Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koncentrace
Autor: Damianus (Občasný) - publikováno 20.11.2005 (09:51:41)


 Damianus (Občasný) - 20.11.2005 > born to be child> Ach tak, to je konečně potrava. I já jsem svého času prošel podobnou cestou a mám dost podobný postoj. Koncentrace ovšem nejsou meditační text. Slouží k utužování volních vlastností lidí, jako jsem já (tj. těch, kteří snadno sklouznou k nečinnosti nebo jedovatosti - to je na dlouhé vyprávění). Zkrátka ve chvíli největšího pokušení (a že jich teď o mne pokouší!) se obrátíš k příslušné Koncentraci. Jsou tedy vystavěny jako soustava "jednoduchých pravd", připomínek řádu, který se pokušitel snaží zastřít.

Ostatně Koncentrace se mi jeví jako velmi účinný prostředek oponování ďáblům, pro něž je zastření rozumu, rozptýlení základních pravd a obrácení člověka k iracionálním strachům a pochybám hlavní metodou.

Čili si to dovoluji brát tak, že tobě to něco připomíná a že patrně nejsi z lidí, kteří by tak začátečnický prostředek, jakým Koncentrace jsou, potřebovali. Beru.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Damianus
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter