Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Celá ta věc je prostě složitá, když jsem jediná, kdo se rozhodl něco kompaktně sdílet podle vlastního zážitku, aniž bych do toho rvala cukrovou „duchovní“ ideologii a zakládala sektu, tak nemám žádné kloudné srovnání, vyvrácení, potvrzení.
Taky nevím, kdo co zažil.
Jestli je to tím, že jsem jediná extrémní, nebo je toto zažít vůbec ojedinělé, netuším. Doopravdy nevím, co si o tom mám myslet. Jestli je to kombinace mojí povahy a extrémního zážitku, nebo se ve skutečnosti žádný velký plošnější kontakt nekonal a tudíž žádní telepaticky kontaktovaní nejsou … nebo jestli skutečně většina skončila v blázinci, nebo v hrobě a telepatický kontakt byl pravda … nebo uvízli v nějakých špatných mimozemských společnostech a ty je zrazují od sdílení jakýchkoliv zážitků …. nebo co.
Nevím. Fakt je, že tu existuje pouze velice velice málo lidí, kdo se odváží něco vnitřního sdílet a když se najdou, tak po nich všichni jdou. Hlavně tedy z vlády, z kavárničky, prostě ze strany sviní. Takže strachový efekt musí být obrovský, zastrašování. Obecně proti tomu, aby se objevila jasná kompaktní, potvrzená informace pochycená mimosmyslově, kdy ji jasně chytilo hodně lidí, proti tomu jsou vyvíjeny extrémní snahy.
Protože to, když se potvrdí, tak je to obecně důkaz funkčnosti spirituality a všechny ty pokrytecké tupé bezvěrecké zrůdy budou muset zavřít zobák a z výsluní společnosti se pro svoji spirituální zaostalost odebrat na okraj.
Tím by došlo k velké proměně společnosti, kdy jsou na okraji lidé se spirituálním chápáním, kteří zvláště v této vykotlané a vyšinuté postkomunistické zemi byli odsunuti na okraj, protože si dovolují myslet jinak, než jak chce Američka a chtějí zohledňovat i nějaké národní, dějinné, nebo etické záležitost. Takže byli zákeřnou rafinovanou šikanou odstranění, či za mlada zešílení partou jedovatých prozápadních „správných chlapečků“, co vyznávají ty „správné hodnoty“, tedy fašismus a satanismus, krytý za liberální demokracii.

Jenže – všeho do času, nejdřív se musí něco semlít.

Obecně schéma toho, co se tu stalo, je to, že Atlantida byla přepadena a infiltrována zlými mocnostmi, které chtějí ukořistit planetu pro sebe a lidstvo zotročit. Z kosmologických důvodů nemůžou lidstvo vybít, protože člověk je tu držený jako základní strážce této planety a proto má obrovské rozhodovací schopnosti v rámci těch dimenzionálních zařízení, která jsou ukrytá v naší planetě a jsou přímo propojená na vesmírné inteligence, vrchní správu tohoto vesmíru.
Proto každý, kdo tu má něco dělat na planetě, si nemůže dovolit zničit lidstvo, protože je k tomu kosmologický zákaz. Jakmile je někde kosmologický zákaz, tak to prostě nejde, proti tomu záměru pak stojí extrémní, nepřemožitelné síly.

Takže jejich cesta byla následně co nejvíc degenerovat lidstvo, což chtěli završit nyní, kdy by člověka zdegenerovali na otroka na dálkové ovládání a tím by definitivně uloupili planetu pro sebe, protože „řídící jednotku“ by měli pod kontrolou.
Tzn. redukovaný počet lidí pod kontrolou by vyvíjel tak nicotné a bludné příkazy do dimenzionálních systémů, že by nevznikal žádný kosmologický nárok na obranu a planeta jako taková bohužel je dost pasivní.
Planeta jako taková je vesmírné těleso, které má vlastní vysoké vědomí a inteligenci a pro komunikaci s člověkem tu existují vesmírné entity, vysoko duchovní bytosti z vesmíru, na vesmírné úrovni, které fungují jako „překladatelky“ pro lidskou rasu. To je personifikace dokonalé ženskosti, krásné moudré čarodějky, pohádkové kouzelné bytosti, které člověk vnímá, já s takovou bytostí taky komunikuji, je to překladatelka vůle planety. Je to posvátná bytost, není to žádná mimozemšťanka, či něco takového, je to bytost z vesmírného poslání, která má za úkol tlumočit vůli planety lidské bytosti. Tak, aby z toho vzniklo srozumitelné poselství.
Myslím si, že je to archetypální realita našeho světa a že tyto pohádkové entity znali už lidi lovci, kdy je nazývali „Pán/paní zvířat“.

Degenerace lidstva se jim úžasně podařila, doopravdy jsou to tupé loutky, které nesplňují už limity pro to, aby mohli být nazýváni lidmi, zkrátka ta infiltrace nelidských nízkých potvor pro degeneraci velice zafungovala.
Přesto se však do toho tedy vložila GF a skrze velice bolestivý proces, kdy se jim podařilo silná vědomí dostat na svoji stranu, se nakonec podařilo pomocí kosmologických toků tuto infiltraci a nepřátele a uzurpátory planety a lidstva po dlouhých 12 000 letech porazit.
I přes to, že byla GF zevnitř infiltrována a nepřátelé z velké části ukradli misi se daří nadále pokračovat a sundávat ty nepřátele.

V poslední době mám pocit opadl z větší části zbytkový vliv NWO, GF říká, že se jim podařilo jim o polovinu sejmout jejich dosavadní možnosti v rámci toho HAARP a 5G.
Je fakt, že všechny ty vykroucené prolhané svině nyní slyším ještě dál, jakoby byli za další stěnou, jsou slabší, slyším je méně. A méně často. Jde to na vlny, někdy se trochu vrací, ale celkově, v dlouhodobém rámci, stále slábnou a také mění projevy. Kdeže je jejich rozjívenost, kdy byli na koni. Už dlouho nemají přístup do mého mozku, tak jak měli dřív, mnoho informací nevědí. Nyní se jim to ještě zhoršilo a mě se ulevilo.
Jejich technické možnosti na ovládání mé mysli a těla už slábnou. Což nevím, jestli je to plošné, nebo ne, jestli se to týká jen mě, nebo všech.
Zůstali už jen na směšných fragmentech jejich původních možností.
Ve vzduchu je cítit divný strach ze strany těchto NWO sviní, co tu byly dlouho na koni, většinu mého života, co jsem zatím zažila. Jak mezi kavárničkou od chazarů, tak tak nějak „ve vzduchu“ je cítit jejich strach. Což může souviset i s tímto, že skokově ztratili další ovládací možnosti přímo zasahovat do lidského mozku a obecně organismu skrze tu jejich zločineckou techniku 5G a HAARP.
No, tak je fakt, že jestli se jim dostaneme na krk, budeme se mstít.
Ale těmto zrůdám se asi přímo na krk nedostaneme a duchovně vyspělý člověk asi nebude v krvavém lynči likvidovat kavárníčka od chazarů na ulici. To se nechá primitivům, těch je vždycky dost.
Jak se uhlídají veřejné pořádky, je otázka dějů, co nastanou. Ony krvavé lynče většinou ničemu moc nepomůžou, je však znát, že NWO padá dolů.
Myslím si, že změna přijde už na bázi toho prozření, co přišla v minulé roky.

Já se tedy rozkoukala kompletně a divné křivé lidi, kteří zakalili mé mládí bolestí a strachem, jsem rozpoznala jako chazarské satanistické svině, kteří jeli ve spiknutí pod rouškou „liberální demokracie“ dlouhodobě, připravovali fašistický převrat, který se jim nyní nepovedl jak chtěli. Což je pro ně do budoucna devastující. Tedy ti chytří to plánovali, ti blbí co v tom jedou, nechápou nic dodnes a asi věří stále v „liberální demokracii“. Holt, když je někdo doopravdy debil …. :-D
Někdo jim určitě zase sežere, že nyní „demokraticky“ tedy ustoupí bez lynčů, popravy a procesů.
Ale někdo třeba né :-)
Už si na tyhle svině budeme dávat navěky pozor, to minimálně.
A až se převrátí režim, jakože určitě převrátí, protože toto už fakt ne, tak pak půjdou na okraj ty svině, co tu teď vévodí. Aspoň okatě a s úsměvem. Kdy si mysleli, že teď si panstvo můžou dovolovat. Ne, nemůžou.

Jestli doopravdy ta technika, co nás uzurpuje odpadá a GF to oslabuje, tak by to mělo mít čím dál menší vliv na neočkované.
Neočkovaní mají nárok a práva na kosmologickou ochranu.
Očkovaní ne, ti to do sebe narvali naschvál a se souhlasem, ale neočkovaní mají práva na ochranu od GF, jejich high-tech dimenzionální ochranu.
To, že to ty svině dají do všeho žrádla, do vody, do léků, do vzduchu, s tím nic nenaděláme, proto máme nárok na ochranu.
Takže by tu měla vzniknout přece jenom kasta lidí, kteří nejsou ovládaní hypnotickými vlnami 5G a nikdo jim neformátuje technicky myšlení.
Pak by snad konečně měli být schopní vidět a rozpoznat zlo.

NWO odpadává už X let v kuse. Ztrácí svoje možnosti. Evidentně je to o technice. Nebude 5G, nebude schizofrenie. Možná nebudou ani mimozemšťani, ale to je riziko. Já chci to svinstvo dostat dolů!
Nepotřebuju FB, nepotřebuju sociální sítě! Nepotřebuju gigapole!
Nepotřebuju nácky, co se mi hrabou v hlavě, chtějí mě sprovodit ze světa, mají nástroj 5G, tak o tom zoufale píšu na net, aby se tomu nějaká vypatlaná kunda s matlací placičkou smála.
Ono všeho do času, na všechny ty morbidní svině a většinu zkaženého lidstva se vaří zlá voda.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter