Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:42:07)


j.f.julian (Stálý) - 1.4.2022 >
01.04.2022 22:28:16 j.f.julián
Tak ještě jednou!! 2 roky vám říkám, že všechna oficiální média nám o covidu lžou! Ze 100% - bez diskuse!

A vy?? Napadáte MĚ!!? Tak to už není ignorance, to je stupidita a tihle lidé bez mozku a vlastního uvažování si ty vakcíny jednoduše zaslouží! Ale ok, člověk by si myslel, že už jim to došlo a takové teroristické jednání vlády, která nedodržela 50X zákony a Ústavu ČR, již více nepřipustí a naopak-potrestá covidisty těžkým žalářem a zabavením celého jejich majetku!

Ani hovno! Ovce si na podzim opět nasadí špinavé hadry na ksicht a budou držet huby!!

No, a nyní???

Nyní jim vláda pohuňků EU a USA, NATO a židovsko-bolševické kliky opět lže a média tyto lži, hoaxy a teror občanů, nejen ČR, podporují! Zavedli cenzuru, zavádí tresty za jiné názory a hodlají stále jen a jen přitvrzovat!

Do toho přichází dopady politiky těchto EUhujerů, strůjců války na UA, naše vláda národ uvrhuje do bezprecedentní bídy, ale lidé se proberou až budou žrát noviny, nebo budou v kriminále, nebo budou potají popravováni, což je samozřejmě všechno v plánu Agendy 30!

Občané opět skočili médiím a fašistům v naší vládě na špek!

Jim nedošlo, že média a vláda, která jim 2 roky lže, že se nezmění, že všechno to válečné štvaní je záměr a převracení skutečnosti. Lidé to prostě nechtějí slyšet, protože buď... a to nabízím jako možnost...

1-jsou ovce, pohodlné a zvyklé poslouchat vrchnost

2-jsou hloupí a neumí si věci dát do souvislostí

3-jsou bez informací, což je ale jejich vina, protože info je dost

4-to nechám na vás, protože vy si to stejně nějak omluvíte, jako že já jsem idiot, to je dopředu jasné!

Média a vlastizrádci do nás hučí 24/7, že Putin se zbláznil, že musí odstoupit ap. bláboly zbrojařsko covidistické a židovské Deep state.

OK, hele, já si to klidně poslechnu, ať vím... mně to narozdíl od 5SA nedělá problém, jenomže!!! Já si poslechnu i toho blázna, jestli náhodou nemluví pravdu, jestli je to opravdu tak, jak nám říká propaganda západu...

No, a za mě, opravdu jen za mě, nikoho "přesvědčeného" nenutím,

tak za mě je vše naopak! MY NIKDO nemáme dost informací, navíc, ve válce se lže na obou stranách, ale cit, rozum, selský rozum, cílené dokazatelné lži, které už mě nebaví poslouchat, moje opravdu mimořádná intuice mě nutí vám říci jediné!

Opravdu pozorně si poslechněte tento projev Putina. Nic víc, dejte tomu 20 minut života, třeba za 20 minut hoax ČT, a pak přemýšlejte. Zkuste mozek, a nebo peněženku, jak libo!

OK, řeknete si - stejně sám nic nezměním...

Myslím, že se opět mýlíte, jenom vaše lenost, nevšímavost, lhostejnost a vypláchnutá hlava, vaše nesoudnost nic nezmění.

Už jsem to tu mnohokrát naznačil, co jsem mimo jiné viděl v klinické smrti. Viděl jsem zkázu naší země, našeho národa a jazyka, viděl jsem stovky milionů mrtvých v důsledku jednání opravdových bláznů, jejich cílené destrukce světa, viděl jsem bídu a lidi, kteří radši páchají sebevraždy, než aby žili o hladu a zalezlí. Kampak si myslíte že utečete? V Kanadě a Austrálii už je fašismus, Deep state dělá vše proto aby byl všude, aby byla válka.

Prvním krokem je svrhnou fašisty v ČR, a to je v našich možnostech, věřte mi! Nechci dělat problémy redaktorům webů, kde toto otisknou, takže vám víc zatím nepovím, ale podle mě to stačí! Podporujte Chartu 2022

a vše se v lepší obrátí, nevěřte Malosti a kecům, že nemůžeme, jako ČR, býr prvním ostrůvkem svobody, není to pravda!

https://www.facebook.com/100049015533878/videos/1260669274341776/
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter