Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Nějak mě tato sorta tupých kecálistů leze na nervy. Nechápu, proč se do toho montuje někdo, kdo nemá žádné napojení na GF, nebo vůbec nemá žádné propojení na skutečné mocenské struktury a nemá žádné povolání z vyšší moci, aby něco sděloval.
Možná, že i já udělala chybu, že vůbec něco sděluju, ale říkám, já jsem aspoň ten blázen, já mám telepatické propojení s Galaktickou federací a za sebou příšerný zážitek a mám aspoň tu potřebu varovat a zároveň poskytnout naději, že obrana tu skutečně je a nejsme proti těm zrůdám sami.
Ale co vede všelijaké ty Tiché a Křešové a idioty s Q-Annon, aby šířili svoje bludy? To nepochopím nikdy. Dokud jsem neměla spojení s GF, tak jsem po žádných takových tématech nelozila. Maximálně jsem věděla, že je nějaké NWO a nenáviděla jsem 5G a tudíž se vyhýbala chytrým telefonům.
O všechny tyto hurá alternativy jsem se začala zajímat až když jsem si potřebovala ověřit, jestli se něco takového skutečně děje, nebo je to vše jenom v mé hlavě. 90% obsahu mi uškodilo a vzalo naději a to tehdy ještě neexistovalo žádné zjebané Q-Annon. Láskoprdi a lži všude, kam se člověk povídá.
Až když jsem slyšela Poselství Amenti, které mi sedlo, s popisem spojenců a nepřátel, nebo slyšela od Chvátala o všelijakých těch utajených vojenských projektech, tak jsem došla k závěru, že to, co se mi děje, je pravda a měla bych tedy vytvořit podpůrčí materiál, abych přidala svoji trošku do mlýna. Nepřítel z infiltrace do GF nechtěl, abych cokoliv publikovala, mimochodem. Jenže tehdy jsem s ním už byla na ostří nože, takže jsem dala na ty, kterým věřím dosud a těm to nevadilo.

Ale co vede někoho k tomu, aby bez jakéhokoliv napojení kamkoliv začal šířit svoje bludy a slibovat kdesi cosi, bez jediného racionálního základu, to nepochopím.
Myslím si, že ta přirozená lidská motivace někomu pomáhat a šířit informace je jenom zástěrka. Všichni tito jsou prostě nasazenci od NWO, aby rozmrdali ve veřejném prostoru veškerou pravdu a celý projekt diskreditovali až po poslední nitku.
Jinak to nedává smysl.

Celé Q-Annon postrádá jakoukoliv etiku, důraz na spiritualitu, důraz na planetu jako živou bytost, mimozemské civilizace a důrazné varování před 5G a plánem na kyborgizaci a všemi těmito souvisejícími problémy.

To je hlavní téma GF a ta jediná nejen že je schopná porazit ty nepřátelské síly, ale taky zaručit skutečně spravedlivou depopulaci na základu frekvenčního vývojového stupně duše člověka. Kdo jiný dává šanci obyčejnému, chudému a duchovně vyvinutému člověku, než GF? Nikdo jiný. Všechny ty ostatní bláboly tohoto člověka ignorují.
Jenže jenom ten má přežít – tedy, abych byla přesnější, nemusí být chudý, stav majetku nerozhoduje, rozhodující je jenom a jenom frekvenční úroveň, duchovní vyspělost.
Která takového člověka vyžene z gigapole plné naočkovaných zombies.
Jenom GF dokáže nastavit parametry záblesku tak, aby tu přežili jen duchovně vyspělí lidé.

A to nejsou všechny ty srandovní kreatury, které se jako „světelní pracovníci“ pořád někde přes sítě „spojují“. Přes Plejádské infantilní mentálně retardované žvásty, nebo přes přísliby, že jejich děsivé dluhy zmizí, až přijde strýček Donald.
Ne, to je zřejmě jen průvodní jev děsivého divadla Armageddonu, kdy se všechny pokleslé duchovně nedovyvinuté kreatury spojily do přiblbých internetových spolků, kde mají být automaticky zachráněni, protože jsou „světelní pracovníci“. Jejich přínos lidstvu spočívá hlavně v šíření infantilního obsahu a lajkování úplných debilit.
Takže pokud bude někdo zachráněn, tak je zřejmě mimo tyto skupiny a dost možná jdou všechny tyto nesmysly sladce mimo něj a ani o tom netuší.

Tato dementní alternativa je ještě schopná říkat, že „chemtrails už nejsou“, ignorovat 5G a příznaky zdravotních potíží, které ta technologie způsobuje, vydávat za „tranformaci těla do vyšších dimenzí“, transhumanismus, psychotronické útoky žehlit, že už je vše v pořádku, protože Bílé klobouky to a tamto.
Strašný.

No, je to jejich taktika.
Považuju za vysoce pravděpodobné, dle svého zážitku, že lidi, kteří byli nakontaktovaní reálnou Galaktickou federací, byli okamžitě napadeni těžkým kalibrem útoků od NWO a většina jich zešílela, nebo se zabila. Což mi potvrzuje GF.
A když náhodou přežili, tak si netroufli cokoliv psát na internet, protože ten je plně obsedaný prolhanými nasazenými kriply, co lžou, až se jim od huby kouří a ještě na tom vydělávají. A protože jejich vlastní zážitek musel být logicky o něčem úplně jiném, tak si netroufli se postavit proti proudu „světelných pracovníků“.
Já jsem se k tomu odhodlala, částečně díky vlastním iluzím, že věci jsou lepší, než ve skutečnosti byly a také kvůli tomu, že postoj „vlez mi na hrb debile“ mám už cca od 24 let.

Ale kdyby se jaksi veřejně něco hlásat odhodlali jen lidi, co mají reálný telepatický kontakt, nebo reálně vidí do věcí, tak by asi neexistovala taková nechutná prolhaná fašírka na internetu.

Celé Q-Annon mě sere od začátku. Hodný miliardáři, bez jakékoliv pomoci mimozemšťanů se rozhodli porazit Deep State v USA. Moc roztomilý. Celé je to o tom, že máme sledovat média. Nemám úctu k lidem, kteří tomu uvěřili.
Jsou to nefalšovaní idioti bez jakékoliv morálky a rozumu.
Jednak věřit na hodné miliardáře je doopravdy intelektuální přečin, zadruhé věřit tomu, že „Deep State“, „Cabal“ a podobné hyperúchylné záležitosti jsou lidským vynálezem, je perverzní. Protože to jasně nese rysy nelidských pekelných entit. Ignorovat mimozemskou otázku je znak duševní zaostalosti.
Myslet si, že jsme jako rasa, co před stovkou let prděla s parní mašinkou, schopní porazit nějaké šedivé zrůdy z volného vesmírného prostoru, to je vážně úlet.
A nakonec – věřit ve vůdcovství USA v budoucím světě je nemorální.
Nebo věřit tomu, že deviantní média plně ovládaná chazarskou mafií jsou v rukách „Aliance“. Taky nemorální demence.
Prostě vyznavači těchto tezí mi notně pijí krev. Na takových idiotech není možné postavit žádný odboj.

Pak si může GF lítat na nebi, jak chce, tito idioti nebudou čumět na nebe, ne, ti čumí do placičky a lajkují jako „světelní pracovníci“.

Mám všech těchto idiocií plné zuby.
Nevím, jak se věc vyvine, doufám, že GF nelže a že nakonec tento bezvěrecký infantilní a primitivní bordel vysvítí i se zbylým degenerátem a že zůstanou jenom lidi s duchovním přesahem, kteří se dají považovat za „vyspělou lidskou bytost“.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter