Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


Tady jsem ještě našla k Auroranovi video a posudek:

https://www.youtube.com/watch?v=dvjV5ZOQdwg

Pravda o bytosti Auroran Dift Lavus- Prvotní zdroj promluvil - Libor Smetana
Studio Morava Radek

To, co ten člověk říká, vyznívá samozřejmě krajně negativně i pro mě. A to Aurorana taky nemusím.
Zatím jsem viděla prvních 40 min., ale co mě zaujalo na tom, co ten pan Smetana říká, je hlavně ten prvotní
obrovský spor o celou tuto věc.

Smetana říká, tak zhruba, že to je napadení zlými silami, všichni tito mimozemšťani, fascinující příběhy,
příběhy o zachránění a pomoci zvenčí a že to jen zlé síly odvádí toho koho od skutečného duchovního vývoje a ty,
co jim věří, taky.
Říká to pěkně, doopravdy to docela klidně a logicky vysvětluje.

Je to to, čemu říkám "mystik staré školy".
Patřil tam i můj léčitel, i šamanka Namu. Můj léčitel mi tvrdil, že to jsou démoni,
šamanka Namu taky varovala před všemi mimozemšťany.
Oba jsou po smrti, ač to věkem určitě nebylo.
Je tu dvojí vysvětlení - měli pravdu a zlí démoni je zabili. Nebo neměli pravdu a byli odstraněni,
aby dál neškodili věci větší, než jsou oni.
To je právě ono - ta základní otázka.

Tak proč tedy na nebi létají objekty, které se dají vyfotit a které podle pohybu jasně souvisí
s tím telepatickým signálem?

Když je pravda ta teze, že mimozemšťani GF potřebovali k poražení zlých sil naši vědomou spolupráci,
nejsou tito léčitelé a mudrci, kteří tomu nerozumí a neustále tomu brání, prostě škodná?
Ne, že jsou sami špatní a zlí, ale díky svému přesvědčení prostě brání vyššímu záměru.

Čemu proboha pomůže, že si někdo udělá ochranu a mystické vajíčko a bude se hezky spořádaně bez mimozemšťanů vyvíjet,
když nám tady naprosto nemilosrdně nabíhá NWO, které potom tato světélka nemilosrdně nažene do hrobečku,
nebo koncentráku?

Nebo je celé NWO a depopulační agenda opravdu jen konspirace, politici a elity to s námi myslí dobře
a máme vše pasivně nechat v rukou neexistujícího Pánaboha a jakýchsi vyšších neinvazivních vyšších sil,
které údajně komunikují s panem Smetanou jako prvotní zdroj?
A kde má pan Smetana jistotu, že zrovna ti jeho archandělé jsou ti praví a že si z něj astrální entita nedělá srandu?


A čemu pomůže, že zážitky všech těch "napadených" zůstanou utajeny pro všechny následující generace,
kdy nevznikne žádné bádání, žádné souborné dílo mapující základní projevy těchto zlých sil?
Tady je odpověď jasná - následující generace, které nebudou mít k dispozici zážitky těch umlčených
a zavržených předchozích, spadnou do toho samého.

Nechci říkat, že ten Smetana je nějak špatný, to ne, jen je mystik staré školy,
kteří naprosto ignorují současný svět a divokou realitu.

Čas ukáže.
Jen je otázka, jestli bude mít komu.





Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 >


Myslím si, že generace "mystiků staré školy" je taky jenom vychcaná.
Jde jim taky jenom o prachy, ne o pravdu.

Jistě, zastávají jeden pól názoru, je samozřejmě i jistá pravděpodobnost, že mají pravdu.

Ale ignorují tu realitu, že nám na nebi létají mimozemské civlizace a dobývají se do hlavy každému, kdo má schopnost vyššího vědomí a oplývá svědomím, ne jen láskou k penězům.

Nerozumím populaci této planety a zejména této země.
Buď jsou všichni zhypnotizovaní, nebo úplně blbí a mě se jako inkarnaci z GF už notně opotřebovaly šroubky, přestávám to tady pobírat a potřebuju domů, víc než kdy dřív.
Někam, kde se nelže, nepřekrucuje a mluví se o významech ne jen jako, ale tak, jak jsou. Reality se nezastírají, je nad nimi bádáno a je upřímná snaha zjistit pravdu, protože to je prospěch společnosti, znát pravdu.

Co se jede tady, v této zemi, nechápu.

A to ani tyto, co mají být ti duchovní.

Po tom, co jsme vybojovali po 2 letech nehorázných bojů tak vyklidněné prostředí, že bylo možné spustit mimosmyslový projekt GF, vyprdelí se šamanka NAMU, spojí se s Allatrou a celý projekt zdiskvalifikuje.

Druhý pokus zašlapala do země Křešovka, že jde o projekt zlých robotů, protože Elena Danaan říká....

Pak začala válka na Ukrajině a třetí pokus ještě asi nebyl a bůhví, jestli bude.

Pak tu máme zasvěcené názory pán mystiků, jako je pan Smetana.
Všechno s mimozemšťany je zlo, ale můj archanděl Michael, to je určitě pravda pravdoucí, to není halda, ani zlomyslná astrální entita.


Na paličku, na hlavu.

A na nebi pořád létají ti mimozemšťani.
Zajímá vůbec někoho v této debilní zemi pravda?





<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 >


Jak to video poslouchám dál, tak Smetana považuje GF za negativní organizaci, což jsem nevěděla, neboť ho nesleduju, zato dělá regrese, při kterých je možné se courat minulými životy a povídat si s Ježíškem.
Z kontextu toho, co si s moderátorem povídá, jsem pochopila, že jsou žáci kurzu regresí instruováni, aby si volali pomocnou bytost a povídali si, přičemž mají širokou škálu asi náboženských postav a mýtických archandělů.

Tomu říkám teprve šílenství.
Volat si je.

To jsou magoři, hlavně že všichni tito mudrci nadělají škody jak slon v porcelánu.

Já je nevolala, přišli a vidím je na nebi a dají se vyfotit a jsou to jediní naši zastánci proti NWO, proti kterému nám jediný ten archanděl a hlásek v regresi prostě nepomůže.

Auroranovi neřekne jinak, než čičmunda.
To taky o něm něco mluví - ne že by byl Auroran nějaký super, já mu nevěřím ani to šílenství.

Ale tihle dědkové, co furt pomlouvají GF, aniž by je chápali a znali, mě štvou.
Ať si dávají pozor ještě větší - kosmický zákon už je začal kosit.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 >
https://www.youtube.com/watch?v=dSMeC7EQLs4

Auroran perlí:

ke Smetanovi:
"Pane Smetana, vy máte syntetickou duši, vy jste to ještě nepochopil?"
"Takže počítejte s tím, že ponesete svoje následky, ... ... Počítejte s tím, že až se tady objeví (GFS), tak potom si pro vás přijdou ... jo ... budou vás brát jako každýho jinýho, za zrádce."


Tak aspoň je sranda, když už nic.
To by mohla GF zabásnout celou ezo-scénu v Čechách.
Už vidím, jak bude Galaktická federace honit Smetanu, až přistane, pokud přistane.

Jediné, co těmto mystikům hrozí, je smrt, pokud uškodí zájmům Galaktické federace ve stylu NAMU, tzn. že uškodila z upřímné hlouposti a jako mystička si získala jméno a hrozilo by, že jako upřímná mystička by z vlastního přesvědčení škodila zájmu GF víc a víc, díky svému čistému jménu, kterému věří více čistých lidí, o které jde.

Křešovka je jiný případ - ta je neupřímná, vychcaná, její pověst pochybná, žádná mystička není, vlastní vhledy nemá.
Věří jí více pitomých, než čistých lidí a je to jejich blbost, že jí věří. Zákon svobodné vůle říká, že lidi musí mít možnost věřit i těmto chytrákům, pokud chtějí.
Sice skutečné Galaktické federaci škodí, ale aby se u této paní naplnila rovnice smrti, to by musela přidat do škodlivosti.
Ona se sama už potápí s Auroranem.


Takže Smetana může být v klidu a provozovat si svou prapodivnou živnost a až přistane Galaktická federace, buď ho chytne šlak, nebo uteče před těmi hroznými zlými bytostmi sám někam do hor.
Nebo si zařídí jinou šílenou živnost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Někde v tom videu Auroran říká něco ve smyslu : "a jestli si někdo myslel, že jsem si to vymyslel" a pak zakroutí očima nejdřív doleva, pak doprava, řekla bych typická mimika podvodníka. Mimika hodně prozradí, tady bych řekla, že se prozradil. Nemůžu to už najít, ten moment. A potřetí už ty hovadiny poslouchat nehodlám, je to někde v první půlhodině myslím.

Že by byl autentický blázen, to mi totiž nesedí.
Kdyby byl jeblý, je mi ho vážně líto.
I když i ne, protože s Křešovkou naprosto zdiskreditovali celou Galaktickou federaci, absolutně do mrtě.
Křešová politicky a tenhle Auroran i osobnostně.
Řekla bych, že je nasazený podvodník s přesně tímto cílem.

Oni tedy s Křešovkou nemohou pochopit, proč je někdo napadá a kritizuje. Já to dělám z "profesního zájmu".
Protože mě to, co se stalo, naprosto vytočilo.

Celá GF měla ještě potenciál v létě 2021 a nejlepší potenciál měl ten mimosmyslový projekt.
Jenže tam přišly dezintegrační NWO machinace a začalo téct ezo ego, vše se začalo totálka rozpadat.

Důležitá Namu, pak Válková prezentující "Aštarovskou základnu", což měla od Eleny Danaan načtený, což se ale neobtěžovala sdělit, že to není z její hlavy, pak tahle Křešová, všichni strašně chytrý, hlavně láska láska a prachy prachy... takže teď se válíme v totálních sračkách.
Já už se tím taky jenom bavím.
Možná, že jsem taky jenom blázen, co já vím. Kdyžtak mám čistý svědomí, jsem jenom blázen, co nikdy nevzala prachy.
Obhájit jakoukoliv reputaci Galaktické federace už není možné, je to teď o Elonovi a tomto podvodnickém Auroranovi, co skvěle hraje šílence, takže GF už ztratila jakékoliv jméno.
Je totálně roznesená pod kopyty dementní české ezo-scény.


Pobavila jsem se, jak se Smetanou, tak s Auroranem.
Oba si to zaslouží.
Křešová si tyhle debility taky zaslouží.
Jediný, kdo si tohle vážně nezasloužil, je Galaktická federace.
No, ale říjen 2021 už se vrátit nedá.







<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ne, že bych v tom všem byla zcela bez viny, jsem docela psychotická a řeznická v myšlení i v diskuzích, jenže ty tlaky ukormidlovat správný směr skrze ty tuny předsudků a mylných předpokladů, jak věci jsou, nebylo vůbec jednoduché.

Nejvíc iritující je právě ten dav, většinou ženských, které mají "lásku" jako mantru, kterou umlátí všechno a všechny. A veliký problém je tendence těchto lidí se na někoho pověsit a čekat od něj vedení, nebo zázrak.
Přitom to je šílený experiment, celá tato záležitost.

Takže NWO nasadilo Elenku Danaan, Válková, která byla tehdy už asi v koncích, porušila jakoukoliv magickou etiku věci a začala její agitku vydávat za svoje myšlenky, pak "šamance Namu" přeskočilo a spojila se s Allatrou, kterou vydávala za Galaktickou federaci, pak všechno domlátila Křešovka s Elonem Muskem a teď Auroran domlátí jí.

Všichni se odkopali a ukázali své tváře. Já jsem na zdiskreditovanou svojí osobu zvyklá a své ideologie, kterou jsem prožívala s Galaktickou federací po celou dobu války, jsem se nevzdala, takže jsem docela v klidu. Co si o mě myslí nějaké naivky a materialisti, to už mi začalo být naštěstí jedno, skrze opovržení lidmi.

Nicméně, GF musí nyní v očích běžného člověka vypadat jako totální zhovadilost.
Jenže, běžný člověk je buď bez-etický materialista, co se dá zmáknout penězi, nebo extrémně naivní nanynka s tendencí následovat, takže vlastně jako by se nic nestalo.

Protože, jak to vnímám, je v současnosti stav už takový, že ti, co mají přežít, už mají dostatečnou představu, do čeho se řítíme, tudíž už nepotřebují mít zkušenost znovu brutálně "rýt hubou v zemi", tak by mohla Galaktická federace klidně přistát a stopnout nabíhající instalaci Nového světového řádu NWO.
Ti, co mají přežít, si oddychnou a neexistence této zkušenosti jim do budoucna neublíží.

Ti, co mají zemřít, se sami rozhodli a zdá se, že tak do 5ti let bude po nich.

V dimenzionálním světě vnímám fatální velkou hlubinnou čistku totální transformace, ve které se už beze zbytku zlikviduje starý svět a vznikne nový.

Pokud v tom není něco dalšího, je už situace taková, že GF může klidně přistát.
A myslím si, že by to mohlo být skutečně v létě, červenci, spíš srpnu.
Jisté to ovšem není, jistého není v této magorii vůbec nic.

Moc si to přeju, protože nešvarů je v naší společnosti tolik, že už to přesahuje veškeré meze jakékoliv únosnosti.
Jsem zvědavá, co bude dělat česká ezoterická scéna, čím se budou všichni ti mudrcoidi na penízky živit.





<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >

Rekonstruovala jsem svůj příspěvek, jenž mi byl vymazán.
Je vymazaný, protože je příliš progresivní, do středověku se nehodí a středověk ho nakceptuje.
Je pravda, že úroveň lidstva absolutně nedosahuje opravnitelnosti možnosti, aby přistála Galaktická federace.
Bude to násilně, pokud to bude, právě s tou depopulací, s touto verzí. Lidi jsou už oočkovaní, kostky už jsou vrženy.
Čas už nic nevyřeší. Lidi jsou zkažení, nikoliv nedovyvinutí, čas na vývoj již vypršel.

Stav, kdy vysokofrekvenční běhají mezi orangutany v podobě lidí, už nelze dlouhodoběji udržovat.

Pokud ten kontakt GF přijde, stejně to neznamená ráj na zemi.
Bude to znamenat spíš to, že budoucí lidstvo, které se vyvinulo do ucházející formy, už bude mít nad sebou garanci a ochranu a přijde pro nás naprostý ráj:
Budeme mít jistotu, že naše práce už nebude nonstop hacena a že k něčemu bude.




<reagovat 
Čtenář - 9.5.2022 > kykyrikí!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >

Myslím si, že starseeds z Galaktické federace, případně další spirity z vesmíru, kteří zažili dimenzionální válku v minulých letech, v sobě nesou zážitky, které bohužel nebyly zanalyzovány a dány vedle sebe, i veřejně, takže mám obavy, že zůstaneme již ve svých pozicích šílenců, o které si společnost orangutanů otírá boty a že ani v budoucnosti nebude čas a ani potřeba tyto zážitky jakkoliv srovnat.

Je tu ta situace, že se nám podařilo odvrátit útoky zlých sil a mimozemšťanů, ale my jsme "zvenku". My jsme jen splnili úkol, mnohdy jsme museli překonat lidské rozměry, doslova tu lidskou bytost s lidským mozkem obětovat, aby se úkol povedl. Já u sebe vím, že jsem musela překonat limity sebe, jako lidské bytosti, že jsem musela pochopit věci, které normální lidská mysl a mozek není schopná zvládnout.
Jednu dobu jsem byla naprosto zdevastovaná a dlouhodobou péčí a terapií ze strany Galaktické federace, plus zázračnými stvořitelskými zásahy jsem byla schopná se vrátit do jakž takž nějaké stability. S tím ale přichází i jakési vypařování se vzpomínek.
Pomalu zapomínám, co to bylo, co jsme museli zvládnout.

Lidi to stejně nechápou, mají velice omezené myšlení a chápání. Jim stačí, aby se někdo prohlásil za velitele vesmírné lodi a oni si myslí, že je ten člověk spasí. Realita je někde úplně jinde.
Podzemní dimenzionální, miliardy let staré systémy, se naštěstí ovládnout nedají, to je technologie, která přesahuje možnosti veškerých inteligentních bytostí z této Galaxie.
Mimozemské, statisíce let staré základny, urychlovače a zesilovače magie, se už ovládnout dají a boj se odehrával o to, aby se tyto systémy dostaly do rukou zpátky Galaktické federaci.
Pak jsou ještě temné,´nekromanské, světélkující základny reptiliánů, ty jsou staré i miliony let a ty by měly být podle mě zničeny, není v nich nic dobrého.

Stejně se bude muset většina těch informací vymazat. Kdo to zažil, ví svoje a větinou má silné trauma. Nikdo nám z lidí nevěří. Protože to jsou zkušenosti, na které ještě bytost zvaná "člověk" nemá. Jsem přesvědčená, že fakt, že jsme to zvládli, je dán jednak tím, že máme super silné duše a že to je zázrak. A že ještě máme nějaké další úkoly, jinak by nás z tohoto pekla už odvolali.
Jenže my jsme zvenku, jsme tu na misi. Většinou specialisti z jiných ras, nebo strážci konkrétních vesmírných hodnot.
Až zemřeme, zůstanou tu jenom lidi, co mají zůstat s planetou jako pokračování této rasy.
Budou se vyvíjet již jinak a tyto informace jim zůstanou utajeny, protože je přesahují a zatěžují. Teprve jednou se k tomu přirozeně dostanou a skoky v čase si zjistí, co se tu stalo. Nejvíc akutní potřebou bude se technologicky stabilizovat na něčem, co nebude přesahovat současnou úroveň tak, aby to neškodilo přírodě a zdraví, zavede se volná energie a pak se bude věřím dlouhá staletí lidská rasa stabilizovat a duchovně vyvíjet, aby dohnala ten obrovský spirituální dluh. Teprve později, až se sama sebe dožene, půjde dál.
Myslím si, že jsem měla za úkol popsat realitu, co nejpravdivěji, ač absolutně bez vnitřní cenzury to taky není, protože realita a to, co chtěly a zařizovaly vesmírné inteligence a Stvořitel, je nekorektní ... právě kvůli zřejmě jen několika lidem, kterým to přeci nějak pomohlo, aby jim došlo, že nejsou jen blázni.
Vlastně jsem to i s touto motivací psala, protože jsem sama jednu dobu zoufale postrádala svědectví někoho jiného.
Řekla bych, že tento boj byl extrémní i v rámci Galaxie.

Odpovídá to tezi boje proti vesmírnému viru. Naše Galaxie obstála, ale byly takové, které ten vir zničil.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >


Jinak když se vrátím zpátky k rusko-ukrajinsko-nato mele, tak to vypadá, že válka na Ukrajině dopadne tak, jak dopadly všechny války na Ukrajině mezi Rusy, Poláky, Tatary a kozáky.
Na západ od Dněpru Polsko, na východ od Dněpru Rusko.
Jak překvapivé.

Navíc jsem dnes viděla bombastické titulky na Seznamu a Idnes, jak měl Putin děsivý projev, jak je to "i na Rusko příliš ty lži" a jak je z Putina vidět, jak je v koncích.
Říkala jsem si, počkám si na plný projev, až ho přeloží VK na aeronetu. A je to tady, je to tady.
Tak jsem si pustila projev Putina, plné znění, plný překlad.


https://aeronet.news/video-exkluzivni-preklad-plneho-zneni-projevu-prezidenta-vladimira-putina-na-rudem-namesti-k-77-vyroci-dne-vitezstvi-sssr-ve-velke-vlastenecke-valce-nad-nacistickym-nemeckem/



Zase - asi jsem ve skutečnosti Ruska, já na tom nevidím nic lživého a naprosto chápu to národnostní ladění. Putin mi rozhodně nepřipadá na zhroucení. Vidím tam dokonce i tu scénu z Pána prstenů, jak se ty hodný s Frodem šikují a dávají si morálku, než se budou muset servat s Orky.
Prostě "ti hodní".
Jestli si někdo myslí, že Ukrajinci jsou hodný a neznásilňují, jsou těžce na omylu. Údajně vrátili ruské vojáky s odřezanými pohlavními orgány atd. a na Donbasu roky brutálně znásilňovali a týrali.
Ani netvrdím, že Rusové jsou hodný a neznásilňují, ale média nám jedou už jen prasárny a zvrácenosti, člověk už nic jinýho, než ruské znásilňování týdny nečte.


Válka je svinstvo a vyvolali to NATO a chazarská židovská verbež, která ovládá naše média.
Kdo to nevidí, ten je buď zmanipulovaný, nebo bezcharakterní.

Během dimenzionální války jsme s GF podporovali v Sýrii Asada, obecně spirit arabsko-orientálního lidu a dále politicky Rusko a slovanské státy vytvořily během dimenzionální války jakousi civilizační desku odporu proti NWO, které jsem říkala Euro- Asia spolek, NWO jasně je politicky západní Evropa, Izrael a hlavně USA.
A Putin a Lavrov jsou dva silní duchové, kteří spolupracují s GF.
Proto je NWO nemůže vystát.
Já neříkám, že je Putin Ježíš Kristus. Kdo vládne Rusku, nemůže být citlivka a liberální demokrat.
Ale je to spojenec GF proti NWO.
Podle mých poznatků a informací z dimenzionální války.

Putin ano, Elon Musk ne.





<reagovat 
čtenář Kiki - 9.5.2022 > ahoj, hele četla jsem teď několikrát to o těch očkovaných klonech, jak je to potom s kolektivním vědomím? kdyby bylo tolik lidí náhle vyjmuto z kolektivního vědomí a někde úplně jinde, nebyla by cítit opravdu razantní změna? Když začala válka tak to kolektivní vědomí skoro drtilo dech citlivějších lidí - takže to "reagují" i klony a promítá se to tam? Já právě vždy myslela že kolektivní vědomí začne být odlehčenější až se..no projeví velké odchody.

Kdy cca měli být očkovaní nahrazení nevíš? Některé lidi jsem viděla i krátce po očkování, byla z nich ta látka cítit a rozhodně to bylo jejich autentické chování, s delším odstupem mají tupé oči a.. no ploše hrajou svou roli, takže to co říkáš mi i sedí logicky (i když emočně si tohle fakt asi nechci přiznat, tuhle krabici s kočkou fakt nechci otevírat, už takhle je to dost šílený že jsem to na místě asi "vnitřně poznala"). Válková říkala loni nějak že velké odchody proběhnou už na podzim 2021.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 > čtenář> 

No, ono tenkrát to paradigma bylo takové temné, já dostávala velice podobné informace, že začne umírání očkovaných, ono v podstatě začalo, ale ne v tak drastické míře.

Tu informaci mám vyloženě od Galaktické federace, i mě to připadá jako hodně divoká verze, ale možné to je.

Ten zlom byl prý v září 2021. Údajně, kdo se nechal očkovat do asi půlky září 2021 a včas si uvědomil, že udělal chybu, tak, že se doopravdy zkroutil bolestí nad svou blbostí a poprosil vyšší síly o pomoc, bylo mu pomoženo. Kdo ale otrocky dál chodil na dávky, či šel na očkování po tomto datu, automaticky už byl přenesen na tu druhou planetu, kopii země a tady nahrazen klonem.

Takže skutečně došlo na podzim 2021 k masivnímu odchodu těchto duší, tehdy je prý GF všechny přenesla na tu kopii Země a tady byli nahrazeni klonem.
Údajně tam zažijí přiměřené utrpení, které si svou blbostí zasloužili. Ovšem taky ne natvrdo NWO. Je to taková vyloženě umělá realita, kde se na ně aplikuje kosmický zákon.

Ty skutečné NWO natvrdo tu máme my, jejich pozůstatky, kteří se snaží ze všech sil křečovitě ničit to, co nám tu probublává čím dál víc - odpor vůči nim a touha vše změnit. Vadí jim hlavně informace a myšlenky.

Co se týká kolektivního vědomí, tak ty klony vytváří takovou neutrální energii, takovou právě poněkud tupou, ale neutrální. Zároveň dochází v dimenzionálním prostředí planety k hlubinným čistkám, což je stále zatěžující.
Jak jsem to navnímala, tak na jaře, v březnu hodně, probíhalo velice hlubinné čištění něčeho, co jsem nazvala "pravěcí démoni". Něco, co tu bylo celé eony a věky, nashromážděné svinstvo.

Samozřejmě nemůžu vědět, jestli je to s těmi klony určitě pravda, ale možné to je a moje GF to takto říká.
Ty lidi nepřijdou o duši, jen musí dostat přiměřenou lekci, odžít zkušenost, kterou si zaslouží.

A údajně je v tom skrytý i hygienický aspekt do budoucna. My totiž zase musíme získat zkušenost, že očkovaní zemřeli, ale prakticky uvidíme umírat vzorek, který nám poslouží k tomuto poznání.
Prakticky prý ale zmizí miliardy těchto klonů beze stopy, pokud tam nebude vnější pozorovatel.

Doufám, že je toto pravda.




<reagovat 
čtenář Kiki - 10.5.2022 > No, já právě kdybych si nezažila to, co mi přišlo divné, tak bych taky byla k tomuto skeptická, mozek mi to ještě odmítá pobrat (asi druh ochrany před bolestí) ale jemnohmotné vnímání kolem sebe už mám a měla jsem pocit že si má jemnohmotná těla všimla, že je něco jinak.
Asi nejhorší na tom je, že kdyby to byl ten živoucí člověk, tak setkání s ním bylo příjemné a milé a vlastně nejlepší po X letech co ho znám, a vnitřně cítit že to možná nebyl ani on, je traumatizující.

Také mám trochu dilema - i když jsem věděla už 2 roky že si vybral jinou realitu a byla jsem s tím smířená, tak tahle "náhrada" v podobě klonu je pro mě akorát protahováním lži. Jsou asi lidé kteří i kdyby to věděli, tak budou s klony trávit čas a budou se utěšovat že se jejich známí a příbuzní konečně chovají snesitelněji, nebo s nimi měli super zážitky, tak mě tohle asi moc nepůjde. Je fakt blbý tohle vědět a ještě podle toho s nimi "hrát ten scénář".

Jaro bylo těžké, ano, a většinou pomáhalo nejvíc se očišťovat od negativních vlivů kolektivního vědomí. Což mi připomíná že stejně tam tu negativitu teď hážou asi jenom ti co tu zůstali - sice neočko, a ne všichni probuzení, a zase neeee všichni úplně umějí ovládat své ego a hrají si na cool černomágy (není třeba ani chodit do NWO, znám pár které se považují za svaté bytosti a přitom si myslí že ovlivňují galaktické dohody kyvadlem v obýváku které snad ani od nákupu energeticky nečistili). Podle toho soudím, že tu budou ještě další síta kdo zůstane a kdo půjde? Nebo se tu s takovými budeme muset ještě nějakou dobu matlat než přirozeně odejdou? Hodně se mi líbí myšlenka že zlo požere samo sebe, ale nějak mu to trvá...

Jinak k očkovaným - tohle byl dobrý zdroj info
https://carokrasna-duse.cz/pozadi-pandemie
a plno věcí na tom sedělo, zvláštní bylo to "napojení jinam", nevím jak je to teď, další novinky dlouho teď nebyly přidány
Z těch co byli přesunuti, by už by NWO nemělo čerpat aspoň energii na to co promítají tady? To by byla dobrá zpráva.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > čtenář> 

Já vím, že je to hodně ujetá teorie. Když jsem s někým očkovaným, tak mi to tak taky nepřipadá a tu myšlenku si až tak nepřipouštím, zase na druhou stranu racionálně pozoruju, že jsou ty lidi takoví jakoby vypnutí, jiní, než dřív. Něco vyššího v nich zhaslo.
Pokud jsou ty klony naprogramované podle původního nositele, tak zkrátka vykrývají realitu jeho bytosti. Dobře nahrazují vše, co by ten člověk udělal.
Pokud to tak skutečně je, což opravdu taky nemám jak zjistit, tak je to tak udělané kvůli tomu, abychom se nezbláznili a aby tu byla zachovaná alespoň základní harmonie společnosti.
Protože je možné, že symptomy, které to začalo vyvolávat, jsou děsivé, mohlo to vyvolat velké změny osobnosti, mohli se z nich stát "zombies" a kdyby byli ponecháni mezi námi, mohlo to společnost už třeba definitivně zlikvidovat.
Protože, ta "naše komunita", či jak to říct, odporu proti NWO, v minulém roce hodně proti očkování, sestává většinou z žen a křehkých, vnímavých lidí, kteří mají blízko ke spirituálním náhledům na svět. A do špinavých her NWO nevidí.
Zkrátka žádné mlátičky. A je možné, že kdyby tu byli ti očkovaní lidé ponecháni ve svých reálných existencích, rozvrátili by společnost.
Další věc je ten hygienický aspekt věci - miliardy mrtvol, pokud je očkování zabiják, tak se dá očekávat, že přijde okamžik, kdy začnou umírat hromadně. Tady bych tuto teorii, že jsou to klony, které se dají v realitě dematerializovat, velice uvítala.

Jaro bylo opravdu extrémně náročné. V prvních 14ti dnech ruské invaze vygradovaly tlaky, které nabíhaly už asi čtvrt roku.
Ve vzduchu byla zrůdnost, já jsem přesvědčená, že to musely být nějaké okultně - energetické operace z "Dračích slují" chazarské mafie na Ukrajině. Protože tyto vlivy opadly, jak se Rusové dostali na Ukrajinu a moje GF mi tehdy říkala, že se v podzemí skutečně nějaké čistky děly.

Pak samozřejmě ty psychologické operace v médiích, které prý USA kormidluje z Franfurtu v Německu, šikana a pronásledování těch, co nesouhlasí, cenzura atd.

A pak nějaké hlubinné čistky podzemí planety, pokud jsou tam nějaké gigantické nánosy starého zla, tak to létalo vzduchem, i se to zčásti manifestovalo na povrchu jako různé divné anomálie a celé jaro bylo vyložen psychedelické.

Jinak NWO už je skutečně velice oslabené, oni už nemají úplně na to, aby mohli jakkoliv operovat skrze čas a prostor, hrají poslední křečovitý boj, ale o to je to horší. Už je to takový ten boj na život a na smrt v posledním tažení, kdy jsou vlastně nejnebezpečnější, protože už zahodili všechny zábrany.
Proto máme psychedelickou dobu, ale mám pocit, že se to poslední dobou přeci jen začíná trochu obracet k lepšímu.

Jinak s lidmi - s tím kyvadlem, to mě pobavilo. Oni lidi taky cítí v realitě šílenou bezmoc, tak se snaží o všelicos a hodně se teď upnuli k těmto magickým technikám. Vlastně já jsem totožný příklad, ale místo kyvadla jsem se ve svých prožitcích načetla do podzemních instalací a zažila kosmický příběh. Sama velice stojím o racionalizaci všech těchto záležitostí, protože vysvětlení materialistického ateismu jsou směšná a tvrzení, že za vše může naběhlá klička v mozku, mi nestačí. Protože realitu s mimozemšťany na nebi to skutečně nevysvětluje.
Toto všechno budeme moci rozlousknout i s GF.
Ega pořád máme a do dokonalosti máme daleko, já si myslím, že než bude ten ráj na zemi a společnost se uzdraví a zharmonizuje tak, že už nikdo nebude zoufalec s kyvadlem, že to je ještě na pár set let alespoň.
Ale to nevadí, jde o to, abychom vůbec tu šanci dostali, bádat, poznávat.

Materialisti vše inkvizičně moří a znemožňují skutečný vývoj.


Důležité bude brzy sejmout 5G, to tu stále straší, je to zbraň, zrovna včera si na mě pěkně "dupli". Prostě vyšlou vlnu, elektroimpuls. Myslím si, že hodně z únavy a napětí dělá právě 5G.



<reagovat 
čtenář Kiki - 10.5.2022 > Ona ta společnost vypadá rozvráceně jako kdyby ani nebyli kloni, i tak je v tom těžké žít, ale jo máš pravdu, s některými lidmi to seklo hned na místě po očkování, některé záběry na to co bylo v krvi nebo po pitvách vypadá strašně a téměř nereálně aby se ta bytost i dožila vůbec takového stavu.

Celou dobu mám vlastně takový pocit že nechci vůbec vidět co se těm lidem děje. Zbláznění nás zbývajících by bylo nevyhnutelný. Máme štěstí že je to "klidnější" než co určitě měli nachystané a je vtipné že i bez toho nejtvrdšího scénáře plno lidí pobíhá jak kuře bez hlavy :D (hláška "protože to řekl Auroran" mě do teď baví - touhle argumentací je jakákoliv další konstruktivní diskuze zabita).

Kyvadýlko mě pobavilo také, tam šlo hlavně o to že dotyčná osoba párkrát někomu přitáhla partnera do života a pak se hned považovala za špičku, přečetla si jednu knihu o anunaki a už šla poroučet starobylým Bohům .. že jí jde do háje osobní život si ještě asi nevšimla. horší je že ti hledající se mnohdy nabalují na tyhle případy, jsou to sice cenné zkušenosti, ale pár lidí přitom taky zařve.

Noo 5G věžičky, v poslední době se bavím představou že tyto vysílače trpí podobným samovznícením jako baterky od ekoaut :D

Hele to by mě zajímalo - nevím už kde jsem to slyšela nebo četla, ale bytosti z GF žijí na vyšších frekvencích než my tady na zemi - i kdyby nebyly tyhle 5G vysílače, tak jenom samotné lidstvo má určitě tu škálu někde jinde za normálního předpandemického období. Tak jako s námi zamává vždy když se změní náhle frekvence, tak ani jim by tady asi nebylo moc dobře, nebo nám vedle nich. Nebo to už nejsou tak velké rozdíly na to aby mohl proběhnout kontakt - tí m myslím ne dálkový ale to přistání?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > čtenář> 

To pitomý 5G je taky nějak odkloněné, ale snad jen tím stylem, že působí jen na nás, na lidi. Že to už roky taky GF upravuje, aby to neničilo tak brutálně přírodu. Ale my lidi si to zasloužíme, tak to na nás dopadá.
To je velký problém a myslím si, že tu technologii dáme pryč až s těmi GF na zemi, jinak to moc nevidím. V současnosti je to největší zbraň v rukách NWO, mívali daleko lepší arsenál, teď mají jen tuto "dupačku".

GF žijí v tom pásmu pěti dimenzionálního světa, ve vyšších frekvencích, ale sem na zem se dokážou přenést v hmotné formě, když je třeba, dokážou být hmotní. Já si myslím, že až nás budou kotaktovat, přistanou konečně s nějakou technologií, vyjdou ven z těch lodí, že stejně budou v holografické podobě. Oni mají i hmotné hologramy.
Já bych sem asi natvrdo se svým mimozemským tělem mezi ty magory taky nevlezla.

Takže tipuji, že tu s námi nebudou hned úplně bydlet, ale, že si vytvoří komunity lidí, co s nimi budou chtít spolupracovat a budou to tu pravidelně navštěvovat, budou diskuze, dozvíme se spoustu věcí, zkrátka dostaneme prostor k vývoji. Jak velké budou ty komunity, nevím, čím větší, tém lepší, ale už si nedělám ty iluze, jako dřív, že mimozemšťani a vyspělé civilizace musí automaticky všechny zajímat.
Někoho to prostě nezajímá.
A to mu můžou létat před nosem.

A časem asi přejde celá planet do vyšších frekvencí, celkově budeme asi lehčí, odhmotněnější a větší a splyneme s jejich světem natolik, že ta oddělenost zmizí. Třeba budeme vidět i mnohem větší spektrum z okolí atd., proběhne změna hodnot.
Ale to je opravdu asi trochu delší proces. Jsou to takové fantastické vize, které máme asi někde v podvědomí, že to známe, jen ne odtud.

Snad se vyčasí, protože kdyby neměl přijít žádný dobrý zásah, tak už se v tom utopíme.
Nemáme informace, neznáme pravdu. Taky jsem viděla ty fotky, co vytáhli chlapovi z plic, nebo že patologové říkají, že takto zničené orgány nikdy neviděli... a všude řvou dezinformace, dezinformace!!! Jenže takhle řvali i s těmi magnety, co drží na vpichu a to, že řvali, to byla dezinformace.
Stejně tak něco z alternativy může být skutečně dezinformace.
Je v tom chaos a lidi to strašně odskáčou, pokud se něco nestane. Společnost, která nezná realitu, je odsouzena k záhubě.

Tak doufám v tu GF.



<reagovat 
čtenář Kiki - 10.5.2022 > "Já bych sem asi natvrdo se svým mimozemským tělem mezi ty magory taky nevlezla." - totální pravda :D
jo přesně tak to asi bude, a pokud jsou klony cítit při doteku kůže na kůži, tak asi taky nepoznáme rozdíl u nich.

Ty komunity mi dávají smysl - že ne všichni budou hned chtít být léčiteli, inovátory a pracovat tímto způsobem, ale třeba se jen hrabat v zahrádce ale i tak mohou být komunitně prospěšní když nebudou mít píchačky, faktury a daně za krkem. Ona to asi taky není cesta pro každého i z těch rádoby "umělců" co už to dělaj, naopak, někteří jsou až nebezpeční když si to nechají stoupnout do hlavy. A taky mi dává smysl že se právě budeme mít na kom pak učit, kdyby byli všichni léčitelé atd. tak na čem bychom se to učili. Ale celkově doufám v mírnost a spolupráci, než abychom se tu rvali o vlastní životní energie jako hyeny. A tohle doufám že přijde opravdu dříve než za pársetlet, stejně je to neudržitelný to v čem žijem.

Copak magnety, ale mít místo krve želé už hodinu po vpichu... O_O tam je prostě pak i nemožný aby se krev vůbec rozháněla po těle.

Myslíš že by ty klony měly odrážet v tělech to, co to dělá i se skutečnými nositeli na té druhé planetě? Nebo i tyhle projevy jsou tady mírnější? Přeci jen, ti očkovaní jsou právě zkoumáni atd. dokonce vím i o skupině lidí kteří zkoumají různé účinky těch různých značek vakcín a jak proti každé specifické vakcíně něco podniknout (energeticky, detoxikačně nebo prostě sbírají data na potenciální záchranu ještě, a natvrdo říkají že ti co mají křížené očkování dvou a více druhů vakcín jsou nezachranitelní). Také na tom webu čarokrásná duše se píše, že nějaký terapeuti si byli vědomi a cítili jak se duše snaží napojit zpátky na to tělo (které si toho nebylo vědomo) a že se snažili pomoci ale ani jim to nešlo - možná právě protože to nejde pokud jsou to klony.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > čtenář> 

Prý jsou ty klony vyloženě učební případy, probíhají v nich procesy, které si budeme moci analyzovat. Pokud do nich napíchali nějakou mimozemskou látku, tak to bude naprostá hrůznost, jejich těla potom podléhají genetické přeměně na něco zcela jiného, v čem se právě asi ani lidská duše neudrží.

Ten svět, kde žijí přenesení očkovaní, mají taky klony a to jsme zase my. Tam asi podléháme přímé likvidaci, pronásledování a genocidě. Pokud jsme s těmi klony jakkoliv spojení, tak to tady prožíváme jedině jako hysterii na podprahové úrovni.
Ty dva světy jsou udělané tak, aby obě tyto skupiny získaly zkušenost, kterou potřebují.

Kdyby to zůstalo, jak to chtěli NWO, tak jsme všichni zanikli i na duchovní úrovni, byli bychom odřízlí od našich nadvědomých částí ve vyšších dimenzích, tzn. ztratili bychom duši vyšších hodnot. Naše odřízlé části by se tady asi nějak rozložily, asi bychom ztratili sebepojetí, nevím.
To je naprostá apokalypsa a tomu bylo zabráněno.
Mimozemšťané do toho zasahují a toto asi vygenerovali jako záchrannou možnost.

Ono se říká, že i tento svět, ve kterém žijeme, je svým způsobem umělá realita.
Občas mám takové mikrozážitky, že mi třeba před očima 2x proběhne ten stejný pohyb okolí v mikro okamžiku a občas mám pocit, že je svět opravdu jen obrovský hologram.
Tam mám pochybnosti, jestli je realita realita.

O časoprostoru a jeho fungování víme velice málo, ještě to nechápeme. Většinu reality nejsme schopní vidět smysly. Dokonce má lidská mysl schopnost cenzurovat realitu do té míry, že pokud něco nás mozek nepobírá, že je to pro něj tak mimo naši zkušenost, tak to může být hmotné a my to nevidíme.
Prý i gravitace je vlastně víra, že kdybychom v ní nevěřili, budeme levitovat a chodit po vodě jak Kristus.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jedna z nejodvážnějších myšlenek, co mám od Galaktické federace, je teze, jak vůbec existujeme po tzv. "rudém pulsu" z r. 1973.
Tuto událost popsal Ivo Wiesner.
Mělo jít o erupci Slunce, kdy byla vlastně planeta Země zlikvidovaná. Tehdejší vědci prý zaznamenali na svých přístrojích šílené hodnoty, které by odpovídaly likvidaci Země, ovšem během okamžiku vše přestalo a svět prostě šel dál.
Samozřejmě, těžké jakkoliv ověřit a dohledat, vymazáno, zcenzurováno, zákaz mluvit.

Tak ve skutečnosti jsme prý vznikli znovu a to naprosto zvláštním způsobem. Jednou, někde v daleké budoucnosti, bude lidstvo pomocí technologií umožňující cestování časem mapovat skutečnou historii planety a rudý puls z r. 1973 jim vytvoří bariéru, přes kterou se nebudou schopní dostat dál do minulosti.
Oni se nedají odradit a budou na tu událost tak dlouho tlačit a dorážet, až svým mentálním výkonem vytvoří naprosto nový svět, svět, který vznikl záhy po pulsu, v mikrookamžiku, v r. 1973.


Tož, odvážná teorie.




<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Černou šlechtu určitě znáš, ta řídí NWO ... ale tohle je slušnej elaborát. Doplnilo to pár mezer v infu.

Třeba to doplní i něco Tobě, jestli Tě to téma ještě zajímá.

Je to jeden ze tří dílů.

https://www.podtatransky-kurier.sk/za-zrkadlom/satanisticky-vladcovia-sveta-rodiny-ciernej-slachty-3-cast-rodina-massimo
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=HqSx-_osWIQ&t=1s
Zareaguju na YT diskuzi pod dílem Hany Borovské, mám tam výtku:

"Není pravda, že šamance Namu přeskočilo a spojila se s Allatrou, naopak, sama před ní varovala. "

To je nepochopení kontextu, jak to myslím.
Šamanka Namu zlikvidovala mimosmyslový projekt Galaktické federace, oznámený na 17.10.2021 Jaroslavem Chvátalem.
Tehdy natočila video, jak prý mluvila s Galaktickou radou, či federací a důrazně před tím mimosmyslovým experimentem varovala.
Myslela si, že mluví s GF, ale prakticky se spojila s Allatrou a na základě tohoto svého zážitku, kdy je nakontaktovala s cílem "si je omrknout", natočila pro Galaktickou federaci a její křehký projekt v počátkách, naprosto devastující video, které ji nakonec stálo život.

Na základě spojení s Allatrou pomluvila skutečnou Galaktickou federaci, se kterou zřejmě nikdy reálně nekomunikovala.
Poškodila ten projekt, který byl naprosto transparentní a navržený tak, aby byl ověřitelný, byl bezpečnostně krytý atd. Narozdíl od všech těch zvěrstev to byl dobrý projekt.
Poškodila GF a neměla na ně dobrý názor, který nehodlala změnit a zároveň už na ní byla napíchlá Allatra, která ji nakonec zdevastovala a zabila.
Kosmický zákon ji nepomohl, protože, jakkoliv to zní zle, kdyby zůstala naživu, bude dělat už jen samé kraviny proti Galaktické federaci.
A protože měla vytvořenou relativně seriozní pověst, stala se tím potenciálně velice nebezpečnou a musela položit život.
Život jednotlivce pak nic neznamená, v takové mele.

Jsem přesvědčená, že v minulých letech zemřelo dost ze "staré gardy" mystiků přesně na tomto základu.
Poškozovali skutečnou GF z vlastního přesvědčení, protože s tímto fenoménem měli negativní zkušenosti a jejich přesvědčení bylo pevné a nehodlali ho měnit a šli proti nim.
Ty špatné zkušenosti jsou dané tím, že spojení s GF znamenalo automaticky válku proti NWO, kterému oni říkali "démoni". Prakticky to jsou napadení z mimozemských základen, nebo vesmírných lodí, ze strany negativních mimozemšťanů a NWO "satanistů".
Spousta lidí zešílelo. A oni je pak měli jako pacienty.
Jenže to je válka, tak to je. Teprve v posledních letech se věci začínají více vyjasňovat.

Namu ze začáktu varovala před Galaktickou federací, ale neprávem. Až před svou smrtí jasně mluvila o Allatře.

A "Auroran" teď frčí, časové spojky jsou taky zajímavé - tak rychlou odpověď "jogurt" asi nečekal :-) Asi to tak má být.





<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kdopak je jogurt :)
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 > Tvl ... u Křešky běží živě vysílání o veganství :)


<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 >

Tak na YouTube bych s nikym nediskutoval, to většinou nikam nevede. Face Book je shit. To sem nikdy neměl a nikdy mít nebudu. Jen mě tak napadlo, že by si mohla třeba časem rozšírit svý pole působnosti ... když si onehdá psala, že to bereš jako svoje poslání. "Tam venku" je spousta lidí, který by to mohlo obohatit.

Nic konkrétního jsem na mysli neměl. Třeba se objeví nějaká (i nová) platforma, která Ti bude vyhovovat.

Co se těch temnejch entit týče - si myslim, že v tý "černý šlechtě" je všechno. Od éterickejch archontů, přes obsazování reptoidama z podzemí až buh ví kam.

Je pravda, že to co sme potkali dole .... ani nevim, kam některý ty entity zařadit. Reptoši sou nepříjemný hoši, ale kolikrát to bylo ... jako kdyby křížili a modifikovali i éterický entity.
Takový jakoby nehmotný mutace.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > DELTA 2> 


Já taky nikdy neměla Fb, nemám důvěru k USA, tak jsem si říkala, že jim nebudu o sobě dávat informace. To jsem byla ještě naivní a netušila, že NWO o mě dávno ví a chystá se mě sejmout.

Zatím asi nikam expandovat nebudu, protože teď k tomu není vhodný čas.
Jde se do finále, kdy se uvidí, jestli je GF tedy realita a hodlá nám pomoci, nebo ne.

Nějak mi to už rozum nebere.
Úroveň lidí, ta "lidskost" šla za poslední roky strašně dolů. Už za komoušů to nebyla žádná sláva a poslední dekády se zaváděním 5G, internetu, šikanou dětí mezi sebou třeba na tom FB, ztrátou soukromí, skandalizací, legalizací mučení a týrání ... prostě z lidí se stávají technické zrůdy, ztrácí lidskost, jde to megatempem.
Vakcinace to domlátila a ta teze, co mám od GF, že už jsou to jen klony, je pozitivní. Horší by bylo, kdyby to tak nebylo.
To je jedna věc - dále všichni asi vidíme evidentní snahy zařídit válku a hladomor.
To brzy přijde, NWO se tedy podaří vyvolat krizi, po které už budou všichni na elektromagnetických drátkách, v otroctví, ze kterého není cesty ven.

Pak je to na věčné časy, z takových sraček už se nikdo nezvedne, kor ne naše hloupoučká rasa, která ani nechápe, do čeho jde.

Takže jsem zvědavá, co bude.
Pokud to spadne do elektro-koncentráku, tak jsou všechny ty zážitky, co máme za sebou, stejně jenom hra temných, na naše zničení a vyčerpání, diskreditaci.

Snad to takhle není a GF nám pomůže.
Pak by byly ty komunity, očkovaní by zmizeli a my bychom se jako rasa vzpamatovali a dali přírodu do pořádku a uzdravili DNA.
A lidský rod by pokračoval a konečně by na této planetě bylo vyřešeno.

Myslím si, že se to rozhodne tento rok.
NWO chce tento rok zničit starý svět, kde ještě existovala jakás takás lidskost a zavést dystopii, která skončí smrtí této rasy.
GF chce tento rok zničit starý svět, aby vznikl nový, kde "lidskost" bude skutečnou hodnotou.
Zánik starého a vznik nového je zdá se i dimenzionální realitou, jde o to, jak se to uskuteční.

Jestli tu k něčemu jsme dobří a dostaneme zelenou, nebo je to už náš definitivní konec a žádné naivní dívky a idealističtí chlapci tu už běhat nikdy nebudou.

Uvidí se.

S těmi zážitky z podzemí - já jsem něco viděla jen matně, ty typy zlých osob byly třeba různé, něco bylo vyloženě jedovaté, něco debilní a brutální. Taky nedokážu jasně říct - tohle a tohle byla zlá astrální obluda a tohle a tenhle byl zlý mafián a tenhle nablblý satanista a tohle reptilián.
Jsem v tom jak slepá bába.
Tuhle jsem slyšela jednoho technicistního, válkychtivého zmetka, kterého jsem už považovala za vyřízeného a neslyšela ho už řadu měsíců. Občas se mi tyto návraty stávají. Naštěstí zní velice zoufale, stejně jako ten zbytek, co slyším.
Někteří padali skrze dimenze dolů, jsou i tací, které GF oddělala jako mimozemšťany a oni spadli sem dolů do svých inkarnací. Zdá se, že je nemůžou jen tak oddělat - asi to právě celé záleží na kosmických procesech jejich likvidace skrze ty hlubinné dimenzionální systémy.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 >


Co ale semlelo s Křešovkou, je plně obnažený chaos v duchovní oblasti, kde je všechno staré rozmetané a nefunkční a nové funkční ještě není.
Evidentně existují tisíce lidí, kteří mají magické myšlení a trpí nejrůznějšími formami psychických napadení, nebo témat, se kterými si nevíme rady.

Včera jsem viděla půlku videa s tím Smetanou - to mě taky dostalo, oni chtějí zpeněžit videa, kde si moudře rozkládají spolu ty "duchovnosti", to je taky na nakopnutí do zadku, ať se na mě nezlobí.
Regrese za 9,999, to je taky lidovka :-D No nic, nějak se živit musí, já ho kvůli tomu nehodlám ukřižovat, ale na prachy je, to je vidět.
Kdyby měl něco skutečně duchovního, co doopravdy na sto procent pomůže, vylije to zadarmo.
Takže Kristus taky není, ale zase má v něčem pravdu.

A to hlavně v tom faktu, že musí začít existovat kritika v esoterickém oboru.
V tom s ním naprosto souhlasím.
To, co se tu provozuje už řadu let, nelézt si do zelí a nic nekritizovat, je nepsané pravidlo pro ty, co chtějí vydělávat.
Ne pro duchabudiče, nebo duchahledače.

Ta doba, kdy se dalo jet "po staru", už je dávno v tahu. Neexistuje žádná skutečná duchovní autorita, nikdo. A když existuje, ví a v této době mlčí, musí mít buď zatraceně dobrý důvod, nebo je prostě svině.

Kupř. exorcismus se může celý přestavět.
Staletí vymítali ďábla a zlé síly.
Teď by mohli spíš vyhnat černou šlechtu z mimozemských základen.
Doba se mění. Pokud budeme kolem sebe cupitat po špičkách a jemně se hladit po čelíčku, zasekáme se v naprosté idocii.
Ty doby "duchovního ega" je nutné pustit. Já taky nejsem duchovní, ani se o to nesnažím. Ani nechci říct, že jsem o to víc duchovní. Prostě, fakt nejsem nijak zvlášť duchovní.
Jenom mám v sobě během duchovní evoluce už vypěstované nějaké schopnosti a hodnoty, které prošly drsnou prověrkou a kde jsem nestačila, tam mě milosrdně udržel Stvořitel.
Není čas na peníze a ezo-ego, musí vzniknout ochota se tomu všemu dostat víc na zoubek.

S bezohlednou kritikou Křešovky a Eleny Danaan jsem začala já, pak se toho naštěstí chytla Hana Borovská, která je přeci jen známější a poněkud rozproudila krev ezo-scény a teď s tím začal "ve větším" měřítku, skrze svoji relativní popularitu ten Smetana.
Prý ho vyšší bytosti pochválily a to mu docela i věřím.

Protože není nic horšího, než zatuchlost, stojatá voda, ticho, napětí a aktivní NWO.
V tom, co se děje, je nutné se nějak poprat.
Obecná tolerance je dobrá, ale když se vyskytne něco fakt špatného, je dobré se ozvat.

Já jsem věděla, že Křešovka mele agitku NWO, tak jsem se ozvala. Smetana ví, že Auroran je falešník a nebezpečný, tak ať to řekne.
Vždyť jo. To není bezdůvodné napadání.

"Co je pravda", to nikdo na sto procent neví, pochopitelně. To si myslela vždycky jenom inkvizice, že ví.
Ale i přes to, kritika v ezo-oboru musí být. Neexistuje ani teorie, ani praxe, která by vůbec měla "obor". To všechno snad bude v budoucnosti. Nejdřív nás nesmí řídit NWO.




<reagovat 
Čtenář - 13.5.2022 > Vedle jak jedlový háj, já berle a předkapely nepotřebuji, Seiferta jsem slyšel naposledy z úst našeho katolického češtináře (toho, který vypadal podobně jako sám Mácha, a výklad přerušoval slovy: "Je to tak, studenti, nikdy se nemilujte bez lásky" - o čem byl výklad se nepamatuju, ale síla téhle patetické deklamace ve mně uvízla navěky)... takže.... nevím, o čem to mluvíte, milé dámy. O rytmu se teď učím od Omara Kattana, a Rézy Mortazávího, a žádný z nich mě dosud nekritizoval, ba i můj nový iránský kamarád Mohammad Ebrahimian je se mnou velmi spokojen, loučili jsme se zdvořilou úklonou, a jeho tvář zářila jako měsíc nad pouští... ostatně přijďte devatenáctého na jam session Modal Music, přineste nástroj, který ovládáte (já beru tombak, ale prý je vítán každý, kdo je schopen zapadnout - tentokrát se prý bude hrát perská hudba, ale bývají tam prý i Řekové a snad i vyslanci dalších etnik, nevím, jdu tam poprvé - vzrušující dobrodružství, n'cest pa?)... a můžeme si o rytmu konečně promluvit tím nejbezprostřednějším způsobem - univerzálním jazykem Hudby!
<reagovat 
Čtenář - 13.5.2022 > Naši archandělé jsou snad také archanděly i všech mimozemšťanů..
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > Já tomu říkám esence a jsme stále jejími nositeli, i když třeba v menší míře. Co s tim? To taky nevim😅 Jen vím, že nám to předurčuje charakter. Nejsem žádná valkýra, ale když už je třeba, tak umim udělat fičák. Vim, že tohle jde daleko, daleko za naše chápání s touhle výbavou co máme. Největší zbraň, kterou teď můžeme mít jsou vědomosti, informace. Bez toho nejsme schopni rozeznat. Ale možná se pletu. Je to přesně jak jsi psala, tohle už nelze vybojovat od spodu, zašlo to příliš daleko a nejsme schopný sundat NWO. Prorostlo tak hluboko, že se to musí vytrhat i s kořeny. A to my tady už nezvládneme. Nemáme na to prostředky, moc ani sílu postavit se takovým zrůdam jen s cepy v ruce. Přijde mi to jako taková hra a my musíme nasbírat co největší level, abychom to dali. Jsem přesvědčená, že to dáme. V astrálu jsem viděla, jak se otevřela clona na nebi, a všude byla plavidla, obloha byla jimi doslova posetá. Čekala jsem, že to zmizí, že je to jen sen, ale byla tam pořád. Víc psát o tom nebudu😉
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > Kikimora> 
Jak je vidět, tak ta kosmologie, či jak to nazvat, má témata, kde se shodujeme - esence, element, je to zkrátka něco skutečného. To je velice pozitivní, určitě se na tom dá v budoucnu stavět.
S těmi loděmi je to stoprocentně pravda, já je vídávám na nebi pořád, formou těch éterických světel, oni tady jsou, jen je otázka, kdy zasáhnou, kam až se to všechno musí dovalit.
Já v sobě taky cítím zvláštní klid, že to přeci dobře dopadne, pokud to není jeden z patentů na ovládání mysli.
Objevila jsem zajímavé video a ještě zajímavější stránky.

https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Prvni-cast#f

https://stop5g.cz/seznam-patentu-kontrola-a-zmena-mysleni-chytra-sit-o-vas-bez-vas/

Seznam patentů, jak se dá s námi cvičit na dálku. Je to hrůzné.
NWO mají třeba patent už od 70. let, jak někomu vyvolávat zvuky v domácnosti.

To jsem zažila na vlastní uši. V podkrovním pokoji najednou rána jak z děla, jako když spadne pytel cementu na střechu. Já se lekla, že jo, šok, co se děje. Pak jsem si řekla - blbost, vy šmejdi, to je halda. Vzápětí ten stejný zvuk, ale slabší a jakoby z větší dálky.
Takto dokážou přivést člověka do blázince.
A to je jen střípek toho, co dokážou.


Určitě je naším bojem získat informace a přehled, co se tu probůh děje.
Kdyby to, co vídáváme na nebi, ta GF, nezasáhla, čeká nás hlad, válka a digitální koncentrák.
Myslím si, že tato válka je fatální, tohle nesmí mít pokračování, jakože si to tedy vyzkoušíme a za pár let to už otočíme. Prostě do toho nesmíme spadnout.

Pochopitelně, v rámci jejich technických možností by bylo možné nasimulovat i tu GF, ale vjemy z toho všeho mám takové, že GF jsou reální mimozemšťané a nakonec nám pomůžou.
Přeci jen, s takovými možnostmi by nemuseli předstírat nějakou GF a hrát s námi tak napínavé divadlo. To, co předstírali NWO jako mimozemšťany, mělo opravdu mnohem mizernější a ubožejší úroveň a předstírat vyšší vědomí, intelekt a cit asi není žádná sranda, to se snad nasimulovat nedá.
Mimozemšťani od NWO, když se to snažili hrát vážně, jakože to skákalo v čase a oni si třeba mysleli, že jim to ještě žeru, ty scénky byly dost komický.
"já jsem Bůh" - "tak si s tím zajdi na psychiatrii"
"Jsem Poseidon"
...
Člověk na tom pozadí tušil toho blba z NWO. Vždy se snažili o kultickou těžkopádnou ceremoniálnost a trvali na úctě a posvátném strachu, tlak na patos. Na svižnou a osvěžující GF nemají.
Tak si myslím, že GF je reálná.





<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak jsem se šla na odysee na to video, ten první díl jim nejde spustit, tak jsem šla na druhý a usnula jsem :-) Takže dneska bude druhý pokus. Dívala jsem se i na 8 let staré povídání s Roškem. Působí zatím na mne velmi autenticky, určitě shlédnu časem vše co o něm najdu. V tom starém povídání mluvil o tom, že by chtěl udělat web a tam dá fotky. Zkoušim to najít, ale zatim bez úspěchu.
<reagovat 
Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > Krešová padla do temnoty, začalo to malým impulsem a hned jak se to vše semlelo, opravdu banda fanatiků, se Smetanou souhlasím skoro ve všem. Kdyby zůstala u překladů, udělala by líp. Posílala jsem jí (ještě před tímto fiaskem) svůj příběh války na planetě Vega v souhvězdí Lyry a až teď jsem pochopila proč se k tomu nikdy nevyjádřila. Stihla jsem to totiž krásně načasovat, když se to v ní rozjelo, nicméně to bylo stále ještě před Auroranem (tak pár týdnů). Možná bych mohla svůj příběh sdělit do komentářů, hodně se shoduje s (pokud nevadí že tykám) tvými příspěvky. I co se týče drakoniánské rasy no a samozřejmě i rasy felinů. Viděla jsem je stejně jak jsi je nakreslila, až na tu lidskou podobu, ta mi odhalena nebyla. No jsou to bojovníci jak prase zažila jsem je "blázny" kočičí :D (v dobrém slova smyslu). Možná kdybych tam mlela o lásce a napsala všechno podle Eleny příběhu, tak už bych taky byla na 3 hodinovém vysílání, ale já NWO temňák nejsem. Musím uznat, že když vidím jaké to tam je, tak jsem ráda, že tam můj příběh nebyl sdílen.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > TarraTygris> promiň, mou odpovědí tvůj příspěvek odskočil ale teď se znovu vrátí na konec diskuze doufám :)

Jinak jo, souhlas - člověk v dobré víře má vždy nějaké nutkání a druhý den se to změní protože přesně - změna energií a ani neví proč do toho nejde když předtím mu to přišlo jako dobrý nápad.

Já takhle chvíli přemýšlela jestli si nekoupit od Silvy nějaký ten její kurz obrany proti černé magii, možná že jsem z části i váhala protože jsem viděla jak přednáší o krystalech - samé chemické složení a to je mi fakt naprd, naučila jsem se pracovat energeticky a nepotřebuji mít mozek zahlcený vzorečky. Hlavně také pokud se po ní taky svezlo něco jiného, tak prostě jí jako zdroj informací už nevnímám natolik bezpečně aby mi to stálo za to to koupit.
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 > Připadal mi jogurt ňákej ... 🤔🙃
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > DELTA 2> 


Dík za ten odkaz, to je materiálu o všelijakých šmejdech.
Ten "jogurt" je někdo na youtube, je to přezdívka, se kterou diskutuje. Nechce se mi přihlašovat na youtube, obávám se, že bych tam se svou povahou a erudovaností nejdřív ztropila skandál a pak by mě stejně brzo zabanovali, tak jsem mu odpověděla tady.


Jak jsem viděla tenkrát to video se šamankou Namu, o kterém mluvím, které jí stálo život, tak jsem okamžitě věděla, že nemluvila s GF

https://www.youtube.com/watch?v=GRD5tCKhXlI

Věděla jsem, že tyhle šmejdy podle chování znám, úplně přesně znám jejich intonaci, jejich usyčené jednání, jejich opovržlivé a nepřátelské uvažování.
Mluvit s nimi je o nervy.
Nevěděla jsem, že to je Allatra.

Těch všelijakých nesympatických existencí v tom bylo spousta.

Když člověk vidí třeba ty příslušníky černé šlechty a ty jejich arogantní ksichty, tak bych se asi divila, kdo všechno se mnou mluvil, co to je všechno za verbež, která má v ruce mimozemskou technologii a s tím se nabourává do info-pole někoho jiného.

Dnes už aspoň vím, že všechny ty uhlazené formy chování, všechny ty typicky arogantní rysy a usyčené "šlechtické" chování má kořeny v narušeném DNA bez napojení na Stvořitele.
Žijeme v šílené době.
Od druhé světové války furt někdo skáče do budoucnosti, nebo minulosti přes nějaké tajné projekty v podzemí.
Kdy tahle doba skončí? Než se všechny ty paradoxy vyladí.
Kdyby zůstali všichni ti kokoti v přítomnosti, udělali by nejlépe.






<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 10.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Myslel jsem si, že toho o černý slechtě vim dost, ale tenhle týpek to dotáhl uplně na jinou uroveň.
Uplně se mi z těch jmen a jejich příbuzenskejch vztahů zatočila palice.
By mě zajímalo, jak dlouho to dával dohromady.

To zmrdství jim čumí z očí. Ale pro spáče jsou to krásní a úspěšní lidé. Bleju.

Jinak jogurt .... asi chodí číst i sem. Přišlo mi, že tam párkrát použil fráze, nebo spojení, který jsem četl od Tebe :)


"Kdyby zůstali všichni ti kokoti v přítomnosti, udělali by nejlépe."

- :D :D :D Měli se vydat do minulosti, tam se seknout a už se nevracet.

"Nechce se mi přihlašovat na youtube, obávám se, že bych tam se svou povahou a erudovaností nejdřív ztropila skandál a pak by mě stejně brzo zabanovali, tak jsem mu odpověděla tady."

- probuzenejch neni zas tak málo. Ne všichni rozleplili oči před 14 dnama u videí s Auroranem.
Nemálo lidí je už na docela vyšších úrovních a u nich by si žádnej skandál neztropila.
YouTube neni asi zrovna ta nejlepší platforma, ale možná by stálo za to se trochu vykuklit z Totemu ven. Když Tě to tak naplňuje a evidentně stále baví.
Třeba Ti něco přijde do cesty.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > DELTA 2> 

Jo, asi mě objevilo díky Haně Borovské víc lidí, kteří se zajímají o mimozemšťany. To je asi dobře, mají víc těch bláznů, aby si porovnávali informace :-)
Mě youtube i facebook v něčem vždy dost odpuzoval. Debaty pod YT videy jsou docela bohaté, je tam vidět právě ten rozstřel těch diváků, jaké mají názory, jak uvažují.
Je to ale dost "rychlá" debata, krátké příspěvky, spíš ale takové štěky, kolikrát strašně moc předsudků a předpokladů, jak má/nemá mluvit duchovní člověk, dokonce jsem od jedné ženské četla názor, že každý, kdo veřejně něco publikuje, je automaticky špatný, že se zviditelňuje, to bylo myslím pod Auroranem, tak to asi myslela na něj, ale jinak je to řekla bych docela kravská myšlenka. A už bych se s ní hádala, že, že o čem pak chce mluvit, když nic nebude atd.

Toto na mě moc není. Diskutuje tam plno lidí, kteří o tom asi nic moc nevědí, právě jen usuzují, podle nějakých vlastních předpokladů, nevím, moc se mi do ničho takového nechce.
Já už ty diskuze opravdu docela nemusím, všude jsem narazila na stejné vzorce, které jdou samozřejmě i ode mě. Taky to bere dost času a já jsem taková pisatelka, co píše elaboráty. Pak se na mne vrhne nějaká paní, co mne chce spasit svou moudrostí a láskou a je z toho válka. Nejvíc zabijácké jsou "duchovní láskyplné" ženy, to je fakt peklo, potom spekulanti, to mi taky leze na nervy. Tím myslím většinou mužský, kteří se právě probírají tunami těch informací a analyzují si to rozumem. Jenže realita těchto záležitostí se nedá jakkoliv dohnat rozumem.

My jsme docela blbá rasa, zato máme pěkně rozvinutou emotivitu a napojení na Stvořitele. Ty rasy v Galaxii mají IQ třeba 10x vyšší, ale jsou vyhnilí a už v degenerativním sestupu.
Galaktická federace se snaží si zachovávat inteligenci, emotivitu v rovnováze tak, aby jim zůstalo spojení se Stvořitelem. To vyžaduje etiku. Když je rasa pitomá, je to jednodušší. S IQ nad 1000 už to asi tak snadné není.
O to je nutnější pak respektovat kosmický zákon, oni se o to snaží.
Škoda, že to ta Namu tak zvorala. Kdyby měla vedle sebe Allatru a skutečnou GF, okamžitě by poznala rozdíl.

Jinak "spáči" toto asi s tou šlechtou nechápou. Já jsem v dimenzionální válce byla konfrontována se všemi formami zla, se všemi těmi nafoukanci, arogantními hajzly, rozjívenými hejsky, despotickými vládci, usyčenými primadonami ... neviděla jsem je, ale i když tu mezi námi jsou v lidských tělech, tak je to doopravdy infiltrace všelijakých negativních ras, všech těch šediváků, drakonů, reptiloidů, nebo obecně galaktické mafie, prostě sbírka nepěkných šmejdů. Opravdu nemají lidskou podstatu.

Já jsem ten článek ještě nečetla, o té černé šlechtě, prolítla jsem to, všimla jsem si, že je to nějak spojené s Itálií. To je pěkně šílená země, když jsem hledala jádro té země, nějaký kult tam, něco, co je zdravé, boží, spojené s planetou, vesmírem a Stvořitelem, nenašla jsem nic. Je tam jenom mafie, ta země nemá vlastní duchovní identitu.




<reagovat 
 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> musím bohužel potvrdit že to o těch duchovně láskyplných ženách je pravda z mé zkušenosti - je tam určitá zaslepenost. Netvrdím že jsou takové všechny, určitě ne, ale tu jednu osobně co jsem znala, o té se už nezmíníme jinak než přezdívkou Jidáš. Měla plnou hubu keců o lásce, Ježíšovi... na všechno byla odpověď "no přeci láska... a ten Ježíš to myslel tak...", dělala dobré služby kraniosakrální terapie ale bohužel se přidala k ženě, která si chtěla vystavit dojnou krávu na duchovnu a zprostředkovávala tyhle její služby. Pak se zjistilo, že ta žena je bohužel velkopodvodnice která tahala z lidí peníze pod slibečky že z nich udělá obchodní partnery atd. vybírala na služby desetitisíce na rok dopředu a když přišel termín, tak stejně ještě loudila hotovost protože v tu chvíli neměla ani na zaplacení terapeuta. Tohle našemu Jidášovi nebylo divný, protože ten se o peníze nezajímal, přišel, udělal si své, dostal pár stovek a odešel. Pak se lidi probrali z hypnózy (doslova to byl jako závoj "nemluvte mezi sebou"), začali si vyměňovat čísla, kontaktovat se, zjišťovat a zvažovat možnosti. No a tenhle Jidáš s láskou šel a vyžaloval té podvodnici jaký se tu "chystá podvod" a kdo je strůjce atd. čímž jí dal akorát minuci že paní stačila rozšířit mezi neoslovenou skupinu lidí strašné lži, pomluvy, všem kterým dlužila peníze defakto zakázala chodit na pracoviště, vyrazila je, takže se nedalo kontaktovat další lidi a světe div se, rok po tomto incidentu se zjistilo že ty lidi taky pěkně škubala. Do teď jsou možná pod její hypnózou, zobou jí z ruky a až si to jednoho dne spočítají, bude zázrak pokud si to nepůjdou někam hodit, protože to dává částky s 6 nulami. A hlavně že Láska a Ježíš, informovanost nula a přehnaná iniciativa...

Jenom pokud toto někdo čte, opravdu pozor na lidi co jsou jako cukr, slibují hory doly a jejich argument je že jsou "světelné bytosti" nebo že vždycky chtěli pomáhat lidem, jaké je to jejich poslání. Dala bych sem webové stránky aby věděli čemu se vyhnout obloukem, protože prodává teď i zajíce v pytli po internetu (člověk fakt neví co za tu částku dostane, není to tam ani definováno), ale nechci jí dělat návštěvnost stránek.

Takže nevím jak na diskuzích, ale osobně jsou tihle lidé vcelku nebezpeční když nejsou spojeni s realitou. Realita je taková, že tady pořád peníze máme a než je odmítat, by bylo fajn se aspoň naučit s nimi nakládat morálně, v mezích zákona a etiky, ani tohle polovina lidí neumí tak jakýpak rušení peněz když tuhle lekci nemá půlka lidí zmáknutých? Je to skvělý nástroj na promítání toho jak si umíme sami ošéfovat vlastní život, nebo jak jsme štědří a jak zneužíváme.
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, to potvrzuju, taky jsem sem vlezla díky videu o Eleně od Hany B. ...a přesně, chtěla jsem si porovnat info i od těch jiných cvoků, protože Elena je pro mě nekoukatelná a z oránatarů na fb jsem rači odešla sama, jináč by mě stejně vyhodila Andrea za šíření nízkých vibrací v její vysokofrekvenční komunitě😂. Vůbec toho nelituju. Na toho aurorana na mě vyskočila upoutávka na YT, tak jsem si kousek pustila, ale popravdě teď zpětně nechápu, proč tím vlastně lidi ztrácej čas. Ale o to tady nejspíš jde, posadit lidi na zadek k jůtubku a pouštět jim videa, aby se třeba nezačali zajímat moc o to, že naše vlády chtějí předat moc WHO nebo o další průšvihy.

No a ještě k těm očkovaným/klonům, co se tu řešili výše. Osobně mi ta teorie přijde už moc ulítlá (ale spletla jsem se už v tolika věcech, že zavrhnout to úplně nemůžu), spíš mi ale přišla pravděpodobná jiná teorie, co jsem někde četla ...že tu změnu v chování má na svědomí složení těch vakcín. Konkrétně ty nanočástice grafenu jsou prý naprogramované, aby "doplavaly" do mozku a tam zablokovaly činnost šišinky, takže nějak člověku zabrání v kontaktu s vyšším vědomím a celkově to zamezí jakémukoliv duchovnímu rozvoji. Jako těžko říct, ale k těm klonům se moc nekloním, hlavně kvůli tomu, že mezi více očkovanýma osobama (hlavně čerstvě) se mi už párkrát udělalo hodně zle, tak bych řekla, že to byly prostě oočko originály.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 


Jo, taky dobré, to jsou případy tedy. Já tyto láskařky už dost nesnáším obecně, taky jsem došla k závěru, že za těmi kecy o lásce je reklama na vlastní služby, resp. že je to způsob, jak působit jako duchovní člověk.
Celý život jsem se takovým lidem vyhýbala, nikdy jsem nechodila po kurzech, ani léčitelech, s nějakými "duchovními lidmi" jsem nijak nepřišla do kontaktu ani v životě, ani na internetu.
Prostě jsem žádné takové komunity nevyhledávala, ani jsem nesledovala žádné ezoterické kanály.

Pak se mi v r. 2019 stala ta věc s Galaktickou federací a válkou proti NWO, v r. 2020 jsem prošmejdila internet, našla Amenti, Pavla Roška, Válkovou, což byly jediné relevantní zdroje týkající se věci, které nebyly O LÁSCE a bylo z nich znát, že mluví o skutečné realitě.
Pak jsem se přidala k diskuzi u Válkové a neuvěřitelně dlouho vydržela prázdné kecy o lásce, které tam některé ženské realizovaly.

Jaká je motivace těchto lidí, opravdu nevím.
Být důležitá v diskuzi? S takovou tou tezí, že kdo mluví o lásce, je duchovní?
Další ženská měla lásky plnou hubu, o mimozemšťanech spíš spekulovala, i když některé její zážitky byly zřejmě autentické. S láskou to tam docela valila, ne že by byla nějak vyloženě špatná, nebo někoho trápila, to ne ... ale pro mě jsou to zbytečné informace. Pořád láska láska, řešením je láska, pak jsem napsala něco ze svých poznatků z reality a dostalo se mi opět kázání o lásce, ve smyslu, že jsem debílek, co k ní nemá přístup.
Pak jsem později zjistila, že ta ženská, pokud to není vyloženě shoda pseudonymů, což podle slohu dané paní asi není, je vychcaná světlonoška, která dělá on-line světelné terapie za 2,500 za hodinu.
A žije v USA.
Až se divím, že jsem se s ní brutálně nezhádala.
Protože já tam valím syrové poznatky, reálné zážitky a hledám někoho, kdo taky něco zažil, situace je naléhavá a je to válka o všechno a místo toho, aby to někdo pochopil, si tam na mě nějaká paninka na prachy díky mé osobě, kterou blahsklonně poučuje o lásce, dělá reklamu na svou nebeskou moudrost.

Už jsem taky nachytala zkušenosti, že ženská, která mluví o lásce a furt to omílá, je svině na prachy.
O lásce se totiž nemluví, láska se realizuje.


Takže věřím, že ta ženská je mega podvodnice, ta "Jidáš".





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > Eaea> 

No, je fakt, že lidi docela hodně koukají na všelijaké takové blbosti, jako je Auroran, protože je to jednodušší, než pořady třeba toho Svobodného Vysílače. Tam se člověk musí soustředit, tento Auroran je jak pustit si Ordinaci v růžové zahradě místo dokumentu o fyzice. Je to nenáročné, oddechové a plné naivních fantastických blbostí.

A s tou teorií - i na mě je dost ulítlá, ale proveditelné to takto je, možné to je.

On je v tom totiž problém, že úmrtí těch očkovaných je lepší verze. Než že zůstanou takto poškození naživu a časem brutálně zdegeneruje celá rasa.
Takže pokud je na pořadu dne úmrtí očkovaných, už z toho hygienického hlediska, je lepší to udělat takto.
Kde je ale realita, těžko říct.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > Eaea> Taky jsem se sem dostala díky Haně B. Od těch vesmírnej jehovistů oranataráků a auroranistů jsem byla odejita. Šla jsem tam ze záměrem, být tam jako pozorovatel, abych měla přehled co se děje na ezo scéně, ale nějak jsem nedokázala držet hubu a krok, a tak jsem byla po pár komentářích odhalena a vyhozena :-D. To samé mam na PT, tam mam také ban už hooodně dlouho. Jakmile tam nejsou srdíčka, kytičky, všechno s láskou, jednorožci prdící duhu, tak si ani neškrtnete. Debata je tabu, lidé si nechtějí rozšiřovat obzory, chtějí svojí ezobublinu, kde je zachrání někdo vyšší (druhý Ježíš, Auroran, falešná GF). Hlavně seďte a nemyslete, my budeme myslet za vás. Nebo myslete, ale jen na hezké věci, špatné vymažte z hlavy, zlo existuje ale my ho budeme eliminovat za vás. Jsou to čerstvoni, myslí si, že když prohlídli kovid, že jsou probuzení. Ale realita je jiná, ukazuje nám, jak snadno se stanou opět ovcí, ale na jiném poli.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, přesně - láska se realizuje skrze činy a zvenčí to není vidět skrze slova, je dobrý si i zameditovat, trošku si ochutnat to nahoře ale pak se zase uzemnit - což tyhle láskařky vlastně nedělají podle mě, permanentně jsou "tam hoře v oblacích" a vedle nich mohou jet velkopodvody, dokonce ony samy mohou být toho příčinou a stejně budou zahleděné jenom do toho jak to "perfektně zvládly". Na permanentní žití v těch vysokých točkách tady není ani politika, ani ekonomická situace a už vůbec ne ta lidská stránka + jak ty říkáš nevidí ani na obloze talíře. To je jako potápět se mezi piraně a říkat že Ježíš nás ochrání. :D No je možná jo - po tu dobu co mají růžové brýle, ale po nich trochu potopa. Je i dobrý když takový člověk náchylný k ulítnutí má vedle sebe partnera který ho zase uvede trochu do reality. U Andrei ve skupině je těchto srdíčkomaniaků teď docela pěkný množství, to bude bolístek až přijde prozřeníčko :D
Vím jak ten náraz prozření bolel mě, to jsem fakt neměla lásky plnou hubu, docela beze studu jsem se zhroutila, brečela, ječela, nadávala že by to nemohli vysílat ani po desátý hodině... A kdo mě v tu chvíli slyšel, řekl jednom že "konečně začínáš mluvit zase normálně" :D

Dobrý jsou pak ty kecy o tom "jak jsme to nedali a nemáme na to pokračovat ve svém duchovním vývoji" a že "zrno se odděluje od plév", ale že podvedli a okradli lidi kteří jim věřili a chodili za nimi vlastně v e své zranitelnosti se odhalovali, to už nic, to se asi nepočítá. Je přeci normální půjčit si od někoho peníze a když je dotyčný chce zpátky, mu říct že si kazí karmu, a je zlej a pod manipulací :D
Jak náležitě se teď v té skupině zpráv z Galaxie bavím - protože to je také oblečené do "se vám vzbudily ty programy, abyste se chovali jako pitomci..." :D takové to "zloděj křičí chyťte zloděje"
Tyhle hesla mě už také zkrátka nedojímaj, záleží kdo se jimi ohání, používat je mohou klidně obě strany.

Zpětně jsme pak přišly na to, že ta naše megapodvodnice je pěkně pod pařátkem reptíka převlečeného za člověka, takže nám to dost dávalo smysl že se chovala tak jak se chovala a plácala takové nesmysly. Těmto lidem to fakt bohužel vychází, protože takový reptík se rád krmí, tak on si pohlídá právě, aby to nějak klapalo a lidi si ulítávali.

Ale upřímně, byla to sakra zkušenost jakou zlatem ani nelze zaplatit, je mi totiž jasné, že slabší povahy by podlehly a byly tam až do úplného sebezničení, odmítly by vidět pravdu nebo pokud by ji uviděly, zhroucení a zanevření na důvěru v lidi nebo vývoj by byl také možný scénář. Nedělám si iluze, některé by to stálo i život, protože nechat někde životní úspory u člověka co se tváří jako medvídek Pů ale jakmile se mu proberete je z něj sršeň - slabší povahy nakousnuté davovou psychózou jdou někam na koleje si lehnout.

Syrové poznatky jsou fajn, některé věci prostě obalit do cukru nelze, lze jen pak být vděčný zta to, že to člověk zvládl ale tím se ta situace nezlehčuje a nesmí zlehčovat "že to nic nebylo"...no bylo! Byla to sviňárna, jen to nazvěme pravým jménem hezky... :D
<reagovat 
 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
jo a když už je řeč o FB skupině Válkové, tak od doby co se stáhla a jede si to svým vlastním tempem tak přesně se jely meditace, srdíčka, sem tam nějaká ta informace, ale teď je to prakticky kopie těch zpráv z Galaxie, jede se tam furt něco od Aurorana...

Jako já věřím že pro některé to i je ta cesta - ale ne konečná, má to prostě svůj vývoj a záleží jen na každém jak dlouho si nechá tyhle krytky na očích. Je to fajn si asi ulítnout na takovém matroši :D ta zkušensot bude stát za to, ale někteří už jí prostě měli třeba v menší míře, nebo v minulých životech a teď na to neskákaj a prostě stačilo.
A diskuze s nimi taky nevedu, jenom se prostě bavím když to pročítám :D hezky si vzpomínám jak jsem si tehdy ulítla já a že ani kázání o lásce mě nespasilo před krutou realitou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > Kikimora> 

Realita je úplně extrémní, co jsem poznala, tak jsem měla co dělat, aby mi z toho nevybouchnul mozek.
Vlastně jsem to celé přežila stylem jsem-nejsem, ve stavu relativity, přímo napojená na Stvořitele jsem přežívala díky své víře v kosmický zákon a ve fakt, že musíme zvítězit. GF o mě pečuje.
NWO do mě napálilo takový elektriky, že mi jeden večer svítilo zelené světlo z očí a pak jsem prý pár dnů existovala bez duhovek v očích. V hlavě jsem měla docela temno a moc si neuvědomovala realitu.
To, že žiju, je vlastně obrovský zázrak. Myslím si, že tento svět musí vyhrát, když je toto možné.

Ti hajzlové to měli právě obehnané takovými pojistkami, "tohle člověk nepochopí, nemá šanci". Takže byli v šoku, že jsem se jim načetla s pomocí GF do systémů a spojila se s planetou, galaxií a vesmírem a spiritem nekonečna, věčnosti a bytí a že pochopím, že co plánuju, to se stane.
To byli v šoku.
Pak, že pochopím, že většina komunikace, co mám v hlavě, je skrze čas a prostor, že se s nimi bavím z jejich budoucnosti do minulosti.
To si mysleli, že taky nikdo nepochopí.
No a pak pro ně nastala záležitost, kterou zase oni nepochopili dodnes - že všechny jejich bariéry, kdy zamykali dimenze, se dají překonat skrze napojení na kosmické vědomí a že veškeré "silové", energetické záležitosti, se dají překonat taky skrze napojení na Stvořitele, protože když Stvořitel chce, tak tě nezabije ani miliony voltů.

Je to příliš velká magorie na vysvětlení k jádru.
Všichni jsme naivní a neprobuzení. Abychom plně pochopili, o co tu přesně jde.
Já jsem přesvědčená, že nám GF pomůže. Podle toho, co vím, je to jediná šance na přežití.
Je sice hezká úvaha, takové to, že musíme sami, jenže i když víme o NWO, s tím nikdo nic nenadělá.
Elity, rozhodovací orgány, jsou plně v jejich moci a "zespoda" to už nejde a hlavně obecný lid je příliš naprogramovaný dle měřítek starého světa.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 

Emoční rozměr naší lidské bytosti je samozřejmě důležitý, soucit a láska jsou velké hodnoty. Taková ta vnitřní čistota, spojení s kosmickým vědomím, se Stvořitelem. Naše lidská bytost má v současnosti emotivitu postavenou tak, že většina považuje pokusy na krysách za dost hroznou věc a šťastná lidská bytost chce svět bez trápených zvířat - ale kdybychom o tu emotivitu nedbali a vyšvihlo se nám IQ nad 1000, tak budeme dělat pokusy na lidech bez mrknutí oka a nebude nám to připadat divné.
GF právě dbá o spojení se Stvořitelem a o emoční rozměr svých osobností. V tom je samozřejmě láska velice důležitá.

Jenže to si myslím, je taková dost známá věc, kterou netřeba omílat. Nevím, co mají ty baby v palicích, většinou v tom vidím nekalost - jednak si dělají reklamu na své služby nebesky předražené a na svou personu složenou z lásky a dokonalosti a druhá motivace je pasivní agresivita.
Zkrátka někdo říká něco, co baba nechápe a říká to bez sladkých keců a tak ho začne umravňovat, že je málo láskyplný, že důležitá je láska. Je to druh agresivity, která je nastavená tak, aby slovně vypadala jako něco jiného, ale je to v podstatě útok, akorát bez argumentů a výměny myšlenek.
Jakákoliv kritika je podle těchto "málo duchovnosti" a začnou zdůrazňovat význam lásky, což spočívá v nekritickém přijímání informací.
Jenže diskuze je cesta, jak srovnat myšlenky, porovnat argumenty, pro a proti, dobrat se pravdy, nebo něčeho, co se pravdě alespoň přibližuje. Tam prázdné žvásty o lásce nemají co dělat.

Další věc asi je, že tomu třeba někdo uvěří a snaží se být jen láskyplný a pozitivní - docela ti věřím, že se pak člověk zhroutí a že to tvoje okolí uvítalo. To jsou hrozný pózy a připadá mi dost na hlavu, jak se do toho ta komunita u Křešovky zavřela. Jenže Křešovka si nemohla dovolit otevřené pole, protože by ji argumenty brzy roznesly na kopytech.
Tak to tam asi ve velkém terorizují hlídačky lásky, což jsou, co si budeme povídat, agresivní povahy.

Ty se asi v těch kecech vyžívají. Je to docela smutné, protože Andrea asi přitáhla hodně lidí s upřímným zájmem, jenže pak jim zlámala křidýlka. Nevím, jak moc je to záměr a jak moc neví, co dělá.
Sama není žádná světice, ani zasvěcená, docela bezhlavě uvěřila Eleně Danaan a pak nadělala na "UFO scéně", která je u nás opravdu miniaturní, dost velkou paseku, hlavně tím, jak sejmula ten projekt oznámený Chvátalem.
Buď je to nasazená sviňa, nebo je prostě strašně nezodpovědná a hr....
Teď ji doničí ten Auroran - zkrátka už na ni dolehl kosmo zákon, který ji s Auroranem zdiskredituje.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 

Silviye mě docela zklamala, já jsem na FB nebyla, jen jsem byla v diskuzích na jejím Indigovém zpravodaji. Tak nějak jsem si ji idealizovala, že ji jde o věc války proti NWO, že to bere čistě.
Jenže ona má i tu léčitelskou praxi a zaujala takové dominantní postavení vědmy a jakési duchovní autority, živí se tím, na ten čistý experimentální a progresivní přístup, který jsem od ní tak nějak očekávala, není stavěná.
Hodně mě odradila tím, když se rozhodla udělat si uzavřenou skupinu s tím, že ji lidi musí posílat fotky a taky tím, že často mluvila o Aštarovi. Tenkrát jsem si říkala, to snad nemyslí vážně, udělá další debilní aštarovskou sektu.

Úplně mě dodělala, když v posledním veřejném videu vytáhla tu Aštarovskou základnu a roli GF sundala na nějaké blby na vedlejší koleji. Tam jsem ji přestala věřit a to jsem ještě nevěděla, že to má od Eleny Danaan.

Sice ji respektuju, že měla obrovskou odvahu, že je naprosto veřejná, ale jak je vidět, být plně veřejný, mít léčitelskou praxi a živit se tím znamená prostě sejít z těch úplně ryzích záměrů a začít páchat škodu, chca nechca.

Docela se divím, že to trpí, žvásty o Auroranovi, ona sama mu nevěří.
Asi nechce dělat ještě větší vlny a rozruchy.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jsem ráda, že se sdílíš svoje zážitky. Já na to nemam, znělo by to tak šíleně, že by to lidi asi nepobrali. Jen má dcera ví vše a ja zase o ní. Říkala mi o pár rasach, které viděla při válce, kterou prožila a vůbec se její popis neshodoval s tim co prezetovala Andrea od Eleny. Tak jsem jí četla ten tvuj a říkala, že to je přesně ono a měla radost, že neni sama.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > čtenář> Podle mě byla Sylva docela nadějná, ale pak jí nějak přecvaklo. I se změnila fyzicky v obličeji, tohle jsou pro mě důležité indicie. Byla opojená svojí vyjímečností, která hraničila až s nadřazeností. Pak do toho začala tahat Ashtara a já ma pro to nevysvětlitelný odpor. Rituály s vyvolenými lidmi podle fotky. Spousta z nich byla amatéří, kteří jen chtěli mít pocit, že nejsou jen ti ů "obyčejní z řady", že taky něco umí a vůbec neměli zvládnutý sami sebe natož potom aby byli v symbiose s elementy. Spoustě z nich elementy nidky naslouchat nebudou, protože to neni o tom co chcete být, ale kdo jste doopravdy a jak pracujete na sobě atd.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

pasivní agresivita - odžito a totálně přesná definice :D

"Jakákoliv kritika je podle těchto "málo duchovnosti" a začnou zdůrazňovat význam lásky, což spočívá v nekritickém přijímání informací.
Jenže diskuze je cesta, jak srovnat myšlenky, porovnat argumenty, pro a proti, dobrat se pravdy, nebo něčeho, co se pravdě alespoň přibližuje. Tam prázdné žvásty o lásce nemají co dělat." - tesat do kamenů tohle :D naprostý souhlas!

Mě se líbil ten příběh jak slepí lidé studovali slona - to někde obíhalo po FB, že každý si tam sáhl na jinou část slona, proto o něm tvrdil něco jiného, nikdo z nich neviděl slona jako celek! To je prostě krásné přirovnání k tomu jak máme omezené vidění pro které bychom se i hádali, ale když by si každý připustil, že zná jenom část pravdy - tu na kterou si sáhl on sám a začal přesně porovnávat, diskutovat... tak se dostane mnohem dál a udělá mu to větší obraz. U většiny diskuzí kde se nepřetahovalo ego o tom kdo má pravdu ale každý si řekl jenom to svoje, se pak u trochu rýsovala cesta dál dopředu - jak stavět na těch poznatcích. A to je super když se povede. Ty hádky kde jeden přesvědčí o pravdě druhého, no ok, tak výhry, no a co? Dál se člověk neposune, ani ten "výtěz" protože se jen plácá po rameni jak je dobrej ale nevezme si nic z toho zážitku který měl zase ten druhej a jehož názory přebil a udupal.


Jo i já jsem to zhrouceníčko uvítala :D mohla jsem si pak oddechnout a být více sama sebou, už jsem se nemusela potlačovat "ve jménu dobra" :D a hlavně pak nepokračuje takové to sebeoblbování - kdovíkde by člověk pak skončil. Proto to vnímám jen jako přechodnou fázi, důležité je se u toho zhroucení nezastavit, nehamtat se v tom dlouho, upustit páru, zdravě se nasrat a říct si "tak tohle už nedovolím aby se mi opakovalo, budu si hájit svůj prostor" a vzít to opravdu jako lekci bez známek, nebičovat se za to. Jen bohužel takové zkušensoti jsou nepředatelné - jen slova nepředají podstatu věci a člověk co to sám nezažil tak je to jako kdyby mu to šlo jedním uchem tam a druhým ven, proto s nimi moc nevedu diskuze. Ono stačí počkat až si nabijou kokos sami. :D pak budou mít stejnou zkušenost a konečně budou chápat co jim člověk říkal.

Trochu jsem věděla že tahle fáze "ulítlosti" pak potká větší počet lidí - až se duchovně probudí tak se prvně nabízí ta Láska a Ježíš a následování těchto medových řečí. Akorát problém je když to dělá skupina přes 20 tisíc lidí, to je už alarmující a dost to ovlivňuje tu realitu společnou pro všechny. Taky to dává energie těm temným opět. Ale bylo vidět že plno lidí cítilo tu "hranici" úplně stejně, bylo to kolem 2 dní co jsem si říkala "hele, tady by už měl někdo poukázat že to jde do háje tenhle směr" a hle, lidi se začali ozývat sami, pak bylo vysílání Morava, tebe taky pár lidí našlo, teď už je to jen na nich.
Taky nemám tušení jestli Andrea tohle nějakým způsobem chápe a kolik máslíčka má na hlavě, ale když jsem jí uviděla poprvé, měla jsem prostě neodbytný pocit že je strašně podobná té velkopodvodnici - nebudu psát její jméno ale úplně tam byl dojem "to je celá ...ona". A tehdy tam nebyl ani Auroran a vypadalo to relativně nevinně. Je docela dost možné že je prostě sama zmanipulovaná reptíkem nebo někým. Není si toho vědoma ale to neomlouvá. A že jí sleduje 20 tisíc lidí bych neřekla že je bohužel málo, navíc jí to drasticky stouplo co se objevila na příznacích transformace a tn má bohužel ještě větší dosah - a ten bude už jen stoupat, protože překročili tu hranici 100 tisíc a jejich videa budou doporučována raketovým tempem.

U toho Chvátala se přiznám že i bez jejich očerňování bych do toho tehdy ještě nešla - člověk se nejdřív musí opravdu sám naučit jak poznávat kdo je kdo než začne komunikovat s něčím co ho přesahuje, nebo se naučit nějak chránit a zpětně když se sekne tak aspoň dobře očišťovat. Takové to hned "hurá, láska, Ježíš, jdem meditovat, celý svět zahalíme dobrem" :D. Teď už bych klidně zkoušela, ale tehdy bylo i na mě moc brzy.

Auroran hele mi nepřipadá že by měl vyloženě jí podkopnout nohy, ale že fakt jde otevřít lidem oči - on dává takový šílený návody, že si někteří lidé dost možná i zlikvidují zdraví :/. Neposlouchám ho sice celého tak nevím jak moc důkladně varuje třebas před tím, že zkoušet přecházet na veganství a jiné pránické atd stravy by se mělo až ve chvíli kdy si člověk zastabilizuje zdraví a pořeší si takové věci jako je krevní tlak, cukrovka, štítná žláza atd. než začne experimentovat a hormonálně tomu tělu dá zápřah. Ani detoxikace nejsou pro každého když má silně nevyvážené hladiny v krvi. Ale on je přeci napůl svatý takže má pravdu že :D lidi co to tam píšou tak to hned do toho skáčou po hlavě, mě to až dojímá když vím co vím. Také jsem trochu experimentovala, a tělo samo si přestávalo říkat o maso, polotovary a jiné věci, jenže jsem měla k tomu podmínky a hlavně jsem následovala pak už co si tělo samo žádá, ne že bych to do sebe drtila násilím protože to někdo řekl. A také, každý člověk je jiný, má v těle jiný mix genů, imunity nebo zátěží... Všem naordinovat to samé, :D LOL, to už lidi mohou znovu chodit do lékárny kde je to na všechny "uvařeno stejně" - efekt je stejný.
Prostě tohle s odstupem času bude ještě zajímavé :)


<reagovat 
 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo také mám ten dojem že nechce dělat vlny, však ono je to zbytečný, tyhle domečky z karet se samy dříve či později samy srovnají se zemí. Ideálně to chce jen trpělivost.

No zpočátku je ta idealizace možná trochu oprávněná protože každý do toho jde s energií, elánem, nábojem a touhou prostě něco dělat... pak se mu dostane pozornosti, útoky energií, ego se tetelí a pak se to musí krmit a udržovat a chce to víc a víc aby si člověk přesně udržoval ten "standart" . Pak dojde celkově ke změně té prezentace a nastavení. Když dala návod na generátor prány, tak to bylo úplně podle mého gusta, čekala jsem kdy z ní vypadne něco dalšího a ono nic... je fajn že trochu dala lidem do podvědomí - kontakt s předky a krajinou, to je moc užitečný. Tak třebas udělala prostě svůj díl a dál už nám nemá co předat no, bohužel se snaží pak brát inspiraci od někoho koho tady propaguje Křešovka a je vidět že ani tihle lidé občas nejsou imunní, nebo si něčeho všimli ale nahlas svá podezření raději neřeknou protože "to by vypadalo blbě, má fakt velkou fanouškovskou základnu, já bych o ty své přišla atd..."

navíc je opravdu standart že na tyhle lidi se vždy přilepí nějaký reptík nebo jak ty říkáš přímo NWO, tohle taky není pro každého se s tím poprat, a úplně jiné je to v soukromí než před zraky lidí když už je ta veřejná tvář.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter