Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4. > PřilítliMimozemšťani> 



Když už dobrovolně sleduju Jáhlův vytáčecí kolovrátek o Wolfovi, tak z toho udělám něco propagandistického taky.

Svědectví o Wolfových rituálech
https://www.youtube.com/watch?v=7L546_IuOVM

Wolfův zámeček hrůzy
https://www.youtube.com/watch?v=1tgq1IzMwRU

Jáhl tvrdí, že Wolfa otravoval, ale on na něj nereagoval (což je i Jáhlovi vlastní). Kdo si zjistí, co je Jáhl zač, zježí se mu všechno na zadku, když si uvědomí, co je to za vládní režimní údernickou jednotku, tak ve vlastním zájmu nereaguje, to je jak s reportéry ze 168 hodin a podobnou verbeží.
Viz výrok z videa:

„...celý tohle pátrání po tomhle psychopatovi, kterej už brzo bude v televizi, tipuju, že příští tejden ...“

Zkrátka to není nikdo normální. Nikomu normálnímu se nestane, že by se jeho iniciativy řešily v televizi. Tento Jáhl spolupracuje se CNN Prima, je to bulvár, není to zrovna to nej na českém mediálním trhu, ale stejně. Fuj co to je. Určitě ne „nevinný“ člověk.
Vzhledem k tomu, že celý R. Wolf je dost zvláštní člověk, až podivín a jeho činnost v podstatě zajímá jen pár nějakých nadšenců z šamanistické alternativy, na youtube má shlédnutí cca 2 000, když je to něco atraktivnějšího, tak cca 5 000, tak toto, že by měl být v TV je celé prapodivná věc a nedivím se tomu, že je Wolf neochotný s ním jednat a že je z jeho činnosti rozhozený a paranoidní, jak tvrdí Jáhl.

Etnoložka proti Putinovi prý vytáhla domněnku, že burjatský proputinovský šaman má za cíl šokovat a zastrašit civilizované publikum.
Je fakt, že kdo si kdy poslechne Wolfa, musí mu být jasné, že jde do jakýchsi temných vod poměrně surových energií nějakého sibiřského šamanismu a když si představí šamanský buben a ohníček, tak by mu mělo být jasné, že to bude dost divoké, ne?
I kdyby měl Wolf ego až na půdu, tak myslím si, že jeho vlastní vystupování je dost jasné, o čem mluví, zkrátka se shlédnul v dost surových praktikách sibiřského šamanismu, což je doopravdy dost odlišné od civilizované Evropy. To můžou jít europánci s new age Kryštofem Kouckým zabubínkovat k umělému menhiru, jestli se tohoto bojí. A neotravovat.
Já bych tedy do takových seancí nešla, protože nejsem blbé bezvěrecké hovado, co si myslí, že je to jen „jako“. Takže stěžovat si na nějaký šok, který utrpěly přecitlivělé LGBT liberální povahy, co tam šly na levnou senzaci, je myslím si poněkud přiblblé.


Viz Jáhl:

„...všichni jsou milí a najednou tam dojde k něčemu strašnýmu, prostě k tomu podříznutí toho zvířete a teď manipulaci s tou krví a najednou ten šaman – do něj vletí ten duch – a on začne „uáááá“ a začne křičet a říkat strašlivý věci a vyhrožovat těm lidem ...“

Plus tedy ještě v jiném videu se vysmíval zákonu (nebo spíš jeho neustálý dojem je vykroucená jízlivost a ironie, ať říká cokoliv) že se lidi nemají dívat šamanovi do očí. To je přesně ono. Bezvěrci, tupí bezvěrci. Když do toho šamana vlétnou nějaké zlé síly, kvůli kterým se údajně dělá zvířecí oběť, tak se z něj stane ďas. Kdo to nezná, nemá šamanistické – schizofrenické – posedlé – zkušenosti, tak nechápe. Ale ten šaman je v transu a jsou v něm doopravdy zlé síly. A nějaký svědek si prý stěžoval, že ten šaman pak kouřil cigarety, nebo pil vodku. Když je šaman pro dobré a zlé síly, tak těžko bude normální. Jako že by byl asketa. Je profesionální schizofreik s vydemolovaným mozkem, protože musí zvládat šílené entity a energie. Co by nekouřil a nepil.
Jestli to dobře chápu, tak tyto staré šamanismy se snažily pracovat s tím, co je, nekladly si ambice jako Islám, nebo Křesťanství se spirituálně povznášet skrze nějakou ideu a tím se definitivně obrodit od zlých sil. Oni pracují se vším, co je, usmíří si všechny strany, působí na ně celý divoký svět všech divých sil.
Není to zrovna nejčistčí praxe, já bych se do něčeho takového taky nepouštěla, na druhou stranu, když je to šamanismus, animismus, tak co jako lidi čekají?
Proč tam vůbec lezou, když si neumí představit, s jakými silami se tam zachází? A ani tomu nevěří?

Pak ten pobouřený účastník udělal na Wolfa posudek:

„Nejvíc znepokojující je možnost, že celá tato eskapáda je vlastně zdálky řízena, nebo podporována ruským politickým vedením. A slouží k nakrmení démona války. Což je z mého hlediska to samé, jako ono nacistické slovanství, slovanské árijské védy a podobně, kde je přítomna ona propaganda o vyvolenosti, o modrookých árijcích, zásluze Stalina na vyvražďování ruských židů (ano, skutečně je velmi velebena tato hrůza v těchto kruzích) a podobná zvěrstva. A to nejhorší – přímá podpora ruské expanze. Celkově tedy toto hnutí považuji za velmi nebezpečné, radikální odvětví sofistikované ruské psychologické propagandy, využívající příslib zdravotního a celkového životního zlepšení.“


Takže celé je to politická šaškárna. Prostě Chazaři, slizcí hadi. Kterým vadí hlavně Putin, ne nějaký mrtvý zvířátka. A to, že Wolf vyznává to novoslovanství, panslovanismus. V čemž jede velká část Ruska, co by ne, že. To maj poslouchat ty západní sračky a nějaký slizký úchylky, jako je tohle?
Tak to těmto ještěrkám strašně vadí, tak nám předvádí svazácké slinty jak z 50. let, že až bude starší, tak se bude hanbou propadat, debílek posedlý.
Fakt nesnáším tyto odporné bezvěrecké zrůdy, co z nás chtějí udělat kyborgy a vadí jim mimozemšťani, Rusko a vůbec vše, co nám může pomoci se vyrvat skutečným nacistům. Ale ono na ně dojde.
Jsou to odporné tupé bezvěrecké svině bez morálky a sebemenšího magického poznání, tak dělají jeden sek za druhým.


Viz:
„Jenomže on Wolf docela často specifikuje, že ten šaman pracuje nejen s dobrejma duchama, ale i s temnýma. To říká on, já jsem samozřejmě skeptik. Ale vidím že ty oběti, spousta těch obětí se ho bojí jeho, nebo jeho černý magie, reálně se bojí, že je uřkne na dálku. Čehož já se nebojím a právě to, že se toho nebojím, právě tadleta víra, ta sebejistota, to že se dokážete zasmát této jeho výhružce, (...my tě zaklejem) … to zboří přesně to kouzlo, které tam třeba mohlo jakoby existovat, fungovat psychologicky. Musíte to prostě zbořit. Nesmíte se tomuhle poddat.“

„Když používám slovo černomagický, myslím tím … nehodnotím jestli a jak to funguje … jestli je to jenom psychologická věc, nebo ne. Já věřím na tu psychologickou, pak jsou lidi, kteří věří na tu esoterickou stránku té magie.“



Jáhl přiznává, že je bezvěrec, že tedy nevěří na duchy, energie, entity a magie, že je to vše věc jenom v hlavě. Podle toho, jaké je to vykroucené hovádko, tak je už posedlý. Je otázka, jak je silný v rámci zla, myslím si, že sám už je zlá entita, takže může být mocně chráněný zlými silami. Podle toho, co si dovoluje a jak strašně na blití se chová, může být hodně chráněn zlými silami, tzn, silami archontů, vesmírného viru, mocenskými strukturami NWO, od techniky po dimenzionální realitu. Což může být na jeho „ochranu“ účinnější, než jakýkoliv pohyb jeho vyšinuté mysli.
Ale přesto věřím, že tímto sporem dělá velké vlny v magickém poli této země, protože Wolf musí být skutečně napojený na nějaké struktury duchů a navíc s Chobotem proti sobě vedou dlouhodobou magickou válku, takže „v poli“ mezi nimi je extrémně moc surových energií.
Protože se v tom řežou chazarské satanismy s ruským sibiřským polosatanismem.
Takže s tímhle si hrát a naschvál srát Wolfa, se kterým to pak notně háže …. no to si dovolí doopravdy jen provokující bezvěrec, posedlý blázen, jako je Jáhl. Jenže už podle toho, co je zač, je loutka zlých sil a ty ho můžou chránit, i když ví o magii úplný hovno. Zahodí a sešrotují ho, až se jim nebude hodit.

Vytáčet a být na blití Jáhl ale umí luxusně:

„vzhledem k tomu, že vyhrožuje lidem a nemá problém se za účelem vlastního úspěchu a peněz … zabíjet zvířata a manipulovat s lidma a všechny ty další věci … si myslím že to fakt nebezpečnej týpek. Nebezpečnej v tom smyslu, že je i pro naši společnost nebezpečnej. Samozřejmě uvnitř, když se na něj podíváte, tak je to vlastně jenom zakomplexovanej malej chlapec.“

Je to o nervy toto sledovat. Co předvádí náckové, to je doopravdy na blití. Ta nehoráznost, ta trapnost, slizkost, čeho jsou schopní a k čemu vedou mládež … hnus.
Fakt jak svazáci za komoušů a i ti by možná mrkali.
V životě jsem doposud neviděla nic tak agresivně politického, co se sere do magie.
Jestli si takhle začnou bezvěrecký nacíci s ukrofašistickou vlajkou a kyborg vizí vyskakovat ještě víc, tak to budou muset časem zabalit i takový čajíčky, jako jsou Příznaky Tranformace atd.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter