Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Jinak je samozřejmě z hlediska „rozumného“ člověka vadné a šílené schvalovat depopulaci, ale já jsem si k tomu došla zkušenostmi.
Prostě vzhledem k náročnosti celé této záležitosti, při extrémních náporech a ohroženích, co jsem musela zvládat a mnozí jiní taky, nebo ještě něco horšího, je absolutně nemyslitelné, aby se teď všichni ti mrtví, narušení a poškození uklidili pod stůl, zametlo se a hezky se s úsměvem jelo dál. Beze změny.
Přitom na změny ta tupá populace není stavěná.

Je zvyklá na satanistické drakoniánské perverzní vedení a je absolutně nepřipravená na galaktickou éru. V galaktické éře nejsou potřeba přísně organizované davy, kterým se něco nařídí a oni to dělají. To je fašismus.
Tam jsou potřeba jen lidi, co mají vlastní hlavu a v srdci, skrze svůj spirituální vývoj, dobře funkční kompas. Který je odrazuje od satanismu, který nenávidí a který je znechucuje a naopak chtějí dobré, prospěšné věci.
Jak je vidět na dnešní společnosti, tyto nároky zvládá jen málo lidí. Ale projdou jenom ti.
Zbytek půjde pryč.

Ač je to prý „nehumánní“.
Proti depopulaci se staví třeba Peter Staněk, který říká, že planeta klidně uživí desetkrát více lidí.
To třeba jo.
Ale jakých lidí?
Tam jde o tu kvalitu. Kdyby nás bylo 8 miliard andělů, tak by satanisti neměli šanci rozvorat naší společnost.
Jenže ono je tu 8 miliard degenerátu, z nichž někteří půjdou opravit na člověka. Debily, co jim nevadí magnet držící na ruce, vážně nepotřebují. Takové debily je nutno fašisticky organizovat a světy, které ovládla Galaktická federace, jsou osvobozené. Bez fašismu.
To číslo zhruba 20%, kteří by měli přežít, to číslo neurčuje kapacita planety, ani pocity Galaktické federace, to je počet lidí, kteří splňují frekvenční, či zkrátka vývojové podmínky pro rozvoj člověka.

Tato doba je hodně i o zkouškách, jak se kdo k čemu postaví. Nejen, aby jasně bylo vidět, co je zač, ale taky, aby byly vidět principy, jak lidi myslí a jaké hodnotové žebříčky mají podle své úrovně.
Kupř. proč spíš lidi duchovně založení více fandí Rusku, ha? Proč se ezo dalo hromadně k Rusku a vlastenectví? No protože nejsou nemorální, jako bezvěrečtí konzumní fanoušci západu, kteří touží hlavně po materiálních statcích a povrchní nevkusné zábavě. Etika je jim u zadku.

A tak to jde skrze všechna témata současnosti. Když se člověk zeptá zlé debilní báby se zvířecím výrazem, co si myslí, určitě vyštěká něco z Fialovy propagandy.
Zvířecí výrazy má většina lidí, jen málokomu se nad čelem a kolem hlavy v aureole vznáší vyšší duch a schopnost doopravdy rozhodovat na lidské úrovni.

Já mám doopravdy depopulační vizi. A nevidím to jako zlo.

Někdo třeba radši věří porno Andrejce, že tedy budou ty medbeds. Vtipné bylo, že když se na tuto fantastickou krávovinu ptali Staňka, tak ten nevěděl, která bije. (ne že by to nebylo možné, ale spíš je nemožné, aby toto někdo dal obyčejným lidem a chtěl zachraňovat 8 miliard, i když přednostně by se asi měly zachraňovat tlusté bělošky :D ) … nějaká ženská takto položila dotaz Staňkovi a ten nepochopil, co baba chce a začal vykládat nějaké ekonomické pojmy.
Nevím, jestli se tím „lepší alternativa“ nechce špinit a tak dělá, v případě „Bílých klobouků“, Q Annon, Med Beds atd., že o ničem neví a že ty pojmy neznají, nebo je doopravdy neznají.

Rozhodně všechny povídačky o Plejáďanech a GFS a podobných nesmyslech je nacistická trapná propaganda. Je to pro případ, že by se galaktické mafii podařilo zničit Galaktickou federaci v této části galaxie a oni by tedy ztratili definitivně moc nad tímto světem. Pak by se tu usadili nacisti, blond andílci.
Vždy se měly, v hledání mimozemské pravdy, brát v potaz pouze skutečné kontakty a v případě channelingů se nejdřív mělo dojít nějaké shody, jinak jsou to pouze individuální šílenství.

Prostě existuje pouze new-age vyjebávka, na jejíž vlně je třeba Křešová a to je totální lež a pak jsou individuální kontakty/šílenství.
Jsem jediná mimochodem, na celém českém internetu.
Kdo mluví z vlastního kontaktu. Vedle pochybné Válkové, která jede v Bílých kloboucích a mrká ji divně oko a uznává Elenu Danaan. Bohužel jsem se do těchto new-age vyjebávek jednu dobu namotala taky, ale když jsem viděla, jak všichni ze všech sil jdou proti reálné Galaktické federaci, tak už z ezo-ufo nevěřím absolutně nikomu.
A je fakt, že kdyby nebylo rozjeté ezo-ufo s mnoha blábolisty, tak bych neměla pocit, že je to nějaká větší věc, která musí vyjít a asi bych ani nezačala publikovat. Ale byl to nějaký podvod, resp. se v tom odrazila ta špatně připravená mise, kde byla infiltrace, která se díky tomu, že dělali pro NWO nakonec zmocnila veškerého veřejného pojetí těchto věcí. Bez diskuze, bez srovnání a přípravy na drzouna začali valit lži, jako Křešová.
A když to člověk chce za každou cenu analyzovat, vychází z toho nemilosrdně, že existuje pouze prolhaná new-age konzumní lživá pakárna, kde jsou blábolisti, co šíří něčí agendu, možná i za peníze a pak, paralelně vedle toho existují pouze individuální šílenství, kde neexistuje žádná shoda, protože nikdy nebylo dost materiálu ke srovnání. Jsem jediná, kdo něco takového poskytuje. Zadarmo, protože to pro mě není business, ale záchrana světa.
Dále tu existuje potřeba oprášit mystiku a ezoteriku a dostat ji na přední místo, ač se doposud válela v zaprášeném rohu a střed civiluzace likvidovala církev a bezvěrství.
Ovšem tím, co předvádí ezo business, se toho doopravdy nedocílí.
Takže východiskem je zbavit svět primitivních idiotů, kteří reálně tvoří toto peklo, tedy depopulací.
Moje individuální šílenství s mými mimozemskými kamarády říká to, co říká.
Třeba jsem jen blázen a všechny ty zrůdičky s placičkou jsou v pohodě a vůbec nic jim nehrozí.
Těžko říct.
Je fakt, že standardní kontakty takto neprobíhají. Kdyby na této planetě přirozeně vznikli náckové bez zásahu zvenčí a byli nejchytřejší na světě a ovládli lidstvo, tak GF nebude zasahovat. Jenže oni nevznikli přirozeně, byly v tom galaktické čachry. Takže musí zasahovat, bez ohledu na stav populace.
Jinak při zběžném stavu spirituální úrovně populace by do kontaktu nešli. Protože kdo by chtěl kontaktovat někoho, kdo se chová nepřátelsky? Jenže, opět, v tom hrál roli galaktický zločin.
No uvidí se. Co bude se všema těma debilama s magnetickou vakcínou, jak nás táhnou do hajzlu. Třeba proti nim doopravdy není žádná páka.
Třeba jsem jenom blázen :-D
Což jsem určitě, protože jsem jedna jediná, možná ještě ten Pavel Roško, kdo to myslí doopravdy :-D



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter