě hnus.
A ti velice kladli důraz na „cool efekt“ a prý toto právě v západní Evropě hodně řádí, že jsou ti mladí muslimové lákáni do svaté války skrze „cool“ ISIL džihád. Můžou se jmenovat i jinak. Jde o to, že to je mafie a se skutečnou „svatou válkou“ vedenou Galaktickou federací nemají moc společného.
Popírají spirituální principy a v té reálné dimenzionální mimozemské válce ve skutečnosti stáli proti Alláhovi. Tzn. reálný Alláh z GF je nezajímal, protože oni satanisti jsou prostě s Jehovou, Šivou a ostatními hnusnými toxickými podvraťáky plazího původu a razili si vlastní bezbožný satanismus, který se skrze „cool“ efekt, což je takové zneužité „kouzlo“ právě Galaktické federace, snažil tvářit, že to má co dělat s něčím doopravdy silným a spirituálním.

Ten „cool“ efekt je velice silný a oslovuje to silně hlavně mladé a vykořeněné lidi, což mladí Evropané muslimského původu často jsou, protože začlenění se do většinové společnosti nemají lehké a také je to často proti jejich zvykům a hodnotám.
Fenomén „cool“ má původ v „alfa signálu“ nadřazených mimozemských ras. Tzn. kde se objeví fešný přiměřeně vysoký mimozemšťan z GF, tam mu všechny slečny padnou k nohám a muži taky.
Díky mystické satanistické znalosti se podařilo část tohoto „alfa signálu“ převést na ISIL. ISIL jednu dobu oslovoval „cool image“. Všichni štíhlí, silní, nadřazení … odhodlaní.
Dokonce k tomu používali i techno-oblečení, což jsem viděla ve svém zážitku. To bylo doslova oblečení, do kterého se stačilo navléknout a už to oblečení dávalo tak silný „alfa signál“, protože bylo původem mimozemského původu, že kdokoliv, kdo si ho oblékl, získal magickou moc „uhranout“ a „ohromit“. Byl to kouzelný superžupan, spíš to vypadalo jak specifická mimozemská kombinéza. Jenže to byla látka a vybavení s nějakým high-tech, které na nás působí uhrančivě už svým původem, který je nám nadřazený, tudíž už ten župan na nás září „alfa signálem“.
Je to zkrátka tok sympatií, „cool“, jakože to je dobré, to je správné, to je zdravé, to je silný proud, to se prosadí, to má sílu, s tímto si nehraj atp.

S tím je aktivně zacházeno i skrze moji generaci.
I my jsme byli ovládáni fenoménem „cool“, ovšem skrytým do subkultur. Spíše jsme se vyhraňovali příslušností, či sympatií k nějakému hudebnímu subkulturnímu stylu, než politickou orientací, nebo třídním původem. Byli jsme rovnostářská normalizační generace. Přitom bylo s tímto fenoménem „cool“ velice obratně a magicky okultně zacházeno NWO, kdo rozehráli tyto hry a kteří stejně tak založili i ISIL s tímto „cool“ podtonem, aby oslovili mladé evropany s muslimským původem.

ISIL spolupracoval se CIA, ti jim dodávali reverzní technologie i reverzní ideologie, byli to pravověrní satanističtí muslimští náckové. CIA jim dodávala blackgoo šedivácké technologie, od létajících talířů po elasťáky.
Byla to vyloženě hadí záležitost.
S Alláhem nikdy neměli nic společného.
Alláh se spolčil s Rusy proti nim, protože chce logicky vyhrát světovou válku a spojenectví Slovanů a kultur Islámu je jeden z pilířů GF, protože to taky odráží spojenectví dvou velkých epochálních galaktických civilizací.

Prostě všechno je to zašmodrchané, kulty a síly jsou zneužité a západní Evropa je časovaná bomba i v tomto ohledu a čím dřív se od nich dokážeme odtrhnout, tím lépe.
Jenže kdy se to stane a jak, je otázka.
Hlavně západ přesně toto nechce, na druhou stranu jsou to globalističtí úchylové, tak ať si poradí. To, co se u nich děje, je pouze malou měrou jakkoliv naše národní vina, špatnou karmu jsme nachytali hlavně až po revoluci, ale jako národ až tak provinilí v tomto ohledu skutečně nejsme, vždy jsme byli kolonizovaná země od Němců a s muslimy a svinstvy na jejich území a CIA nemáme moc co do činění. Takže karmicky, z vyšších hodnot, by to mělo být možné, abychom se od nich trhli a zařídili si vlastní země podle svého.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter