Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Není se co divit, že je člověk zpotvořený zrůdný mutant, několik tisíc let tu řádilo NWO, Drakoniáni. Všechny ty satanistické starověké kulty, uměle vypuštěné choroby, vyloženě dementní rodové a kmenové zvyky, uzurpace bytosti ženy, zákaz její spirituality, tabuizace, nebo naopak vulgarizace a perverze v sexu, pak naprosto na zvracení Řím a éra vyloženě duševně nemocné mocenské struktury, následovalo založení církve, jako dalšího příšerného zla, které trvá dodnes, středověk, hony na čarodějnice, nemoci, debilita, potom éra totalit a nařízeného bezvěrství…
ani jednou za tu do dobu tady nebyly lidské podmínky.
Vše řídili satanističtí Drakoniáni a galaktická mafie.

Z člověka, který žil dlouhou dobu a něco pamatoval a měl krásu ducha i těla je tady zpotvořený zmutovaný ubožák, který má za věky už velice křivou povahu, v nejkritičtějších dobách se dožíval pouze 35 let. Odporná bytost, zrůda.
To, že to GF vidí, ještě neznamená, že tu ty zrůdičky ze soucitu nechá, aby tu dál škodily.
Musí to prostě probrat, nechat jenom kusy, co nesou lidskou duši.

O depopulaci je už rozhodnuto, GF vyhrála válku a nyní už také může říct, že cíl mise je splněný, všechny podstatné informace jsou venku, planeta je v jejich rukách, mimozemská zařízení v podzemí, které jsou jejich, jsou konečně zase jejich.
Po analýze této rasy a jejich možností se rozhodli pro depopulaci a z jejich strany cítím, že už nemají chuť nijak riskovat s životy svých lidí, jako dřív, kdy byla ještě válka a nebylo na výběr. Ale kdo jsme v tom šli, zažili jsme extrémy a nejhorší reakce a nejhorší horor bylo to, že se proti nám postavila veřejnost a začala nás považovat za škodnou.
Takže proto GF už nemá zájem dělat pro lidi cokoliv. Všechny informace jsou venku, X lidí za to zaplatili životem a naštěstí se tedy nedozvěděli, že de facto zbytečně, protože ty zmutované zrůdy to nezajímá. Kdo to mohl slyšet a měl buňky, aby slyšel, tak už to dávno slyšel.

Chemtrails, 5G, mind controll, psychotronické útoky, mimozemská okupace, kolaborace se zlými rasami, ufo reverzní inženýrství, napodobování mimozemských lodí, ilegální vesmírné programy, zločinné nacistické hrátky s časoprostorem … mnoho lidí zaplatilo životem, aby ty informace dostaly ven.
Teď o tom každá zkorumpovaná kráva může vyřvávat na YT a dostávat od svých vypatlaných fanynek srdíčka a lásečku.
A moje výpověď nemusí nikoho zajímat a jen si tu do mě sem tam anonymně kopne nějaký obsedantní úchyl.

Nádherný odraz stavu zmutovaných opiček.
Já ve skutečnosti nestojím o záplavu srdíček a mocinky loztomilých gifů, připadá mi to strašně debilní a myslím si, že je to ve své podstatě urážka, mě by to uráželo, že mě čtou pouze idioti, co umí kliknout na srdíčko. A taky nemusím anonymní obsedantní úchyly.
Všechny tyto reakce vypovídají o tom, jak je společnost nemocná.

Se zmutovanými prasopicemi se vážně musí zatočit, toto už nemá šanci na nějakou rehabilitaci a ozdravení do stavu, jak má být člověk.
A není pravda, že bych já a mně podobní byla nějaký nový okupant této planety.
Ne, já jsem tu žila za Atlantidy, naopak nás vyhnali okupanti planety a sundali naši civilizaci. Teď jsme se vrátili si to s těmi sviněmi vyříkat, většina z lidu Atlantidy se inkarnovala do mimozemských společností, protože tady byl zavražděný veškerý život civilizace.
Nevím, co se tady inkarnovalo, asi nějaký zločinci a zvířata, podle toho, jak se chová ten degenerát, ale mě to nezajímá. Ať vypadnou. Snad k tomu dojde a GF to nakonec vysvítí zábleskem.

Pro mě je důležité, že GF znovu dobyla planetu do svých rukou a že je tady konečně zaručena civilizace a rozvoj lidského ducha.
Z primitivity a vyloženě zparchantělosti a špatné povahy běžného degenerátského šmejda zvaného „homo sapiens sapiens“ jsem tedy v šoku. Tak ale co chtít od idiota, kterému ve škole nepřijde divné, že ač je víc podobný praseti, vyvinul se prý z opice, aby potom, náhle kolem r. 4000 př. n. l. zničehonic začal ovládat astronomii, matematiku, stavitelství, písmo atd. A protože byl tak strašně zničehonic schopný, tak si vymyslel plejádu bohů jen tak z nudy a postavil jim chrámy a nosil jim tam jídlo. A pak, po dlouhých tisíciletích, mu drží magnet na rameni a to je taky „v pohodě“.
Já nevím, než něčemu takovému věřit, není lepší si při takovém stupni demence raději vystřelit mozek z hlavy?
Ale dodneška se toto vyučuje na vysokých školách, tak hluboká je ta retardace.
Ty zmutované debilní degenerátské existence už se nikdy k lepšímu nezmění, prostě se to musí zlikvidovat.
Co je jednodušší? Docílit reformy učiva vysokých škol, aby se tam konečně přestaly šířit bludy, nebo vylikvidovat 80% lidstva?
GF odpověď má. Ty bezvěrecký svině je jednodušší zlikvidovat. Už tisíce let jsou vedeni k satanistickému bezvěrectví a k nenávisti ke GF, aby nenáviděli anděly, Krista a další dobré síly.
Je to vidět všude, kam se člověk podívá.

Třeba jsem blázen a Pavel Roško „vypitý schýzák“, jak se tu vyblilo to odporné anonymní hovado a žádní mimozemšťani nejsou. Existuje jenom zlo, nacisti a Fiala.
Ale co když jsou a my podivíni nejsme jenom duševně nemocní ha?
Co potom milánkové? Hnusná raso nacistických odporných zrůd.
Potom bude lidstvo odstraněno, přesně jak to říká GF, tomu věřím. Až budou vidět, že tu mají konečně vypěstovanou kastu lidí, co jsou dostatečně chápaví, rozumí věcem a chtějí jít do galaktické éry a vůči GF mají přirozenou loajalitu, tak to prostě spustí, giga záblesk, aby zmizel obtěžující degenerát.
Mně to připadá v pořádku vyhladit většinu lidstva, nespatřuju na tom nic zlého. Zlo by bylo tuhle zrůdnou chásku nechat dál množit a ničit planetu a zneužívat technologie, které nepatří do jejich prasopičích pracek.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter