Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4. >





Už to, že existuje takto brutální cenzura a naprostý zákaz všeho, co se týká kritiky 5G a upozorňování na možnosti této technokratické hrůzy, by měl být dokonalý důkaz, že existuje spiknutí proti lidstvu.
Ale málokdo to tak vidí, většině lidem je to jedno a ještě jsou schopní si myslet, že ti, co tyto informace chtějí dostat ven, jsou škodná společnosti, jak jim to sune mainstream, který řídí čiré zlo.
Jenže, s tím už se nedá nic dělat – je to právě průvodní jev toho, co tvrdí GF. Lidi jsou odpad a budou zlikvidováni. Tedy, říkají to ti, se kterými jsem ve spojení, říkají si GF a jejich objekty jsou na nebi v zastřené, jemnohmotné formě.
Tak já aspoň doopravdy mám hlasy, jsem blázen, schizofrenička, už jsem měla být v hrobečku, ale nejsem, protože jsem drze přežila a vyměnily se u mě mocnosti, které na mě mají vliv.
Nevím, co tvrdí ostatní, už to nesleduju, ani mě to už nezajímá. Už jsem unavená ze všech těch lží a debility, infantility a ezocukru.
To je asi jeden podvodník vedle druhého.
Nějak nechápu, jak by mohl někdo, kdo něco s mimozemšťany reálně zažil a chápe závažnost situace, si dovolit jít někam na YT velkohubě plácat nějaké hovadiny, aniž by nejdřív usiloval o výpovědi dalších lidí, aby se nejdřív dosáhlo nějaké reálně pravdivé a shodující se informace.
Ale tak se chová většina této alternativy.
Možná, že ten Pavel Roško je nevinný, tomu se prostě něco reálného stalo, zbytek asi kompaktně lže a vše dělá jen pro peníze.
Prostě je to hovadina, celé.
Co jsem tak zažila, tak GF skutečně uskutečnila válku o tuto planetu, válka o lidstvo však byla velice brutálně narušená infiltrací do GF, kdy ta zlá skupina vše zhatila. Založili třeba toxické zpravodajství typu Dr. Salla a Elena Danaan, všechno schválně táhnout falešným směrem. Protože ta původní galaktická mise sem byla infiltrovaná, nespolupracuje se podle Zákona Jednoty, ale naopak tito infiltráti se mohutně snaží, aby se vše rozemlelo na new-age bláboly, kde jsou na prvním místě peníze.
Takže, konečná, kontakt s GF je zmařen. Infiltrované svině budou lhát a reálná GF si na zem nesedne, protože vše je nastavené špatně. Proto se vyvalilo tolik odporných prolhaných podvodníků, aby vše zmařili.

Jenže – nic se neděje nadarmo, pro nic za nic. GF si nemohla dovolit naprosto reálně hodnotit lidstvo, když šli do mise, protože potřebovali dostat planetu pod kontrolu. Sice nebyli naivní a ve skutečnosti prý nepočítali s velkým osvobozovacím kontaktem pro celé lidstvo, počítali, že s nejvyšší pravděpodobností stejně bude nutné udělat depopulaci, ale stejně prý byli přehnaně optimističtí a realita je tvrdší a bezvýchodnější, než co si mysleli.
Co jsem viděla, tak se celá mise a projekt vlastně rozpadl, selhalo to, ale pak se do všeho vložil Stvořitel, nejvyšší kosmické vědomí a věc si pofackoval podle svého. Stali jsme se figurkami v obrovské kosmické show. Bylo jasné, že vše je přesně tak, jak to má být, včetně všech těch nedokonalostí a chyb, které teprve v tom procesu najednou zapadly do dokonalosti a měly svoji funkci. Stvořitel tu musel vylikvidovat ten vesmírný vir a nejhorší příšery z vesmíru, toxickou vesmírnou nemoc a proto musel „přebrat vedení“, GF bez vyšší pomoci by neměla kapacity takový hnus vyřešit.

Takže ve výsledku není třeba z toho dělat nějakou velkou tragédii. Mise dopadla dobře, planeta je pod kontrolou a lidstvo bude z většiny zlikvidováno. Super.

Jako je pravda, že mě už to taky uráží, ta situace.
Kdo nechce slyšet, neslyší a to je většina obyvatelstva.
Vždyť tu ty informace, o škodlivosti všech těch sítí, co s tím zamýšlí, jsou už víc jak 10 let určitě, spíš 20 a víc.
Ale nikdo to neslyší, nikoho to nezajímá. Prostě to tupý stádo úplných blbů nemá buňky, aby to slyšeli.
To je jedno, kolik iniciativ na toto téma ještě vznikne. Ten počet lidí, kdo to slyší, se zastavil a už se nezvyšuje. Ty lidi to slyšeli, kteří to slyšeli, už před dlouhými dlouhými roky.
Už když začaly všechny ty příšerný „chytrý pádla“, tak já jediná z toho cítila špatné energie, vysilující, unavující, uspávací, znemožňující myšlení. Nenáviděla jsem každou hloupou krávu, která mi svým debilním chytrým telefonem mávala v autobuse u hlavy a já cítila ty hnusné vlny.
Evidentně to žádné z těch debilních stvoření nevysiluje, jenom mě! Nikdo jiný to nevnímá!
A tak to je – prostě tu kritiku této zrůdnosti „slyší“ pouze malé procento lidí.
A je jedno, nakolik se to dostane ještě víc ven. To je jak se mnou – taky nikoho nezajímám, tedy čte mě několik lidí, třeba mě může „znát“ až takových 50 lidí, kdo to zaregistrovali a trochu chápou a nějak je to aspoň trochu zaujalo.
Ale taky mě četlo X set až tisíc fanoušků Křešové, kvůli těm článkům o ní, ale ty to nezajímá, co píšu, ti to neslyší.
A tak je to se vším. Prostě lidi „nemají buňky“, aby slyšeli podstatné pravdy. Nemají dostatečný duchovní vývoj, jsou trochu lepší dobytek.
Takže je jedno, kolik R. Vávra ještě osloví lidí, či starostů. Ti, kdo měli buňky a tudíž mohli slyšet, už tyto informace vědí víc jak 10 let, třeba ne všechny, ale zhruba. Ti, kdo ty buňky nemají, to neuslyší, i když se to bude šířit. Jakože nebude, protože FB je zločinná zbraň proti lidstvu a vůbec toto téma je velice pronásledované, což ale dobytku nevadí, jim to nepřijde divné, nemají buňky, kterými by mohli slyšet.

Nevěřím na nějaké další probouzení zkrátka. Ukázalo se, že publikum těch, co chtějí slyšet, je velice malé a jejich počet se zastavil.
Za probuzené nepovažuji nějaké hlupáky, ale jenom ty, co doopravdy něco chápou.

Kupř. ten FB zmařil vývoj, to je něco tak strašného. Nikdy jsem ho nepoužívala, odpuzovalo mě to. Proto jsem taky schopná myslet, něco formulovat atd. Kdybych si jako všichni založila někde kolem r. 2010 FB, dnes by ze mě bylo hloupé tupé hovado, neschopné formulace, které si úzkostlivě hlídá svůj pomyslný sociální kredit.
To je strašná síť, vyloženě děsivá.
Zatím většina toho, co jsem tam kdy napsala, zmizela. Spousta nějakých idiotů si mě zablokovali. Jak tam asi může vzkvétat nějaká inteligentní diskuze, když kdokoliv, kdo má nějaké správcovské možnosti v nějakých skupinách atd., může vyhodit kohokoliv jen na bázi své vlastní omezenosti a nepochopení a ještě k tomu si může kdokoliv zablokovat kohokoliv? Většina uživatelů má několik profilů, aby mohli obcházet tyto dementní blokace. Kdokoliv může nahlásit cokoliv a FB rozhoduje zřejmě podle počtu kliknutí, ne podle nějaké společenské nebezpečnosti.
Kdo tuto příšernou síť používá jako svoji „základnu“, tak je z něj za 10 let používání tupé blbé hovado, co si nic netroufne, neumí se vyjadřovat, protože je tam spousta negramotných debilů, tak od nich odkoukal hrubky.
Katastrofa.
Bylo zajímavé tu síť poznat, ale netušila jsem, že je to až taková zkáza.

Zkrátka je tu rozjetý ničivý projekt proti lidstvu, kam patří sítě 5G – 7G atd., sociální degenerativní sítě, snaha člověka degradovat eugenicky na hloupou tupou opici, která v příštích generacích poslouží svému panstvu jako otrocká základna.
Jakákoliv kritika těchto faktů je potírána a natírána na černo. Davy opiček tomu tleskají. Ti, kdo jsou schopní slyšet, už dávno slyší.
Je nás málo a víc nás už nebude, opice jsou proti nám, chtějí nás zničit.

Obecně se tyto iniciativy pojí s mystickým, spirituálním, ezoterickým chápáním věcí. To je další tragický efekt, který se stal, že se tu vše spojilo v jeden obrovský mišmaš. Protože „ezoterika“ se dá pojímat inteligentně a takřka vědecky, o což se snaží kritici té technokratické transhumánní zrůdnosti, kdy se snaží i pomocí ezoterických principů vysvětlit, jak zle vše ovlivňuje člověka a jak je to možné zneužít k regulaci mozkových procesů.
Ale pak je tady ještě skupina dlouhodobě potíraných a vyhnaných ze společnosti, proti kterým se nyní začal tvořit extrémní tlak. Ezoterici, mystici obecně.
Vždy byli pronásledovaní, už od christianizace, nejbrutálnější to bylo za komunismu.
Ale nyní pocítili možnost se konečně osvobodit a „svůj obor“ očistit, vytáhnout na světlo a dát mu vědecký rozměr. Ovšem tyto snahy byly zašlapány nasazanými prolhanými kriply, kteří dělají naschvál debily, nebo nějakými idioty na prachy, co nemají žádnou sebereflexi.
Jakýkoliv pokus této věci pomoci – kupř. projekt GF s mimosmyslovým přenosem informací na podzim 2021, který by dokázal racionalitu přenosu těchto informací – to si stejní, kteří „usilují o obrodu“ vždy odignorují, nepodpoří, případně na ty projekty rovnou zaútočí, aby je poškodili.
Takže tu máme směšnou ezo fašírku plnou naivních krav, který zaslouží pá facek, která zhanobila a znemožnila jakoukoliv obrodu nějaké magie, nebo ezoteriky a pozvednutí na vědeckou úroveň a zároveň pár skutečných aktivistů, kteří nemají v hlavě jen nasráno a nedělají to pro peníze, ale jejich publikum se zaseklo a již neporoste.
Kdo měl slyšet, už slyšel, kdo nemá čím slyšet, nikdy neuslyší.

Takže už nevěřím v jakékoliv zlepšení, věřím jen v GF zóny, které se časem utvoří na venkově (za předpokladu, že je GF GF a ne něco jiného, by to mělo být v budoucnu pravda) a ve velkoměstech se budou soustředit opice, které jednoho krásného dne dostanou pořádnou šlupku do palice a bude po nich.

Holt, svět je složitý a všechny ty naivity, co jsme si mysleli, byly jen pohádky.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter