|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rohoz (Občasný) - 5.4.2006 > Pohled konzervativce. Tak nejprve jsem si řekl, že zkritizuji tu hlavu 22, jako že efektní vtípek, pak jsem vzpomínal, o čem ten film byl a pak jsem to přijal, jako celou báseň. Píšeš, jako by jsi se ostražitě bála větší citovosti ve výrazu, v obsahu je jasná, napadlo mne to u poslední sloky, která je velmi krásná nápadem i nabízející se víceznačností, ale ta polena, ta mi tam snad jako jediné slovo v textu vadí, tam se mi ten odstup zdá tvrdší, než by měl. Jinak se mi líbí klidná dynamika básně, takový ten zdánlivý odstup od obsahu, aby ve zvolené formě mohl samostatně dýchat.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
holger (Občasný) - 13.11.2006 > Snad jen ten konec působí
takovej metallovej akord
možná ještě topol
po dvou
na jeden hrb
přikládá
popraskanou
plachou něhu
Podle mého je bezva, ani Praha tady nepřekáží, a ještě něco mi došlo, ale o tom možná jindy. ÷))
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|