Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:52:13)


~ Stydím se za PREMIÉRA! ~


Stydím se za premiéra,
stydím se za válečného štváče!
Kéž je to jeho derniéra,
Deep state mu káže, a šašek skáče!

~

Na Čechy vláda sere,
"A TO JE DŮLEŽITÉ",
až knechti shnijí v cele,
pak lidem ulevíte!

~

Novotný, Feri, Fiala,
toť banda deviantů,
5SA zprávu vyslala...
ČR jen emigrantům!

~

Zas plánují vše zdražovat,
zas covid totalitu,
kdo vyčistí chlív od hovad,
Evropu od hábitů?

~

Hujeři prodaní, snad brzo pochcípáte,
cenzura, vakcíny, na bídu variace,
na zákon kálíte, svobodu potíráte,
ptám se vás občané, KDO volil vlastizrádce?!







Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 16.3.2022 > Přesně tak! Tohle, co předvádí vláda ČR, to už je opravdu moc! Chce vyhubit národ, chce válku a minimálně tu občanskou, o tom už není pochyb!
Krásně to julián napsal, žádné protiukrajinské výzvy, naopak, tohle je pojmenování vlastizrady samozvaných demokratů, ale ve skutečnosti liberálních neomarxistů!
Krása a podepisuji každé slovo!
A co na to cenzor, který zobe DS z ruky?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.3.2022 > Palach> Díky, ano, dal jsem si bacha, aby to nebylo proti UK, já s běženci samozřejmě soucítím, tahle jednoduchá říkačka, kterou jsem vystřihl za 5 minut přímo do mobilu není dokonalá, už teď se mi nelíbí jeden gramatický verš, a také by si zasloužila další a další strofy, ale doufám že lidé pochopí poselství, a to, že tahle protičeská vláda musí skončit. Do toho Válek, Rakušan a další šmejdi, mám toho plné zuby a je mi úplně fuk, jestli mě bude nějaký deviant žalovat.

Možná ještě změním, protože to hodlám hodně publikovat!
Teď se cenzoři a fašisté pustili do Nohavici, už je to stejné, spíš horší, než za komoušů! HNUS!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.3.2022 > Ty mě děsíš! Včera jsi říkal, že v nejbližších dnech bude hlášena nová varianta covidu, hup a teď Nova hlásí novou variantu DELTAKRON!!!
Jak ty to děláš?!
To toho ten zmrd Válek, že kdo chce umřít, ať se neočkuje!! Neuvěřitelný vrazi!
Snad opačně, né?
Oni nás chtěj vopravdu zabít!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.3.2022 > Podľa toho, když niekto uráža slušnú osobu. je najlepšie vedieť, kto je tu od diabla. Huš zpátky do pekla, vy ĎIBLOVY POHÚnky!!!!!!!!!! Na blití.
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Co je Totem? V podstatě katastrofa, která je ovládaná asi pěti šílenci pod různými nicky (Julian, Mimozemšťani, Palach a další - to ví oni, kolik mají nicků). To jsou v podstatě lidé s regulérní psychiatrickou diagnózou. Ani bych se nedivil, kdyby byli ve společném "programu". Rysy: velikášství, proti očkování, pro Rusko, proti všemu normálnímu. Jsou to lidé, kteří se dají nazývat blázni. Ne romantičtí blázni - jsou to zlé, posedlé osobnosti. Nemá smysl s nimi jakkoliv komunikovat. Pak je zde oblast "totemu" - řekněme vedení. Nic takového neexistuje. Je zde jeden tzv. Martin, ten má blízko v podstatě k tomu se v nejbližší době přiřadit k těm šílencům. Pak zde máme "Mír" což je blázen tichý a zdá se neškodný. A celek uzavírají typy jako Zaendrich, tono, a vyrut, což jsou plodní, ale vysoce průměrní autoři. A pak jsem já, po všech stránkách blbeček, který šel na Totem po deseti letech a pamatuje si, kolik šikovných lidí tady bylo. Pokaždé když teď otevřu Totem, tak jsem znechucen strašným způsobem. A je mi to líto. A myslím, že spousta lidí, kteří sem nahlédnou, jsou znechuceni ještě víc a utečou co nejdál to jde. Co se zde odehrává je hnusný, špína a zlo. Je to v podstatě tlející odpad, co smrdí široko daleko. A co Totem býval!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.3.2022 > Joneli> 

Milý pane, vy nemít psychiatrickou diagnozu, jste nešťastný člověk.
Já zase vnímám masu 65% lidí, kteří jsou očkovaní a naplňují CIA nacifikační operaci proti Rusku, jako mne ohrožující.

Všude se ten poměr promítá.
2/3 obyvatelstva jsou tedy podle vás normální, jsou očkovaní a nenávidí Rusko, jsou pro-globalističtí.
1/3 obyvatelstva je neočkovaná a pro Rusko, jsou pronárodní a proti-globalističtí

Jen jedna skupina obyvatel bude žít desetiletí.
Hádejte která.



Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.3.2022 > Musím konstatovat, že Egil igelit Bohuňa Houska se jako obvykle chytl. Ten je úplně šílený, zkouší to špatně slovensky i česky, zkouší to jako anonym i pod kradeným nickem, je úplně v hajzlu, takže PRAVDA opět vítězí! Blbe, jdi si uklidit svůj hnůj na Slovač a neser se do politiky v ČR. Popravdě jsem četl tvé hoaxy jen do chvíle, kde jsi nazval covidistu a fašistu slušným člověkem: Sorry, s vlastizrádci, idioty a provokatéry nejenže nediskutuji, tady ani na Písmáku, kde jsi to zkusil, ale já je ani nečtu!
Dostal jsi veřejnou VÝZVU, tak konej, nereptej a ukaž se, troubo!
Mimozemšťanka to napsala krásně, takže není co dodat!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 17.3.2022 > https://fb.watch/bOR2dUOVy5/

bez komentáře, ale pravda musí ven!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2022 >

Fiala je nejodpornější politik, vizuálně i duševně, kterého jsme kdy měli, když nepočítám Heydricha. Úchylný vlastizrádcovský fousek se šálečkou. Na blití.



Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podľa toho, když niekto uráža slušnú osobu. je najlepšie vedieť, kto je tu od diabla. Huš zpátky do pekla, vy ĎIBLOVY POHÚnky!!!!!!!!!! Na blití.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> Děkuji za soudnost, vidím to stejně od jeho vstupu do zlodějské a lobbistické ODS! O Bohuňe igelitovi nemá vůbec cenu mluvit, to je nesvéprávný bača mdlého rozumu, ahoj.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2022 > čtenář> 

Slovensko se za 2. světové války přidalo k fašistům a Hitlerovi kvůli komu, no kvůli komu? Kvůli kléru, církevním černoprdelníkům. Zlobilo kopýtko.
Váš dědeček asi straší v pekle, co? Dělá tam kariéru a za chvilku tam udělá lepší převrat, než CIA.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.3.2022 > j.f.julian> 

Celá ta ukrajinská banderovská klika je práce CIA:

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/cianaukrajine:f

A CIA je záležitost zlých mimozemských ras, to není lidská organizace. To, co oni dělají, je právě mimo veškerou etiku lidského druhu. Jednají proti lidskému druhu.
Děje se to dlouhodobě, CIA je "šedivácká" novodobá záležitost, ale reptiliánské druhy tu jsou statisíce až miliony let - ti si vydržovali církev.

Proto na Slovensku zradil kněz a tu zem ponížil na nacíčky, dodneška se s prácí CIA na slovanském území pereme. Jen ty svinstva, co na nás sypou z chem-trails.
Tento server je psychedelický, vyjevují se tu extrémní pohledy, na druhou stranu, nikdy nebylo tak jasno, kdo je kdo a proč se děje, co se děje a to je zase velice velice dobře.



<reagovat 
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Vidím, cítím a čtu ten smrad, co píšeš. Vím, žes nemocná, ale mě šokuje něco jiného - jak pár lidí dokáže toho tolik zničit. Kdysi, pěkných pár let, jsem se měl vyjádřit k léčení lidí jako jseš ty - byl jsem pro. Teze byla: jeden narkoman udělá škody za deset tisíc lidí. Bohužel, nevím jestli jseš narkomanka, ale dát někomu tvého typu finanční podporu, znamená, že možná dalších tisíc lidí nepřijde o autorádio za pár kaček. Ty máš schopnosti jiné - společně s dvěma nebo třemi šílenci, jsi zničila Totem. Vyhrála si válku s NWO nebo DJD nebo Sklenářem. Za chvíli tady budeš mít svoji skupinu čistou. Já jenom se zdráhám uvěřit, že je to vůbec možný. Ale žij si svůj zkurvenej život na Totemu. To je OK.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.3.2022 > Joneli> 

Já jsem inkarnace z Galaktické federace, která se sem narodila na misi. Celý život vedu válku proti takovým inkvizitorským sviním jako je vaše osoba, debilním amorálním materialistickým zmrdům, kteří si myslí, že mají právo deklasovat mystiku a mimozemšťany a lidi s mimosmyslovým vnímáním likvidovat dryáky na psychiatrii.

Jsem hluboce potěšena, že Vám při čtenosti kolem dvaceti sledujících tak hluboce poraňuju integritu a že mne považujete za tak obrovské nebezpečí. CIA má ze mne zježenou nekromanskou prdel. A Galaktická federace si mne hlídá, vlastně je to docela i sranda.

Těší mne budoucnost, kdy takoví jako vy již nebudou zatěžovat společnost. Je vás více jak polovina, co tu za pár let nebudete.
Tomu se říká Nový věk.




<reagovat 
Peslov (Občasný) - 17.3.2022 > Odporné
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.3.2022 > Peslov> trefa Bohuňo, odporný premiér, deviant Novotný, lesnické shemale Pekar a násilník Feri-hezky jste volili, asi je vám to blízké-gratulujeme, brzy pocítíte svoji volbu až budete žebrat o práci a protože jí nedostanete, tak o žrádlo, ale Potravinové banky jsou již také vyžrané! Hlavně tě nechci vodět žebrat před svoji vilkou, či chajdou ve Španělích-vrať se do hor a k zaměstnání vožralého bači, který vojíždí své ovečky!
<reagovat 
Čtenář - 17.3.2022 > Je potrebné vyčistiť tento Augiášov chliev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja som pre slobodu a preto, aby sa ľudia kvôli rečiam nezatvárali do internácie, ale sú smutné výnimky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 17.3.2022 > Je potrebné vyčistiť tento Augiášov chliev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja som pre slobodu a preto, aby sa ľudia kvôli rečiam nezatvárali do internácie, ale sú smutné výnimky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 17.3.2022 > To hovado Biden řve do světa, že Putin je bálečný zločinec?! Chápete, KDO to říká?!?? Tak toříká toto čuně, prase a opravdový válečný zločinec!

https://fb.watch/bPcSPtxBZi/
<reagovat 
 Čtenář - 17.3.2022 > čtenář> Je potrebné vyčistiť tento Augiášov chliev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja som pre slobodu a preto, aby sa ľudia kvôli rečiam nezatvárali do internácie, ale sú smutné výnimky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 18.3.2022 > Kto toto tu môže odporúčať -čo je to za ľudí???!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3.2022 > čtenář> 

Milánku, tyhle pocity jsou vzájemné. My, co je nám z vlastizrádcovského chování naší vlády na zvracení, zažíváme šoky dnes a denně, kdy mainstream oslavuje genocidu Rusů a nasadil ryze fašistickou notu, pod válečnými štvavými články teče až pitoreskně obludná nenávist vůči Rusku i v diskuzích a celá naše, původně slovanská země, hýká nacistickou nenávistí proti Rusku, kmenové základně slovanství.
My, neočkovaná třetina, zíráme rozčarovaní s otevřenou hubou a rozdýcháváme tuto vlastizradu už dva až tři týdny.
To, že takové nacifikované křesťanské ožralé individuum jako ty chytá tentýž šok aspoň tady, je jedině dobře.
Jen lapej po dechu nacíku.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.3.2022 > https://fb.watch/bQaKLJbVfa/

Deep state dobit!!!
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 17.3.2022 > Ještě jsem zapomněl na analfagota - no, to je tedy nick! Anale - až ti bude o půl roku víc, změň si nick. Ono to vypadá, žes hroznej dobytek - a asi je to i pravda. Ono to vypadá, že máš iq debila.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.3.2022 > Joneli> https://fb.watch/bOOHrh5sOj/

každej utečenec ze Slovenska je mi podezřelý!
Tak tady máš hymnu u které nejspíš rozumíš jazyku, ale v žádném případě obsahu, významu a poslání!
Styď se, bačo!
A koho fakt úplně nemusím jsou lidé, kteří zbaběle utečou z vlasti, schovají se u sousedů a hejtujou jejich politiku! Ty bych vběšel bez milosti!
Ty si tu vojnu povinnou zasloužíš a jestli tam narazíš na mě, jako svého velitele, tak budeš muset utéci hodně daleko, abys to přežil!
Tvé jednání hejtra je právě způsobeno tím, že jsi nečichl k práci, k úctě, k poslušnosti, ty bys neochránil ani tu ovci před vlky-ty bys zdrhnul, troubo!
<reagovat 
 Čtenář - 18.3.2022 > j.f.julian> Análfagot a Julián bydlí spolu v Praze ve sklepě na Ořechovce
<reagovat 
Čtenář - 18.3.2022 > JESTLI TOTO OPRAVDU DOSTALO TŘI DÉČKA, TAK JE TOTEM VÍC V HAJZLU, NEŽ SE ZDÁLO
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.3.2022 > čtenář> hejtře, 93,8% lidí v ČR si myslí to co já, ty tedy patříš se svojí neznalostí, neinformovaností k minimu primitivů v Čechách, které oslovila totalita, fašisté a zločinci, gratulujeme,
OK, a teď nám tedy předveď v básni, japa by sis svojí budoucnost představoval!!

Čekáme!! NE Totem, ale ty jsi v hajzlu, ale Lidové soudy ti narovnají páteř - u šibenice se těžko hejtuje!

Když nejsi schopen se přihlásit, ani tvořit, tak táhni do Dikobrazu!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.3.2022 >
19.03.2022 13:19:53 j.f.julián
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/-Opustte-byt-stehujeme-sem-Ukrajince-Prvni-pripad-vystehovani-ceske-rodiny-Maminka-v-slzach-doma-dvoulete-dite-696377?fbclid=IwAR0dus2mPCSSqDuBYg3JY3JOKijGIvkWfN_UHQK6WSMLBfGurrm5UXvuITc

Nu a je to tady, co jsem předvídal! Začíná vystěhovávání samoživitelek a důchodců, tedy těch nejslabších, na úkor UK, z obecních bytů! HOLA, ať žije Fialův fašismus, a gratulujeme jeho voličům! Jsou to ?-náhodou-? ti, kteří stáli frontu na špinavých nádražích na zázračné vakcíny po kterých je čím dál víc postižených a mrtvých! Pořád nic? chacha-čekal jsem to...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.3.2022 >
19.03.2022 16:20:04 j.f.julián

https://fb.watch/bRGDjdYTxx/

každý, kdo stojí za tímhle pánem by nám měl vysvětlit, kde vzal 1,25 miliardy dolarů a jestli si uvědomuje, že stojí za těžce a dlouhodobě závislým člověkem. Oba, tedy i Putin jsou židé, pracující pro různé frakce moci.

Takže - pro slaboduché zmanipulované covid válečnou ČT opět dodávám, že toto není vyjádření mé, nýbrž konstatování, které je podloženo fakty a odkazy! Nyní nám fašističtí senátoři Fišer a Hilšer (prezidentští kandidáti, už v ČT bez obalu říkají, že chtějí Moskvu rozprášit jadernou bombou a naivně tvrdí, že nehrozí odvetný útok!?!?

KAM jsme to došli s touhle vládou a fašistickým válečným štváčem??

Předpokládám, že odpověď nepřijde, max. tak nějaké urážky STB hejtrů!

HNUS, vláda a covid mafie musí před Lidový soud, dřív než Česko zcela zahubí!

Mimochodem, když jsem šel včera z fachy, asi ve 23,30, tak jsem na Starém městě potkával jenom ožralá Ukáčka., mládence i dívenky.

Asi přišly prachy...

No, důchodce, ani matky živitelky jsem nepotkal, asi chlastaj hořčák doma, a nebo, že by na to neměli...? Toto je opět fakt a osobní zkušenost.

Doporučuji opět číst Agendu 30, vše jde podle plánu, ale blýská se na lepší času, což voliče 5SA jistě nepotěší...

Zítra bude mít Trump rozhovor s Putinem, což předpokládám všichni víte z ČT, tam čekám zásadní posun...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.3.2022 > Tak přátelé, trochu situaci odlehčím...
Právě jsem na netu, na jednom vtipném chatu, našel tenhle inzerát!!!

xxx
já mohu nabídnout JEN 2x posrané a 1x prané slipy!? jen za 100, jsou po budoucím Národním umělci j.f. juliánovi

Kdo to psal nevim, ale Bohuňa takhle vtipná není!
Všimněte si pořádně - 2x posrané a 1x prané!! chápete??
To je fór jak stehno! Byl bych rád, kdybych poznal autora?! že tam jsou denně na různých chatech v různých skupinách Juliánovi verše, na to jsem zvyklej, ale tohle je bomba! Juliáne, promiň, ale to jsem musel...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.3.2022 > analfagot> Děkuju ti kamaráde, jen jestli to není tvá práce!
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2022 > https://fb.watch/bRXwsVotZs/

bomba v médiích - pravda vyšla ven a Česká tv a Český rozhlas má průser. Krása, pána už asi nepozvou...
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.3.2022 >
CHARTA 2022

Pojďme změnit politický směr liberálních fašistů ve volbách!

https://fb.watch/bSZOT8Wgo0/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 21.3.2022 > já souhlasím s názorem, že jen naivní vůl může věřit Českým médiím znovu, po dvou letech lží o
https://fb.watch/bUpHLW77LT/


tak co vy na slova odborníka na Ukrajinu, drazí sledovači ČT hoaxů??


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.3.2022 >
Tak jsem zvědav co nám teď povědí ti hejtři, naivové a hloupá hovada na tuto zprávu, že i Fauci a Gates přiznali covid podvod...

https://fb.watch/bWHNYgCfp4/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.3.2022 >
https://fb.watch/bWIvOJ8WOw/

nu, nechtěl jsem vám dlouho kazit naivní iluze, ale prostě pravda nespí...

přeberte si to sami, než půjdete v dusítku na smrtící jehličku...

válka bude, ale to není strašení, to je tak jisté jako, že se zruší peníze a soukromé vlastnictví. Klidně spěte, je to určitě hoax, že... (převzato tam a zpět)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.3.2022 > Werich čte Masaryka ml.

https://fb.watch/bWTb0ONbHo/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 >
https://www.facebook.com/groups/izvynobhvat/permalink/501706638171380/

tak dlouho se v covid válečných médiích lže, až pravda vyleze na povrch! Jestlipak to bude zpráva týdne a uslyšíme jí 24 hodin denně ze všech kanálů světa??? co myslíte vy? Že by soud v Haagu byle jeden velký fake a hoax?
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 > https://fb.watch/bXZRqNoX7v/

chudáci uprchlíci, že?!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.3.2022 >
28.03.2022 13:42:14 j.f.julián
Takhle se dělala "pandemie" a teď se takhle dělá "válka",

ale covidisté, kteří věřili na mrazáky a přeplněné nemocnice;

že pomohou hardy na ksichtě a smrtící vakcíny, opět věří!

Neuvěřitelná demence, idiocie a kretenismus lidí, kteří pak

jsou schopni zvolit Rittigovu stranu lobbistů a zlodějů;

fašistů z 5SA a např. Pekarové, která tvrdí, že vláda se NEMÁ

starat o své občany! A proč se o ně "STARÁ" a "CHRÁNÍ" je

před chřipkou a bere od nich prachy, pardon, okrádá je

o prachy?! Nejvyšší HNUS a LIDOVÉ soudy pro VLASTIZRÁDCE!

https://www.facebook.com/100000566469260/videos/5570427456305181/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.3.2022 >
29.03.2022 18:50:05 j.f.julián
https://otevrisvoumysl.cz/jp-sears-jak-spravne-podporovat-soucasnou-vec-ala-ukrajina/?fbclid=IwAR2ueA24xz0yJJ-mcrepskdARGUWi1zLQANbE6RZTDTi4hTLbNIW411kcwc

POZOR! Tohle video i tento "divný" člověk má úplně stejné názory a komentáře ke covidu, válce ap. jako já! Takže co? Nebudete mu dávat tipy za básně, které sami nejste schopni zplodit ani pochopit?! Aha, on básně nepíše... takže jak ho potrestat???

Napište mu, že vás, "ovce" covidu a UA ztrapnil, ať ho vyobcují!

Myslel jsem, že tu je literární server a ona tu je banda Malých knechtů, kteří sice o poeSii nic neví, ale odsoudí vše, co je převyšuje! GRATULUJI!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2022 > j.f.julian> 

Peslov, ten slovák, Bohuňa - taky nevěřím, že jsou to normální čtenáři, to je NWOčko. Bohuňa je žid, Peslov je udavač dělající pro židy a ten Slovák je možná nějaký vykořeněnec, který je nešťastně podporuje svou zoufalostí, ale náhoda to není.

Za fašismu 3. říše by to byli SSáci
Za komunismu by to byli STBáci
Za liberální demokracie se jim říká NWO

A furt jsou v tom ti vyvolenci k vládnutí světu se svými kamarády, reptiliány a drakoniány a nějakými šedivými haldami CIA.

Už je těchto plísní dost.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.3.2022 > souhlas
+
tak tohle snad už nikoho nepřekvapí, opět dle plánu...

https://www.zdravotnickydenik.cz/2022/03/na-slovensku-se-objevily-pripady-tuberkulozy-u-ukrajinskych-uprchliku/?fbclid=IwAR1fP5mp6-0IOquiaqyRuX6oxcWQa2JbPV7n7U6NpETEiQyuqGUsmq-u-AE
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.4.2022 > Předkládám tak trochu "jiný" názor na vznik problému na UA, chápu milovníky České covid-válečné hoax tv, že to nepoberou, ale kdyby si to vyslechli, tak by si třeba necintali pentli...

https://fb.watch/c6e1agACUl/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.4.2022 >
01.04.2022 22:28:16 j.f.julián
Tak ještě jednou!! 2 roky vám říkám, že všechna oficiální média nám o covidu lžou! Ze 100% - bez diskuse!

A vy?? Napadáte MĚ!!? Tak to už není ignorance, to je stupidita a tihle lidé bez mozku a vlastního uvažování si ty vakcíny jednoduše zaslouží! Ale ok, člověk by si myslel, že už jim to došlo a takové teroristické jednání vlády, která nedodržela 50X zákony a Ústavu ČR, již více nepřipustí a naopak-potrestá covidisty těžkým žalářem a zabavením celého jejich majetku!

Ani hovno! Ovce si na podzim opět nasadí špinavé hadry na ksicht a budou držet huby!!

No, a nyní???

Nyní jim vláda pohuňků EU a USA, NATO a židovsko-bolševické kliky opět lže a média tyto lži, hoaxy a teror občanů, nejen ČR, podporují! Zavedli cenzuru, zavádí tresty za jiné názory a hodlají stále jen a jen přitvrzovat!

Do toho přichází dopady politiky těchto EUhujerů, strůjců války na UA, naše vláda národ uvrhuje do bezprecedentní bídy, ale lidé se proberou až budou žrát noviny, nebo budou v kriminále, nebo budou potají popravováni, což je samozřejmě všechno v plánu Agendy 30!

Občané opět skočili médiím a fašistům v naší vládě na špek!

Jim nedošlo, že média a vláda, která jim 2 roky lže, že se nezmění, že všechno to válečné štvaní je záměr a převracení skutečnosti. Lidé to prostě nechtějí slyšet, protože buď... a to nabízím jako možnost...

1-jsou ovce, pohodlné a zvyklé poslouchat vrchnost

2-jsou hloupí a neumí si věci dát do souvislostí

3-jsou bez informací, což je ale jejich vina, protože info je dost

4-to nechám na vás, protože vy si to stejně nějak omluvíte, jako že já jsem idiot, to je dopředu jasné!

Média a vlastizrádci do nás hučí 24/7, že Putin se zbláznil, že musí odstoupit ap. bláboly zbrojařsko covidistické a židovské Deep state.

OK, hele, já si to klidně poslechnu, ať vím... mně to narozdíl od 5SA nedělá problém, jenomže!!! Já si poslechnu i toho blázna, jestli náhodou nemluví pravdu, jestli je to opravdu tak, jak nám říká propaganda západu...

No, a za mě, opravdu jen za mě, nikoho "přesvědčeného" nenutím,

tak za mě je vše naopak! MY NIKDO nemáme dost informací, navíc, ve válce se lže na obou stranách, ale cit, rozum, selský rozum, cílené dokazatelné lži, které už mě nebaví poslouchat, moje opravdu mimořádná intuice mě nutí vám říci jediné!

Opravdu pozorně si poslechněte tento projev Putina. Nic víc, dejte tomu 20 minut života, třeba za 20 minut hoax ČT, a pak přemýšlejte. Zkuste mozek, a nebo peněženku, jak libo!

OK, řeknete si - stejně sám nic nezměním...

Myslím, že se opět mýlíte, jenom vaše lenost, nevšímavost, lhostejnost a vypláchnutá hlava, vaše nesoudnost nic nezmění.

Už jsem to tu mnohokrát naznačil, co jsem mimo jiné viděl v klinické smrti. Viděl jsem zkázu naší země, našeho národa a jazyka, viděl jsem stovky milionů mrtvých v důsledku jednání opravdových bláznů, jejich cílené destrukce světa, viděl jsem bídu a lidi, kteří radši páchají sebevraždy, než aby žili o hladu a zalezlí. Kampak si myslíte že utečete? V Kanadě a Austrálii už je fašismus, Deep state dělá vše proto aby byl všude, aby byla válka.

Prvním krokem je svrhnou fašisty v ČR, a to je v našich možnostech, věřte mi! Nechci dělat problémy redaktorům webů, kde toto otisknou, takže vám víc zatím nepovím, ale podle mě to stačí! Podporujte Chartu 2022

a vše se v lepší obrátí, nevěřte Malosti a kecům, že nemůžeme, jako ČR, býr prvním ostrůvkem svobody, není to pravda!

https://www.facebook.com/100049015533878/videos/1260669274341776/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4.2022 > j.f.julian> 


To je ale přece konspirační teorie pro 90% Čecháčků.
To oni jsou chytrý přece. Ovce jsou chytřejší, věřím tomu, že ta zvířata jsou reálně chytřejší, než průměrný oočkovanec.

Co by mne zajímalo, tu vizi z klinické smrti jsi měl nějak časově definovanou?
Jestli se třeba už některé události v času nestaly přeci jen trochu jinak, to je jediná naděje, že se podařilo trochu odklonit negativní časovou osu.

Jinak tomu věřím, že to tak dopadne.
Národ, který si nepamatuje své historické lekce, si je musí zopakovat.

Tak nás zase kulturně a ekonomicky zničí západ, budeme Hilterjugent park, já tomu věřím.

Těm chcípákům, kterým víc záleží na McDonalds a Twitteru, než na vlastní zemi, si nezaslouží mít vlastní národ a identitu.
U našich slovanských identit je bezprostřední podmínka existence přátelský a harmonický vztah s Ruskem.

To ale ty kvičící kreaturky nechápou a odmítají chápat.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.4.2022 > Ahoj, takhle! Protože díky webům, na které přispívám, mám hodně moc dotazů na zážitky z klinické smrti, tak jsem byl donucen hodit brzdu a už všechny odkazuji na svou trilogii.
Nikomu nic nevymlouvám, mám celkem 4 zážitky v rozpětí cca 35 let, tedy 4 klinické smrti, je tam veliký rozdíl atd. atd, ale to už bych se rozpovídal... ona ta klinická smrt mnohé v životě člověka změní! Ne všichni jsou ovšem tak přecitlivělí, jako já, takže většina lidí ty změny ani neregistruje. Rád bych uvedl mnohé případy ztrát a nálezů, ale to bych vykrádal vlastní básně i knihu a to z obchodního hlediska neudělám. Všechno má svůj čas... j. Přesto otevřeně říkám, že má trilogie není o tomto tématu, je to hlavně o existenciální poezii, to jen, aby někdo nebyl zklamán, když třeba není poeta. Ovšem všechno souvisí se vším, můj život se po prvním zážitku se smrtí diametrálně změnil a jediné co prozradím, že o takový "nový" život by 99% lidí nestálo, vždy říkám, že vidím víc a vidím dál, ale dodávám, KDO o to ve skutečnosti stojí? a tady odkazuji na své citáty, ahoj...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.4.2022 > https://fb.watch/c99L1-UBti/

dobrý fór???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter