Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.4. >






Vzhledem k tomu, že se jako jediná věnuju bulvárnímu zákeřnému pomlouvání ezoterické scény zpoza rohu, kdy to vzhledem k levelu a obtížnosti nikoho nezajímá a ani si o mně nikdo nedovolí nikde špitnout, ani mě pomlouvat a vůbec se tvářit, že existuju, tak si můžu dovolit ledacos.

Třeba pomlouvat Jáhla. Je to totiž další významný mezník v esoterickém chumlu pomluv a násilí. S velkým zájmem sleduju konflikt Jáhla s Wolfem o obětovaného kozla. Kdy ze všeho prosperuje jeden new age šaman, který se jmenuje Krištof Koucký a vypadá to, že jde o pomstu Chobota.
Je to masivně naložená věc, která má obrovský spirituální potenciál :-)
Abych nemátla čtenáře, musím vysvětlit postavy tohoto konfliktu.
Jakože jsem to předtím až tak moc nesledovala, ale fakt se tím bavím a vše je samozřejmě notně podbarveno moji ideologií.

Takže:

Jakub Jáhl

Jakub Jáhl je cca 35 lezý student religionistiky, který je prostě šáhlý a narušený a dovolává se svých práv, což chápu. Jakožto původní student FF oboru nějakých blízkovýchodních studií , kdy to studoval ve věku, kdy je to normální, cca 20+, byl v době, kdy NATO řádilo a protože zřejmě má jakousi spirituální podstatu, která ho nutí dělat ledacos, způsobil jakýsi demonstrativní incident proti NATO a JXD Doležal z Reflexu ho rozmázl jako škodnou. Pak zřejmě nějak experimentoval, školu nedodělal, nebo se to dělo dřív, nevím – rozhodně byl Mormon, taky fetoval v Africe, kouří trávu, založil Satanistickou societu, či tak nějak, následně ji ovšem rozpustil, protože je prostě … vyšahaný a zmatený, nerozumí ničemu ze spirituality, snažil se řídit se rozumem, ale to vážně nejde.
Je reálnou obětí všech přiblblých ideologií světa, naposledy věřil transhumanismu.
Je vykotlaná mezisoučástka, nyní se dovolávající svých práv na návrat rozumu a „bezpečného duchovna“, což je pojem, který vynalezl sám, odvolávajíc se přitom na Krištofa Kouckého.
Zároveň bakalaruje v ukrofašistické ideologii liberální demokracie na FF v religionistice, stěžuje si na učitele, jaký jsou to piče – učí ho třeba Halík – a já mu ten titul přeju. Fakt musí bejt aspoň bakalář. Takový drama už nikdo nechce zažít. Takže doufám, že to udělá.


Radek Wolf

Radek Wolf je člověk, který tvrdí, že mu se zlepšením životního stavu, duchovního i fyzického zdraví pomohli šamani ze Sibiře. Zřejmě se dostal do hlubinného velice naturálního chápání světa, prošel jakýmsi spirituálním prozřením, velice se shlédl v ideologii slovanství. Usiluje o jakýsi zapomenutý, možná i reálně neexistující pradávný hlubinný šamanismus.
Bere zlé i špatné, podle stop předků jakýchsi burjatských šamanů.
Podle Jáhla reálně obětoval třeba i berany, na statku jakéhosi šáhlého kamaráda, kdy léčil jiné lidi pomocí těchto starých rituálů, kdy rituály vedl jakýsi burjatský šaman. Prý jde o propojení dvou světů duchů – zlých a dobrých a ti podsvětní vyžadují oběť. Což tu tedy naplňuje zvířecí oběť, beran.
Což mě osobně ideově taky moc sympatické není, protože to je princip satanismu – tzn. rituálně zabité zvíře, jen tak zbůhdarma, nikoliv jako potrava, která je nutná. Zkrátka hřích a to je princip NWO jako takového.
Takže nepodporuji tuto myšlenku, když jsem na straně GF a moderního spirituálního chápání, zároveň však rozumím potřebě Radka Wolfa zrealizovat jakýsi „kompletní obřad“, když chce pochopit hlubiny reality všech magických realit a jejich vztahů.
Ovšem, taky si myslím, že skutečně i tyto staré šamanistické praktiky již nejsou žádoucí, zkrátka, chceme-li se zbavit satanismu, musíme i tady a oběť zvířete na statku vyšahaného kamaráda zkrátka není dobrá věc.
V tom má narušenec Jáhl nárok. Ovšem problém je ten, že tu stojí liberální žvejkal proti snahám o hlubinné pra pra hnátské propojení s mystickým světem, až tak příšerně polarizačně, vyhraněně proti sobě, že je to na hlavu.

Mimochodem, vesmírný vir měl všelijaká sídla i na Sibiři, kde jsem jednou viděla gigantické mravenčí archontí bytosti. Nejhnusnější prohnilé hnusy mohou být klidně ze Sibiře. Zkrátka není dobré vše „žrát“ úplně.

Ještě je třeba k Radku Wolfovi dodat, že je výrazně proruský, což pochopitelně dělá z jeho osoby výhodnou kořist pro liberálního fracka ukrofaši Jáhla.



Krištof Koucký

Krištof Koucký je takový docela elegantní, „elfí“ typ muže, který podle mě dost povrchně ze své podstaty se zabývá druidstvím, šamanismem, menhiry atp. Myslím si, že spíš než „šaman“ je dobrý politik, businessman, diplomat. Nemyslím to urážlivě. Cítím z něj jakési „konfuciánství“, jakoby propojoval jižní Ameriku a Čínu a přitom byl mimo veškerou euro-asijskou mentalitu. Všimla jsem si jakýchsi rozporů mezi tímto Krištofem a tím Radkem Wolfem. Myslím si, že je to o tom, že R. Wolf cosi myslel hlubinně prahlubinně vážně a „konfuciánský politik“ K. Koucký se tím „jen“ povrchně bavil.
Vzhledem k tomu, že Jáhl vyzdvihuje Kouckého, dá se v tom tušit „politika“. Přesto však Koucký nemusí být zlá postava, nechci hodnotit, neb nevím.



Petr Chobot

Petr Chobot je člověk, který se nechvalně proslavil v 90. letech jako ten, co nabídl členům svého spirituálního kurzu jakýsi nápoj z durmanu a měl kvůli tomu soudní opletačky. Později se chytil u šamanů z Jižní Ameriky, pořádal tam zájezdy. Dle svých slov byl kdysi skrze své parapsychické schopnosti nějak zapojen jako mladý do tehdejších paranormálních, psychotronických projektů v SSSR, proto má asi i nějaké ruské kontakty. Živí se tedy nějakými „šamanistickými“ schopnostmi, obchodem s mastičkami, zájezdy, prý jako každý jiný „guru“ obtěžuje ženské, má nějaké YT pořady a vlastní kanál a byl kamarád Radka Wolfa, než se na sebe nenávratně rozhněvali, válčí spolu už několik let. A zřejmě není jen tak nějaký naivní blb, ale reálně zapřažený zlý černý mág. Který může mít na svědomí pronásledování Wolfa skrze přátelství s ukrofaši hejskem Jáhlem.
Protože jeho poslední velký počin, kterým se zapsal do povědomí, bylo jeho výrazné vyhranění se proti postoji „alterrnativní a duchovní“ veřejnosti, kdy se víceméně přiklonila k Rusku a Putinovi, že on „není svině“ a stál za ukrofaši oficiálním státním protektorátem, tzn. Fialovou vládou, dokonce se chlubil, že pomohl dostat třeba VK s aeronetem do cenzury.




Takže jsem velice zvědavá, co se z tohoto příběhu nakonec vytvoří, protože to má velký potenciál.
Zatím Jáhl pomlouvá Wolfa kvůli tomu obětovanému beranovi, Jáhl sní o uvěznění Bergera, Danilova a Wolfa ve vězení a bezpečném duchovnu a chce dostat titul Bc. Wolf musí mít prahlubinné nervy. A nakonec ze všeho prosperuje Koucký.
Je to trhák. :-D




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter