Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4. > PřilítliMimozemšťani> 







Já to tedy sleduji, aktivity tohoto vyšahaného Jáhla. Naštěstí to nemá žádný ohlas a i to má mizernou sledovanost.
Je to jasná žiďácká chazarská aktivita, buď je sám tak naformátovaný, nebo za ním někdo stojí, ale vadí mu vše ruské, proruské, slovanské a je strašně útlocitný na žiďáky.
Takže skutečně jde o velice špinavou záležitost.

U svých obětí pořád vyje jak vlk na měsíc po jejich uvěznění. Člověk kvůli aktivitám tohoto idiota ještě začne mít rád všechny ty Rourany a Danilovy, ač si o nich předtím nic dobrého nemyslel :-D On chce uvěznit i toho Wolfa, ač kromě zabitého berana na něj nic nemá. To by mohl obejít všechny zabijačky a pozavírat majitele prasat a řezníky.
Ze spirituality ničemu nerozumí, doopravdy je to hlupák, směje se šamanským principům, které jsou pravdivé, protože je omezený. Kupř. významně kroutí držkou a očima, když čte informaci, že účastníci obřadu u Wolfa se šamanem se nesměli dívat šamanovi do očí, aby nebyli ohrožováni silami, které jsou v něm přítomné.
Tomu se směje debílek, ale já věřím, že takové opatření má svůj smysl, kor když tedy pracují i s „duchy podsvětí“, kvůli kterým obětují zvíře. Kdo nezažil, nepochopí, ale to jsou extrémní síly a jít jim vstříc, to může jen šaman, který to zvládne – kdo se bude těm silám stavět do cesty a upozorňovat na sebe, třeba civěním do očí šamana, ten zle skončí, když se na něj ty síly zaměří. Jsou to toxické, démonické síly, od toho vesmírného viru, nebo nějaké vesmírné kruté instance, případně nebezpečné síly planety, která má i démonickou, hněvivou podobu, ne jen laskavou. Takové síly mohou nevědomého lajka úplně zlikvidovat.
Nefandím potřebě vyvolávat takové síly, ale jestli ten Wolf chce, aby to bylo podle původních rituálů, tak to realizují se vším všudy. Myslím si, že je to zbytečné.
Prý tam došlo k nějakému usmrcení berana tím, že mu šaman uškrtil aortu. Což vzhledem k tomu, že to má za smysl vyvolat nějaké síly při šamanském rituálu, by bez toho zřejmě nešlo a kdyby to nebylo, už by to byl jiný obřad… nevím, taky mi obětování zvířat není sympatické, ale něco jiného je zvíře usmrtit a něco jiného umučit.

Na světě jedou brutální satanismy, Chazaři dělali strašný věci, museli naráz brutálně umučit spoustu zvířat a lidí, protože celý půlrok 2022 bylo ve vzduchu příšerné násilí a bolest, to tehdy nemohla udělat ruská invaze. Prostě se satanisti strašně moc snažili. Brutality, příšernosti, humus.
A tady se bude fňukat kvůli podřízlému beranovi.
Četl svědectví kohosi, kdo byl přítomný těm šamanským rituálům Wolfa, zaznělo, že z Wolfa „byl cítit patriarchát“, takže to byla asi slečna, nebo buzíček, z nové generace útlocitných, hysterických femi buzi super korektních idiotů. Který jsou vychováni k lásce k židům a k nenávisti k Rusku. Vyznačují se vlastní neschopností a extrémními nároky na okolí a velkou ochotou udávat. Nyní jsou jich plné VŠ. Naštěstí jsou proočkovaná generace, protože třeba Karlovka po svých studentech vyžadovala očkování, takže mají trvale poškozené zdraví a asi budou neplodní. Což je dobře, nějak si nemůžu pomoct.
Na tyto aby si člověk dával extrémní pozor, mám obavy, že celý Jáhl je pouze předvoj. Že takovýchto chcípáčků vyleze mnohem víc, až se tato apokalyptická generace vyvalí ze svých zbytečných škol a začne zařizovat svůj dokonalý žiďácký svět, kdy budou chtít potřít myšlení starších generací.

Takže doba uvolněného svobodného internetu, kdy bylo možné volně šířit i spirituální, esoterický a duchovní obsah se zřejmě šíří ke konci.
Už to bude nebezpečné a celé duchovno se zřejmě bude muset stáhnout opět do undergroundu, protože ten pokus o jakousi revoluci prostě nevyšel.
A teď přijde hyperkorektní buzi femi generace, která je strašně útlocitná a nesnese mystické reality, ani jejich teoretický popis, bude je to urážet. Oni touží po „bezpečném duchovnu“. Takže nenávidí duchovno a reálnou spiritualitu. Chtějí o tom plakát na zeď, ne cokoliv pochopit, nebo realizovat. Tam jsou nároky a na to oni odmalička nejsou zvyklí. To je uráží.
Možná to vypadá přehnaně, ale je to tak, kdo zná tu generaci, ten ví …

Takže se nyní budou už věci, které se týkají spirituality, mimozemšťanů, šamanismu, čehokoliv reálného už jenom zhoršovat a možnosti svobodného vyjádření se budou omezovat. Vše už bude muset být zase soukromé.
Navíc, na jednoho člověka, který má doopravdy jakékoliv schopnosti, připadá 10 religionistů, kteří svůj zbytečný obor musí nějak zužitkovat, ne?
Ideálně zničením toho člověka.

Zkrátka – doba fašizuje a s příchodem nové generace vše bude jen horší, protože to jsou doopravdy hovada. Bude se to horšit až do záblesku.
Tzn. myslím si, že lidi by si měli uvědomit, že už stejně jsme si všechno řekli, nová generace už o nic reálného nemá zájem, ze všeho se stal děsivý mišmaš, dosáhnout reálných výsledků není možné. Chci říci, že už nemá smysl riskovat, ani vytvářet hnutí.
Už to nemá smysl, všechno to selhalo a proti chazarským tlakům žiďáků, když jim patří veškerý mediální prostor, nemá smysl jít.
Holt, spiritualita by se měla stáhnout zpátky do undergroundu. Jsme na konci věků, je tu apokalyptická generace, která je prožiďácká a nenávidí slovanství, chazaři lžou, až se jim od huby kouří a nyní mají armádu hyperkorektních hitlerjugent.
Bude hůř, ne lépe.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter