Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Já myslím, že k tomu v budoucnu určitě dojde, ale protože jsme nejzápadnější země východních zemí, slovanského původu, tak bohužel tu jsme nejblíže ke všem těm toxickým problémům západní Evropy. V budoucnu jsem viděla, že tu stejně bude větší muslimský element, než dnes, jako na našem území, nebude většinový, ale stejně se to tu populací taky promísí.
Na druhou stranu neviděla jsem, že by to mělo být vyloženě špatné.
Já považuju za špatné to, co je tady teď. Knedlíkový ukrkaný národ hulvátů a toxických jedovatých slepic, kteří jsou rasisti a nacisti a nenávidí celý svět kromě Američky.
Nebo tak se navenek alespoň tváří. Prakticky je to debilní masa napíchaných idiotů, jejichž názory určuje koridor vytyčený mainstreamovými médii. Takže až jim zítra, nebo jindy seznam.cz a ČT začne tvrdit, že Rusko je milísek a máme se moc rádi, tak druhý den budou všichni milovat Rusko. Kolik je u nás doopravdy proamerických a proEU úchyláků netuším, je možné, že celý ten dojem dělá několik uřvaných hovad z Prahýýý.

Myslím si, že náš národ skutečně připadne k východu, obecně, k euro-asii, ideově k slovanství a Rusku, že se utvoří ten svaz států středo-východní Evropy a tím se odřízneme od západu.
Nevím, jestli se dá ještě mluvit o národu, protože to, co se tady docela vážně myslí na našem území, je jasný výraz toho, že národ už dávno zemřel, podle mě už žije jen slovanství a kultické vlivy.
Ostatní je přetvářka a nesmysl.

Rozhodně Američku a EU úchyly budu nenávidět už do konce života, stejně jako většina světa je nenávidí. USA se může pyšnit, že nemá přátele, že má jen zájmy a že jim tudíž může být jedno, že je někdo nenávidí, protože oni se svou převahou od šediváků můžou co si zamanou, ale aby kovbojové taky nenarazili.
Ono mít jenom nepřátele není do budoucna nic, co by se vyplácelo.
A USA už má jenom nepřátele.

Věřím, že se to srovná a Rusko půjde nahoru, jako nová civilizační základna budoucího světa, nebo jedna z těch civilizačních základen.
Nejdřív musí zmizet zbytečný lidi, kterých je většina, aby se to tu někam hýbalo.
Nevím, co měl znamenat celý ten „tranformační“ a mimozemský bordel, co tu prudil teď asi 20 let, aniž by se něco z toho kdykoliv stalo, lidi zdegenerovali a mimozemšťani se tu neobjevili s civilizačním kontaktem a digitální koncentrák nemilosrdně najíždí a evidentně to nic nezastaví. Jediné, co zbývá, je prchnout na venkov z dosahu zombies a tam nějak přežít šílenou éru NWO, než bude vyvražděna většina lidstva. Zabránit se tomu nedá, lidi jsou zmrdi a je jich všude moc. Žijou v betonu, mají nízkou duchovní úroveň a jediné, co jim pomůže, je smrt. Proto se nedá zabránit nástupu NWO. Ty zrůdičky ve velkoměstech si to zaslouží. A GF se nesmí stavět kosmickému zákonu.

Já mám svoje vysvětlení, které mi vykrývá celou tuto realitu, ale vůbec to nesedí na sladké kecy všech těch prolhaných zvěstovatelů, co se takovými sračkami živí, že to mají jako příjem.
Bylo to prostě o tom, že tato planeta byla od pádu Atlantis v moci zlých mimozemských skupin, přičemž nejhorší fáze přišla po výbuchu Gízy někdy za starého Egypta až doposud, kdy jsme byli plně formátováni satanismem a vesmírným nacismem a v dějinách je jenom minimum světlých momentů, jako třeba Buddha, Ježíš Kristus, nebo božstvo Alláh a těm se podařilo trochu něco nastavit dobře.
Většina je ale doposud zahalena satanismem, drtivá většina mytologií a duchovních nauk jsou zavádějící překroucené vyjebávky, co nás mají oblbovat a tlumit.
To, že se GF vůbec podařilo vyhrát válku o planetu je při degenerativním stavu lidstva zázrak, pro ně jako GF a jejich duchovní nauky tu nikdo otevřený není, nikoho to nezajímá, pouze malá část lidstva má frekvenční úroveň, která se dá považovat za lidskou.
Zbytek je degenerát, kterému nemá smysl říkat vůbec nic a je určený k likvidaci.

Protože jsou to tupí idioti, kteří věří, že žádné spiknutí není a nechtějí slyšet nic o škodlivosti mikrovln do hlavy, o možnostech psychotronického zneužití a bla bla bla …. proč tímhle varovat tupý dobytek v elektrické ohradě, už jsem se taky vysílila.
Ten dobytek to prostě nezajímá a nevěří tomu, stejně jako podle těch omezených mozečků není možné, aby tady byli nějaký mimozemšťani nejrůznějšího bizarního původu, ač mytologie jsou přesně tímto narvané.

Takže tento tupý dobytek se prostě zavře do velkoměst s matlací placičkou do betonu, zavede se jim sociální kredit, budou žrát syntetické sračky a hmyz a brzo chcípnou, nebo je nakonec vysvítí záblesk, nebudou se množit a brzo od nich bude pokoj.
Přežije jen venkov, v lidské podobě a kondici.
Když se tedy venkov začne obracet k těm správným božstvům a silám.
To je jak za antiky a těchto starých dob – musí být nakloněna ta správná božstva, protože mimozemšťani mají techniku, aby pomohli. Ale pracují s kosmologií, takže potřebují správné kosmologické naladění skupiny, které se má pomáhat. GF potřebuje lidi obracející se ke světelným, spirituálním silám Zákona Jednoty a NWO potřebuje co nejhorší zločince a satanismus.

Nemá smysl už někoho zachraňovat. Má smysl něco říkat dementovi s omezeným myšlením, který má zvířecí duši a duchovně chrápe? Ne, nemá. Naopak, pak to zneužijí satanisti, vysvětlí dementovi, jaký měl štěstí, že nám nenaletěl, protože my jsme ve skutečnosti ti nejhorší lidi ve společnosti, co dělají všechno to zlo a je potřeba nás zničit.
A to dementní zvíře tomu uvěří, vždyť jsme to viděli. Jenže jich je většina.
Takže nasrat.
Ať se každý zachrání sám.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter