Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4. > PřilítliMimozemšťani> 



On už je nyní obrovský problém, aby se vůbec lidi, kteří jsou přece jen spirituálně vyspělejší a nejsou naformátovaní na tupé bezvěrce, jako většina, na něčem shodli.
To, co je potřeba řešit – tzn. transhumanismus a nezákonné nacistické obtěžování skrze 5G a HAARP, to řeší promile lidí, ráda bych řekla procento, ale je to promile.
Tady je třeba článek na stop5G o možnostech nácků:

https://stop5g.cz/synteticka-telepatie-vzdalene-neurologicke-monitorovani-satelitni-obtezovani-patent-us3951134a-1976-24-patentu-na-ovladani-lidi-a-dew-nadeje-a-sila/


No, ale i když je to pravda, jsou svědectví, jako třeba to moje, jsou potvrzené patenty, tak to nikoho nezajímá.
Říkám, naštěstí je tady ta GF, která už má tyto ksindly podchycené a už reálně nejsou nebezpeční. Všechno to nebezpečí už je jen „jako“. Tyto svině byly nebezpečné nejvíc mezi roky 2 000 – 2020, po tom už byli poražení a od té doby už jen slábnou.
Co já si toho zažila, i to mluvení z rádia znám.

Člověk si doopravdy dlouho myslel, že je blázen, že je to jeho vina, až 2015 mi v tomto začala dělat pořádek Galaktická federace, kdy mi sdělila všechny „konspirační dezinformace“.
Vždyť je ta nehoráznost a sprostota oficiální mocenské ganitury úplně směšná, je to zoufalé, k zešílení, jak lžou ty svině.
Ale lžou a lžou stále a většina jim to žere, je zkrátka dokázané a GF to má zhodnocené, že naše snahy o obrození a osvobození jsou bez šancí, protože nás dusí většina. A to jsou spící hovada a idioti, zrůdičky, co vždy půjdou proti nám. A to teprve to nejhorší příjde, mládí vpřed, prožiďácké korektní a udavačské LGBT příšery.

Teď bylo období, kdy byla možnost, že se všichni, kdo mají nějaké skutečné duchovní propojení, zabývají se reálnou mystikou, či šamanismem, ne nějakými tupými ideologiemi, nebo psychologií, ale zkrátka magickou realitou, že jako pochopí a spojí síly.
Jenže nepochopili a nespojili síly.
Prostě je to příliš náročné. Byl potřeba mimozemský šamanismus. Tzn. normální šamanismus, ale řízlý galaxií. To, co se mi stalo. Tedy zaktivování spirituálních sil člověka, ve spojení se silami planety a mimozemskými civilizacemi.
Jenže, toto chápe málokdo, není o to zájem, je to příliš neznámé.
A to jsme prošli doby, kdy jsme ještě netušili o extrémní ničemnosti a debilitě v lidech, takže jsme do všeho šli s dobrou vírou, netuše, na jaký kriply narazíme, tedy byli jsme maximálně otevření a informace předávali v čisté, nezakódované formě.
A bylo to houby platný, prostě i mezi lidmi vědoucími není dost sil a potenciálu, aby se skutečně něčeho docílilo.
A vzhledem ke kvalitě nadcházející ničemné generace už ty šance prostě nejsou.

Takže zbývá ta depopulace. Teď se myslím si bude odehrávat čím dál děsivější divadlo. Po ezotericích, šamanech, lidech s mimozemšťany půjdou čím dál víc tito bezvěrečtí ničemní chcípáčci, protože to není jako dřív, že si ta entita řekne, že tomu prostě nerozumí. Ne, dnes z toho, že tomu nerozumí, udělá YT kanál a do věci zapřáhne policii, že jako zavře každého, kdo se mu nelíbí.
Takových ničemných idiotů a udavačů bude víc a víc.

Myslím si, že NWO, náckové už ve skutečnosti nebudou moci zrealizovat naplno ten digitální koncentrák, ale nepochybuju, že ty snahy budou a bude to probíhat, ale asi jako s covidem. Kdo doopravdy bude chtít, ubrání se.
Co se týká terorizování přes 5G a HAARP do hlavy, tak toto bylo právě za minulé roky velice sundáno dolů, alespoň já jsem byla od GF takto ochráněna a věřím, že dokáže takto ochránit každého, kdo má být ochráněn.
Nacisti jsou na konci. Ale lidi jsou zkažení. Ničemná generace hajzlů, co je vychovávala matlací placička a rozkládají systematicky školství svou neschopností a nehoráznou šokující drzostí, kdy proti nim není dovolání, to je realita.
A tyhle zrůdičky teď dospěly a teprve přijdou mezi lid a do veřejného prostoru. A budou rozhodovat.
To bude teprve peklo. Tak jako je teď peklo výkvět mojí generace ve vládě. Já jsem ve své generaci docela výjimečná, že mám postoje, co mám. I když je nás pořád víc, než ve fašistické generaci mlaďoušků.

Takže ač se není čeho bát, protože GF mohutně zakročila a nacisti jsou ve skutečnosti už bezzubí, tak reálné nebezpečí je v ničemném davu, ten musí být zničen.
Snad to GF udělá včas, ne třeba až v r. 2048 :-)



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter