Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co znamenají amulety?
Autor: lenkova (Občasný) - publikováno 15.1.2007 (09:00:31)

Prsten jako dokonalý kruh značí ochranu, věčnost, absolutno a vztah k partnerovi.

Náramek na levé ruce – emocionální závislost, na pravé znak sociálního postavení, na noze – dříve jen otroci a indické tanečnice.

Náušnice – ochranná funkce, drážděním akupunkturního bodu zlepšují zak.

Srdce – symbol lásky a upřímných vztahů.

Křížek – spojení duchovního a materiálního světa, ochrana před nepříznivými vlivy.

Čtyřlístek – nosí štěstí, představuje důvěru, bohatství, zdraví a věrnost.

Klíč – otvírá dveře k poznání či k tomu, po čem toužíme.

Kotva – domov a bezpečný návrat z cest.

Lev – odvaha.

Medvěd – síla

Kočka – nezávislost, elegance, láskyplnost, hravost.

Pes – věrnost, spolehlivost, přátelství.

Sova – moudrost, inteligence.

Delfín - hravost, inteligence.

Slon – štěstí, síla, neohroženost, paměť.

Všechny amulety (v širším slova smyslu) nosíme na těle tam, kde je možné také cítit tep srdce.

Zdroj: Oldřička Tylová a Renata Klečková: Kdo hlídá Váš počítač, Puls 2/2002, str. 6

Připravila Jitka Lenková

O dalších záhadách, mystice a erotice se můžete dočíst na www.zahadno.mysteria.cz

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 15.1.2007 > Amulety neznamenají nic.Jsou to předměty, ke kterým se vážou mýty a asociace,a kterým je přisuzována aktivní role.Nelze je pojímat pouze jako hmotné symboly nebo dokonce značky.Nelze si s nimi pohrávat v duchu romantické mystiky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter